Skocz do zawartości

[2000-3000zł] Cross, lasy, ścieżki i drogi


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.
Szukam roweru dla siebie do wszystkiego, ale przede wszystkim na ścieżki rowerowe leśne, mój rejon to pomorze, więc za dużo górek nie ma. Rekreacyjnie robię po +-40km dziennie, spokojnym tempem, zwiedzam różne miejsca. Zazwyczaj mam na sobie plecak, ale chciałbym w przyszłości przerzucić się na torby transportowe montowane na rower.

Moje wymiary: 85kg, 177cm

Znalazłem takie modele:
Romet:
https://prorowery.pl/pl/p/Rower-Crossowy-ROMET-ORKAN-4-M-2023/992680
Lazaro:
https://lazaro-bike.pl/sklep/lazaro-quantum-v4-męski-2023_pid=520

Lazaro podoba mi się bardziej. Nie znam się w ogóle na osprzęcie rowerowym stąd moje pytanie.
Czy w tej cenie można znaleźć coś lepszego niż przedstawione przeze mnie modele i który z tych modeli jest lepszy pod moje wymagania?
Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lazaro teoretycznie ma wszystko co trzeba, lepszej jakości napęd w porównaniu do tego Rometa. Z drugiej strony jest to typ napędu od którego się odchodzi (3 tarcze z przodu) i nie potrzebnie komplikuje obsługę, a przy Twoim użytkowaniu nie ma żadnych zalet. Do tego te rowery ważą 14,5-15kg.

Zobacz tego Treka,

https://sprint-rowery.pl/rower-crossowy-trek-dual-sport-2-gen-4?gclid=CjwKCAjwkeqkBhAnEiwA5U-uM0pobD446Ekz3W08k8gslExgKL0SHG90K7RURTaXgH25Cykzk-0_9hoCdZ4QAvD_BwE
 

z drugiej strony można pójść budżetowo, kupić Riverside 500, choć niektórzy pewnie Ci odradzą, ale w tej cenie to bardzo fajnie przemyślany rower z jednorzędowy napędem, który przy Twoich zastosowaniach będzie idealny, za zaoszczędzone pieniądze można wymienić np. hamulce na hydrauliczne.

https://www.decathlon.pl/p/rower-crossowy-riverside-500-z-hamulcami-tarczowymi/_/R-p-300777

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odchodzi się od napędu 3x bo przemysł rowerowy zauważył, że można sprzedać mniej za więcej pieniędzy.