Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Strava ma lepszą pozycję jako swojego rodzaju "hub", bo tak jak piszesz, można do niej pchać aktywości z innych sprzętów i ich platform, za to nie ma własnego sprzętu, a z Garminem mimo wszystkich jego wad klienci się nie rozstaną masowo. Pewnie jedni i drudzy przepalą trochę dolców na prawników i się ugodzą:)
  3. Przed renowacją trochę szpeciło rower:
  4. W Polsce niewiele drożej https://www.rowertour.com/p/188479/amortyzator-rock-shox-judy-gold-rl-27.5-1-18-9x100-42mm-off - tyle że ta cena i tak jest wysoka w stosunku do tego co jest na dostępne na rynku amortyzatorów w nowszych standardach... Zasadnicze pytanie dla założyciela wątku jakie ma stery i czy we. adaptacyjne wchodzą w grę..
  5. Strava ma tę przewagę, że poza Garminem można do niej wysyłać dane z zegarków i komputerów innych firm niż Garmin. Co więcej większość ma gorsze aplikacje i im zależy na integracji ze Stravą. Garmin jako jedyny ma rozwinięte aplikacje, ale nie wyślemy do nich danych z innych komputerów i zegarków. To na 99% się nie zmieni. Moim zdaniem Strava na ewentualnym banie Garmina straci, ale stosunkowo mało. Tutaj też sporo napisano https://antyweb.pl/zegarki-garmin-znikna-ze-sklepow-strava-nie-ma-watpliwosci Podobno Strava miała takie same wymagania wcześniej.
  6. Moje Selle Italia Qbik miało już mocno przetarte pokrycie (aż do gąbki na prawym boku, na skutek tarcia udami przez kilkanaście lat): Ponieważ lubię to siodełko, zdecydowałem się na jego samodzielną reanimację przy pomocy kawałka sztucznej skóry (skaju). Starego pokrycia nie ściągałem, bojąc się o wydarcie kawałków gąbki wypełnienia. Obie powierzchnie smarowane klejem typu Butapren firmy Selena (odradzam z firmy Dragon - sam rozpuszczalnik, strasznie śmierdzi i prawie nie klei), odczekanie kilkunastu minut i ostrożne łączenie, zaczynając od środkowego kanału siodła. Krawędzie przedniej części musiałem podkleić klejem cyjanoakrylowym, by się nie odrywały (mocne zagięcia), w paru innych miejscach też poprawiłem tym klejem. Najtrudniej wykończyć właśnie te wszystkie ostre zakręty, ale przy odrobinie zaparcia da się uzyskać niezły efekt. Mnie zadowala, choć siodło nieco przytyło - teraz waży 260 g zamiast niecałych 230 g (to wersja na prętach ze stali manganowej, chyba są puste w środku).
  7. Taka ciekawostka https://www.bicycleretailer.com/industry-news/2025/10/02/strava-sues-garmin-over-patent-infringement-claims Ten fragment mi się podobał, ciekawe czy potencjalnie to bardziej szkodliwe dla Stravy, czy dla Garmina:)
  8. Dzisiaj
  9. Sprzedam ramę (frameset) aluminiową Rockrider Race 700. Rozmiar M (tabelka z geometrią w galerii). Można zwrócić uwagę na wyjątkowo krótką rurę podsiodłową w stosunku do długości ramy. Pozwala to jeździć na wysuniętej sztycy, dzięki czemu nieco się ona ugina poprawiając komfort jazdy. Standard osi 12x148, koła 29", pod widelec o skoku 100mm, rura sterowa w standardzie "tapered", sztyca 31,6mm, suport pressfit. W zestawie znajdują się rama, kompletne stery, suport Shimano BB-MT800-PA, zacisk sztycy, sztyca i siodło rockrider, akcesoryjna folia na dolną rurę, śruby do montażu dwóch koszyków na bidon i zapasowy hak przerzutki. Na rurce łańcuchowej naklejona jest osłona marki Noso, hybrydowa z żelem absorbującym. Jako referencją załączam zdjęcie prezentujące wygląd ramy w kompletnym rowerze. Na rower jest faktura z 23 maja 2024, więc wciąż obowiązuje standardowa gwarancja na ramę, a w przypadku konieczności skorzystania z gwarancji dożywotniej będę mógł pomóc swoją osobą. "Goła", nieuzbrojona rama waży około 1870g. Sztyca waży 300g, siodło waży 250g. Suport był zainstalowany w maju 2025, stery są z ramą od początku. Stery i suport są w dobrej kondycji. Duża część ramy jest oklejona folią ochronną, w rejonach nieoklejonych znajdują się standardowe ślady eksploatacji w terenie. Możliwy odbiór osobisty w Trójmieście lub przesyłka olx. Cena za wszystko 600zł Zdjęcia:https://photos.app.goo.gl/sVdRYxAZmNQJAF8m8
  10. Przez Gianta i innych producentów, wygląda na to, że Giant nie jest wyjątkiem: https://mondediplo.com/2025/02/11bikes https://mondediplo.com/outside-in/giant-ban
  11. I to jest jak najbardziej właściwe pytanie !
  12. Mam 178 to kwalifikuję się do mki polygona? Zalezy mi na tym zeby sie wygodnie jezdzilo, wyglada mniej wiecej to tak: 1. Wygoda 2.szybkosc 3.kolor
  13. Możesz sprawdzić - najwyżej odsprzedasz Rower na chłopa ok.185 cm
  14. @RabbitHood generalnie nie używam Stravy, konto mam połączone.
  15. Znalazłem używany cube nulane https://www.olx.pl/d/oferta/cube-nulane-2024-56cm-l-gravel-fitnes-rower-super-stan-CID767-ID17C3aT.html za nieduze pieniądze Lke co o nim sądzicie - kolor neutralny
  16. Tu chyba nawet taniej wyjdzie: https://www.bike24.com/p2374810.html
  17. Z polygonem slaba dostępność L-ek, 40 to może i jest dobry pomysł - w okolicach jest sporo szutrowych tras na wypady, jedyne co z tych 40 kolory mi troche nie odpowiadają, ale może coś trafię szarego
  18. 85% dziurawe szutry + polniaki Dokładnie, ustawienia są z profilu i jeżeli oznaczysz rower MTB , a dymasz nim po asfaltach to wymaluje niewiadomo jakie waty, w przypadku ustawienia szosowego i pojechania w teren pokaże, że wycieczka
  19. Po przygodach (trochę na przekór) z innymi markami SPD-ków... Czas w końcu zamontować Shimano M540
  20. Jak masz tzw. nogę, i rozmiar M podejdzie, to np. Polygon Path F4 jest szybki (korba 48 zębów, opony 35 mm), a kosztuje 3.7 k, więc nawet go można ulepszyć w budżecie.
  21. Może nie jakaś super promka, ale na greenbike pedały M540 w przyzwoitej cenie 209,99 zł i wysyłka darmowa. Link: https://www.greenbike.pl/pedaly-spd-shimano-spd-pd-m540-mix-kolorow-komplet-z-blokami-p-7564.html
  22. Witam użytkowników forum, mam na imię Bartek, mam 33 lata, zawsze byłem aktywnym człowiekiem z zamiłowaniem do fotografii, astrofotografii i akwarystyki, była to moja pasja którą spełniałem. Od wielu lat choruję na nerki na początku było to widać jedynie na badaniach gdzie białko pojawiało się w małych ilościach w moczu. Od pewnego czasu zaczęły mi puchnąć stopy i kostki co utrudnia chodzenie a czasem i założenie butów a co za tym idzie codziennie funkcjonowanie, pojawiły się częste bóle głowy i brak sił jak i podwyższone ciśnienie tętnicze krwi. W nocy występują częste krwawienia z nosa które zaburzają mój sen. Niestety koszty leczenia przekraczają moje możliwości finansowe. Moje samopoczucie przez chorobę się pogorszyło, ze wszystkim zostałem sam i na nikogo nie mogę liczyć. Jeśli nie zacznę w porę działać moje nerki przestaną pracować. Aktualnie pracuję jako dostawca posiłków lecz z moimi dolegliwościami mam coraz większy problem z prowadzeniem samochodu. Proszę tylko o minimalną pomoc z czego będę bardzo wdzięczny. Każdy grosik się liczy, Jeśli ktoś nie może pomóc niech chociaż udostępni zrzutkę z czego będę wdzięczny. https://zrzutka.pl/8hhgd7
  23. Dla twoich potrzeb to koniecznie z błotnikami +bagażnik, niekoniecznie ale warto - hamulce tarczowe, a zupełnie możesz sobie darować kiepski przedni amortyzator. Idź do kilku dużych sklepów i przymierzaj rowery👌😄
  24. Podstawowa kwestia, to nowy, czy używany. Następna, to w pełni wyposażony rower trekingowy (poza dodatkowymi akcesoriami, które trzeba dokupić), będzie najcięższą możliwą opcją (pomijając elektryki spoza budżetu). Jeżeli w grę wchodzi bardzo spokojna jazda bez pośpiechu, to OK. Jeśli miałoby być zauważalnie lżej i potencjalnie szybciej, to lepiej iść w sztywny rower typu fitnes, który przyjmie opony w granicach 40 -45 mm. Oczywiście może być on nieco mniej komfortowy, i wymagać np. dokupienia błotników, ale coś za coś. MTB/ATB niby można, ale czy jest sens głównie na miasto ? Ale jakby MTB, to za 600 -700 € (+75 wysyłka) są np. : https://www.bikeexchange.de/de-DE/products/cannondale_trail_sl_3_2022?sku=CAN_0000162366, https://www.bikeexchange.de/de-DE/products/cannondale-trail-sl-2-2021?sku=CAN_0000011777 Jednak mimo, że są to rowery klasy niskiej/średniej, lepiej zostawiać je zabezpieczone/w bezpiecznym miejscu. Fitnes : https://roweroza.pl/rower-fitness-polygon-path-3-1x9?sku=AIEPX28PT35MG1&gad_source=1&gad_campaignid=22876438701&gbraid=0AAAAADMosXmYl3GakHXV5R-q0CvvYlkpf&gclid=CjwKCAjw6P3GBhBVEiwAJPjmLmR35EP9ku2c5pOdO4i662-YHnCeYk6UVxacl5jX_vzMiE8WHDLmshoCAvkQAvD_BwE
  25. "Po taniości" Rower miejski KALKHOFF Image Lite | CentrumRowerowe.pl rama 19,5 Bez pseudoamortyzatora, biegi w piaście. Alternatywnie rower crossowy i doposażenie w błotniki i resztę - tu polecam przejrzeć kilka ostatnich stron wątku "jaki cross za 1800". Trekkingowy (czyli taki z bagażnikiem w pakiecie) zazwyczaj jest relatywnie droższą opcją (i słabszą technicznie ) od crossowego w zbliżonej kwocie. Na pytania czy hamulce tarczowe koniecznie, czy nie, "amortyzator" tak czy nie - musisz odpowiedzieć sobie sam.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...