Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Acidos29

    [korba] sh 6120

    Powiedzcie mi jeszcze czy dla tych dodatkowych 2 ząbków z 32 na 34 muszę zmienić łańcuch? Czy może zostać z tarczy 32?
  3. Po 120zł są na znanym portalu aukcyjnym schwalbe go one allround w szerokości 45mm
  4. Czy jest sposób odróżnić jeden od drugiego...? O ile to ma znaczenie to na jednym jest wybite 052, a na drugim 459 🙂.
  5. Cześć! U mnie działa wszystko poza wyświetlaniem DYSTANSU cz baterią pełna czy nie, na każdej opcji wspomagania pokazuje 0,00.
  6. @FigoiFago Mam regularne samoistne resety. Kontaktowałem się w tej sprawie z Garminem. Jedyne czego się doiwedziałem to że analizują mój problem. I ostatnia wiadomość, że nowa aktualizacja powinna to naprawić. Ale jeszcze jej nie instalowałem, mam maraton w sobotę i nie będę ryzykował, bo kto wie co zepsuli tym razem Co do nowego 850 to wystarczyła mi informacja, że bateria 12 godzin i już wiem, że na pewno tego urządzenia nie kupię.
  7. Kiedyś te spodenki miały oznaczenia numerowe i seria 100 to był absolutny basic, seria 500 to już takie spoko a seria 900 to decathlonowa topka. Te z literami RC przed numerem to były na szosę a do mtb nazywały się Rockrider. Teraz zmienili nazewnictwo i spodenki na szosę nazywają się Van Rysel i nie mają numerków tylko nazwy typu Endurance albo Race
  8. Opaski na obręcze zwykle trzeba dokupić oddzielnie. Jaki tam jest rozstaw haków tylnego koła w ramie - 130 czy 135 mm (szosowy czy mtb/cross/trekking)? Do tego wymiaru dobierzesz piastę. Kaseta 8-ka SRAM będzie pasować na każdy bębenek (standard Shimano HG) pod kasety 8,9,10-rzędowe, a z podkładką nawet pod 11-rzędowe. Shimano Cassettes & Freehubs
  9. Dzisiaj
  10. zaskakująco dużo, ogólnie irytujące jest że jest promo, jest dostawa, później okazuje się że zgodnie z jakimiś głupimi umowami dostawy jednak nie ma, a faktury by nie może. Wejdź w link, dodaj do koszyka i dodaj kod FINAL20 i spadnie o 20%. Ten Trek za 3,2k EUR mega mocno rozważałem. Ale zanim odpisali łaskawie ad faktury to zniknął S xD
  11. Bo zaiste ładny to i przyjemny widok. A jakby tego było mało to jeszcze góry w tle
  12. Też tak myślałem używając obecnie Vantage V3 Polara i niewspieranego i pozbawionego następcy M460 (prosty, monochromatyczny komputerek rowerowy). M460 na rower a zegarek na piesze wędrówki, kajak itp. Pływanie w wodach otwartych - żaden z moich zegarków Polar tego nie ogarniał, rysował jakieś pijane szlaczki. Nawet jak przepłynąłem jezioro stojąc chwilę na jednym i na drugim brzegu w celu złapania fiksa to i tak trasa wygląda jak u pijanego zaskrońca. Nawigację mam w Garminie eTrex - tak naprawdę potrzebuję jej 2-3 razy w roku. Te wszystkie "pomiary" snu to mnie tylko bawią, może Garmin robi to lepiej ale wielokrotnie Polar pokazywał mi bzdury, np. przeleżana bezsenna noc to u niego głęboki sen, innym razem zero pomiaru, bo rzekomo nie spałem nawet 4 godzin, mimo że spałem co najmniej 6. Dla mnie to bzdury, nie potrzebuję aplikacji, żeby ocenić czy jestem wypoczęty. Dlaczego o tym piszę? Bo Polar zgłupiał już do reszty. Wypuścił jaką idiotyczną opaskę bez ekranu, nie wiadomo po co i dla kogo (no fanboje Polara trzepią się na Reddicie od kilku tygodni). Nie mają w ofercie już nic dla rowerzystów, bo gumowy uchwyt na kierownicę do zapinania zegarka to dla mnie e dżouk.. Ale do furii doprowadziła mnie aktualizacja aplikacji na telefon. To, że wygląda jak kupa to jakoś bym przebolał ale mój licznik przestał się łączyć. Do tej pory i zegarek i licznik łączyły się koncertowo do synchronizacji, raz na kilkadziesiąt połączeń był jakiś błąd ale zawsze druga próba kończyła się sukcesem. Ale nie tym razem. Kiedyś myślałem, że zmigruję do Wahoo ale przestali robić zegarki (ich zegarki mierzyły tylko parametry treningu, żadnych snów czy cykli menstruacyjnych tam nie było) więc jestem wkurzony. Z zegarka Vantage jestem zadowolony, bo mimo kilku bezużytecznych dla mnie funkcji działa dobrze, póki co chwilę po narysowaniu trasy w Komoot mam ją w zegarku, przez co zabieranie eTreksa na jednodniowe piesze wypady w góry nie ma sensu ale jednak najistotniejszy jest dla mnie komputer rowerowy, nie widzę w tej roli zegarka. Opłacam sobie TrainingPeaks więc chyba skończę z czymś od Wahoo a na zegarki sportowe i serwisy typu Flow czy Connect położę wiemy co... Powiem jeszcze tyle, że w lipcu ze względu na marną pogodę ale i pochłonięcie dłubaniem w nowo zakupionym starym aucie prawie nie jeździłem na rowerze, nie chciało mi się nawet zegarka często zapinać, miałem takie luki w aplikacji, że nie było danych porównawczych. I co? I nic, to tylko głupie gadżety....
  13. Ad.1 Nie, był wymieniony hamulce i skręcony niecały tydzień temu, ale nie to jest jest clue mojego pytania. Ad. 2 Bez komentarza, nie lubię czepiania się pierdół. Ad.3 Chciałem się upewnić nazwy śruby(to nie zacisk), są różne przeskoki co kilka mm więc nie chce zamawiać 3 różnych na testy.
  14. Masakra, hamulec to bezpieczeństwo. To nowy rower? nie ma takiego hamulca To zaciski hamulca, nie śruby Ja bym podjechał do metalowego i przymierzył. Shimano będzie kosztować 10x. Nie możesz zmierzyć ‚organoleptycznie’?
  15. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
  16. na szlaku to ja elektrykiem śmigam to rower zapasowy dużo sklepów robi problemy z FV EU 0% w linku jest 3800E, ale w pl jest po 16-17k z tego co widzę
  17. Cześć, mam wielką prośbę. Dziwnym trafem odkręciły mi się podczas jazdy śruby mocujące tylni hamulce GRX 400 w Romet aspre 2. Z tego co sprawdziłem ustaliłem że sa to śruby Shimano Br Rs505. Natomiast są różne długości 10-35mm. Mam prośbę o pomoc w wyborze. Z góry dziękuję.
  18. Dokumosa

    [korba] sh 6120

    Chińczyk ma przyzwoite tarcze pod system shimano dm. Nawet wyglądają.
  19. @sznibNiestety nie, ale być może to faktycznie jest to, bo dzisiaj przy klamce mam ślady płynu hamulcowego. Wytrałem do sucha i zobaczę czy to cieknie, czy po prostu wczoraj źle wytrałem.
  20. Przecież ze smartfonem jest problem z baterią, a nie ceną. Oczywiście nie bronię tu Garmina i tak żadnego nie mam, a w tych cenach to sensu nie widzę. Są smartfony z czarno-białym ekranem typu e-papier jak w Kindlu, ale kosztują tyle co Garmin...
  21. KSikorski

    [korba] sh 6120

    W grupie deore są dostępne tylko tarcze 30t i 32t. Chcąc mieć 34t możesz zakupić wspomnianą korbę FC-M6120 i do niej dokupić tarczę z grup SLX (SM-CRM75) i wyższych lub kupić tarczę firmy trzeciej (banless, deckas itd). Możesz też szukać korby FC-M7120 lub FC-M8120 , one występują od razu z 34t.
  22. @nctrns A pamiętasz może jakie to są te produkty? pamiętam, że kiedyś były te oznaczenia na ciuchach górskich i się tym kierowałem, aktualnie ma tego ani w nazwie produktu, ani w opisie i nie za bardzo wiem jak szukać 500,900 itp. 😕
  23. @szybszy - podajesz trochę sprzecznych informacji. Porządkując: 1. Wymiana kół z 26" na 28" - to ciekawe - wejdą takie w twoją ramę ? 2. Jak kupujesz nowe koła to z obręczami Tubeless. Jak masz już koła 28" i nie są Tubeless to bez dętek sobie nie pojeździsz, bez względu czy kupisz opony Tubeless czy nie. 3. Nie jeździsz w błocie - to nie potrzebujesz bieżnika kartoflaka - więc zyskujesz możliwość szukania niskich oporów toczenia. 4. Szerokość 47-50 mm - bardzo dobry wybór - zyskujesz amortyzację czyli komfort jazdy (w mieście bruki, krawężniki oraz w terenie) a nie zwiększasz znacząco oporów toczenia. 5. Jeździsz 90% miasto i drogi twarde oraz odcinki do 150 km - szukałbym opon z kostką tylko po bokach, a bieżnikiem centralnym ewidentnie minimalnym - potrzebujesz niskich oporów toczenia. Opon z druta bym nie brał, bo mają gorsze mieszanki gumy i szukałbym tylko zwijanych. 6. Budżet - podajesz do 150 zł, a wypisujesz opony grawelowe G-One / Terra / Tundero / Cinturato w budżecie do 200 zł. Kieruję się więc budżetem do 150 zł. Po taniości drutowane szybsze opony: SCHWALBE Hurricane 50-622, CONTINENTAL Double Fighter III 50-622. Lepsze opony zwijane: Continental Terra Hardpack 50-622, albo jak chcesz jednak trochę bieżnika do crossa to Continental Race King Shieldwall 50-622. Jak idziesz na wygląd i chcesz mieć koniecznie w crossie oponę gravelową to szykuj 400 zł za komplet i nie zawracaj gitarki Wybór jest obecnie ogromny, zasada doboru taka sama - bieżnik centralny znikomy (lub żaden), średni lub większy. Miałem druciaki CONTINENTAL Double Fighter III 50 mm, potem Michelin Protek Cross 37-622 (beznadziejna amortyzacja 37 mm), a teraz mam zwijane Continental Race King Shieldwall 50-622 i jest pięknie, bo lubię ciąć zarówno przez asfalt jak i przez suchy las moim crossem.
  24. Bo wieczorem nad Wigrami a jezioro za plecami
  25. A tak po za tym to dokładnie za trzy dni likwidują moje konto na Garminie bo ponoć nie używam . Jeżeli faktycznie to uczynią to mam ich wraz z całym tym burdelem w ...............🤮 Polecą przez okno szpeje............ bo mnie już coraz bardziej ta xxxxxxxx korpo doprowadza do szału. Nie widzę na tej platformie przyszłości.
  26. No nie wiem, czy taki trend. W wyścigach, w których biorę udział nadal przeważa 25, a w wielu przypadkach obręczówki stanowią normalny widok.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...