Skocz do zawartości
paulsen

ROSE COUNT SOLO - hardtail 27,5 i 29"

Rekomendowane odpowiedzi

paulsen

W kolekcji 2017 rower Count Solo zastąpił model The Uprising. W jednej ramie montujemy koła 27,5" w rozmiarach XS i S, a koła 29" w rozmiarach ramy M, L i XL.

Do wyboru dwa kolory ramy - czarny i czerwony. 

 

2m660hu.jpg

 

 

Podstawowy model Count Solo 1 kosztuje 999 euro (bez kosztów wysyłki) i wyposażony jest w widelec Rock Shox Recon Silver RL, Solo Air, 100 mm, 15x110 mm thru axle (Boost), napęd 3x10 Deore/SLX oraz koła DT SWISS X1900 Spline. W modelu tym można wymieniać niektóre komponenty.

 

Dla początkujących maratończyków MTB ciekawsza będzie wersja Count Solo 2 z widelcem RS Reba RL Solo Air, koła DT SWISS X1900 Spline oraz napęd 2x11 SLX w cenie 1299 euro. W tej chwili pracujemy nad wprowadzeniem szerszego zakresu komponentów dostępnych w konfiguratorze. 

 

Najdroższa konfiguracja z napędem XT i lżejszymi kołami DT SWISS X1700 Spline kosztuje 1849 euro (bez kosztów wysyłki).

Edytowane przez paulsen

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Mamilunited

Czy jest możliwość zamówienia count 2 z większym blatem (tzn. 38 zamiast 36)? Czy uwzględnią taką zmianę, jak wpisze w uwagach?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

Niestety modeli Count Solo 1 i 2 nie można konfigurować. Sprzedawane są wyłącznie jako modele BIKE NOW tzn złożone wg specyfikacji widocznej na stronie. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

Już jest przeceniony zatem negocjować nie można, ale można go kupić bez VATu, na firmę. W razie jakichś problemów z użytkowaniem jest zaprzyjaźniony serwis we Wrocławiu i nie trzeba roweru odsyłać do centrali w Bocholt. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

Można. Przed złożeniem zamówienia należy przesłać do mnie następujące dane: 

 

- nazwę i typ firmy (forma prawna)
- nr VAT czyli NIP
- nazwisko osoby kontaktowej z datą urodzenia
- adres firmy oraz adres dostawy roweru bądź towarów
- nr telefonu
- adres e-mail

 

Firma powinna być zarejestrowana w europejskim systemie VAT czyli mieć NIP z literkami PL z przodu. Od ceny odliczony zostanie niemiecki VAT 19%. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen
Napisano (edytowane)

Ostatnie dwie M-ki Count Solo 2 2017 w kolorze czerwonym jest do wzięcia w dość atrakcyjnej cenie: 

https://www.rosebikes.pl/bike/rose-count-solo-2-2017-bike-now/aid:884009

1099 euro plus wysyłka (czyli niecałe 5 0000 zł) za rower na Rebie, SLXie i z kołami DT SWISS. 

 

Edytowane przez paulsen

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen
Napisano (edytowane)

Nowy Count Solo już trafił do sprzedaży, ramy przyjdą pod koniec lutego i wtedy zaczniemy składać rowery i wysyłać je do klientów. Cena podstawowego modelu z amortyzatorem powietrznym zaczyna się od 799 euro. Wersji 1,2 i 3 nie można konfigurować, ale wersję nr 4 jak najbardziej, wyposażając ją np w karbonową sztycę lub np lepsze koła (na razie niedostępne w konfiguratorze, ale można poprosić o zmianę np na wyższy model DT SWISS).

Dostępne będą są trzy kolory malowania ramy, pięć rozmiarów przy czym XS i S jeżdżą na kołach 27,5" natomiast M, L oraz XL na kołach 29",.https://www.rosebikes.pl/produkty/rowery/mtb/cross-country/count-solo/

71lheb.jpg

npj8dl.jpg

 

2263101_I1_17_RGB.jpg

Edytowane przez paulsen

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
gocu

A ramy ciągle 1,8kg w najmniejszym rozmiarze i nawet w najdroższym modelu? :)))

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

Jak widać w specyfikacji droższy model budowany jest na tej samej ramie jak model podstawowy za 799 euro. Czy taka waga ramy w tej klasie cenowej to grzech? Raczej nie zaś kto potrzebuje lżejszej ramy zwykle wybiera karbonowego Psycho Patha w cenie od 1750 euro w górę. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
KrissDeValnor

Rama pod QR to jednak krok w tył, skoro modele 2017 miały 12 x 142...
Nie wiem o co chodzi ( czyżby cięcie kosztów :unsure: ), ale to tak jak jeden z modeli KTM najpierw miał tapera, a potem nie ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

Adresujemy ten model do początkujących, cena podstawowej wersji to teraz 800 euro, a nie 1000 jak poprzednio. Uzyskanie takiej ceny wymagało kompromisów i podjęliśmy decyzję o wypuszczeniu serii z ramą bez tylnej osi. W efekcie wersja na Rebie kosztuje teraz 1200 euro, a nie 1300 jak poprzednio i ma przerzutkę tylną XT, a nie SLX, przyzwoite hamulce itd. Różnica w cenie to właśnie koszt ramy. Jeśli rynek zweryfikuje ten pomysł negatywnie to w przyszłym sezonie pojawi się inna rama. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
RadoW

 

W dniu 10/10/2017 o 00:46, paulsen napisał:

Można. Przed złożeniem zamówienia należy przesłać do mnie następujące dane: 

 

- nazwę i typ firmy (forma prawna)
- nr VAT czyli NIP
- nazwisko osoby kontaktowej z datą urodzenia
- adres firmy oraz adres dostawy roweru bądź towarów
- nr telefonu
- adres e-mail

 

Firma powinna być zarejestrowana w europejskim systemie VAT czyli mieć NIP z literkami PL z przodu. Od ceny odliczony zostanie niemiecki VAT 19%. 

 

na jaki adres można wysłać Ci dane, chciałbym zakupić ROSE COUNT SOLO 2 2017 w roziaże M, widzę że jeszcze jest dostępny...

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Granite

Ten czerwony CS 2 wygląda naprawdę bardzo dobrze. O gustach sie nie dyskutuje, ale jeżeli to kolor jest w odcieniu  "Ferrari" to i szybciej sie bedzie na nim śmigać :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

Tak to prawie kolor ferrari. Ostatnie sztuki wciąż dostępne...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

Doszły ramy i rozpoczęliśmy montaż zamówionych egzemplarzy. Pierwsze rowery już docierają do klientów. 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen
Napisano (edytowane)

Ze względu na duży popyt na modele COUNT SOLO wydłuża się czas niestety oczekiwania na rowery, które składamy na bieżąco. Obecnie wynosi ok 2 tygodni. Skończyły się także niektóre wielkości ram w danych kolorach i czekamy na nowe dostawy ram, które będą sukcesywnie nadchodzić w najbliższych tygodniach. 

Poniżej szczegółówa specyfikacja i ceny poszczególnych modeli. Rozmiary XS i S składamy na kołach 27,5" natomiast M, L i XL na kołach 29". 

 

INFO_CountSolo_EN-3.png

Edytowane przez paulsen

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

Właśnie dotarł do nas transport czarnych ram we wszystkich rozmiarach. Rozpoczniemy składanie na nich rowerów, ale mamy opóźnienie związane ze zwłoką w dostawie komponentów Level Nine. Obecny czas oczekiwania na rower, którego nie mamy w magazynie czyli musimy złożyć od zera to około 4-5 tygodni. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Knjaz
Napisano (edytowane)

Hejka. 

Rower Rose County Solo. Jaka rama by pasowala do moich wymiarow?Wzrost 170 cm i 75cm wewnatrz nogi. Poprzedni Kross Level A6 jest 18cali i wraz z nim mam bol ramion od dluzszej jazdy (a nawet od razu czuje dyskomfort). 

Aha - jestem zwyklym zjadaczem chleba, kiedys jezdzilem sporo, teraz co najwyzej po bulki. Rower ma mnie zmotywowac do powrotu do sportu, wiec bardziej oczekuje komfortu, jak wynikow. Zatem pozycja na rowerze bardziej komfortowa, jak wyscigowa.

Edytowane przez Knjaz

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Knjaz

@paulsen

Potrzebuje Twojej porady :) @up.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen
Napisano (edytowane)

Więc tak. Teoretycznie wzrost 170 cm to górna granica S-ki, ale będzie jeździła na kołach 27,5. M-ka będzie już na kołach 29", przekrok 10 cm od środka suportu można znaleźć poniżej, doradziłbym M-kę, ale trochę się boję o to czy rama zmieści się między nogami szczególnie gdy będzie niezbędny zeskok w trudnym terenie...

 

 

 

 

 

INFO_CountSolo_geo_Fotor.png

Edytowane przez paulsen

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
KrissDeValnor
Napisano (edytowane)

M będzie za duży - pomijając długość, to przekrok deklarowany wynosi 79 cm, gdzie autor pytania ma 75 cm ( czarno to widzę ).
Ta rama będzie za duża nawet na postoju, nie mówiąc o jeździe w terenie...

Edytowane przez KrissDeValnor
  • +1 pomógł 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • WaszkaG
      Przez WaszkaG
      Dzień dobry wszystkim!
      W moim RR 520 ST powoli nadchodzi czas na wymianę napędu. Chciałbym lekko zmodernizować konstrukcję napędu, tj. minimum wymienić suport na octalink (bo na HT mnie nie stać), ale głowę mi już rozsadza od ilości osprzętu i różnych jego kombinacji, jakie przez ostatnie dwa dni prześledziłem. Po prostu pogubiłem się w tym wszystkim i potrzebuję pomocy ludzi obcykanych w temacie.
      Aktualnie posiadam (cytat ze strony sklepu na D):
      Wszystko spina łańcuch SRAM PC-830, który prawdopodobnie jest już wyciągnięty.
      Na tym osprzęcie zrobiłem 1500km. Aktualnie korba zaczyna pływać podczas pedałowania, a z suportu dobiega strzelanie/trzeszczenie (nieregularne, ale występuje). Nie wiem, czy to pływanie korby spowodowane jest suportem, czy same zębatki są krzywe. Wiem natomiast, że przy próbie ściągnięcia korby ściągaczem, zerwałem gwint i chyba będę musiał wymienić całość. Korba to jakiś noname, bo ani to nie ma naklejek, ani modelu... i w dodatku papierowy gwint. W dodatku pedały są na 3/19", więc pewno do kompletu będę musiał kupić nowe pedały. Co do kasety to wydaje się, że jest ok, lekko wytarta między zębatkami, ale nic nie przeskakuje. Obie przerzutki chciałbym zostawić ze względu na minimalizację kosztów :P. Generalnie - chciałbym dokonać takiej wymiany korby, suportu i łańcucha, która pogodziła by się z tylną kasetą i obiema przerzutkami oraz była dobra jakościowo i nie padła mi po 500km.
      Z początku myślałem o:
      -SHIMANO FC M361 42/32/22 175mm LUB 48/38/28
      -SHIMANO BB-UN55 kwadrat 68/122,5mm BSA
      jednak dalej jest to kwadrat. Nie chciałbym, żeby za chwilę znowu się posypał. Jeżdżę właściwie codziennie do pracy + weekendowo po jakichś ścieżkach leśnych, ale bez szaleństw (w sumie koło 80km tygodniowo przy mojej wadzę w okolicach 90kg). Taki stosunek 80/20 (miasto/bezdroża). Potrzebuję rower do codziennej jazdy, nie wyczynowej. Z początku jeździłem siłowo, teraz staram się szybciej kręcić nogami :P.
      Jak wspomniałem na początku, chciałbym przejść na octalink, jednak nie mam pewności czy korby 9rz pogodzą się z łańcuchem, przednią przerzutką i kasetą 8rz. Z kolei łańcuch 9rz nie wiem, czy pogodzi się z kasetą, przerzutką itd. Za dużo wszystkiego, mój mózg już nie ogarnia :D.
       
      Proszę o pomoc w doborze w/w części napędu i z góry dziękuję za wszelkie rady.
       
      PS budżet jak najmniejszy, ale myślę, że 200zł to maks.
    • Gość Mateusz
      Przez Gość Mateusz
      Cześć Wszystkim!
      Mam do Was pytanie, ale najpierw skrótowo opiszę sytuację - mianowicie 24.04.2019 zakupiłem dwa rowery RR 520ST w Decathlonie w Łodzi. Na następny dzień chciałem sobie pojeździć i co zaobserwowałem: blaty na korbie pływają raz w lewo, raz w prawo co powoduje obcieranie łańcucha o koszyk przerzutki, a tylne koło ewidentnie ósemkuje. Postanowiłem podjechać na serwis Decathlonu i wyjaśnić sprawę. Na miejscu dostałem info, że ósemkowanie koła spowodowane jest wadą opony, a nie brakiem centrowania (sprawdzone na palec) i mogą mi to wymienić, ale teraz zaczyna się sezon i jak zostawie rower to dopiero za miesiąc, albo i lepiej, będzie odbiór. Co do przerzutki to podregulowali, żeby nie obcierało i tyle. Nie muszę dodawać, że taki stan rzeczy jest dotąd i za każdym razem (byłem 2 razy) naprawa wg. serwisu odbywała się poprzez regulowanie przerzutki od ręki i stwierdzeniem, że tylne koło muszą zdjąć, a to = zostawieniem na miesiąc roweru. Ostatnio zauważyłem, że rower dostał luzu przy goleniach amortyzatorów, no i tłucze, jak podjeżdża się pod poprzeczną nierówność. Suport wydaje niepokojące trzaski i regularnie strzela, łańcuch prawdopodobnie się już wyciągnął, bo mierząc suwmiarką sworznie wychodzi 2,56... Od momentu zakupu zrobiłem na tym rowerze jakieś 1500km, więc dosyć szybko zaczyna się sypać. Zaczyna mnie to już ostro wkurzać i zastanawiam się nad oddaniem roweru (jakoś pod koniec sezonu) na rękojmię i żądaniem usunięcia wad. Niekoniecznie chciałbym zostawiać u nich rower na tak długo, bo wolałbym sam zakupić nowe części i sobie wymienić od ręki. Tylko co zrobić wtedy z poczuciem wbicia się na minę? 
      Ktoś przerabiał podobne historie z Decathlonem? 
      Z góry dzięki za każdy odzew. 
    • Gość Justyna
      Przez Gość Justyna
      Hej. Poszukuję roweru mtb w kwocie do 8.500 zł. Koła 27,5", napęd 2x11, hardtail, rozmiar ramy 15/16"- na 162/164 cm wzrostu, może być model damski. Rower do jazdy głównie po Karkonoszach- cross country/ trial. Jestem po kolejnej operacji kolana, więc zależy mi na mniejszej i lekkiej ramie oraz bardziej 2x11 niż 2x10 lub mniej, bo po prostu inaczej wiem, że nie dam rady. Mogą być rocznikowo starsze modele. Będę mega wdzięczna za wszystkie podpowiedzi. Dzięki.
    • Stasiekk
      Przez Stasiekk
      Cześć, posiadam rower mtb univega ht500, jest to rower za 1000zl, którym jeżdżę już parę lat i jestem z niego zadowolony. Ma on np widelec sr suntour v2, przerzutke tył i kasetę 8 deore. Do rzeczy, jeżdżę głównie po asfalcie, 30% to jest piach, szuter, chodniki. Obecnie mam opony kenda kwest, ale strasznie już boki sparciały i chciałbym je wymienić. Czy opona Continental race King 26 x 2,2 będzie w miarę dobrze się sprawować? Z racji tego, że ostatnio trochę bolą mnie barki i męczy podnoszenie głowy, chciałbym kupić mostek regulowany, żeby podnieść trochę kierownicę czy coś takiego da radę? (mam 196cm wzrostu) https://allegro.pl/oferta/mostek-kellys-cross-ahead-regulowany-125-mm-31-8-7376682866?reco_id=2f83cdfe-bccf-11e9-bd1e-b8ca3a69c730&sid=041047f9c36843e364ecb91b45c568a2755aa386fe7e14ee7421a14291fbf951  
      Nigdy nie robiłem żadnego serwisu w rowerze, teraz chciałbym zrobić, czym powinienem się zająć? Dziękuję i pozdrawiam, proszę się nie złościć tylko mi pomóc
×