Skocz do zawartości
paulsen

ROSE COUNT SOLO - hardtail 27,5 i 29"

Rekomendowane odpowiedzi

paulsen

W kolekcji 2017 rower Count Solo zastąpił model The Uprising. W jednej ramie montujemy koła 27,5" w rozmiarach XS i S, a koła 29" w rozmiarach ramy M, L i XL.

Do wyboru dwa kolory ramy - czarny i czerwony. 

 

2m660hu.jpg

 

 

Podstawowy model Count Solo 1 kosztuje 999 euro (bez kosztów wysyłki) i wyposażony jest w widelec Rock Shox Recon Silver RL, Solo Air, 100 mm, 15x110 mm thru axle (Boost), napęd 3x10 Deore/SLX oraz koła DT SWISS X1900 Spline. W modelu tym można wymieniać niektóre komponenty.

 

Dla początkujących maratończyków MTB ciekawsza będzie wersja Count Solo 2 z widelcem RS Reba RL Solo Air, koła DT SWISS X1900 Spline oraz napęd 2x11 SLX w cenie 1299 euro. W tej chwili pracujemy nad wprowadzeniem szerszego zakresu komponentów dostępnych w konfiguratorze. 

 

Najdroższa konfiguracja z napędem XT i lżejszymi kołami DT SWISS X1700 Spline kosztuje 1849 euro (bez kosztów wysyłki).

Edytowane przez paulsen

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Mamilunited

Czy jest możliwość zamówienia count 2 z większym blatem (tzn. 38 zamiast 36)? Czy uwzględnią taką zmianę, jak wpisze w uwagach?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

Niestety modeli Count Solo 1 i 2 nie można konfigurować. Sprzedawane są wyłącznie jako modele BIKE NOW tzn złożone wg specyfikacji widocznej na stronie. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

Już jest przeceniony zatem negocjować nie można, ale można go kupić bez VATu, na firmę. W razie jakichś problemów z użytkowaniem jest zaprzyjaźniony serwis we Wrocławiu i nie trzeba roweru odsyłać do centrali w Bocholt. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
grzechu1984

Bez vatu na firmę ? Tak można ? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

Można. Przed złożeniem zamówienia należy przesłać do mnie następujące dane: 

 

- nazwę i typ firmy (forma prawna)
- nr VAT czyli NIP
- nazwisko osoby kontaktowej z datą urodzenia
- adres firmy oraz adres dostawy roweru bądź towarów
- nr telefonu
- adres e-mail

 

Firma powinna być zarejestrowana w europejskim systemie VAT czyli mieć NIP z literkami PL z przodu. Od ceny odliczony zostanie niemiecki VAT 19%. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen
Napisano (edytowane)

Ostatnie dwie M-ki Count Solo 2 2017 w kolorze czerwonym jest do wzięcia w dość atrakcyjnej cenie: 

https://www.rosebikes.pl/bike/rose-count-solo-2-2017-bike-now/aid:884009

1099 euro plus wysyłka (czyli niecałe 5 0000 zł) za rower na Rebie, SLXie i z kołami DT SWISS. 

 

Edytowane przez paulsen

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen
Napisano (edytowane)

Nowy Count Solo już trafił do sprzedaży, ramy przyjdą pod koniec lutego i wtedy zaczniemy składać rowery i wysyłać je do klientów. Cena podstawowego modelu z amortyzatorem powietrznym zaczyna się od 799 euro. Wersji 1,2 i 3 nie można konfigurować, ale wersję nr 4 jak najbardziej, wyposażając ją np w karbonową sztycę lub np lepsze koła (na razie niedostępne w konfiguratorze, ale można poprosić o zmianę np na wyższy model DT SWISS).

Dostępne będą są trzy kolory malowania ramy, pięć rozmiarów przy czym XS i S jeżdżą na kołach 27,5" natomiast M, L oraz XL na kołach 29",.https://www.rosebikes.pl/produkty/rowery/mtb/cross-country/count-solo/

71lheb.jpg

npj8dl.jpg

 

2263101_I1_17_RGB.jpg

Edytowane przez paulsen

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
gocu

A ramy ciągle 1,8kg w najmniejszym rozmiarze i nawet w najdroższym modelu? :)))

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

Jak widać w specyfikacji droższy model budowany jest na tej samej ramie jak model podstawowy za 799 euro. Czy taka waga ramy w tej klasie cenowej to grzech? Raczej nie zaś kto potrzebuje lżejszej ramy zwykle wybiera karbonowego Psycho Patha w cenie od 1750 euro w górę. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
KrissDeValnor

Rama pod QR to jednak krok w tył, skoro modele 2017 miały 12 x 142...
Nie wiem o co chodzi ( czyżby cięcie kosztów :unsure: ), ale to tak jak jeden z modeli KTM najpierw miał tapera, a potem nie ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

Adresujemy ten model do początkujących, cena podstawowej wersji to teraz 800 euro, a nie 1000 jak poprzednio. Uzyskanie takiej ceny wymagało kompromisów i podjęliśmy decyzję o wypuszczeniu serii z ramą bez tylnej osi. W efekcie wersja na Rebie kosztuje teraz 1200 euro, a nie 1300 jak poprzednio i ma przerzutkę tylną XT, a nie SLX, przyzwoite hamulce itd. Różnica w cenie to właśnie koszt ramy. Jeśli rynek zweryfikuje ten pomysł negatywnie to w przyszłym sezonie pojawi się inna rama. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
RadoW

 

W dniu 10/10/2017 o 00:46, paulsen napisał:

Można. Przed złożeniem zamówienia należy przesłać do mnie następujące dane: 

 

- nazwę i typ firmy (forma prawna)
- nr VAT czyli NIP
- nazwisko osoby kontaktowej z datą urodzenia
- adres firmy oraz adres dostawy roweru bądź towarów
- nr telefonu
- adres e-mail

 

Firma powinna być zarejestrowana w europejskim systemie VAT czyli mieć NIP z literkami PL z przodu. Od ceny odliczony zostanie niemiecki VAT 19%. 

 

na jaki adres można wysłać Ci dane, chciałbym zakupić ROSE COUNT SOLO 2 2017 w roziaże M, widzę że jeszcze jest dostępny...

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Granite

Ten czerwony CS 2 wygląda naprawdę bardzo dobrze. O gustach sie nie dyskutuje, ale jeżeli to kolor jest w odcieniu  "Ferrari" to i szybciej sie bedzie na nim śmigać :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

Tak to prawie kolor ferrari. Ostatnie sztuki wciąż dostępne...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

Doszły ramy i rozpoczęliśmy montaż zamówionych egzemplarzy. Pierwsze rowery już docierają do klientów. 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen
Napisano (edytowane)

Ze względu na duży popyt na modele COUNT SOLO wydłuża się czas niestety oczekiwania na rowery, które składamy na bieżąco. Obecnie wynosi ok 2 tygodni. Skończyły się także niektóre wielkości ram w danych kolorach i czekamy na nowe dostawy ram, które będą sukcesywnie nadchodzić w najbliższych tygodniach. 

Poniżej szczegółówa specyfikacja i ceny poszczególnych modeli. Rozmiary XS i S składamy na kołach 27,5" natomiast M, L i XL na kołach 29". 

 

INFO_CountSolo_EN-3.png

Edytowane przez paulsen

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

Właśnie dotarł do nas transport czarnych ram we wszystkich rozmiarach. Rozpoczniemy składanie na nich rowerów, ale mamy opóźnienie związane ze zwłoką w dostawie komponentów Level Nine. Obecny czas oczekiwania na rower, którego nie mamy w magazynie czyli musimy złożyć od zera to około 4-5 tygodni. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Knjaz
Napisano (edytowane)

Hejka. 

Rower Rose County Solo. Jaka rama by pasowala do moich wymiarow?Wzrost 170 cm i 75cm wewnatrz nogi. Poprzedni Kross Level A6 jest 18cali i wraz z nim mam bol ramion od dluzszej jazdy (a nawet od razu czuje dyskomfort). 

Aha - jestem zwyklym zjadaczem chleba, kiedys jezdzilem sporo, teraz co najwyzej po bulki. Rower ma mnie zmotywowac do powrotu do sportu, wiec bardziej oczekuje komfortu, jak wynikow. Zatem pozycja na rowerze bardziej komfortowa, jak wyscigowa.

Edytowane przez Knjaz

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Knjaz

@paulsen

Potrzebuje Twojej porady :) @up.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen
Napisano (edytowane)

Więc tak. Teoretycznie wzrost 170 cm to górna granica S-ki, ale będzie jeździła na kołach 27,5. M-ka będzie już na kołach 29", przekrok 10 cm od środka suportu można znaleźć poniżej, doradziłbym M-kę, ale trochę się boję o to czy rama zmieści się między nogami szczególnie gdy będzie niezbędny zeskok w trudnym terenie...

 

 

 

 

 

INFO_CountSolo_geo_Fotor.png

Edytowane przez paulsen

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
KrissDeValnor
Napisano (edytowane)

M będzie za duży - pomijając długość, to przekrok deklarowany wynosi 79 cm, gdzie autor pytania ma 75 cm ( czarno to widzę ).
Ta rama będzie za duża nawet na postoju, nie mówiąc o jeździe w terenie...

Edytowane przez KrissDeValnor
  • +1 pomógł 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Rafu
      Przez Rafu
      Cześć,
      W sierpniu planujemy z żoną rowerowy urlop w górach. Dotychczas jeździliśmy po Karkonoszach, Izerach i Górach Sowich. Jeśli chodzi o styl jazdy to rower HT, objazdówki zazwyczaj wyznaczonymi trasami, trochę singli ale bez żadnych ekstremów. W tym roku chcielibyśmy pojechać gdzieś, gdzie nas jeszcze nie było i wybór padł na Bieszczady. Trochę czytałem i generalnie nasuwają się 3 wątpliwości: brak wyznaczonych tras, błoto, niedźwiedzie .
      W związku z powyższym mam kilka pytań:
      Czy warto się tam wybrać z myślą o robieniu objazdówek ~40km? Z wyznaczaniem własnych tras i korzystaniem z mapy / GPS nie mam problemu. Czy błoto jest faktycznie problemem? Trochę nie zaszkodzi ale wolałbym uniknąć brodzenia w nim po piasty   Czy jesteście w stanie polecić fajną miejscówkę, która byłaby dobrą bazą wypadową? Z góry dzięki za pomoc!
    • Convi
      Przez Convi
      Po wielu latach biernego przeglądania forum zmuszony zostałem do rozpoczęcia aktywnego udziału w najgłupszy sposób jaki można znaleźć, czyli zapytaniem o tym jak połączyć ogień z wodą.
      Jestem świadomy, że tematów takich było już setki, jeśli nie tysiące. Przeglądam od kilku dni nasze forum, ale też szeroko pojęty internet i z każdą minutą zacząłem już głupieć. W momencie gdy szukałem jakiegoś potwierdzenia, na coś co znalazłem wcześniej znajdowałem wręcz odwrotną opinię.
      Dlatego chciałbym was prosić o pomoc. Rower posiadam już 10 lat, kupiony oczywiście 'bo rower to musi być góral', za czasów jak się miało 'naście' lat. Oryginalnie był na Smart Samach, ale te po drodze się zużyły dość mocno, byłem z nich zadowolony. Około 2 lata temu zmieniłem opony na zwijane Maxxis Ranchero polecone przez lokalnego sprzedawcę, z których za to jestem średnio zadowolony. Rower to Kross Level A4, obręcze Alexrims X2100, 19 mm szerokości, 26"
      Teraz kwintesencja - jeżdżę głównie asfalt, jakbym miał procentowo strzelać to pewnie z 80%, pozostałe 20% to odpowiednio 15% - różne utwardzane drogi(ścieżki leśne, wały etc.) oraz może 5% - teren, jak się trafi jakiś piach, ale wolę unikać. Deszczu unikam jak ognia, przebiegów nie robię za dużych, bo jeżdżę głównie w weekendy, choć to zamierzam zmienić w najbliższej przyszłości jak sprowadzę sobie rower na miejsce. Najprostsze(i najdroższe   )rozwiązanie, zmiana roweru, jeszcze nie wchodzi w grę - planuję zakup szosy, ale to plan na przyszły rok, zatem w tym działam z tym co mam, szukając kompromisu.
      Dodam jeszcze, że w najbliższym czasie planuję 200-250 km, wstępnie głównie asfalt.
      Planowany budżet to 100 zł/opona.
      Z przegrzebanych czeluści internetu wygrzebałem następujące opony, które mogłyby spełnić moje potrzeby - rozstrzał jest dość spory i potrzebuję waszej pomocy w ostatecznym zawężeniu i ewentualnym wyborze.
      Schwalbe Hurricane 2.0 - z tego co czytałem semi-slicki, które dobrze jadą po asfalcie i dają jako-takie pole do manewru w razie potrzeby zjazdu z drogi Vittorria Mezcal 2.1 na drucie - opisywane jako semi-slicki w polskich sklepach internetowych (IMO nie wyglądają, ale nie jestem tutaj specjalistą) Schwalbe Smart sam, czyli powrót do korzeni 2.1/drut lub zwijana, kwestia do dyskusji Continental Race King 2.0/2.2 - przewijające się w większości tematów pt. "MTB i asfalt" Cała gama opon od Schwalbe - Marathony - tutaj patrzyłem na Schwalbe Marathon Racer, tylko jest dość wąski i nie jestem do tego przekonany [1.5"]. Jakieś inne propozycje z tej gamy produktów? Patrzyłem jeszcze na supreme, ale one są poza budżetem. Vittoria Saguaro - chyba zdecydowanie bardziej teren niż asfalt. Maxxis Crossmark 2.1 Jakieś inne propozycje, które mogłem przegapić? Jak widzicie w propozycjach są opony raczej szerokie, z wyjątkiem Marathon Racera (i ewentualnie innych z tej gamy). Osobiście najbardziej pozytywnie jestem nastawiony do Schwalbe Hurricane. 
       
       
       
       
    • cervandes
      Przez cervandes
      Witajcie.
      Pacjent to piasta DT Swiss 240s z aluminiowym bębenkiem. Kaseta w M8000 w połowie na pająkach, ale najmniejsze luźne zębatki powodują problem wcięć. Poza problemem ze zdjęciem kasety pojawia się problem z synchronizacją biegów, przerzucanie między koronkami najmniejszą na pająku a pierwszą luźną czasem powoduje przeskoczenie napędu mimo wzorowo długiego łańcucha. Przebieg bębenka to 1500km, zajrzałem w wolnej chwili i się przeraziłem, pod koniec sezonu będę kilka mm głębiej i będzie jeszcze gorzej...
       

       
      Czas działać!
       
      Przyda się mikroszlifierka oraz stalowy pręt. W moim przypadku pochodzi on z przewodu otwierania maski samochodu. Mocny, twardy i przede wszystkim stalowy.
      Co zrobiłem? Zeszlifowałem trzy wypusty wieloklinu w bębenku i dopasowałem idealnie na długość trzy pręciki. W rezultacie stalowe koronki kasety wchodzą na bębenek wraz z wetkniętymi pręcikami a nacisk wywierany przez koronki na bębenek będzie rozkładał się równomierniej na aluminiową konstrukcję. Mam nadzieję, że to całkowicie wyeliminuje nacinanie i problem z przerzucaniem biegów w newralgicznym miejscu.
       

       

       

       

       

       

       
      Łącznie zajęło mi to około jednej godziny.
       
      Pozdrawiam!
    • kl4mk4
      Przez kl4mk4
      Witam chciałbym żeby ktoś mi doradził jakiś rower w najlepszy w przedziale cenowym do 2400 zł. Jestem mężczyzną o 175cm wysokości i o wadzę 70kg wysokości. Roweru szukam do jazdy głownie po mieście ale też lubię pojechać w teren i chciałbym żeby się dobrze spisywał. Jakoś nie jestem przekonany do rowerów typu cross. Zastanawiałem się nad rowerem Giant Talon 23ER 3. A jakie są wasze propozycję, porady ??
×