Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Ciekawy jestem jaką wiedzę będą mieli "ekspedienci" i jak zareagują na pytanie typu - mam Treka Madone z 2021 roku, jaki suport mam do niego kupić Ja myślę, że jak ogarną różnicę między BSA , a PressFit i Gxp i Dubem to i tak będzie nieźle. A co do samego CR to w okresie 2-3 lat mocno wystrzelili w górę i sam jestem ciekawy co będzie za kilka lat. No bo to różnie bywało już nawet z większymi firmami. Widać, że mają jakąś strategię gdyż idą mocno w sklepy stacjonarne w czasie gdy co drugie słowo w mediach to jest e-comers. Ma to rację bytu w przypadku gotowych rowerów i tutaj mogą zatrząść okolicą. Ale jakoś nie widzę tego, że nawet ktoś ulicę obok będzie robił wyprawę do CR żeby sobie kupić nową dętkę. Pożyjemy, zobaczymy.
  3. Czyli podobnie jak ja. W ogóle nie rozważałbym w takim wypadku 27.5 i brał 29... Z tym wzrostem jest się najczęściej na pograniczu rozmiarów M i L u większości producentów, więc fizyczna przymiarka moim zdaniem konieczna.
  4. 178cm
  5. Saaayebiście
  6. Dzisiaj
  7. Nie ma co porównywać myszkowania po ziemi czy piasku, do tego po śniegu i lodzie. Błoto jest gdzieś pomiędzy Piasek, ziemia dają dosyć tępy poślizg. Śnieg od w miarę szorstkiego, gdzie można pokusić się na jazdę na slickach i zabawę w blokowanie przedniego koła, po taki gdzie się modlisz, żeby nie trafić na niewidoczną muldę, która podetnie. Podobnie z lodem, bywa taki gdzie swobodnie się przejedzie i w zasadzie nie jest jakoś ślisko, a bywa taki, że kolce niewiele pomagają (bardzo twardy, o fakturze przypominającej orzech włoski, jak kolce trafiają w te zagłębienia, to nie trzymają).
  8. Kwestia nogi Tam gdzie wielu wjeżdża z 51 ja mam często jeszcze 36 W sporcie schodzę do napędów 1x7, 1x8 , bo najmniej z tym kłopotu, a z twardego przekręcę, z miękkiego przemielę , więc powiedzmy że napęd i dana konfiguacja to już indywidualna sprawa do której każdy musi dojrzeć i dobrać w/g potrzeb. I tak, użytkuję też 2x, bo to u mnie również ma swoje zastosowanie np w ultra maratonach szosowych na powiedzmy tysiaka, z bardzo mocną końcówa, gdzie mała tarcza i potężna kaseta się przydaje, lub w gonach o sekundy gdzie zaczyna wchodzić bardzo ciasne stopniowanie, gdzie blat jest potężny a kaseta co 1 Mimo to, 1x7 i 1x8 przejeżdżają u mnie w roku najwięcej w sporcie gravelowym właśnie i takie 1x12 mogło by dla mnie wogóle nie istnieć Swego czasu było tego klasycznie 46 i 1x6
  9. To zależy jak podchodzili do klienta. Jeżeli w stylu "bierz pan co jest", to na pewno. Jeżeli bardziej otwarcie, z możliwością ściągnięcia mniej typowych rzeczy, to się utrzymają. CR nie ma wcale jakiegoś super wyboru rzeczy stacjonarnie. Np. w Gdańsku buty, to w zasadzie jedna wnęka z niewielkim wyborem modeli. Najwięcej jest rowerów, reszta tak żeby była z kilkoma wyjątkami, gdzie jest w czym wybierać. No i to jest bardziej market, ciężko szukać indywidualnego podejścia do klienta i np. zamówienia czegoś spoza oferty. Może się mylę i da się ale odczucia mam, że nie ma nawet co próbować.
  10. a rowerzysty rekreacyjnego kategorii 75 kg ;] ?
  11. https://www.centrumrowerowe.pl/rower-crossowy-marin-fairfax-2-pd40820/ https://www.centrumrowerowe.pl/rower-miejski-marin-kentfield-2-pd40830/?v_Id=223666
  12. Nadaję się na jedno i drugie. Swoją drogą kiedyś robiłem 11.11 Szlak Hymnu Narodowego, może warto to powtórzyć.
  13. Racja skracanie korby byłoby za drogie. Pomierzyłem te wszytkie widelce i wyszło na to że mogę zamienić jedynie z Sidem albo z Bomberem pod względem sterówki. Więc zdekompletowany XC MTB dostał edge widelec z gravelową oponą. A edge titanbike otrzymał Bombera z 2.1" Kendą SBE i Turbo lekkim kołem 26" Jeszcze tym nie jechałem ale na sucho to rozwiązanie najfajniejsze. Dużo więcej miejsca pomiędzy oponą a pedałami. Jest dodatkowa amortyzacja i przód poszedł do góry - hardtail się zrobił wyjątkowy 😅 Oprócz przodu suport też odkleił się od ziemi - a naprawdę zbyt nisko było przed modyfikacjami. Szybkie fajnie brzmiące opony które do XC się niezbyt nadają, ale do mieszanej jazdy super. Wyważenie zmieniło się oczywiście ale nie wiem czy na plus czy na minus - przód z carbon widłami był niesamowicie lekki, teraz masy tam doszło wiadomo niemało. Jest jeszcze minus bo przewód hydrauliczny od tych magur jest za krótki i nie dam rady podpiąć hebla. I nie wiem jak po przedłużeniu przewodu hamulec spasuje z tym widelcem. Specyficzne ma rozporowe plastiki które muszą być wewnątrz wideł by to działało. Tymczasowo mogę tam wmontować vbrake więc też jest rozwiązanie. Widelec mam od nowości od 2006 roku 😁 700zł kosztował i był jednym z najtańszych powietrznych amorów. W sumie cieszę się że znalazł zastosowanie - 26" HT już nie jeżdzę bo w garażu maszyn przybyły 29" i 27.5" fulle. Zdjęcia dodam w świetle słonecznym później. Dwa w bałaganie na szybkowork in progress
  14. Wczoraj
  15. Uzupełnienie tematu Ci co są zorientowani to znają historię zamiany napędu nexus5 di2 na alfine 11 di2. Finalnie zdecydowałem się na książkowe rozwiązanie. Zakupiłem silnik sterujący MU510 (był MU500 , który nie obsługuje teoretycznie zębatek poniżej 28 zębów). Silnik kupiony w jednym ze sklepów internetowych w Niemczech. Do tego oczywiście przewód zasilający i adapter do przewodu. Wszystko za naprawdę małe pieniądze (razem jakieś 90 euro). Do tego bardzo długo szukany pająk do linii paska (46 mm). Generalnie prawie niedostępna rzecz, udało mi się kupić z Włoch (linia paska 47 mm więc w granicach tolerancji). Do tego zębatka 22T żeby w końcu ratio też było książkowe. Silnik sterujący MU510 był zakodowany na 5s , ale serwis bez najmniejszego problemu przeprogramował na 11s. Teraz wszystko jest jak w książce Dodam, że poprzednia konfiguracja zaczęłą sprawiać problemy (nie zapinał się 6 bieg i zdarzały się nie zapiąć w ogóle żadnego biegu). Temat uważam za zamknięty (mam nadzieję) Pozdrawiam
  16. Jest brzydki 😁 Actak na serio to wspominałem o nim w równoległym, podobnym wątku nt. mtb za 4-4,5 tys. zł:
  17. Ten typ hamulców jest jednym z łatwiejszych do ustawienia - wideo. Jak klocki są nowe, obręcz wyczyszczona, to np. jaka jest odległość klocków od obręczy? czy oba klocki są symetryczne ustawione do obręczy? twardość klamki - czy szczeki zamykają się od początku ruchu czy z opóźnieniem? Warto było też napisać czy: -problem tylko z przodem, tyłem, luba oba; -było ok, ale po czasie hamowanie uległo pogorszeniu; -hamulce były wymienione na inne i obecnie efekt słabego hamowania;
  18. Stevens Devils Trail ma z tyłu qr. Między innymi dlatego w cenie Biosternowej jest atrakcyjny a w CR juz tak szału nie robi...
  19. Widzę, że ten Lapierre często polecany. Serio jest to opłacalny zakup w tych pieniądzach ? Pytanie odnośnie marki Romet. Nikt tego nie poleca, a taki Mustang M8 dobrze wyposażony ? Co z nimi jest nie tak ? ;]
  20. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
  21. https://www.centrumrowerowe.pl/rower-mtb-kellys-gate-30-pd34690/?v_Id=205528 https://www.centrumrowerowe.pl/rower-mtb-kellys-gate-50-pd49901/ https://www.centrumrowerowe.pl/rower-mtb-lapierre-prorace-3-9-pd50004/ https://www.centrumrowerowe.pl/rower-mtb-lapierre-prorace-4-9-pd50005/ https://www.centrumrowerowe.pl/rower-mtb-stevens-devil-s-trail-pd48331/ Wszystkie powyższe rowery mają powietrzne amortyzatory, sztywne osie i napęd 1x12. Poniżej tych standardów nie ma sensu schodzić
  22. Kupiłem rower na rowerynajtanie.pl i jestem mega zadowolony! 🚴‍♂️ Szybka wysyłka, świetny kontakt i bardzo dobre ceny. Rower zgodny z opisem, solidnie zapakowany. Na pewno wrócę po kolejne akcesoria. Polecam!
  23. Onna 27 10 to chyba rower na kołach 27.5 - czy takie jest założenie, ile masz wzrostu?
  24. Przepraszam najmocniej, przekrok 84 cm. 😄
  25. Na typowym mtb z korbą 32T też Ci będzie bardzo ciężko nadążyć za grawelem i też się zmachasz kręcąc nogami jak chomik. Ten Rockrider wspomniany powyżej orzyjmuje tarcze 34 i 36T więc na plus. Jednak do wspólnych przejażdżek z żoną bym faktycznie pomyślał o jakimś fitnessie (zwanym obecnie przez producentów"grawelem z prostą kierownicą"), jak pisze kolega powyżej. MTB byłby raczej odpowiedni jakbyś chciał się pobawić w cięższym terenie a nie towarzyszyć komuś na grawelu
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...