Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. KSikorski

    [korba] sh 6120

    W grupie deore są dostępne tylko tarcze 30t i 32t. Chcąc mieć 34t możesz zakupić wspomnianą korbę FC-M6120 i do niej dokupić tarczę z grup SLX (SM-CRM75) i wyższych lub kupić tarczę firmy trzeciej (banless, deckas itd). Możesz też szukać korby FC-M7120 lub FC-M8120 , one występują od razu z 34t.
  3. @nctrns A pamiętasz może jakie to są te produkty? pamiętam, że kiedyś były te oznaczenia na ciuchach górskich i się tym kierowałem, aktualnie ma tego ani w nazwie produktu, ani w opisie i nie za bardzo wiem jak szukać 500,900 itp. 😕
  4. @szybszy - podajesz trochę sprzecznych informacji. Porządkując: 1. Wymiana kół z 26" na 28" - to ciekawe - wejdą takie w twoją ramę ? 2. Jak kupujesz nowe koła to z obręczami Tubeless. Jak masz już koła 28" i nie są Tubeless to bez dętek sobie nie pojeździsz, bez względu czy kupisz opony Tubeless czy nie. 3. Nie jeździsz w błocie - to nie potrzebujesz bieżnika kartoflaka - więc zyskujesz możliwość szukania niskich oporów toczenia. 4. Szerokość 47-50 mm - bardzo dobry wybór - zyskujesz amortyzację czyli komfort jazdy (w mieście bruki, krawężniki oraz w terenie) a nie zwiększasz znacząco oporów toczenia. 5. Jeździsz 90% miasto i drogi twarde oraz odcinki do 150 km - szukałbym opon z kostką tylko po bokach, a bieżnikiem centralnym ewidentnie minimalnym - potrzebujesz niskich oporów toczenia. Opon z druta bym nie brał, bo mają gorsze mieszanki gumy i szukałbym tylko zwijanych. 6. Budżet - podajesz do 150 zł, a wypisujesz opony grawelowe G-One / Terra / Tundero / Cinturato w budżecie do 200 zł. Kieruję się więc budżetem do 150 zł. Po taniości drutowane szybsze opony: SCHWALBE Hurricane 50-622, CONTINENTAL Double Fighter III 50-622. Lepsze opony zwijane: Continental Terra Hardpack 50-622, albo jak chcesz jednak trochę bieżnika do crossa to Continental Race King Shieldwall 50-622. Jak idziesz na wygląd i chcesz mieć koniecznie w crossie oponę gravelową to szykuj 400 zł za komplet i nie zawracaj gitarki Wybór jest obecnie ogromny, zasada doboru taka sama - bieżnik centralny znikomy (lub żaden), średni lub większy. Miałem druciaki CONTINENTAL Double Fighter III 50 mm, potem Michelin Protek Cross 37-622 (beznadziejna amortyzacja 37 mm), a teraz mam zwijane Continental Race King Shieldwall 50-622 i jest pięknie, bo lubię ciąć zarówno przez asfalt jak i przez suchy las moim crossem.
  5. Dzisiaj
  6. Bo wieczorem nad Wigrami a jezioro za plecami
  7. A tak po za tym to dokładnie za trzy dni likwidują moje konto na Garminie bo ponoć nie używam . Jeżeli faktycznie to uczynią to mam ich wraz z całym tym burdelem w ...............🤮 Polecą przez okno szpeje............ bo mnie już coraz bardziej ta xxxxxxxx korpo doprowadza do szału. Nie widzę na tej platformie przyszłości.
  8. No nie wiem, czy taki trend. W wyścigach, w których biorę udział nadal przeważa 25, a w wielu przypadkach obręczówki stanowią normalny widok.
  9. Czy otworzyłeś odpowietrznik klamki przy cofaniu tłoków? Bo jak nie to mogła się uszkodzić membrana.
  10. Powyższe pytanie było nie na miejscu, przez linkę poległ by projekt. Kompletuję towar, jeszcze linka przerzutki oraz adapter PM do tarczy i zapowiada się większa robota
  11. Witajcie, Jestem laikiem w rowerach. Zabieram się za kupno roweru trekkingowego. W tygodniu odwożenie dzieciaków do szkoły a sam potem do pracy a w weekendy i wakacje jakieś dłuższe wypady za miasto poza asfaltem. W oko mi wpadł rower Kross Explorer 5.0 - ogólnie jest słabo dostępny i mało materiałów można znaleźć na temat tego roweru. W centrum rowerowym usiadłem i się przejechałem w koło. Jest bardzo wygodny i w mieści się w moim budżecie. Nawet na oficjalnej stronie Krossa nie ma tej linii modelowej. Natomiast jest dużo odnośnie linii Trans X.0. I teraz kilka pytań do was mam. Liczę, że pomożecie mi 🙂. Czy warto w ogóle brać pod uwagę rowery trekkingowe marki Kross? Jeśli nie to jaką inną firmę polecicie w tym budżecie? Jeśli nie Explorer to jaki inny? Trans? Jaka jest różnica między Explorer a Trans? Crossowe rowery raczej nie dla mnie. Dzięki! Pozdrawiam
  12. Chiński smartfon n-krotnie "potężniejszy" wyrwiesz za kilkaset złotych. Garmin i jego psychofani są odklejeni.
  13. Jak dla mnie Garmin strzela sobie w łeb........w kolana już dawno idioci sobie puknęli. Dla " junajteda" coraz na pół roku pojedzie do sklepu po bułki szpej jak znalazł. Dla mnie to ładowanie codzienne. Przy tylu cyklach akumulator momentalnie zdechnie. Z 1040 solar który przez miesiąc nie widzi ładowarki do badziewia ładowanego co drugi/ co dzień ............. quo vadis Garminie. No ale sikać po nogach nabywcy będą....... dzwonek 😁🤮, oczony ekran 🤢.......prima soft 😉
  14. Bike Discount spoko, Mount7 też - tam izi. Tego Treka znalazłem na SportsOkay - jest tam wysyłka do PL i też można na fakturę, ale powiedzieli mi ze tego akurat Treka do PL nie mogą, a jak chcę przez pośrednika do DE, to jeśli chcę fakturę to muszę mieć firmęz DE... 😕
  15. Sprzedane. Temat do usunięcia. Dziękuje.
  16. Jaki problem z fakturą? Osobiście: z Bike Discount, zero problemów, z Mount 7 żadnych problemów, z Canyona żadnych problemów z fakturą. Koledzy zamawiali też z evolution bikes i ibk sport, też nie mieli problemów. Natomiast każdy z tych sklepów miał bezpośrednią dostawę do Polski.
  17. Uchwyt na liczydło JRC Components Garmin i kiera ZIPP Service Course SL 70
  18. No wiem niestety, ogólnie w DE są jeszcze taniej, 3200E to już bym tego Treka miał. Ale wszędzie wszędzie problem z fakturą 😕 A to dla mnie klucz. I takiego Treka mega chętnie bym wziął, ale ... nawet z dostawą do DE, masz później pośrednika, a faktury nie dostaniesz 🤡 Też już doszła do mnie paczka i w weekend śmigane! Powodzonka i miłego jeżdżenia też! Może do zo na szlaku
  19. Spodenki z szelkami to podstawa. Pozycja i siodełko dopasowane do tyłka również - nie wszystko to wina spodenek. Jak mocno chudniesz, to mam też złe wiadomości - za duże spodenki będą powodować, że wkładka będzie się źle ustawiać i przesuwać i będzie niewygodnie. Ostatnio sam popełniłem ten błąd, byłem między rozmiarami, wziąłem lekko za duży zamiast lekko za mały i teraz cierpię. Co do samego wyboru, kwestia budżetu. Na produkty decathlonowe od serii 500 wzwyż nie powiem złego słowa. Van Rysel 900 nie odstają moim zdaniem od produktów tzw. premium. A skoro o tym mowa, ostatnio kupiłem hiszpańskie spodenki Gobik i moim zdaniem są świetne.
  20. @cga, patrzyłeś 😋. No... Wieczorem po zalogowaniu też się zdziwiłem 🙂.
  21. Tak mi wychodzi, plus minus.
  22. Cześć, mam problem z tylnim hamulcem SRAM RIVAL AXS. Zauważyłem, że klocki hamulcowe ocierają o tarczę- więc rozepchałem tłoki. Po ustawieniu tłoków na "zero" klamka zrobiła się zupełnie miękka. Postanowiłem przelać cały układ, ale klamka dalej jest gumowa- próbowałem różnych metod od dołu, od góry, nic nie pomaga- faktycznie za każdym razem wyciągam dojść sporą ilość powietrz z układu. Sprawdziłem również i nasmarowałem oraz wyczysciłem same tłoki- pracują równo i płynnie wracają, nie widzę żadnych uszkodzeń. Miał ktoś może podobny przypadek? Nie wiem czy problemem może być gdzieś nieszczelność samego układu hamuclowego czy może mój zestaw do odpowietrzania gdzieś wpuszcza powietrze (chociaż przelałem też przedni hamulec bez problemu)
  23. za 3200E jest carbonowy giant, dla mnie to zamyka temat. Niestety nie ma XL. Cube to dramat z gwarancją, w dodatku pełny sram + trail, za 1700E jest GT który oferuje to samo. A ma dożwyotnią gwarancję na ramę, przepłacony w opór Ale to moje zdanie. Giant do mnie doszedł, zero powiadomień z mount7 czy od przewoźnika, a był problem aby ogarnąć dostawę. Kolega też zamówił i przerzutka rozregulowana na dzień dobry. Natomiast na pewno dobrze zapakowany i potraktowany.
  24. hej szukam alternatywy dla tej korby https://www.centrumrowerowe.pl/mechanizm-korbowy-shimano-deore-fc-m6120-pd31302/?v_Id=180806&utm_source=google&utm_medium=cpc&gad_source=1&gad_campaignid=16059005709&gclid=Cj0KCQjww4TGBhCKARIsAFLXndQH1Ap1MAn8zQTgkt00kxnw_fGWVFpzzdkXyiZzELxFkUdG6KxtW68aAhpKEALw_wcB ale z zebatką 34t. Pomóżcie, dzięki.
  25. Dzięki za sugestie, popróbuję jak sugerujecie.
  26. Hej wszystkim! Szukam jakichś sensownych spodenek rowerowych męskich z wkładką, pewnie coś 200-300 zł? Kupiłem rower niecały rok temu, do tej pory wykręciłem jakieś 2500-3000 km w Essentialsach z Decathlona za bodajże 39,99 na promce 😅. O ile na dystansach typu 40-70km wszystko jest spoko, jest komfortowo i nic nie boli, tak wczoraj zrobiłem velo dunajec i velo czorsztyn z nowego targu, najechałem jakieś 120km i ostatnie 1-1.5h to już mnie tyłek bardzo bolał, a potem jak się okazało miałem tak zgniecione genitalia, że miałem problemy z czuciem. Pewnie wynika to po częsci ze złej pozycji bo musiałem ustawiać inaczej tyłek aby nie bolało... Wcześniej już jeździłem jakieś 80-100km trasy i nie miałem takiego problemu, dopiero wczoraj mnie tak poskładało. Odnoszę wrażenie, że przy takiej kilometrażówce można by było się zastanowić nad czymś wygodniejszym. Ewentualnie jakieś szelki, bo na ten moment odkąd jeżdżę rowerem poleciałem już 6-7kg na wadze i nie zapowiada się aby miało przestać, i w pasie poszło już sporo centymetrów. mam 183 cm wzrostu, 88kg wagi, jestem ogólnie dość duży, ćwiczę na siłowni więc mam spore uda i fajnie jakby nogawki nie były na zapałki bo mi odetnie krew.
  27. Nie. Endcap nie ma żadnego ograniczenia głębokości na jaką wlezie w niego oś. Oring pełni funkcję uszczelnienia only. Tylko tulejka zakładana na oś pomiędzy bębenkiem a korpusem piasty ustala odległość, która w tym przypadku jest zbyt mała.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...