afly Napisano Sobota o 19:19 Napisano Sobota o 19:19 Cześć, Szukam roweru dla kobiety 163cm. Przyszły użytkownik wkręcony dobrze w "rowerozę", jeżdzący caly rok. Wymagania: - ze względu na fakt, że będzie to pierwszy elektryczny rower celuję w osprzęt (silnik + bateria) - BOSCH, - oświetlenie, błotniki + bagażnik, - waga do 26kg (konstrukcje ok. 29kg odrzucam), im mniej tym lepiej, dzienne dystanse na poziomie 20-25 km, - rower na dojazdy do pracy, jest opcja trzymania w hali garażowej (ogólno-dostępnej), - preferowany sprzęt nowy (potrzebna faktura), Mój obecny typ: RADON 8.0 Lady 625 https://www.bike-discount.de/en/radon-relate-8.0-lady-625-2 Mocno chodzą mi po głowie rowery typu "SUV" jak E-SUV Haibike Adventr FS 9 https://poczta.wp.pl/w/mails?folder=classic.main Rower do zakupu w listopadzie/grudniu (czekam na promocje/black week itp). P.S. Jestem przekonany że podeślecie strony z dobrymi cenami, o których nawet sam nie wiem :). Mile widziane własne doświadczenie. Cytuj
PiotrWie Napisano 20 godzin temu Napisano 20 godzin temu (edytowane) Nie tyle konkretne propozycje co raczej do przemyślenia - z jednej strony piszesz że osoba jeżdżąca na rowerze z drugiej strony proponujesz na 25 km dziennie rower dla kogoś kto potrzebuje by rower jechał za niego - Bosch CX, bateria 625Ah, napęd 12 rzędów. Rozumiem potrzebę elektryka - nie każdy może przyjechać do pracy spocony, ale spokojnie wystarczy słabszy silnik, mniejsza ( a zarazem lżejsza ) bateria i bardziej trwały napęd - według mnie optymalnie 9 - 10 rzędowy Cues. Proponował bym najniższe modele z napędem Bosch SX - wiem że są droższe ale wyraźnie lżejsze - ważą ok 20 kg, KTM Macina Sport SX 20 katalogowo kosztuje 3500 euro, w grudniu masz szansę znaleźć taniej. Na pewno tańsze będą też Winory. A "SUV-y" sobie odpuść - one ważą 30+ I najlepiej przenieś wątek do działu "elektryczne e-bike" Edytowane 20 godzin temu przez PiotrWie 1 Cytuj
afly Napisano 7 godzin temu Autor Napisano 7 godzin temu Dzięki za podpowiedź, kierunek jest zdecydowanie dobry, czyli zejście z masą roweru do około 21 kg. Napęd z mniejszą ilością przełożeń jest jak najbardziej akceptowalny. KTM prezentuje się bardzo dobrze. Oczywiście ważny jest również parametr cenowy, ponieważ prawdopodobnie w przyszłości będę musiał kupić inny rower elektryczny do jazdy po lesie. Chcę wybrać “mieszczucha” w możliwie najniższej cenie przy spełnieniu określonych wymagań. P.S. Poprosiłem już o przeniesienie tematu. Cytuj
PiotrWie Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu https://www.centrumrowerowe.pl/rower-elektryczny-winora-iride-pure-x10-pd49943/?v_Id=267214 https://www.centrumrowerowe.pl/rower-elektryczny-winora-iride-pure-r5f-pd49942/ Tu masz dwie Winory z napędem SX w dobrej cenie - uważam że na dojazdy do pracy szczególnie ta druga jest super - no chyba że jeździsz do pracy przez Gliczarów😀 Cytuj
2marekm Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu (edytowane) Piekło zamarzło, kolega PiotrWie, proponuje ebika z tylną przekładnią planetarną Pisałeś kiedyś, że tylko klasyczna przerzutka, ze względu na łatwość naprawy, gdzieś daleko od domu. W Twoim przypadku aby pozbyć się wszelkich obaw i mając takie pakowne auto, kupiłbym całe koło z przekładnią planetarną i miał problem z przysłowiowej głowy. https://allegro.pl/oferta/kolo-28-alu-shimano-nexus-inter-7-biegow-czarny-7767379014 Ta druga propozycja podana przez kolegę bardzo interesująca, szczególnie, że ma karbonowy pasek i odpada problem łańcucha. Nie znalazłem wagi roweru, ale może źle szukałem. Producent jeśli nie podaje wagi, to prawdopodobnie nie jest mała. Edytowane 2 godziny temu przez 2marekm Cytuj
PiotrWie Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu (edytowane) Proponuję ale na dojazd do pracy. Wagi też nie mogę znaleźć - ale SX 400 Wh versus CX 625 Wh to już ok 4 kg - więc myślę że ten z łańcuchem i klasyczną przerzutką tak pod 21, a z planetarną pewnie z kilogram więcej. Pewnie można zadzwonić do sklepów stacjonarnych Centrum Rowerowego gdzie są dostępne i poprosić o zważenie - akurat Winora z definicji nie podaje wagi swoich rowerów. PS Nie uważam przekładni planetarnej za samo zło - po prostu z racji prostszych samodzielnych napraw uważam że dla mnie lepsza jest klasyczna przerzutka. Każdemu według jego potrzeb. Edytowane 1 godzinę temu przez PiotrWie Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.