Skocz do zawartości

marcin1212

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    624
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Marcin
  • Skąd
    Kraków

Ostatnie wizyty

2 486 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika marcin1212

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

9

Reputacja

  1. Cześć, Czy ktoś z użytkowników Edge 530 mógłby potwierdzić czy urządzenie posiada opcje jazdy/ wyścigu z poprzednio zarejestrowana aktywnoscia, w taki sposób aby prędkość tej aktywnosci zmieniała się dynamicznie w zaleznosci od miejsca na trasie, a nie była tylko średnia z całego kursu? Innymi słowy aby w danym momencie znana była zysk/strata czasowa lub dystansowa do wirtualnego ukończonego przejazdu po tym samym śladzie? Z instrukcji nie wynika to jasno, ale znalazłem w sieci informacje które mogą wskazywać na to że taka opcja jest możliwa.
  2. Na sprzedaż praktycznie nowy rower Kross Soil 3.0 2018 zakupiony w 2020 roku. Topowa specyfikacja fabryczna. Opony zalane mlekiem. Rower większość czasu stał nie jeżdżony, przebieg 500km, stan idealny. Do roweru komplet dokumentów, dowód zakupu. Dodatkowy wymienny link pod damper zmieniający geometrie. Rama: Aluminium Superlite, Revo Virtual Suspension, skok 130mm, Boost Rozmiar L 18.5" Amortyzator: Fox Performance Elite 34 FIT4 (skok 130mm, 3 pozycje blokady, regulacja odbicia i tłumienia) Damper: Fox Performance Elite DPS (3pozycje blokady, regulacja tłumenia) Tylna przerzutka: SRAM GX EAGLE Manetki: SRAM GX 1x12 Kaseta: SRAM CS-1275 Eagle (10-50T) Łańcuch: SRAM GX Eagle Korba: Sram GX Eagle 32T Koła: DT SWiSS M 1900 Spline R TLR (15x110, 12x148) 27.5" Hamulce Sram Guide RS Opony: Schwalbe Nobby Nic SnakeSkin Addix Speed Grip (27,5"x2.6") Kierownica: Ritchey WCS Trail 760 mm Mostek: Ritchey WCS Trail 60mm Sztyca: Rock Shox Reverb, 150 x 440mm Siodło: WTB Volt Race Cena: 5 900 PLN Link do OLX: https://www.olx.pl/d/898205762/?bs=olx_pro_listing&isPreviewActive=1&sliderIndex=1
  3. Być może ma ktoś podobny problem ale w drugą steone i uda się dogadać. Mam Reverba w wersji stealth jak z tematu ale jest trochę za długi i z chęcią wymienił bym na wersję 125mm. Być może. Ktoś szuka dłuższej dla siebie. Sztyca nowa, rower jeszcze nie jezdzony.
  4. Za 70 zl to dostaniesz dobre hamulce a nie jakies sprężyny.
  5. tyle że ta druga pod sztywną oś.
  6. Sh już chyba nie produkuje tej grupy, z tego co kojarzę to kiedyś był to odpowiednik LX, ale do trochę cięższych niż xc zastosowań.
  7. Rozumiem że za czujnik kadencji i prędkości robi jeden element widoczny na zdjeciu, nie trzeba prowadzić dwóch osobnych kabelków? Jak wyglada mocowanie sensora do korby? Ciekawe jak z dostępnością cześci zamiennych w przypadku zerwania/ zgubienia jakiegoś elementu. Nie pokazuje średniej kadencji?
  8. oo widzisz beskid, czyli jednak są ludzie którzy nabijają więcej niże te 120-130psi. Z tego co czytałem to w pamięci zostawały mi nieco nieższe ciśnienia. Rozumiem że warzysz nieco ponad 9 dyszek? Jutro spróbuję z takim ustawieniem. Edit Sprawdziłem teraz że przy napompowanej tylko pozytywnej komorze golenia górne wystają jakieś 107mm (skok ustawiony na 100), ale przy spuszczonym powietrzu z obu komór zostaje jeszcze jakieś 15mm, czyli wychodzi na to że tak naprawdę do wykorzystania jest jakieś 90mm skoku. Czyli te wartości SAGu w okolicahc 30mm to już ponad 30%. jak jest u was z tym skokiem rzeczywistym?
  9. O widzisz o tym nie wiedziałem że należy wychodzić z takich wartości po 50psi. Dzisiaj nabiłem 115+/105- i SAG praktycznie został w miejscu na poziomie 28-30mm. Maksymalne ugięcia natomiast oczywiście zwiększyło się do ~87mm. Puklus piszesz że ujemna komora na koniec, ale rozumiem że jeszcze przed sprawdzeniem SAGu? Shotgun po co takie komentarze?
  10. Dlatego dziwne wydalo mi sie to co pisze artwro... Tak,spuszczam negatywna, pompuje pozytywna do okreslonej wartosci - (testowalem 100-130), pompuje negatywna 10-15 psi mniej i sprawdzam SAG. Efekt, jak pisalem nie schodze ponizej 25%
  11. Przy ponownym podłączeniu pompki mam jakieś 10psi mniej w pozytywnej i 15 w negatywnej. Żeby była jasność - jeśli mówimy o SAG-u to podczas pozycji "jak do jazdy" czyli z rękami na kierownicy, tak? Przy każdym ustawieniu sprawdzam SAG 2-3 razy - różnica 2-4mm
  12. Panowie mam problem z ustawieniem pod siebie Reby Dual Air - rocznik 08. Waże 92kg, Reba ustawiona na 100mm. Próbuję ustawić ją tak żeby SAG mieć w granicach 20mm, i coś mi nie idzie, cały czas oscyluje w graniach 26-30mm. Dzisiaj próbowałem od 100 do 130psi w + komorze, do tego 10-15psi mniej w negatywnej i ciągle to samo. Dzisiaj jeździłem na ustawieniach 125+/115. To dało mi SAG w granicach 28mm. W dodatku wykorzystane tylko jakieś 80mm skoku (sporo szybkich zjazdów z korzeniami, uskokami itd). Dodam że przy takich ustawieniach golenia górne wystają nad uszczelkę jakieś 105-107 mm. Pompka Rock Shoxa. Jakie ustawienia sugerujecie wypróbować?
  13. Panowie planuję oddać Rebe 08 dual air do serwisu i chciałbym od razu przestawić skok amortyzatora. Obecnie mam ustawione 80mm i po sagu zostaje trochę ponad 60mm - mam wrażenie iż przez to że jest to już końcówka skoku amortyzator nie jest czuły pomimo zastosowania zasady 10%, choć to być może wina braku serwisu. Chciałbym zwiększyć skok amorka tylko teraz pytanie na jaką wielkość 100 czy 115mm? Czytałem wcześniej w temacie że co poniektórzy ustawiali go na 115mm i pompowali mniejsze ciśnienie, dzięki czemu amortyzator pracował bardziej płynnie. Tylko czy 115 to nie za dużo i może lepiej zostać przy 100mm? Rama to No saint angel 18". Jeżdżę xc, zależy mi na tym aby amortyzator był czuły. Ważę 90-92 kg z planami w dół
×
×
  • Dodaj nową pozycję...