Skocz do zawartości


Strona korzysta z plików cookie. Zobacz jak.   Rozumiem i akceptuję pliki cookies
Zdjęcie
* * * * * 3 głosy

[Reklamacja roweru] Specialized sj pro Carbon 2017 .

Specialized stumpjumper reklamacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
74 odpowiedzi w tym temacie

#1 8marca

8marca

    Świeżak

  • Nowy użytkownik
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Zagnańsk
  • Imię:Marcin

Napisano 19 kwiecień 2017 - 21:22

Witam forumowiczów
Rzadko się tutaj udzielam, ale sporo czytam. Jednak tym razem chciałbym się podzielić wrażeniami i przestrzec przed sklepem mSport Polkowice oraz marką Specialized. W zeszłym roku po długim czasie dojrzała we mnie decyzja o kupnie nowego i zarazem pierwszego fula. Długo się zastanawiałem co wybrać i w końcu wybór padł na markę Specialized. Było to niejako spełnienie moich marzeń rowerowych, najwyższy model Stumpjumpera pro Carbon 2017. Nad nim jest tylko S- works. W związku z tym, że w moim mieście nie ma już dealera marki Specialized, znalazłem na forum forumowicza, który pracuje w sklepie j.w. Po kilku rozmowach ustaliliśmy warunki a ja się wybrałem na testy speca do Warszawy, co by wybrać rozmiar i nie kupować kota w worku. Wpłaciłem zaliczkę i grzecznie czekałem przed 3 miesiące az rower bedzie dostępny w Polsce. Dotarł do mnie 17/12/2016 i praktycznie od 18-tego grudnia jest nie sprawny. Problem jest z damperem ohlins stx 22, w którym to przemieszczają sie komory. Przez te kilka miesięcy damper podróżuje po Europie a ja nie mam możliwości korzystania z roweru . 13 kwietnia 2017 roku nawet dotarł do mnie damper zastępczy, ale niestety z modelu Camber, który nie pasuje do mojego roweru, o tym, ze wywala olej przez zawór autosag juz nie wspomnę. Chciałbym jeszcze raz wszystkich przestrzec przed sklepem oraz marka Specialized, której obsługa klienta pozostawia duzo do życzenia. O jakości nie bede wspominać gdyż każdemu zawsze moze cos umknąć . Dodam jeszcze ze rower kosztuje 28 999 zł cennikowo. Faktycznie od chwili zakupu az do tej chwili ńie mam mozliwosći korzystania z roweru .
Pozdrawiam Marcin
  • 2

Reklama

Reklama

#2 Imar

Imar

    Pro

  • Użytkownik
  • 159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Oświęcim
  • Imię:Mariusz

Napisano 19 kwiecień 2017 - 22:08

Tak to już jest, podejścia producentów są różne. Takie sytuacje są znane w każdej dziedzinie. 

Przykro mi że nie możesz korzystać z roweru o którym marzyłeś. Mam nadzieje że sytuacja szczęśliwie się zakończy. 


  • 0

#3 NicramP

NicramP

    Świeżak

  • Nowy użytkownik
  • 1 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 19 kwiecień 2017 - 23:03

Kurczę, może takie sytuacje rzeczywiście zdarzają się w każdej dziedzinie ale jednak od spece oczekuje się jakiegoś standardu i wzorcowego podejścia.
Dla mnie ta marka to naprawdę coś co postrzegalem jako "mercedesa" w dziedzinie rowerow (a przynajmniej tak postrzegalem do tej pory). A Tu okazuje się, że podejście do klienta jest u nich w schemacie "zapłaciłes to spadaj". Dla mnie to szok. Ten rower kosztował - jak dla mnie - masakrycznie pieniądze a z tego co piszesz to od blisko pół roku stoi i się kurzy, i tylko traci na wartości. I tylko nerwy. Masakra jakaś.
Podziwiam Cię za cierpliwość.
Kontaktowales się moze ze speciallized Polska? Przecież to rzutuje na ich wizerunek. Powinni cos zdziałać w temacie skoro jeden z ich dystrybutorów "robi taki smród" dla marki.
Może zażądać zwrotu gotówki i kupić markę, która pozwoli Ci korzystać z rowerku.
Czytałem, że Santa Cruz hoghtower w carbonie jest teraz w promocji i najwyższy model kosztuje 26k.
Może zamiast czekać i się denerwować to zmienić markę?
  • 0

#4 krycha

krycha

    Amator

  • Użytkownik
  • 77 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Kraków

Napisano 20 kwiecień 2017 - 06:48

Jak pisał kolega wyżej atakuj spec polska i rownolegle centrale w eu/global? Przy tej cenie moze warto dać pare stow na kumatego prawnika - a noz cos pomoże.

Sent from my D5503 using Tapatalk
  • 0

#5 mateusz230491

mateusz230491

    Świeżak

  • Nowy użytkownik GZ
  • 5 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 20 kwiecień 2017 - 15:17

I pomyśleć że zastanawiałem się nad kupnem roweru w msport. Naprawdę masz twarde nerwy. A ja się chyba zastanowię nad inną marką.


  • 0

#6 8marca

8marca

    Świeżak

  • Autor tematu
  • Nowy użytkownik
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Zagnańsk
  • Imię:Marcin

Napisano 20 kwiecień 2017 - 16:52

Spec Polska wie o całej sprawie i podobno traktuje temat pryjorytetowo, az sie boje pomysleć co by było gdyby to szło normalnym torem ;-) Tak powaznie to jestem juz po konsultacjach z prawnikiem i w związku z tym, ze to jest 2 reklamacja i obie z renkoimi zwróciłem sie do sklepu o odstąpienie od umowy. Straciłem zaufanie do sklepu i do producenta . Jeśli tak załatwiają reklamacje nowego roweru to co bedzie po roku jesli padnie cos innego. Bede tez dochodził zadośćuczynienia, ale to juz raczej nastąpi na drodze sadowej.
  • 1

Reklama

Reklama

#7 sznib

sznib

    Stary wyjadacz

  • Mod Team
  • 4799 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Przemyśl
  • Imię:Krzysiek
Garaż Rower

Napisano 20 kwiecień 2017 - 17:14

Masakra. Jak klient płaci takie pieniądze za rower i dostaje na dzień dobry zepsuty to jakieś cyrki. Jak już coś takiego się stało powinni nowy damper w zębach przynieść w terminie do tygodnia max.

Odzyskaj kasę i bierz coś od Santy, ta marka to prawdziwy Mercedes, łącznie z serwisem, Spec to masówka od dawna.


  • 0

#8 beskid

beskid

    Emeryt

  • Banned
  • 8507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Kraków
  • Imię:Bartek

Napisano 20 kwiecień 2017 - 17:47

A co ma do sprawy konkretny dystrybutor bo trochę nie ogarniam?? Tym bardziej, że damper "podróżuje" po świecie. Pewnie starają się ogarnąć temat tylko nie wychodzi. Winnym jest tylko i wyłącznie producent, który biorąc pod uwagę specyfikę damperów "pod ich ramy" powinien mieć plan B. 

Czas wcale nie jest duży przy tego typu problemach więc też po co to jojczenie?? Trzeba było od razu załatwić temat zwrotu kasy lub kombinować samemu jeśli bardzo zależy na tym konkretnym modelu. 



#9 8marca

8marca

    Świeżak

  • Autor tematu
  • Nowy użytkownik
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Zagnańsk
  • Imię:Marcin

Napisano 20 kwiecień 2017 - 18:12

Skoro twierdzisz ze my tu tylko biadolimy a sklep jest całkiem nie winny, to juz Ci zdradzam jak sprawa była traktowana na samym początku. Gdy zgłosiłem sprawę do sklepu to przez telefon na gorąco stwierdzili ze prawdopodobnie uszkodziłem uszczelki mechanicznie i bede za to płacił. Gdy juz wysłałem damper do sklepu to najpierw przeszedł kwarantannę dwutygodniowa i dopiero został odesłany do serwisu. W tym samym czasie wysłali też do mnie pismo ze reklamacja została rozpatrzona negatywnie, na jakiej podstawie nie wiem? Juz nie wspomnę o tym ze sklep nie odsyła do serwisu tylko do producenta w takich sytuacjach i cała procedura była postawiona przez to do góry nogami. i na koniec życzę Ci powodzenia przy zwrocie roweru za taka kasę, juz na Ciebie czekają w sklepie. No i jesli 5 miesięcy dla Ciebie to norma to chyba nie warto komentować tematu. Co do planu B to oczywistym jest ze powinien go mieć producent, jednak z uwagi na przywileje jakie daje renkoimia to jest możliwość zwrotu, przy drugim podejściu reklamacyjnym wybrałem wlasnie ten sposób załatwienia sprawy.
Pozdrawiam
  • 1

#10 zaq49

zaq49

    Amator

  • Użytkownik
  • 57 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 20 kwiecień 2017 - 18:41

Może trochę nie na temat,ale z poprawną polszczyzną autor jest trochę na bakier... - patrz 2x "renkoimia"


  • 1

#11 beskid

beskid

    Emeryt

  • Banned
  • 8507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Kraków
  • Imię:Bartek

Napisano 20 kwiecień 2017 - 19:06

Jesli 5 miesięcy dla Ciebie to norma to chyba nie warto komentować tematu. Co do planu B to oczywistym jest ze powinien go mieć producent, jednak z uwagi na przywileje jakie daje renkoimia to jest możliwość zwrotu, przy drugim podejściu reklamacyjnym wybrałem wlasnie ten sposób załatwienia sprawy.
Pozdrawiam

 

Czasem tyle się czeka w markach premium przy pękniętych ramach. Kupiłeś drogą zabawkę z niestandardowym szpejem więc są kłopoty. Pytałeś jak z serwisem dampera przed kupnem?? Jak to wygląda technicznie i czasowo. Pytałeś o możliwość wsadzenia innego?? Co sam zrobiłeś w tej kwestii bo jak widzę nawet osobiście się nie pofatygowałeś z reklamacją. 



#12 Tomek21001

Tomek21001

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 1236 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Kołobrzeg
  • Imię:Tomasz

Napisano 20 kwiecień 2017 - 19:35

Coś jest nie tak.

Jeżdżę na Specach od kilku lat,aktualnie w stajni tylko dwa.

( Zazwyczaj ) ta marka nie robi problemów gwarancyjnych.

Być może coś się zmienia,konkurencja rośnie - nie wiem.

Poczekajmy na zdanie drugiej strony.

Jak sie wypowie Msport - sprawa będzie jasna.


  • 0

Reklama

Reklama

#13 mateusz230491

mateusz230491

    Świeżak

  • Nowy użytkownik GZ
  • 5 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 20 kwiecień 2017 - 19:43

Czasem tyle się czeka w markach premium przy pękniętych ramach. Kupiłeś drogą zabawkę z niestandardowym szpejem więc są kłopoty. Pytałeś jak z serwisem dampera przed kupnem?? Jak to wygląda technicznie i czasowo. Pytałeś o możliwość wsadzenia innego?? Co sam zrobiłeś w tej kwestii bo jak widzę nawet osobiście się nie pofatygowałeś z reklamacją. 

 

czyli jak ja chce wydać kupę kasy na rower to mam się pytać o wszystkie części czy są dostępne od ręki ? Myślałem że taka marka jak Spec zrobi wszystko za ciebie, jak wydajesz tyle kasy... widocznie się myliłem. To jeszcze bardziej mnie nastawia,  żeby nie kupować speca. Twój komentarz mnie uświadomił że żyjemy w czasach w których kurierzy nie istnieją, a z reklamacja jedziemy pół Polski, Polską koleją... Średniowiecze normalnie.

 

Edit. Poprawiłem post bo jeszcze mi ktoś będzie wypominał ....


Użytkownik mateusz230491 edytował ten post 20 kwiecień 2017 - 19:45

  • 0

#14 beskid

beskid

    Emeryt

  • Banned
  • 8507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Kraków
  • Imię:Bartek

Napisano 20 kwiecień 2017 - 19:44

Mam podobne zdanie bo coś mi tu nie pasuje. Tutaj nie dawno ktoś dostał nową ramę tylko dlatego, że "stara" miała jakąś skazę na lakierze. To tak by nie wyciągać wniosków bez dokładnej znajomości tematu sprawy. 

 

Taa jasne Spec zrobi wszystko za klienta. Generalnie nic mnie nie interesuje jak kto załatwia gwarancję ale jak się kupuje sprzęt za tyle kasy to wypada ruszyć dupę. Tak dla zasady chyba, że szkoda na paliwo to sorki. Samochód też oddajecie na lawecie czy fatygujecie się do ASO?? 


Użytkownik beskid edytował ten post 20 kwiecień 2017 - 19:48


#15 Marcin86Poznan

Marcin86Poznan

    Maniak

  • Użytkownik
  • 464 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Poznań
  • Imię:Marcin
Garaż Rower

Napisano 20 kwiecień 2017 - 19:44

O dziwo za właśnie spec i trek mają jedne z najgorszych opinii serwisowych i reklamacyjnych (wystarczy spojrzeć na fora zagraniczne). Nie ważne czy rower za 600$ czy za 8000$. Warto też zwrócić uwagę na stale te same problemy przy danych modelach.

Jak dla mnie jak oddaje damper i jest gwarancja to dają mi nowy a tamten niech sobie lata po europie. Użytkując samochód na ten czas bierzesz zastępczy i potem serwis oddaje poniesione koszty i tak powinno być z rowerem czyli zwrot kasy i jeszcze kasa za brak możliwości użytkowania produktu z winy producenta.


  • 1

#16 marcin_ostrów

marcin_ostrów

    Master

  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Kraktown , czasami Osw
Garaż Rower

Napisano 20 kwiecień 2017 - 19:46

Obojętnie co by nie powiedzieli damper nie działa. Kupując taką zabwkę ( mimo niestandartowych części ) i oddając na gwarancję/niezgodność towaru z umową nie tego się spodziewamy. Z drugiej strony gdyby to mnie spotkało to pewno bym to ogarnął w 48 poza oficjalnymi kanałami :D 

Ale też jestem ciekaw co Marcin napisze 


  • 0

#17 8marca

8marca

    Świeżak

  • Autor tematu
  • Nowy użytkownik
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Zagnańsk
  • Imię:Marcin

Napisano 20 kwiecień 2017 - 19:53

Czasem tyle się czeka w markach premium przy pękniętych ramach. Kupiłeś drogą zabawkę z niestandardowym szpejem więc są kłopoty. Pytałeś jak z serwisem dampera przed kupnem?? Jak to wygląda technicznie i czasowo. Pytałeś o możliwość wsadzenia innego?? Co sam zrobiłeś w tej kwestii bo jak widzę nawet osobiście się nie pofatygowałeś z reklamacją.

q

Zdecydowanie największą winę ponoszę ja! A swoją drogą, to ile znasz takich przypadków ze klient kupił pęknięta ramę i czekał 5 miesięcy. Zdecydowanie zapraszam do tematu kogoś ze Specialized i MSport. Ja nie mam nic do ukrycia forum jest po to żeby każdy mógł przedstawić swój punkt widzenia.
  • 1

#18 beskid

beskid

    Emeryt

  • Banned
  • 8507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Kraków
  • Imię:Bartek

Napisano 20 kwiecień 2017 - 19:54

Jak dla mnie jak oddaje damper i jest gwarancja to dają mi nowy a tamten niech sobie lata po europie. Użytkując samochód na ten czas bierzesz zastępczy i potem serwis oddaje poniesione koszty i tak powinno być z rowerem czyli zwrot kasy i jeszcze kasa za brak możliwości użytkowania produktu z winy producenta.

 

Tak powiedzmy powinno być ale nie jest i nie będzie chociaż są pewne nieliczne wyjątki. Po cholerę nadal te motoryzacyjne przykłady?? Tu jest rynek rowerowy gdzie pełno patologii. 

 

Bez zdania Marcina nie ma tematu. 

 

@8marca a ile znasz przykładów na prosty damper który oddajesz na reklamację. Dostajesz zniszczony i bujasz się 2 miechy. Chłopie tak jak i ja może masz pecha ale to nie powód by jojczyć na lewo i prawo. Bez urazy ale żal mi ludzi co zbierają ciężko pieniążki i są czasem w dupie. Ciebie mi nie żal bo już dawno sam powinieneś załatwić temat. Ja po prostu nie wierzę by z takiej pierdoły, braku kwestii finansowych nie korzystać z roweru pół roku. Kurna kupił bym już dawano drugi tak na zapas. 


Użytkownik beskid edytował ten post 20 kwiecień 2017 - 20:02


#19 mateusz230491

mateusz230491

    Świeżak

  • Nowy użytkownik GZ
  • 5 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 20 kwiecień 2017 - 20:16

Panie Marcinie ja bym się nie przejmował komentarzami tego człowieka wyżej, bo ewidentnie widać że jest prawdopodobnie z msportu. I podchodzi do sytuacji jak i sam msport. kup se sam, przyda ci się drugi. Pracuje w handlu i z takim tekstem by mnie z roboty wywalili...

 

 

Chętnie poznam za to stanowisko msportu officjalnego. Bardzo ciekawy temat


  • 0

Reklama

Reklama

#20 8marca

8marca

    Świeżak

  • Autor tematu
  • Nowy użytkownik
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Zagnańsk
  • Imię:Marcin

Napisano 20 kwiecień 2017 - 20:16

Po 5 miesiącach upominam sie o swoje i okazuje sie ze jojczę. Słyszałeś o temacie czy robiłem w miedzy czasie jakąś awanturę w tej sprawie ? ile według Ciebie powinienem siedzieć cicho i czekać aż ktoś sie zlituje? Zgodnie z polskim prawem odstąpić od umowy mogę dopiero przy drugiej reklamacji, zatem i tu czekałem cierpliwie. A swoją droga, idąc Twoim tokiem rozumowania to odrazu powinienem kupić dwa rowery? Żale sobi daruj, od tego jest to forum żeby poruszać na nim tez takie sprawy, nawet jeśli jest to nie po Twojej myśli bo przedstawia nie w takim świetle Twoich znajomych.
  • 4



Podobne tematy Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Specialized, stumpjumper, reklamacja