Skocz do zawartości

Emperor

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    85
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Dominik
  • Skąd
    kraków

Osiągnięcia użytkownika Emperor

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. Można powiedzieć że rozwiązałem problem z SAGiem problem był taki że w ladze z komorą powietrzną nie było nawet 20ml oleju a producent zaleca 200 to 200 jest przesadzone gdyż naprawdę maxymalnie wchodzi ~180ml, przy 200 skok kończy się w połowie. No i teraz wygląda to tak że na początku jest miękki tak jak trzeba a potem twardnieje, jeszcze nie zdarzyło mi się go dobić, zawsze zostanie te 0,5cm na specjalne okazje. Czyli wychodzi na to że progresja była zerowa. Zamiast bawić się z gąbki posmarowałem uszczelki wazeliną techniczną ale po jednym dniu jazdy z powrotem susza, muszę chyba jednak zająć się gąbeczkami. Dzięki wszystkim za pomoc
  2. Wyczytalem gdzieś że zbyt miękka sprężyna negatywna może powodować takie objawy, czy to prawda?
  3. Uszczelki wydają się być praktycznie nowe, mam wrażenie jakby za mocno ściskały golenie, planuje założyć mu gąbki nasączane olejem między uszczelki, tylko jak zdjąć uszczelkę kurzową? Czy może nie trzeba tego robić?
  4. Cześć, w moim marzocchi 55 mam problem z ustawieniem odpowiedniego SAG-u. Sprawa wygląda tak że jeśli chcę osiągnąć SAG 25-30% to przy większej nierówności dobijam, a jeśli nabije go do ciśnienia żebym nie dobijał non stop to sagu nie mam wcale i amortyzator jest nie czuły. Jakie powinienem ciśnienie ustawić, a może coś jest zepsute?
  5. Cześć i Czołem! Poszukuje informacji na temat serwisu marzocchi 55R, mianowicie: ile oleju nalać do komory powietrznej z spreżyną i jakiej gęstości, przy okazji w ciągu okolo 2 godzin jazdy zchodzi całkowicie powietrze, które oringi trzeba wymienić aby to naprawić? No i jak gęsty olej nalać do komory z tlumikiem? Mam go przerobionego na otwartą kąpiel. I to tyle, dzięki za odpowiedzi.
  6. Cześć, otóż udało mi się jakimś cudem urwać ramie zamykacza osi w tym widelcu. Czy wie ktoś jak ją na patencie wykręcić?
  7. Witam, zapewne kilku forumowiczów bardziej w temacie słyszało o rozwiercaniu tłumiku w celu poprawienia jego działania, no i tak się składa że dosięgnął mnie problem z tym tłumikiem i poszukuje instrukcji w języku polskim. Znalezienie takowej w wyspiarskim języku trudne nie było jednak że jestem słaby z angielskiego to rozumiem tylko trzy po trzy to co jest tam napisane. Ma ktoś może link itp. do tej instrukcji? Mogę podać tą angielską jeśli komuś by się zechciało tłumaczyć (google translator nie najlepiej sobie poradził ). Z góry dzięki za pomoc
  8. Problem rozwiązany, pomogło czyszczenie i zmiana oleju dzięki za pomoc
  9. Tak jest tam tłumik olejowy, rozebrałem amortyzator i wszystko dokładnie sprawdziłem. Wygląda to tak że tłumik działa jak należy, ale trochę się jakby poci, nie wiem czy było tak kiedyś. Nie cieknie z niego wiele, prawie nic tyle że cały czas jest wilgotny od oleju i pozostają na nim takie krążki (po oleju). Czekam tylko na olej do lag i tłumika, wymieniam, zakładam i testuje
  10. Tylko co jest przyczyną? Rozebrałem go na części i wszystko wygląda OK
  11. Witam, otóż od wczorajszego wieczoru mam pewien problem, jadę sobie spokojnie po drodze i raz podskakuje (tzw. bunny hop ), no i nagle poczułem twarde lądowanie, zupełnie jakby włączyła się blokada skoku która była wyłączona. Od tego czasu amortyzator pracuje ciężej, ugina się do max 3/4 skoku (wcześniej wginał się lekko pawie cały), a przy podniesieniu koła i mocniejszym "depnięciu" widelec się blokuje. Dodam że gdy go pouginać nie odrywając koła od ziemi działa ale tak jak mówiłem nieco ciężej. Proszę o pomoc i z góry dziękuje.
  12. Dzięki za odpowiedzi sprawdzę to, ale wydaje mi się że zacisk jest ustawiony dobrze, podejrzewam że wymiana tarczy na prostą mogłaby załatwić sprawę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...