Skocz do zawartości

qba3777

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    55
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    podlasie

Ostatnie wizyty

268 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika qba3777

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

6

Reputacja

  1. Posiadam na sprzedaż używane koła Specialized Hayfield pochodzące z modelu Sequoia. -rozmiar 28/29' -szerokość zewnętrzna obręczy 30mm -szerokość wewnętrzna obręczy 25mm -32 szprychy -przeznaczone na sztywną oś 12x100 przód, 12x142mm tył -mocowanie tarczy IS -bębenek Shimano 11s Przebieg około 6kkm, regularnie serwisowane. Stan techniczny bardzo dobry, wycentrowane, łożyska nasmarowane smarem ceramicznym FL. Obręcz z tyłu posiada jedną większą rysę. Cena 500zl. W komplecie z oponami Sawtooth 42mm 650zl. Możliwa wysyłka kurierem,
  2. qba3777

    [zacisk] avid bb7

    Mam komplet 2x Avid BB7 i klamki FR5 na sprzedaż. Jesteś zainteresowany?
  3. Mam komplet SM-RT86 180mm i SM-RT76 160mm. 100zl komplet
  4. Posiadam na sprzedaż kompletny napęd szosowy 3x8rz. komplet klamkomanetek Shimano ST-2303 przerzutka przednia Shimano FD-2303 przerzutka tylna Shimano RD-2300 korba FSA Tempo 52/42/30t w komplecie z suportem kaseta Sram 13-26 łańcuch KMC Z8 Napęd ma przejechane około 2kkm, stan techniczny bardzo dobry, wszystko jest w pełni sprawne. Cena za całość 300zł. Możliwa wysyłka paczkomatami lub kurierem.
  5. Myślę, że Garmin będzie pobierał max 200mA. Są superkondensatory 50F, ale pod 2V7. Trzeba by szeregowo połączyć dwa(czytałem, że są potrzebne jakieś balansery). Ile czasu mniej więcej by się dwa takie kondensatory ładowały?
  6. Hej Pomysł ładowania aku w lampce już porzuciłem, ale mam jeszcze sprawę co do ładowania prze USB. Myślałem o takim układzie jak w załączniku, opartym na Arduino, ale obawiam się jednej rzeczy - obciążona prądnica będzie generowała te 6V, ale gdy telefon się naładuje, przy braku obciążenia napięcie wzrośnie i może uszkodzić przetwornicę. Problemu tego nie ma w układzie opartym na stabilizatorze, jednak wydajność takiego układu jest stosunkowo niska i trzeba zapewniać dobre chłodzenie dla stabilizatora. Chciałbym również zasilać Garmina Etrexa 20 przez USB. Jednak podczas postojów problemem będzie komunikat "Przejść na zasilanie bateryjne?" - w przypadku którego jeśli nie zareagujemy odbiornik automatycznie się wyłączy - przełączanie tego przy każdym postoju będzie stosunkowo denerwujące. Garmin albo jest zasilany z baterii albo przez USB. Czy zastosowanie dużego kondensatora (powiedzmy 1F) wystarczy żeby zasilać Garmina przez jakieś 5min. na postoju czy to jednak za mała pojemność i trzeba by zastosować jakieś akumulatory dla podtrzymania zasilania? pozdrowienia K
  7. Mhm, czyli raczej nie udało by się zostawić akumulatorków w oryginalnej obudowie? Nie trzeba będzie stosować żadnego stabilizatora napięcie? Nie ma szans na zastosowanie aku NiMh? Chciałem by lampka zachowała swą uniwersalność - odpinam kabelek, wkładam naładowane baterie/akumulatory i zakładam lampkę do drugiego roweru.
  8. Chciałbym to zrobić tak, by jak najmniej ingerować w lampkę. Póki co narysowałem schemat - zaznaczona na nim jest dioda, ale chodzi o cały układ znajdujący się w lampce. Akumulatory powinne być ładowane 2.4V, prądem 0.5A do 1A - niestety nie wiem zbytnio jak to zrobić - ktoś coś poradzi? pozdrowienia K
  9. Hej Ostatnio wpadł mi do głowy pomysł, co by następnych kół nie złożyć z piastą z dynamem (powiedzmy shimano LX). Pomyślałem, by może wykorzystać obecną lampkę (Roxim Rs3) - tak by dynamo ładowało akumulatory AA umieszczone w lampce. Czy może ktoś próbował coś takiego zrobić? Może jakiś forumowy elektronik by się wypowiedział na ten temat? pozdrowienia K
  10. Posiadam takiego samego amora. Wyjęty z nowego roweru przeleżał jakieś 3 lata. Na początku roku założyłem , wszystko działało, po 2000 km zaczął "świszczeć" przy odbijaniu. Oddałem go do serwisu, wymieniono uszczelki i olej i znowu wszystko gra. Od tego czasu zrobił 1100 km i nic się z nim nie dzieje. Jeśli ww. amor jest w obrym stanie, nie trzeba przeprowadzać seriwsu, to moim zdaniem można brać. kuba
  11. Świetny pomysł! Dziś zrobiłem coś takiego ze starej podstawki. Działa z licznikiem Sigma 16.12
  12. Hej! Chciałbym opisać swój nowy nabytek - torbę Topeak Fuel Tank. Na początku w ogóle opiszę trochę torby tego typu, czyli gas tank/fuel tank/fuel bag. Jak sama nazwa wskazuję, torby tego typu przeznaczone są do przewożenia różnego rodzaju przekąsek i drobnych rzeczy. Torba mocowana jest na górnej rurze ramy przy mostku, więc podczas jazdy mamy do niej świetny dostęp. Czemu akurat ta torba? Na rynku istnieje trochę toreb tego typu - np, Topeak Tri Bag, Zefal Z Light oraz torby produkowane przez Bikepack'a lub dostępne na zamówienie produkty http://wciazwdrodze.blogspot.com/ (torby tego producenta wyjątkowo polecam - posiadam tzw. Saddlebag'a zamówionego na tym blogu (w najbliższym czasie postaram się napisać jakąś recenzję). Z toreb wymienionych wyżej korzystałem z Tri Bag'a i okazał się za mały, Zefal to w zasadzie to samo (miałem okazję zobaczyć go na żywo), Wybór padł na Fuel Tank'a z prostych powodów - miałem okazję pooglądać torbę w obu rozmiarach w znajomym sklepie rowerowym. Wykonanie Torba wykonana jest z 420 Denier Nylon i PVC Sponge - cokolwiek to znaczy. Materiał na zewnątrz wygląda na porządny, łatwo zmyć z niego błoto i inne brudy. Z jednej strony wyszyte/wytłoczone zostało logo Topeak'a. Na plus możemy zaliczyć grubość materiału - po zamocowaniu torba nie kiwa się na boki i nie ociera o nogi. Fuel Tank zamykany jest za pomocą czarnego, bryzgoszczelnego paska YKK z długą szlufką na wodziku. Przechodzimy do środku torby. Widzimy ładny żółciutki materiał i podłużną kieszonkę po lewej stronie. Jakość szwów oceniam na bardzo dobrą, nie ma żadnych niezakończonych i sterczących nitek. Torba mocowana jest do ramy za pomocą dwóch rzepów, z czego jeden (ten bliżej mostka) możemy wyjąć oraz jednym rzepem do rury sterowej. Warto wspomnieć, że paski należy przełożyć pod pancerzami i linkami, choć nie należy to do najłatwiejszych rzeczy. Użyteczność Jak wspominałem, do torby mamy świetny dostęp, czyli wozimy tam rzeczy podręczne. Fuel Tank w wersji medium mieści: - 3 batoniki - multitool - scyzoryk - mały aparat - telefon -chusteczki - klucze Podsumowanie Torba przejechała około 100km, z czego połowę w sporym błocie i ani razu nie przemokła. Żadnego większego deszczu jeszcze nie przeszła. Z torby jestem w 100% zadowolony i nie żałuje wydanej na nią kasę. Jedyną oznaką używania torby są podłużne smugi od śrub mostka: Czy warto? Na to pytanie musicie odpowiedzieć sobie sami, moim zdaniem jak najbardziej. Cena (około 125pln) może nie jest zachęcająca, ale trzeba liczyć się z marką - Topeak produkuje rzeczy świetnej jakości, lecz do najtańszych firm nie należy. Fuel Tank jest świetną alternatywą dla kieszonek na plecach w koszulkach rowerowych - posiadam kilka takich, lecz zazwyczaj jeżdżę w cieniutkiej koszulce Stoor'a. Miałem mały problem z wrzuceniem zdjęć do tematu, więc daję linka do galerii: https://plus.google.com/photos/107389539521626123496/albums/5984704161831745057?banner=pwa Qba
×
×
  • Dodaj nową pozycję...