Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Np. Scott Passage eRide 10 Belt
  3. Z tego co czytałem to tylko ze smartem da się to zrobić.
  4. W sklepie mają rację, może poza kupowaniem za granicą na wyprzedażach. Jeżeli to Twój pierwszy rower z barankiem, starannie podejdź do doboru rozmiaru.
  5. E tam. Przyzwoity rower. W tej kategorii cenowej nie masz co spodziewać się stożków 60mm i karbonowego kokpitu. Ale za to sztyca jest karbonowa. Rower, ogólnie rzecz ujmując, bardzo przyjemny, zwłaszcza jak na początek przygody z szosą. Ty to mógłbyś się nie odzywać, skoro nie masz nic mądrego do powiedzenia 🙄.
  6. Dzisiaj
  7. Dlatego lepiej mieć lekki rower na szybkich oponach którym bez trudu jedziemy powyżej 25 km/h. Legalnie. Poza tym mniej kosztuje, nie trzeba go ładować i nie zmieni się nigdy w topornego klamota bo zabrakło nam prądu.
  8. Cześć, mam możliwość kupienia roweru z poniższego linka za 6 000, taką cenę chcą mi zrobić w sklepie, https://kross.pl/esker-5-0-ult-ra-perlowy-holo-polysk Pytanie - czy w tych pieniądzach aktualnie mogę kupić coś lepszego? W sklepie twierdzą, że nie, ale chciałabym skonsultować to z Wami Pozdrawiam
  9. Jeśli to Attain Race na Tiagrze 2x10 a nie Attain SLX na nowej 105-tce 2x12 to rzeczywiście żadna super okazja
  10. Waga mieści się w standardzie wagowym więc bez przesady. Koła w tej grupie są po to , żeby rower miał na czym stać w sklepie. Kup sobie jakiegoś chinola CSC, Elitewheels , do tego dobre i lekkie opony i jesteś o 0,5kg do przodu. Orbe nie jest zła. Do tego masz jeszcze: https://szybkierowery.pl/produkt/sensa-giulia-gf-space-gem-limited-105-di2-2025/ Natomiast bez elektroniki masz to: https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-giant-defy-advanced-2-pd43258/?v_Id=232815 Ogólnie w cenie do 10-12k trudno o lepszą ramę. Jeśli chodzi o karbon to Giant to absolutny top więc pod tym kątem będzie lepszy niż Orbea czy Sensa. No chyba, ze ktoś uważa, że każdy karbon taki sam to sobie może kupić coś takiego: https://szybkierowery.pl/produkt/bixs-gran-turismo-2-carbon-sram-rival-axs/ Pytanie czy to odczujesz. I pytanie do czego Tobie ten rower?
  11. Te pytania powinieneś zadać flebologowi a nie nam. Tu masz artykuł: https://www.rowertour.com/blog/zylaki-a-jazda-na-rowerze Wiadomo, że ubrania kompresyjne poprawiają ukrwienie ale siła kompresji też powinna być skonsultowana
  12. Knoga Plus warto mieć w zapasie jak jedzie się gdzieś na cały dzień i mieć jako rezerwę gdy robi się już ciemno. Praktycznie byle gdzie można ją zamontować, nawet na niektóre kaski, ale do jazdy w słoneczny dzień są inne lampki o których już koledzy napisali
  13. W cenie pomiaru dokładanego na ramię korby kupisz całą korbę magene z pomiarem. Będzie to i tak taniej niż jakikolwiek pomiar w pedałach.
  14. Mamy o wiele więcej, nawet śmiechłem przy punkcie o zdejmowaniu koła Z jednej strony - mam mieszczucha ze sramem spectre, co jakiś czas leje do niego olej, który wycieka, ale piasta ma ze dwadzieścia lat i działa. Z drugiej - stan nexusów 3 i 7 w mieszczuchach na minuty to jest dramat, nexus 8 w rowerze mojego brata wytrzymał 8 tysięcy kilometrów po powiecie, podobny nexus w tandemie pary, która jechała do Azji południowej wytrzymał z wszystkimi biegami jedynie do Kazachstanu. Mnie boli konieczność luzowania przed zmianą biegu i ceny sensownych piast (czyli Rohloff 500/14 czy Alfine 11).
  15. Warto sobie tą Sensę zobaczyć na żywo...rowery mają super relację cena/osprzęt, ale nie każdemu mogą się spodobać. O ile Modena/Romagna wyglądają akceptowalnie tak np.: emilia za 5k na 105 2x12 wygląda fatalnie i żonka odpuściła zakup. Osprzęt to jedno, ale nie tworzy całości. Od tego sprzedawcy masz jeszcze: https://szybkierowery.pl/produkt/corratec-corones-expert-disc-105/ lub https://szybkierowery.pl/produkt/corratec-cct-team-race-disc-carbon-105/ (tutaj dokładasz tysiaka i masz karbonową ramę). Napisz do czego ta szosa jest Tobie potrzebna, jakie trasy....bo osobiście to wolałbym mieć dobrą ramę dopasowaną do moich potrzeb na nowej tiagrze 2x10 niż ramę z tyłka na s.105 2x12. Czy to 2x12 jest Tobie potrzebne....nie wiem....znowu wchodzimy w Twoje potrzeby i trasy. Sam ma ultegrę 2x11, testowałem ultegrę di2 2x12 i serio nie widzę potrzeby zmiany jeśli chodzi o liczbę przełożeń. I jeszcze pytanie czy chcesz wsadzać sobie na zimę szersze opony np.: 35-38c i z szosy zrobić sobie szutrówkę na leśne ubite trasy. Bo wtedy może giant contend ar2 na tiagrze 2x10 gdzie włożysz szeroki papeć na zimę 38c i masz lekkiego gravela. Idzie wyrwać za 6k. Napisz coś więcej.
  16. Tu masz Flare City za 93 + wysył. https://goodsport.pl/akcesoria-rowerowe/oswietlenie-lampy/lampka-tylna-trek-flare-r-city/ Tylko pamiętaj że to jest na Micro USB a nie USB-C.
  17. Pewnie ktoś tak napisał bo kierownica i mostek nie są zintegrowanym kokpitem z karbonu. Sztyca jest karbonowa i nic złego się z nią nie dzieje (mam taką samą w gravelu), sidełko w każdym rowerze jakieś jest - albo Ci przypasuje albo będziesz musiał wymienić na jakieś swoje ulubione. Koła w prawie każdym rowerze do ok 20k (a czasem i więcej) są raczej podstawowe żeby rower na czymś postawić. Tutaj są faktycznie są dość ciężkie ale na początek rower będzie na nich jeździł. Bardziej zastanów się czy ten typ roweru faktycznie Ci pasuje zamiast tak mocno skupiać się na komponentach. Orca nie jest może najbardziej racingowym modelem ale nadal geometria nie jest zrelaksowana. Pomyśl czy kupujesz rower bo łądnie wygląda i ma elektorniczne przerzutki czy dlatego, że wiesz że jego geometria Ci odpoiwada i będzie się na nim dobrze jeździć.
  18. Nie ma już możliwości edycji postu więc jestem zmuszony napisać tzw. "post pod postem". Odnośnie średnicy insertu, według mojej wysoce dokładnej suwmiarki z Aliexpress za kilkanaście złotych insert złoty posiada ~2,6mm średnicy trzpienia, natomiast insert srebrny ~2,4mm, tak więc jeśli wierzyć plastikowej suwmiarce od majfrendów to różnica jednak jest, pomiar powtarzałem kilkukrotnie i za każdym razem wychodzi to samo. Wczoraj zainstalowałem tylny hamulec już na srebrnym insercie i nie widzę różnicy w działaniu, tak więc wychodzi na to że złoty insert w przewodzie BH90 ma racje bytu, ale już srebrnego do BH59 bym nie używał z racji na luźniejsze spasowanie (mniejsza średnica trzpienia + większa średnica wewnętrzna w BH59).
  19. Knog Plus to atrapa lampki. Do zastosowania w dzień się nie nadaje. Przynajmniej w porównaniu do Flare. Jedyna sensowna lampka tylna z Knog'a to Blinder R-150 lub starsze modele w stylu Blinder Road albo Blinder Mob. Jeśli nie chcesz kupić porządnych ION 200RT/Flare RT to kup ION100/Flare City. Będą wystarczające. BTW I to nie tak że KNOG ma słabe lampki, sam mam przednie Blinder900 i Road700 i są rewelacyjne.
  20. Stare kasety szło rozłożyć i np. pożenić 2 różne, czy nawet każdą koronkę dobrać - obecnie ciężej. Są wynalazki typu Rotor, widzę że Classiefied podobnie robi, problem w tym, że przerzutki niekoniecznie chcą współpracować z tak odmiennym stopniowaniem. Reszta na jedno kopyto, czy to sram, czy shimano czy inny popularny producent.
  21. Prawo o ruchu drogowym, Dz.U. z 2024 r. poz. 1251 z późn. zm. Art. 2. ust. 47. rower - pojazd o szerokości nieprzekraczającej 0,9 m poruszany siłą mięśni osoby jadącej tym pojazdem; rower może być wyposażony w uruchamiany naciskiem na pedały pomocniczy napęd elektryczny zasilany prądem o napięciu nie wyższym niż 48 V o znamionowej mocy ciągłej nie większej niż 250 W, którego moc wyjściowa zmniejsza się stopniowo i spada do zera po przekroczeniu prędkości 25 km/h; 20 mph = 32.187 km/h Mam nadzieję, że pomogłem
  22. Dokumosa

    [Reba] Zmiana skoku

    Wystarczy. Przy okazji robisz serwis okejowy a jeśli już był wcześniej tyrany to serwis 200h.
  23. W MTB z klasycznym prowadzeniem może i nie poczuje ale w kierownicy z barankiem, z prowadzeniem przez stery i innymi bezmyślnymi prowadzeniami pancerza z wieloma zagięciami już może poczuć.
  24. Jeśli piszesz o modelu na nowej 105-tce 2x12 w cenie 4k to faktycznie nie ma nad czym się zastanawiać, bardzo dobra cena, używki chodzą drożej
  25. Proponuję odejść od roweru na 200 m i przekonać się czy w określonych warunkach najpierw zobaczymy rower czy lampkę. Knog plus jest lampką która jest widoczna tylko w nocy. Nadaje się na ścieżki rowerowe i drogi o małym natężeniu ruchu. Trek serii 100 sprawdzi się także o zmierzchu, świcie i pochmurne dni. W słoneczne dni jest za słaba żeby zwrócić uwagę wcześniej zanim kierowca zauważy rowerzystę. Zaletą Treka jest soczewka skupiająca więc nie oślepia jadących bezpośrednio za nami. To może być istotne dla kogoś kto jeździ z kimś w parze albo w grupie.
  26. No nie jest to jakaś okazja. W sklepie kosztuje to
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...