Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

qba3777
Napisano (edytowane)

Posiadam na sprzedaż rower Cannondale H600.

Rower złożyłem jako miejski, jednak zbyt mało z niego korzystałem, by go dalej trzymać. Rozmiar ramy 22 cale.

• Napęd 1x8, manetka Alivio
  • hamulce Avid FR5 i szczęki Alivio
  • koła na obręczach AlexRims ACE18
  • opony Schwalbe Road Plus

Rower w stanie bardzo dobrym, przejechał pode mną max 100km. Na ramie jest oczywiście trochę rys.

Zdjęcia: https://drive.google.com/open?id=1dUe0rD-huRDD0wrR76oPkH8SiXG-a6EL

Cena: 600zł.

Możliwa jest wysyłka kurierem

Edytowane przez qba3777

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

• Podobna zawartość

• RaficzekKD
      Przez RaficzekKD
      Siema 
      Chciałbym złożyć rower. Nie znam się na tym więc liczę na waszą pomoc. Chciałbym podobny rower do tego kolegi : 
      Wiem , że macie lepsze zajęcia niż pomaganie przypadkowemu gościowi z forum ale mam nadzieję , że jak ktoś znajdzie czas pomoże mi w tym 
      Pozdrawiam
    • Jakar111
      Przez Jakar111
      Witam, piszę z prośbą pomocy w zbiórce na nowy rower downhillowy. Otóż biorę udział w zawodach , po ostatnich niestety mój rower został całkiem zniszczony. Więc proszę was o pomoc w sposób wpłacenie nawet nie wielkiej kwoty.
      https://zrzutka.pl/r4yxwu
    • RaficzekKD
      Przez RaficzekKD
      Siema wszystkim :]
      Chciałbym złożyć swoją maszynę do urban dh.
      Jako , że jestem zielony w temacie części proszę was o radę.
      Prosiłbym po prostu o listę części oraz innych komponentów.
      Mój budżet to 3800zł , wiem nie dużo ale myślę , że uda się coś skleić :] 
      Z góry dziękuję za pomoc! 
    • Gość Emeryt
      Przez Gość Emeryt
      Witam sympatykow rowerowych szaleństw, w przyszlym roku w sierpniu chce wyruszyc do Wloch rowerkiem dziennie 100-150km.
      Szukam jakiejs maszynki - budzetowej, tzn. Ok. 1500 plz. Wymagania: kola
      oczywiscie 28, bagaznik pod sakwy crosso 2x30l, i zeby sie rozlecial