FigoiFago Napisano Niedziela o 17:46 Napisano Niedziela o 17:46 9 godzin temu, zekker napisał: Też tak myślę, w końcu jest coś lepszego do crossów niż Paragon. Tylko cena nie jest nawet podobna. Cytuj
wr81 Napisano Niedziela o 19:19 Napisano Niedziela o 19:19 Różnica w tym momencie dla gravelowego (o mniejszym skoku niż dyskutowanej premierowej nowości) jest zauważalna ale czy szokująca biorąc pod uwagę sztywną oś i potencjalnie mniejszą wagę? P.S. Cena w Centrumrowerowym na Rudego jest dobra. Cytuj
zekker Napisano 18 godzin temu Napisano 18 godzin temu 12 godzin temu, FigoiFago napisał: Tylko cena nie jest nawet podobna. A czy Sid kosztuje tyle co Recon? Jak chce się mieć top, to adekwatnie się płaci. Problem był w tym, że w crossach/trekkingach technika kończyła się tam gdzie w MTB zaczynała, czy była gdzieś w środku. Cytuj
uzurpator Napisano 18 godzin temu Napisano 18 godzin temu Za trzysta i pięć dziesięci sztuk złota kupi się wideł w chinach który te 60mm skoku ma, wazy niewiele i działa tak samo dobrze jak karbą wypasy od Rock Socksa. Tylko ruła taperuła 1 Cytuj
zekker Napisano 18 godzin temu Napisano 18 godzin temu I za 350km będzie do wywalenia - nie dzięki za takie wynalazki. Wolę przepłacić i mieć normalną gwarancję na miejscu, dostęp do części, możliwość serwisu. No i przede wszystkim pewność, że się nie rozleci w trasie. Może za 10 lat jak te wynalazki osiągną poziom rynku światowego, będą widoczne na zawodach, będzie normalna dystrybucja. Cytuj
uzurpator Napisano 18 godzin temu Napisano 18 godzin temu Moje trzy mają grube tysiące już nabite. Po obniżeniu do ~50mm skoku są całkiem spoko. Rewelacyjne jak za cenę. Te nowsze już mają teflonowe tuleje, więc nawet lepsze od moich. Cytuj
michalr75 Napisano 10 godzin temu Napisano 10 godzin temu Jeszcze zapomnieliście że zaraz wejdzie standard koła 32 Cytuj
Turysta05 Napisano 8 godzin temu Napisano 8 godzin temu . 10 godzin temu, uzurpator napisał: Za trzysta i pięć dziesięci sztuk złota kupi się wideł w chinach który te 60mm skoku ma, wazy niewiele i działa tak samo dobrze jak karbą wypasy od Rock Socksa. Tylko ruła taperuła Ja potwierdzam..👍😉 10 godzin temu, zekker napisał: I za 350km będzie do wywalenia - nie dzięki za takie wynalazki. Wolę przepłacić i mieć normalną gwarancję na miejscu, dostęp do części, możliwość serwisu. No i przede wszystkim pewność, że się nie rozleci w trasie..... @zekker pewnie racja, jak chcesz latać po singlach..., ale żeby pojeździć po leśnych ścieżkach, nawet tych nieco trudniejszych... 10 godzin temu, uzurpator napisał: Moje trzy mają grube tysiące już nabite. Po obniżeniu do ~50mm skoku są całkiem spoko.... Mój ma dopiero ~25oo najechane, chociaż eksploatuję w zasadzie jako grvel na płaskim terenie, no może z przewagą tych trudniejszych ścieżek, piach, kamienie, korzenie..., to ten skok konstrukcyjny 140mm bardziej pomaga niż przeszkadza, po prostu nisko napompowałem i mam wyraźnie duży sag, a to daje miękkość, a jednak tu potwierdza się zasada: apetyt rośnie w miarę jedzenia😋, chciałbym aby nierówności polnych dróg typu "tarka" wychwytywał tak jak motocykl, bo powiem szczerze, akurat w tej sytuacji słabo. Czy jesteście zadowoleni ze swoich amorków na tych "cholernych tarkach"🥴?? https://www.forumrowerowe.org/topic/272436-amortyzator-przedni-nanlio-x7-pro-140120-z-aliexpres/?do=findComment&comment=2514705 Dołączam temat, bo mam wrażenie że rok wstecz nikt nie pamięta lub nie miał okazji przeczytać, że można inaczej😉😂 Cytuj
thetere Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu Zasadniczo to nie ma już rowerów którymi można wygodnie podróżować po bezdrożach, a jednocześnie machnąć 100 km przelotówki po gładkim równym asfalcie, tym bardziej dla osób które mają pieniądze i chcą koniecznie carbon. Piętnaście lat temu były, dziś nie ma. Pewnie starsi kolarze się ze mną zgodzą, że za czasów trzy tarczowych korb i kół 26' rower MTB - nawet ten z wyższej półki; był zdecydowanie bardziej uniwersalnym sprzętem, jak obecne progresywne XC, które mocno zawęziło swoją funkcjonalność. Gravel ? no cóż, powoli przejmuję tę rolę, coraz szersze opony, amortyzacja, komfortowa geometria, idzie to w dobrą stronę. Niemniej nikt mi nie wymówi, że sztywny gravel na oponach 40c ( co jeszcze 3 lata temu było standardem ), jest bardziej uniwersalny jak jakikolwiek MTB z np: 2008 roku. Ten checkout według mnie ma sens, choć ze względu na cenę, i tak prawdopodobnie wziąłbym coś, gdzie może tylko przód być amortyzowany, a zamiast dampera, dokupiłbym sztyce cane creeka - tak jak w moim aktualnym ( o zgrozo progresywnym ) MTB. Na zakończenie dodam, że powyższy mój wywód może zrozumieć tylko ten, u którego gdzieś w domowym zaciszu ukrywa się chociaż jeden egzemplarz papierowego wydania "katalogu rowerowego" 🙂 U mnie wydanie na 2004 rok. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.