Skocz do zawartości

jachu_t

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika jachu_t

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Conversation Starter
  • Dedicated Rzadka

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. No i jest OK . Wkręciłem śrubę 12mm, nic nie nakręcałem... Dzięki @ChuChu za trafną podpowiedź !
  2. Co proponujesz nakręcić na gwint ? A tak swoją drogą, to insert/komin jest (chyba) z aluminium.
  3. Oryginalne śrubki shimano to M8x8.5 Sprawdziłem, i jest tak: oryginalna śrubka wkręcona bezpośrednio w komin łapie gwint i 'dociąga'; głebokość komina razem z małą zebatką wynosi 13mm (gwint jest do końca komina). Tak więc trop @ChuChuz dłuższą śrubką może być słuszny. Prawdopodobnie wystarczy śrubka o długości ok. 12mm .
  4. Diagnoza jest chyba taka, że jest ścięty gwint z gniazda; jak wykręciłem śrubę, to właśnie razem z kawałkiem (podobnym do sprężyny) gwintu. Początkowo myślałem, że zerżnięta jest śruba, ale nie - w innych gniazdach wkręca się prawidłowo. Tak więc chyba muszę szukać oryginału lub zamiennika.
  5. cześć Uszkodził mi się (albo już był uszkodzony) gwint w tarczy FC-5800 50T. Z dostępnością oryginału widzę, że jest kiepsko. Czy tarcza z FC-R7000, albo FC-RS510 będzie pasowała ? Są jakieś inne alternatywy, czy już szukać nową korbę (170mm, 50-34), jeśli tak, to jaką ?
  6. Też tak miałem jak użyłem starej (czyli używanej) uszczelki 'cruch washer'; to te czarne plastikowe kółeczko, które dokręcasz razem z aluminiową podkładką 'crush washer retainer'. Jak sugeruje nazwa 'crush', uszczelka jest miażdżona. Nawet chyba rockshox zaleca zawsze montować nową uszczelkę. W każdym razie u mnie, po zamontowaniu nowej jest sucho.
  7. Dzięki za foty, wygląda ok. Domyślam się, że z tyłu masz oponę 2.25, nie jest jej za wąsko w dolnych widełkach, nic nie obciera przy lekkim błocie ? A jak ogólna jakość, jakieś problemy z montażem sterów, itp ?
  8. też karbonowe ? czekam, dzięki
  9. A możesz wrzucić kilka fotek ? Jaki masz rozmiar ? Przez ten rok jeździłeś delikatnie, czy raczej ostrzej ?
  10. jachu_t

    [rama] Kellys + gwarancja

    tak w skrócie, dwa Kellysy (Gate 70, Desire 70), ok. 3 kkm - na razie wszystko OK. Przeglądy zrobiłem, ale czy będę robił następny, nie wiem; przemyślenia mam takie, że jak rama polegnie, to wymienię na inną, może lepszą, lżejszą...itp. A porównując obydwa (domyślam się, że piszesz o Avalanche Elite), to GT bez sztywnej osi z tyłu, ale z fajnymi przełożeniami, bardziej górskimi; jakby dłuższy i więcej rozmiarów; no i truizm - na pewno trzeba się przymierzyć.
  11. ale że jak ?, jakaś warstwa farby na ramie została ? Ciężko mi to sobie wyobrazić . Natomiast u mnie odchodzi dobrze, zarówno z matu jak i z połysku. Taka mała pociecha
  12. może i można robić poprawki, nie wiem, nie ćwiczyłem :); powinienem raczej napisać, że hipotetycznie taka sytuacja (nieuznanie gwarancji) może się zdarzyć. No i cytat z karty gwarancyjnej: "Gwarancja traci swą ważność w przypadku: - samodzielnej, niewłaściwej naprawy przez użytkownika"
  13. Ano, a po własnych poprawkach gwarancja do kosza, bo powiedzą, że 'grzebane' było..... No i na dzień dzisiejszy takie rozwiązanie musi mi wystarczyć; stwierdzono, że to wina użytkownika. Ale, żeby nie było, że sobie coś wymyślam - na znanym blogu z 'enduro' w tytule, jest utrzymany w podobnym tonie wpis właściciela San Quentin. A tymczasem pozostaje mieć nadzieję, że zadowolenie z walorów jezdnych zatrze tą nomen omen rysę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...