Skocz do zawartości

safian

Mod Team
  • Liczba zawartości

    6 651
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana safian w dniu 3 Kwietnia 2020

Użytkownicy przyznają safian punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

8 202 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika safian

  1. Tym bardziej, że po 200-300m wkręciłeś się na HRMax co raczej jest mało prawdopodobne biorąc pod uwagę, że to nie są strome góry i zajęło Ci to pewnie z 30s. Zrób sobie Test Friela, albo wyznacz LTHR w jakiś inny sposób i zerknij sobie na jakąś literaturę, np. Trening z pulsometrem - Joe Friel | Książka w Lubimyczytac.pl - Opinie, oceny, ceny
  2. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia:- pkt 2b zasad pisania - brak klamrowego nazewnictwa tematu- podobny temat już istnieje- narusza inne postanowienia i zasady regulaminu forum lub/i polityki prywatności.Zasady pisania na forum: http://www.forumrowerowe.org/topic/9018-zasady-pisania/
  3. Ale według Hambiniego to akurat Pressfit jest dużo lepszy i trudno się z tym nie zgodzić: https://www.youtube.com/watch?v=3l6EcBg9EPA W dość tanim rowerze z Decathlonu (akurat alu, ale z suportem pressfit zrobiłem) 25kkm i nigdy nie było problemów, w MTB i 2 kolejnych szosach też sprawują siębezproblemowo. Suport można zabić za mocno dokręcając nakrętkę do kasowania luzu, tak samo niesplanowana mufa może bardzo szybko zniszczyć łożyska w suporcie wkręcanym, przy okazji niszcząc oś korby. Zresztą Hambini to tam wyżej tłumaczy. Mamy rok 2022, nie ma co obawiać się nawet tańszego carbonu, bo akurat produkcja części carbonowych jest stosunkowa prosta (a na pewno prostsza niż alu) i w ograniczonym stopniu da się to nawet zrobić w domu, polecam kanał YT: Easy Composites Ltd - YouTube. Oczywiście droższa rama będzie lżejsza/sztywniejsza a tam gdzie potrzeba będzie lepiej tłumiła, ale nie jest to powód żeby odrzucać ten rower. Oferta jest bardzo fajna. Nawet pomijając brak tarcz, czy sztywnych osi. Jeżeli nie planujesz carbonowych kół to ja bym się nawet nie zastanawiał o ile geometria i rozmiar Ci pasują.
  4. Da się to zrobić bez zdejmowania łańcucha, w czym konkretnie problem? Zrzuć sobie na najmniejsze zębatki i przy wyjmowaniu/zakładaniu kółeczek napinasz ręką wózek przerzutki i tyle, nie powinno to być zbyt trudne i zająć więcej niż 10 minut.
  5. Najdłuższe zdanie jakie w życiu przeczytałem i w sumie nie wiem czy dobrze zrozumiałem całość. Dobrze założona linka i konwerter? DM-FD0002-05-ENG.pdf (shimano.com)
  6. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
  7. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
  8. Generalnie jazda bez spodenek jest średnio wygodna, więc nic dziwnego. Sorki, nie mogłem się powstrzymać xD
  9. Potwierdzam Właściwie to nawet lepiej go nie czyścić, bo tylko wypłuczesz pozostały wosk z miejsc, w które łatwo nie dotrze przy ponownej aplikacji. Zresztą buteleczka kosztuje z 50zł i starcza nie wiem na ile? 10000km? Owszem, ma jeździć, ale jeżeli środek smarujący wydłuży żywot komponentów to w ujęciu rocznym można przy okazji oszczędzić trochępieniędzy a i kilka zaoszczędzonych watów podczas jazdy też spoko Lubricant Testing - Zero Friction Cycling
  10. Brud to w przypadku wosku niewiele zmienia, po zastygnięciu pod rolkami, czy między ogniwami jest on stopniowo "wyciskany" z tych przestrzeni zabierając ze sobą zanieczyszczenia. Dlatego zwykle jest taki czysty i dlatego zwykle starcza na dość krótko. Z tego wynika również dlaczego squirt to tylko substytut gotowania w wosku - taki sposób aplikacji nie spenetruje łańcucha tak dobrze jak kąpiel. I dlatego też AB, Silca, czy jakieś inne reklamowane cuda potrafią faktycznie starczyć na dużo, dużo dłużej 😛 A ja używam Squirta od 2-3 lat z KMC X11EL Gold zarówno w MTB jak i szosie i sprawdza się dobrze. Te 150km to raczej taki max niezależnie od warunków, później już słychać, że sucho. Natomiast w szosie leci już 4. łańcucha na tej samej kasecie i jest ok, prewencyjna wymiana co ~7000km.
  11. Ja z kolei gdybym musiał dokonać takiego wyboru to założyłbym bardziej wytrzymałą na przód z prostego powodu - w przypadku przebicia tylnej opony na zjeździe nie utracimy przyczepności tak bardzo jak przebijając przód.
  12. Tak, dobrze rozumiesz, kółeczka A/B, podkładki A, strzałka oznacza kierunek podczas jazdy.
  13. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...