Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. @smw44199 Po nogach to lecą z przedniego koła, tu nawet pełny błotnik w 100% nie uchroni, buty zawsze jako pierwsze będą mokre. I tak się przebieram w pracy więc jak buty czy nogawki trochę zmokną to nie ma wielkiego problemu, gorzej jak gatki przemokną i się później siedzi na mokrym tyłku. Kupiłem wcześniej pełniejsze błotniki ale ta poprzeczka w tylnym trójkącie jest za blisko opony i nie wchodziły, przycierały. Oryginalnie w tym rowerze były 35c, ja teraz mam 40c, może to jest powód. Generalnie chciałem coś szybko demontowalnego bo na codzień jeżdżę bez błotników a ten w testach na jutubach świetnie chronił tyłek i plecy
  3. Witam, mam 35 lat i przyszła pora wymienić rower z komunii 🙈 163cm wzrostu, waga 60kg. Szukam roweru na niedługie przejażdżki po wiejskich terenach (teraz pewnie do 30km w przyszłości dłuższe). Mam fotelik dziecięcy montowany do ramy, ale docelowo chciałabym też mieć możliwość dodania bagażnika na torby (za kilka lat jak juz nie bedzie fotelika) a teraz ewentualnie kosza z przodu. Waham sie miedzy rowerem crossowym i trekingowym, nie wiem co byłoby lepsze w moim przypadku. Zależałoby mi na rowerze, który bedzie na lata. Czy są jakieś modele godne polecenia na takie potrzeby? Fajnie gdyby mozna było obejrzeć w Poznaniu. Dziękuję za wszelkie rady 🙂
  4. Dzisiaj
  5. @Eduardo tak sobie spojrzałem teraz na specyfikację tego napędu Cues który jest w Canyon-ie. Tam jest kaseta 11-39. Nawet w połączeniu z 50-34 masz miękki napęd co robi z tego roweru taką gravelo-szosę. Jak nie potrzebujesz roweru na już to zastanów się nad dozbieraniem tego tysiaka albo raty (w Canyon-ie masz opcję rat u nich za 749,83 ZŁ na miesiąc). Teraz wydasz więcej ale masz rower który jak Ci przejdzie ochota na jazdę po szosie za pomocą opon przerobisz na gravela. Jak weźmiesz tą Sensę i za rok czy dwa odwidzi Ci się jazda po szosie to będziesz musiał kupić nowy rower.
  6. Nim wyślą ten silnik to może minąć półtora miesiąca... Na razie na jedno moje pytanie odpowiadają tydzień.
  7. Jest Cyjanoakryl do połączeń elastycznych, np: https://kwasek.pl/pl/p/Klej-sekundowy-cyjanoakrylowy-do-polaczen-elastycznych-Technicoll-20g/4561
  8. Tak na szybko, pomiędzy poranną kawą a kupą: Dwie czy trzy usługi ANT+, dongiel w hub USB, telefon do huba.... Może nawet bez tabletu się obejdzie
  9. Wczoraj
  10. Sttava niby liczy po danych z map cyfrowych więc powinno być znacznie dokładniej niż z czujnika barometrycznego.
  11. I pewnie masz dobre wrażenie, bo jak ktoś jest amatorem (np. ja i pozwolę sobie założyć, że Ty również :)) to ma dwie pozycje - jedna kiedy wsiadasz na świeżo, a druga kiedy się zmęczysz. Najlepiej jakbyś się przejechał właśnie do takiego zmęczenia się i wtedy jeszcze raz przymierzył do roweru i zrobił sobie zdjęcie. Wtedy więcej prawdy się o sobie dowiesz. Ja bym na Twoim miejscu popróbował powalczyć z tym rowerem, jeśli nie masz parcia na zmianę całej maszyny (bo widzę, że wcale nie jesteś mocno na nie z obecnym rowerem, tylko walczysz ze swoimi przypadłościami) Ktoś wyżej polecił Ci Ergona GA3. Również bardzo gorąco polecam. To nie rozwiąże problemu, ale może go znacząco przypudrować. Są dwa rozmiary: S/M oraz M/L. Mając małe dłonie wziąłem ten mniejszy rozmiar, ale z perspektywy czasu wydaje mi się, że nawet jeśli ktoś ma małe dłonie to lepiej było by wziąć ten większy rozmiar. Może np. przez niewygodne siodełko nie siadasz całym ciężarem na dopie? Zwróć na to uwagę. Tak jak @lelek2 napisał - dobrze by było jakbyś przynajmniej mały i serdeczny palec zawijał wokół gripa zamiast kłaść na klamce, a najlepiej jakby również i środkowy trzymał grip. Szczerze uważam, że jak ogarniesz te trzy rzeczy to może być dużo lepiej.
  12. lepszy jest Romet Rambler R7.2 -ma przerzutka Acera -na co dzień działa poprawnie; -ma napęd 3x8 -sporo jeszcze na tym jeździ;
  13. https://www.ceneo.pl/11278723? Chyba już go nie ma 🙄
  14. Warto pomyśleć czy do "jazdy rekreacyjnej" gdy wybiera się czas i pogodę, na pewno są potrzebne błotniki i bagażnik, a nie lepiej coś lżejszego - w tym stylu: Kands Canavaro Kross Evado 3.0 TABOU FLOW 1.0 A jeśli poszukiwany rower to "typ" jak KROSS Trans 2.0 to warto dołożyć do wersji 3.0 KROSS TRANS 3.0 Dodatkowe pytanie, w jakim średnim tempie/prędkość na planowane trasy? Czy potrzebny będzie napę 3x z dużym blatem z przodu? (48T - można mieć prędkość rzędu ~30km, ale to trzeba mieć "wytrenowaną nogę")
  15. @lukaso_g Nie chciałbyś zasymulować sobie tej kierownicy przed zakupem? Wystarczy usunąć trochę podkładek i przechylić klamki odrobinę do środka.
  16. Hej, nie chce zakładać kolejnego tematu - mam podobny problem tzn. zastanawiam się nad wyborem rozmiaru ramy w Procaliber 8. Mam 174, przekrok ok 81 cm. Typ jazdy rekreacyjna. Przymierzałem się do M i M/L - w obydwóch ramach nie mam problemu z przekrokiem. Byłem bardziej zdecydowany na M, ale podczas jazdy próbnej kilka razy zawadziłem piętą o tylny trójkąt - obawiam się że będzie to nagminn (but rozmiar 44). Dodatkowo M ma mniejszy skok sztycy (100 mm vs 170mm) i rama wydaje się mieć mało miejsca na bidon itp. Natomiast w M/L miałem wrażenie że jestem bardzo wyciągnięty na rowerze i wydawał się duży, ale nie chodzi o manewrowanie a odczucie jak siedzę "za kierownicą" - chyba to kwestia szerokości kierownicy, bo w M/L wg. mierzenia w sklepie miała ok 790 mm a w M 740 mm (wg specyfikacji 750 mm vs 720 mm) - gdzie obecnie mam ok 680mm. Jak łapałem kierownice węziej to sylwetka się trochę poprawiała. Może powinienem poszukać roweru o trochę innej geometrii tak żeby tylny trójkąt był "wyżej".
  17. Go Against the Flow · Bob Rice Chilly Gonzales - Neoclassical Massacre
  18. Porównania nie mam, ale trasy planuję w stravie, ślad leci do bsc i... W aktywności mam 1.5-2x więcej przewyższen niż zaplanowałem 🤣 które wskazania są poprawne, nie mam pojęcia... Po jednej ustawce porównałem wyniki innych, każdy miał inne dane, ale zbliżone do tego co zarejestrowane, a nie zaplanowane. Ofc różne urządzenia. Bsc jakoś po środku stawki wypadł z tego co pamiętam, więc chyba jest ok...
  19. Tu nie tyle chodzi o komfort ale o podatność ścianek bocznych na przypadkowe rozcięcie. Jeździłem na GP5000 32C. Potem założyłem GP5000 35C AS. W pierwszej boczne ścianki są jak papier. W drugiej to już kawałek solidnej gumy. Jak dołożysz do tego niższe ciśnienie to znów zmniejszasz szanse na uszkodzenie. Teraz jeżdżę na Pirelli P Zero Race 40C. Te to już traktuję jak gravelowe i przestałem w ogóle zwracać uwagę na to po czym jadę. Po 3000 km dość mało przyjaznego jak na opony szosowe traktowania zero śladów zużycia czy rozcięć. I naprawdę nie przejmuj się wagą roweru. Bardziej opłaca się samemu odchudzić, wyjdzie taniej a jeszcze zaoszczędzisz na żarciu
  20. Z specyfikacji z linków - różnica w siodełkach ... Selle Italia Model X Superflow vc. San Marco Monza Full-Fit Wide A opona 32mm na "szosę" jest OK.
  21. Proponował bym też na początek poluzować kierownice na mostu i sprawdzić jak nadgarstki naturalnie się ułożą przy przekręceniu kierownic "tył/przód". (można też obrócić mostek, aby sprawdzić pozycje bardziej "sportową/MTB").
  22. Zapytam z ciekawości, po nogach resztki wody z opony nie lecą? Zawsze miałem pełne i jestem ciekaw jak takie się sprawują👍
  23. Dzięki wielkie, w takim razie zamawiam M/L.
  24. Moim zdaniem nie ma to znaczenia czy to przerzutka MTB czy pod szosę. Napięcie łańcucha będzie zbliżone.
  25. Mam BSC300 dopiero od kilku dni i niestety jeszcze nie miałem okazji sprawdzić go w trakcie jazdy. Zmieniłem tylko mapy i dodałem czujniki.
  26. Korespondencja na temat wątpliwości na temat związany z zakupem oraz z warunkami gwarancji na rower z firmą Francesconi jest zupełnie bez sensu- na 3 mejle dość dokładnie opisujące problem jest 1 odpowiedź : bez sensu i nie na temat. Firma Specialized jest jeszcze lepsza. Na trzy zapytania dotyczące wątpliwości (obszernie opisane) na temat udzielonej gwarancji i jej warunków na rowery tej marki odpowiedź bota jest niezależnie od treści zapytania i to w ilości 3 sztuk taka sama i mieści się w jednym wersie. Nikt tam nie czyta żadnej korespondencji i nie zajmuję się wątpliwościami klienta. Hello In case of warranty, please visit your ORIGINAL seller Thank you for reaching us Jan Rider Care Eastern Europe Specialized Europe BV Witaj W przypadku gwarancji prosimy o kontakt z PIERWOTNYM sprzedawcą. Dziękujemy za kontakt. Zatem kontynuowanie korespondencji z tymi firmami uważam za bezcelowe i bezsensowne . Klient jest dzisiaj nikim - podobnie jak w wielu innych branżach.
  27. Mysle ze powinienes obejrzec filmik na yt co do pozycji na rowerze. Tak najlatwiej sam porownasz co zle robisz + hamowane powinno byc 1 palcem A czy wysokosc siodelka ustawiales wg przelicznika ? Pracuja same nogi czy tez biodra?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...