Exmind Napisano 6 Września 2021 Napisano 6 Września 2021 Witam wszystkich. Zwracam się z pomocą odnośnie wycięcie z ramy uchwytu dolnego amortyzatora i przespawanie go do godnej odległości by dopasować dolny amortyzator do odpowiedniej długości. Interesują mnie dolne amortyzatory z FOXa prosiłbym też jaki mniej więcej wybrać dolny amortyzator z długością. Czy taka kombinacja jest możliwa?
Lezia Napisano 6 Września 2021 Napisano 6 Września 2021 Bałbym się spawania aluminiowej ramy. Jakie masz doświadczenie z tego typu spawaniem? Chcesz to zlecić jakiejś specjalistycznej firmie? Dla mnie całkowicie nie opłacalna robota.
KSikorski Napisano 6 Września 2021 Napisano 6 Września 2021 Pomysł jest w teorii do zrobienia, ale musiałbyś mieć spawarkę TIG i piec do którego wejdzie cała rama, a na koniec okaże się że jest krzywo a zawieszenie działa gorzej. https://magazynbike.pl/2019/04/16/wzajemne-oddzialywanie-kinematyka-zawieszenia/ Tu masz artykuł z podstawami. Jak już sobie wyznaczysz anti-squat i anti-rise po swoich modyfikacjach to będziesz mógł przejść do zagadnienia zaworowania amortyzatora. Tak na serio to lepiej i taniej kupić używany rower co będzie już miał tego foxa fabrycznie.
Gość Napisano 6 Września 2021 Napisano 6 Września 2021 Mmm, FOX, przeróbki ramy, a widelec zajechany do gołego metalu.
Dokumosa Napisano 6 Września 2021 Napisano 6 Września 2021 A w miejscu pobrania organu do przeszczepu będzie dziura w ramie.
Galvatron Napisano 6 Września 2021 Napisano 6 Września 2021 Sądząc po aktualnym "amortyzatorze" z tyłu to jakaś budżetowa atrapa roweru górskiego. Zakładanie do niego Foxa nie ma absolutnie żadnego sensu.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.