Skocz do zawartości
kazafaza

[Przełajki - galeria] Inspiruj, chwal, dziel się wrażeniami

Rekomendowane odpowiedzi

kazafaza

Albo szukajka mnie zawodzi albo Galerii pełnej przełajek jeszcze na szanownym Forum nie ma. A szkoda, gdyż to wdzięczne bestie, według mnie jedne z najbardziej wszechstronnych rowerów i gdyby życie wrednie i podstępnie zmusiło mnie do posiadania tylko jednego roweru to na pewno byłaby to Przełajanka.

 

Nie będziemy się sztywno trzymać definicji UCI iż gumeczki do 33c, strój lakraerodynamiczny a szykany poniżej 4dm ale wszelkie znaczne odstępstwa od normy radzę kierować do Nietypowych.

 

EDit: na piątej stronie ustalono limit na 45c ;)

 

Uprzejmie proszę o jak najszerszy opis roweru aby uniknąć zbędnych pytań zaśmiecających wątek. Oczywiście badylem rzeki nie zawrócę, i dopuszczam możliwość przepoczwarzenia się tego wątku w coś w stylu "rometowego", ale jeśli będzie kilka fotek rowerów(a niech się powtarzają, byle na tle piknych krajobrazów) na każdej stronie to będzie dobrze! Trzymcie fason!

 

 

Tyle tytułem wstępu, oto moje dotychczasowe dwa barany terenowe:

 

 

Genesis DayOne (Dejłan) 58cm*:

5z_BmQBoA33YR3rHqQv1YlEMteHXcwPqRU2MSVmW

 

Rower zakupiony jako rama i poskładany z części mniej lub bardziej przypadkowych:

 

Reynolds 520

Wideł z węgla

Sram Apex klamki i tyłrzutka

1x10 (38T x 11-36T)

Truvativ Stylo OCT 175mm

TRP Spyre 160mm

Mavic A319 na no-name'ach

Bontrager RXL sztyca

Kiera On-One Midge

Specialized Crossroads 38c

 

 

 

Charge Plug (PLUGawiec) XL*:

TTiTOtKO8lx_fBd2o39Zer5OXYT44I5emYbYJa-I

 

Rower zakupiony jako rama i poskładany głównie z gratów z DejŁan'a:

 

Tange Prestige

Wideł z Genesis'a Croix de Fer

Sram Apex klamki

Sram GX tyłrzutka, średni wózek

1x10 (38T x 11-42T SunRace MX3)

Middleburn RS3 z zębatką DMR Saturn

TRP Spyre 160mm

Mavic A319 na no-name'ach

SDG I-Beam sztyca/siodło BelAir

Kiera On-One Midge

Specialized Crossroads 38c

 

* Geotabele: wideł w DejŁan'ie jest tej samej wysokości co fabryczny, w PLUGawcu zaś podniosłem przód o centymetr(A-C 405mm).

 

 

 

Zachęcam do wrzucania swoich machin!

 

 

 

POZDRo-:ver

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
IvanMTB

Kłaniam,

 

A co tam... Nich będzie i ode mnie...

 

ŚP Myszerej, czyli Peżó aka Chwast

 

16661843551_5ec592992a_b.jpg

 

Skasowany komunikacyjnie, oparty na starawej ramie Peugeot i rozmaitych wynalazkach tu i ówdzie. Z przodu przyjmował maksymalnie 38c z tyłu 32c. Widelec Dimension ze sterówką 1 cal, ahead i adapterem tarczy to na dzień dzisiejszy prawdziwy Biały Kruk...

 

Pan Wtyczka, czyli Charge Plug.

 

30747879010_68d6d88533_b.jpg

 

Aktualnie stoi na recznie budowanych kołach z obręczami Halo Aerowarrior.

Napęd 2x10 z korbą 48/38 i kasetą 11/32. Obie zmieniarki to Tiagra serii 4600, klamkomanetki 5700.

Korba to starsza Ultegra jeszcze na octalinku.

W dnie wypadowe opędza się Nano 40c z przodu i Bontragerem LT3 38c. Tutaj z błotnikami i na CrossWolf'ach 32c.

 

Hamulce żeby było ciekawiej przód BB7 tył Promax Render.

 

Dodatki w postaci Midżowatej kiery i Charge'owego siodełka i takowej sztycy.

 

Jakoś lepsze foty mi się nie przygodziły...

 

Szacunek...

I.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
rambolbambol

Centurion Accordo GT, znany też jako Tange OrangeTM

 

Rower znaleziony na OLX i ukochany od pierwszego wejrzenia. Kupiony od forumowego kolegi DrOetker.

Obecnie to mój rower-alfa, któremu niestraszne były nawet single na Sowie. Od czasu, gdy go mam, sporo w nim zmieniłem. Żaden rower do tej pory nie dawał mi tyle radości z jazdy ile ten przełaj.

tange1.jpg

Specyfikacja:

  • Rozmiar ramy: CT=54cm CC=57cm
  • Rama: Stal Tange
  • Widelec: HiTen rudą nadżarty
  • Kierownica: Syntace Racelite CDR
  • Owijka: onuca ... pomarańczowa owijka na wiosnę (dzięki Lordzie)
  • Mostek: wpuszczany adapter + wysoki wznios
  • Siodło: Gyes GS-06
  • Pedały: Shimano PD-A530
  • Manetki: Michroshift 3x8 + klamki przełajowe
  • Przerzutka tylna: Sora RD-R3000 GS
  • Hamulce: przód Tektro RX6 i tył noname 85mm
  • Kaseta: Shimano 11-34 8rz
  • Łańcuch: YBN
  • Korba: XTR FC-M900 + blat FSA Narrowide 40T
  • Obręcze: chyba Alexrims
  • Piasty: Novatec F172SB / A171SB,
  • Opony letnie: Schwalbe CX 700x38c / 700x35c
  • Opony zimowe: Rubena Gripper 700x42c / Smart Sam 700x35c

blacha2.jpg

Edytowane przez rambolbambol

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Nepalczyk

Hejka, 

 no to pora na moje oczko w głowie. 

  FUJI CROSS 1.5 2016  "LIMONka"
 xVvFV80.jpg

  • Rama:  Alumunium  rozmiar 54
  • Wideł; CX-ONE PRO Carbon disc oś 15mm
  • Baran: Oval Concepts 310
  • Mostek: Oval Concepts 313, 31.8mm, +/- 7 
  • Owijka: LizardSkins DSP 3.2 
  • Siodło: Oval Concepts R500 
  • Pedały: Shimano M-520
  • Manetki: Shimano 105 5800 11s
  • Tylna i przednia zmieniarka: Shimano 105 5800 
  • Kaseta: Shimano 105, 11-28T
  • Łańcuch: KMC X11  
  • Korba: Oval Concepts 520 46/36
  • Hamulce   przód  TRP HY-DR   tył TRP SPYRE-C  tarcze 160 mm
  • Tylne koło    Vera Corsa DPD22
  • Przód (daveo)  Piasta DT Swiss 350 24h obręcz DT Swiss RR 511 
  • Opony: Challenge Grifo 700 x 32, 60tpi
  • Dupochron;  Tacx Race

bxKbG75.jpg

 

 

   Mam przejechane już jakieś 700km i całą pewnością mogę powiedzieć, że po zakupie szosy, to kolejny udany zakup. 
       
   

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Grizzli

Wywolany do tablicy zapodam pierwsza moja przelajowa milosc czyli...

 

Salsa Vaya, aka Argentyna

 

 

7682ddf2d845e.jpg

 

 

Frameset - wiadomo tylko ze double-butted Cromoly

Naped 2x10 40/28-11/32

Klamkohamownia - BB7 Road + Sram Red

Psiejrzutki Gx/Ultegra

Na foto kola to Selhof Evolution 29 ze SmartSamami

Kierownik to Salsa Cowchipper 46cm

Edytowane przez Grizzli

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
akkwlsk

Kuwahara Pacer '88

 

Z racji tego, że aktualnie jest to mój jedyny rower to dosyć często maltretuję go różnymi modyfikacjami, przebiegało to mniej więcej tak:

1. Jednobieg z baranem

2. 1x8 z baranem

3. 3x8 z riserem

4. Jednobieg z riserem

 

Frameset z rurek Ishiwata EXO-M uwaga, uwaga... poczwórnie cieniowane cromo. Rower jeszcze z czasów mocnego wpływu napromieniowania na twórczość Japończyków ;) Wideł + rama w rozmiarze 57cm waży ~3,1 kg co zdaje się potwierdzać szlachetność rurek. Przemalowana, bo poprzedni właściciel zapaćkał ori lakier sraczkowatym proszkiem. 

 

W wersji ubiegowionej za zmianę przełożeń odpowiada nieśmiertelne szimano DX, korbunek również taki. Reszta to nic wartego uwagi.

Ogumienie 35c, wiele więcej niestety nie wejdzie. 

 

Kuwahara Pacer to oczywiście trekking, ale jak już wspominałem napromieniowani Japończycy poluntali coś, co geometrią pięknie pasuje pod barana i uprzełajowienie - i chwała im za to :)

 

 

 

8a50ba01a622.jpg

5ea2984aa60c.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
dankams2

Mam go od 2 tyg. i nie doczekał się jeszcze fotek w terenie.
On-one pickenflick, osprzęt Sram Apex 1 HRD 42/11-42 opony WTB Nano 40c.
To moj pierwszy rower z baranem i po pierwszych jazdach jestem zajarany jak to sie zbiera i troche przerażony jakie to zwrotne i szybkie w reakcjach w porownaniu do w pełni sztywnego trailowego 29era. Pedaly na razie miejski plastyk ale m520 z butami czeka na pierwsze jazdy aż okrzepne z baranem ;)

hQMnKe6.jpg

Ps: jeździł ktoś w SPD z fotelikiem? Bezpieczne to?
 

post-190660-0-07191600-1485536046_thumb.jpg

Edytowane przez anarchy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kazafaza

Ps jeździł ktoś w SPD z fotelikiem? Bezpieczne to?

Jeździł.

 

Bezpieczne jeśli nie zbliżasz się do granic swych umiejętności/komfortu.

 

Miałem jednak jedną sytuację(kundel bury wyskoczył spod auta rury) po której zacząłem dumać nad płaskimi pedałami.

 

Ale nadal śmigam w eSPaDrylach, hmmmm...

 

 

POZDRo-:ver

 

 

p.s.: a propos fot - kliknij na fotę prawym pociskiem, "kopiuj adres URL" i użyj ikonki w panelu edycji posta wklejając tam skopiowaną linkę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
anarchy
Ps: jeździł ktoś w SPD z fotelikiem? Bezpieczne to? Ps2: jak wstawiać foty w poscie a nie jako załcznik?

Jeździłem przy pierwszy, drugim i trzecim dzieciaku. Jak masz opanowane i lekko skręcone to raczej nie będzie problemu. Częściej przewracał mi się rower jak wsadzałem, wyciągałem dziecko niż pod czas jazdy albo przebiegania przez torby przed nadjeżdżającym pendolino :D 

 

Daniel, a jak już będziesz miał foty z terenu daj mi znać podmienię, bo to normalnie wstyd, żeby taki sprzęt na takim tle pokazywać ;)

 

akkwisk, jak robione naklejki na ramie (i sztycy?)? Folia plus ploter czy coś lepszego?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
akkwlsk

Folia i ploterek, a na górę kilka warstw bezbarwnego (takiego z puszki spray) i trzyma się całkiem nieźle. 

 

Co do jazdy w SPD z dzeciakiem - da się. Jeśli potrafisz jeździć w SPD :) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Grizzli

Da sie ale ja nie polecam. Po kuj ryzykowac? Zaden problem przelozyc pedaly.

 

Chyba ze podwozisZ szkodnika do szkoly/przedszkola, zostawiasz tron a dalej cisnieszz ogien do roboty czy gdzietam... To wtedy tak.

Edytowane przez Grizzli

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
PanPiotr

​Rama : Accent Cx One

​Widelec : Accent Cx One Carbon Disc

​Stery : Accent HSI-SAIR

​Korba : Tiagra 4700 50-34

​Przerzutki : Tiagra 4700

​Manetki : Tiagra 4700

​Kaseta : Tiagra

​Łańcuch : Ultegra 10s

​Piasty : Shimano Deore

​Hamulce : Shimano 317r

​Obręcze : Mach1 Pulse Disc

​Opony : Michelin Pro Race 3 23x700c / Rapid Rob 35x700c

​Kierownica : Selcof 420mm Alu

​Owijka : Pro Comfort

​Wspornik kierownicy : Selcof 110mm 31.8mm

​Wspornik siodła : Pro Vibe7s

​Obejma podsiodłowa : Wake Red

​Siodełko : B"Twin Sport

Waga : 10.1kg (bez pedałów) - obecnie zalozone spd

 

0e00441ab6ef1.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
TomHagen

"Prawdziwa" przełajka na fizolenie po naszych lasach dopiero się zacznie składać (myślę, że w następnym miesiącu już) i uzupełni w zastosowaniach to:

 

GENESIS CROIX DE FER 20 z 2015r.

 

nl71_CdF_2.jpg

 

 

so978_CdF_1.jpg

 

Póki co zmieniłem: po kilku wk....ch akacjach Continental Cyclocross Speed 35mm (pójdą do składanej przełajki na razie z dętkami OKO) na Schwalbe Marathon Dureme 40mm, siodełko na Selle Italia, mostek na PRO i pedały na Shimano PD-M540.

 

Seryjna reszta prezentowała się tak:

 

Frame: Reynolds 725 Heat-Treated Cr-Mo w/ mudguard & rack eyelets
Fork: Cr-Mo Unicrown w/ mudguard eyelets & lowrider bosses
Front Derailleur: Shimano Tiagra FD-4600
Rear Derailleur: Shimano Tiagra RD-4601-GS
Number of Gears: 20
Shifters: Shimano Tiagra ST-4600
Chain set: Shimano FC-4650
Chain rings: 50/34T
Bottom Bracket: Shimano SM-BB4600, 68mm
Cassette: Shimano CS-HG62, 11-32T, 10sp
Chain: KMC X10
Pedals: VP-383S w/ Toeclip
Brakeset: TRP HyRd w/ 160mm Rotors & Jagwire KEB-SL Compression-less Outer
Brake Levers: w/ Shimano Tiagra ST-4600
Handlebars: Genesis Road Compact (125mm Drop x 70mm Reach)
Stem: Genesis Road, 31.8mm x +/-7 degrees
Headset: FSA Orbit Equipe Sealed Cartridge
Grips: Genesis Microfiber Anti-Slip w/ VexGel
Rims: Alex Rims XD-Elite, 32H
Front Hub: Shimano Deore M525, 32H
Rear Hub: Shimano Deore M525, 32H
Spokes: Sapim Race DB w/ Brass Nipples
Front Tyre: Continental Cyclocross Speed, 700x35c
Rear Tyre: Continental Cyclocross Speed, 700x35c
Saddle: Genesis CX
Seatpost: Genesis, 27.2 x 350mm
Weight: 11.38 kg (56cm w/o pedals)

 

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
IvanMTB

Tyle znajomych rowerów  :woot:

 

Szacunek...

I.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kazafaza

C'nie? A jaki wysoki udział żeliwnych w dotychczasowym zestawieniu :)

 

Pięknie, nie przestawajcie zarzucać!

 

 

POZDRo-:ver

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
TomHagen

Tyle znajomych rowerów  :woot:

 

Szacunek...

I.

 

Miałem dopisać "senkjuuuu Ivan" ale bałem się, że się "sępy" zlecą a Ty za dobry chłop jesteś i spać na rowerach zaczniesz... :-)))

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
IvanMTB

132075-tam-oj-tam-oj.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
zukikiziu

Serwus, 


Bardzo fajno, że taki temat powstał! Czas więc i na mojego Rudego, Rdzawego czy tam Ryżawego Ronina. 


  • Author Ronin 2016 cromoly 4130 tripple butted rozmiar 500
  • Tiagra 4700 (klamkomanetki, korba, przerzutki)
  • Zaciski TRP Spyre + metaliki
  • Kierownica Accent Execute 42mm
  • Continental Speed Ride 42c
  • Sztyca Simplon/Boplight
  • Siodełko Velo ProX
  • Koszyczki Blackburn Chicane (thx IvanMTB)
  • Podsiodłówka Repack XL od bikepack.pl
  • navi/logger Garmin Dakota 20, licznik Sigma 12.12, latarka Convoy S2+

 


31780749523_a7a5213a3a_h.jpg


 


Specyfikacja prawie jak w katalogu. Wymieniłem kierownicę na węższą oraz sztycę z siodełkiem. Stara sztyca poszła do Majkowej Eskapady. Zobaczycie ją niebawem, sztycę i Eskapadę...    :D


Zdjęcia robiliśmy w tej samej scenerii   :woot:


 


Na powyższym zdjęciu rower w charakterze komutera (podsiodłówka i nakładki na pedały).


 


W planach mam zmianę mostka i tych przyciężkich kółek, ważą prawie 2300g   :teehee:


 


Pozdr, 


Krzysiek


Edytowane przez zukikiziu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
MikeSkywalker

Wstyd się tu było pokazywać bo moja Eskapada raczej z gatunku tych "nietypowych" ale skoro panowie proszą to jestem. 

 

P_20170129_160324_zpsnqmu3zi2.jpg

 

SAM_6885_zpsskc4p1pa.jpg

 

Rower złożony jako "wszędołaz" do wieczornej jazdy po pracy i wypadów szosowo-szutrowych. 

 

  • Frameset Cotic Escapade (Original Escapade czyli z poziomymi hakami)
  • Naped Shimano Alfine SG-S501 z zębatką 20T
  • Korba Shimano 105 5700 39T
  • Manetka Shimano SL-S500 na autorskim mocowaniu do kierownicy
  • Kierownice Genetic Digest 44/Genetic Flare 420
  • Hamulce Avid BB5 z klamkami Tektro RL520
  • Opony Continental Contact 700x42C
  • Sztyca z Ronina @zukikiziu z siodełkiem WTB Volt

Rower wyszedł dokładnie taki jak się spodziewałem. Jednak chcąc z niego uczynić sprzęt bardziej "szutrowy" niż do codziennej jazdy będę zmieniał napęd na 1x10/2x10. 

Po takiej zmianie rozważam także zmianę haków na pionowe/pod sztywną oś o ile mistrz Rychtarski bądź ktoś inny się tego podejmie i będzie to opłacalne. 

Edytowane przez MikeSkywalker

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
TomHagen

 

 

Continental Speed Ride 42c
 

 

Mierzyłeś może ile realnie mają szerokości u Ciebie? I na jak szerokiej wewnętrznie obręczy?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
adamos

Boardmanka (Boardman CX Team) - na sprzedaż :) , jeśli ktoś zainteresowany - PW

Seryjnie:

Frame: Boardman CX Team Lightweight alloy triple butted, full smooth welding Fork: Superlight full carbon, tapered steerer, disc compatible Shifters: SRAM Apex Front Derailleur: SRAM Apex Rear Derailleur: SRAM Apex Brakes: Avid BB5 (Road) Chainset: FSA Gossamer Pro compact 50x34 Cassette: Shimano CS5700 Chain: KMC X10 Bottom Bracket: FSA BB30 Rims: Ritchey Pro Disc Hubs: Formula Disc Spokes: Stainless Black Tyres: Ritchey Excavader Handlebars: cboardman Stem: cboardman Headset: FSA Integrated Seatpost: cboardman Saddle: cboardman Weight: 22lbs

12144090_1486870561616613_209084759_n.jp13118250_627486330737175_666500471_n.jpg



Dziedziczny Dziedzic Pruski (Genesis Day One)
 

rama Genesis Day-One rozm. 58cm 
widelec karbonowy
sztyca Bontrager 
mostek Bontrager XXR 100mm  
zacisk sztycy Kona 
wkład suportu SRAM/Truvativ GXP 
siodło WTB Pure Volt 
koło przód - obręcz Pacenti SL25, piasta SRAM X9 
koło tył - obręcz Pacenti SL25, piasta SRAM X9
opony WTB Nano 700x40c
przerzutka tył SRAM GX średni wózek 
kaseta SRAM PG-1070 11-36T
kierownica Ritchey Comp Logic Curve 46cm
klamkomanetka prawa Sram Rival 10s
klamkomanetka lewa Sram Rival 1x11(bezbiegowa)
klamki przelotowe-przełajowe Tekrtro RL721 
łańcuch PC-1071 (114 ogniw)
korba SRAM Rival 1, 42T, 172,5mm
owijka SRAM 

14553221_1828623870755354_8305150982937913248717_1036278199785326_103702156_n.jp
 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ralfbutton

Moj to Stevens Gavere. Sucha specyfikacja ponizej

Rama - Aluminium SL 7005 TB

Widelec - Aluminium C-Blade

Napęd - Przerzutka przednia Shimano 105 FD-5800

Przerzutka tylna Shimano 105 RD-5800

Mechanizm korbowy - Shimano FC-RS500, 50-34

Kaseta - Shimano 105 CS-5800 11-28

Łańcuch- Shimano CN-HG600

Koła Obręcze Oxygen Disc Race

Opony- Schwalbe Racing Ralph Performance 700x33C

Manetki - Shimano 105 ST-5800

Dźwignie hamulca Shimano 105 ST-5800

Hamulce - TRP Spyre-F

Kierownica - Oxygen Scorpo Comfort 7075 DB

Mostek - Oxygen Scorpo 31.8mm, -6°SterySTEVENS Race 1 1/8”;

Siodełko - Oxygen Cyrius, CrMo

Wspornik siodełka - Oxygen Scorpo

 

Dodatkowo licznik sigma, oswietlenie solarforce, elektroniczny pipak na bydlakow

 

Jezdzi sie nim swietnie i jest mega uniwersalny.

871a1244dbab467f2d0c2308d199ed6a.jpg

b7dbca2371c4d663ab410f7318023e8d.jpg

fde4b449ed3ff5dd4f962d5aca2a2bc3.jpg

Edytowane przez ralfbutton

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
zukikiziu

Mierzyłeś może ile realnie mają szerokości u Ciebie? I na jak szerokiej wewnętrznie obręczy?

Ronin ma obręcz 15c, opona ma 40-41mm, zależy gdzie się przyłoży suwmiarkę. Klocki mają 40mm a balon 41mm.

 

Pozdr,

zuki 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
TomHagen

Dzięki za info!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Alex1680
Napisano (edytowane)

Author Ronin (Rudy)

 

0c6f5638269f298e9a200546ba9dbb33.jpg

 

Specyfikacja:

Rama: potrójnie cieniowana CrMo 700c

Widelec: sztywny CrMo

Stery: PRESTINE 1-1/8"

Korba: SHIMANO Tiagra 4700 Compact 50-34 175mm

Oś suportu: SHIMANO BB-RS500

Przerzutka przednia: SHIMANO Tiagra 4700 (28,6 mm)

Przerzutka tylna: SHIMANO Tiagra 4700 GS

Manetki: SHIMANO Tiagra 4700

Kaseta: SHIMANO HG500-10 11-34 (10s)

Łańcuch: CN-4601

Piasty: Novatec NT-D042/41SB Disc 32h

Hamulce: TRP Spyre tarczowe mechaniczne / tarcze SM-RT66 160mm

Obręcze: DT Swiss R460db 32h

Szprychy: CN Spoke STD14

Opony: CONTINENTAL SportContact II 700x35C

Pedały: PD-M540

Kierownica: AUTHOR 480mm

Owijka: AUTHOR zamsz/ żel

Wspornik kierownicy: AUTHOR 100mm

Wspornik siodełka: AUTHOR (27,2 mm)

Obejma podsiodłowa: AUTHOR (28,6 mm)

Siodełko: AUTHOR Patriot

 

Ulubiona maszyna do jazdy gdzie oczy poniosą.

Edytowane przez Alex1680

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Qnski
      Przez Qnski
      Serwus!
      Nie wiem czy to kwestia witaminy D i słońca czy wszędobylscy rowerzyści dookoła, może zapach, a może po prostu lubię jeździć na rowerze.
       
      Czyniąc długą historię krótką zajawiłem się w tym roku na kolarstwo przełajowe, myślę że głównie wynika to z poczucia konieczności odnalezienia kompromisu pomiędzy kolarstwem turystycznym, szosowym a chęcią wjechania w każdą leśną ścieżkę.
       
      Niestety na swojej drodze napotkałem dwa podstawowe problemy, o pomoc w rozwiązaniu których pragnę Was gorąco prosić.
      Uno) W życiu nie jeździłem na rowerze CX, nie mam nawet pojęcia gdzie w Krakowie taki rower mógłbym wypożyczyć. Jeśli ktoś z Was ma jakiś pomysł, posiada wiedzę o organizowanym evencie gdzie można testować rowerki lub po prostu sam posiada dwa i chętnie wybrałby się na przejażdżkę za przysłowiową paczkę fajek to jestem otwarty na pomysły.
      Due) Pozostaje kwestia wyboru odpowiedniego sprzętu. Narzuciłem sobie limit 6k, w tej cenie znalazłem kilka przyzwoitych rowerków. Jako warunki konieczne założyłem hamulce tarczowe hydrauliczne lub hybrydowe (mechaniki doprowadzają mnie do szału w MTB), aluminiową ramę z carbonowym widelcem oraz grupę osprzętu nie niższą niż shimano 105. 
      Chciałbym się Was poradzić w kwestii napędu, sporo fajnych rowerów występuje z napędem SRAM rival 1x11, obawiam się jednak, że przy jeździe 70% po szosie może mi nieco brakować pod nogą - co sądzicie?
      Rowerki, które rozpatruję:
      1) Canyon Inflite 8.0 - https://www.canyon.com/pl/road/inflite/ - psikus polega na tym, że mam 183 wzrostu i długość nogi 84 co sugeruje 55,5 cm rury podsiodłowej. Tutaj dostępny jest jedynie rozmiar L mający ten wymiar 57 cm. Czy zakładając, że większość mojej jazdy to szosa będzie to stanowiło duży problem?
      2) Focus Mares AL 105 - https://www.focus-bikes.com/int/45943-mares-105.html piękny rower, osprzęt bardzo podobny do Canyona - ciężko go jednak dostać
      3) Accent CX Pro one - http://accent-bikes.com/produkty/rowery/przelajowe/cx-one-pro-disc-1 intrygująca rzecz, polska marka, bardzo dobra cena, pochlebne recenzje, tylko napęd 1x11,
      4) Fuji cross 1.3 - https://rower.com.pl/fuji-cross-1-3-28-521007 - być może uda się go jeszcze gdzieś dostać, napęd SRAM rival 1x11, nie ma hamulców hydraulicznych
      Nie zamieszczam swojego zdania, chętnie wysłucham Waszego.
      Za każdą opinię będę niezmiernie wdzięczny.
       
      Pozdrawiam,
    • Prz
      Przez Prz
      Na sprzedaż rower przełajowy/gravel GT Grade z 2015 roku. Rozmiar L (TT 565 mm), pełen napęd Shimano 105 11-rzędowy i hamulce tarczowe mechaniczne. Rama aluminiowa, ale bardzo komfortowa, widelec karbonowy. Stan dobry, mechanicznie wszystko 100% sprawne, na ramie kilka niedużych odprysków lakieru i jedna wgniotka, niepochodząca z kraksy (rower zbyt mocno oparty o drzewo mocując się z zakleszczonym łańcuchem). Wgniotka obejrzana przez serwisanta GT i od dwóch lat rower normalnie użytkowany razem z nią, także nie ma żadnego wpływu na wytrzymałość ramy.
      Rower bardzo uniwersalny, przyjmuje opony do 33-35c, więc może być przełajówką na każdą pogodę, ale komfortowa geometria typu gravel sprawia, że po założeniu gładkich opon staje się wygodną szosą endurance.
      Geometria dostępna na stronie: http://www.gtbicycles.pl/…/2015-rowery-2015/szosowe/enduroa…
      Możliwa wysyłka kurierem, cena do lekkiej negocjacji. Więcej informacji na priv.
      Specyfikacja:
      Rama: GT Grade Double Butted Triple Triangle, aluminium, taperowana główka
      Widelec: GT Grade Carbon, aluminiowa sterówka
      Korba: Shimano 105 FC-5800 50/34
      Przerzutka tylna: Shimano 105 RD-5800-GS
      Przerzutka przednia: Shimano 105 FD-5800
      Kaseta: Shimano 105 CS-5800 11-32
      Łańcuch: KMC X11
      Hamulce: Avid BB5 Road
      Klamkomanetki: Shimano 105 ST-5800
      Obręcze: Alex ATD470
      Piasty: Formula Ultralight 6 bolt disc
      Mostek: GT aluminium
      Opony: Schwalbe Racing Ralph Performance 700x33c
      Kierownica: GT aluminium, flare 14 stopni (rozchylenie dropów)
      Stery: FSA zintegrowane
      Siodełko: GT
      Sztyca: GT aluminium 27,2 mm
      Pedały: brak
      Cena 3999 zł do lekkiej negocjacji.
      Zdjęcia można obejrzeć w ogłoszeniu pod linkiem: https://www.olx.pl/oferta/rower-gravel-przelajowy-gt-grade-105-rozm-l-CID767-IDtjLPH.html
    • WodnikOlszynek
      Przez WodnikOlszynek
      Nowy, nigdy nieuzywany frameset: rama, widelec, stery FSA, lozyska PF Ultegra, sztyca  FSA Gossamer i zacisk. Sprzet pełnowartościowy.
      rozstaw kół 1015 mm, podsiodłowa 510 mm, górna 504 efektywnie 520. Cały set ok. 1.8 kg przy bardzo solidnej główce ramy i mufie suportu.
      Na bazie tej ramy zbudowano Siga Team CX (Race 8.7 kg):
      https://www.fahrrad-xxl.de/siga-team-cx-race-disc-x0037244
      kolor jak w CX Comp, jadowicie zielony mat:
      https://www.fahrrad-xxl.de/siga-team-cx-comp-disc-x0037243
      Chcialbym okragle 500 EUR, lub rownowartosc w PLN. Przemyślę uzasadnione oferty. Do odbioru w Czestochowie,  dla cierpliwych Warszawa i Krakow.
      Kupujcy otrzyma dowod zakupu calego roweru Siga Team CX Race (grzudzien '17). Rower został zakupiony na wyprzedaży, od początku na części - ja jeżdżę z bagażnikiem i powoli.
       
      Nie odpowiem na pytania:
      -"pod jaki wzrost?" - sam nie rozkminisz, to nie kupuj ramy samodzielnie
      -"jaka cena minimalna" - taka jak podana, słabo orientuję się w cenach części do CX i w przypadku przestrzelenia trzeba mi je udowodnić wyciągając konkretne argumenty.
      Pozdrowienia,
      Krzys
       
       
       



    • Infernal1995
      Przez Infernal1995
      Witam, nosze sie z zamiarem kupna roweru na sezon 2018. Budzet mam w okolicy 3k +/- 500. W oko wpadl mi Romet Boreas 1, ale zaczalem sie rozgladac tez za uzywkami i znalazlem taki sprzet https://www.olx.pl/oferta/centurion-cross-fire-2000-przelaj-CID767-IDskbwJ.html#098debd24c . Minus jest taki, ze w gre wchodzi tylko wysylka, wiec nie moge go pomacac. Na rowerach sie troche znam, takze z serwisem uzywki nie ma problemu. Biorac pod uwage cene(2200) moge w razie Wu kilka stowek w niego wlozyc. Jak oceniacie ten rower? Ze zdjec widac, ze raczej nie jest jak nowy(tak jak to pisze sprzedawca). Z tego co zauwazylem, ma urwane mocowanie pancerza tylnego hamulca w ramie, ale to raczej ,,pikus,,. Producent podaje, ze piasty to Shimano M475, ale z przodu jak i z tylu sa rozne szybkozamykacze, chyba powinny byc takie same jak to ten sam model. Czyzby piasta byla wymieniana(albo sam szybkozamykacz)? Na innym zdjeciu widac, ze kolo przednie nie jest w symetrii widelca(albo zdjecie zostalo tak zrobione). Kaseta raczej w dobrym stanie, opony tez dadza rade. Minusem jest suport na PF, wolalbym gwintowany. Chyba, ze cos sie zmienilo w tej kwestii i nie sa az tak problematyczne. PF nigdy nie mialem. Drazyc temat u sprzedawcy czy dac sobie spokoj z tym rowerem?
      Strona ze specyfikacja producenta https://www.centurion.de/en/bike/2017/crossfire-2000-149
    • Nebula
      Przez Nebula
      Witam Forumowiczów, 
      Proszę o pomoc! Podczas jednego z treningów na przelaju uszkodzilam ramę aluminiową. Dokładnie rurę poziomą. Mocny wgniot i pęknięcie. Nie wytrzymala zderzenia z kierownicą kolegi ramę mam włoską, Visual. Manufakturka. U nas mało znana. Idealnie mi się na niej jeździł o i nie chce wymieniać. Zatem prosze o polecenie serwisu, który mi zespawa i pomaluje rame w możliwie komfortowej cenie. Rejon lubuskie, dolnośląskie, Wielkopolska. Możliwe tez wysłanie ramy. 
      Pozdrower
      Nebula
×

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookies. Możesz dowiedzieć się więcej tutaj: Polityka prywatności, Regulamin.