Skocz do zawartości
  • 0

Zakup używanego Jamis Exile Sport 2012, dobry pomysł?


Gość Marysia

Pytanie

Gość Marysia

Witam, zastanawiam się nad kupnem używanego roweru Jamis Exile Sport z 2012. Mam 165 cm wzrostu, budowę ciała dość szczupłą. Miałam już próbną jazdę i muszę przyznać, że czułam się jakbym miała zrobić miazgę z każdej przeszkody. Podjazd pod górkę sprawiał mi lekkie problemy, niestety rower waży...

Chciałabym kupić solidny rower mtb do 2300zł. Ten model wydaje się taki być, no i cena wynosi 1500, więc mogłabym w przyszłości go podkręcić. Kompletnie nie znam się na rowerach tego typu, to jest mój pierwszy mtb i chciałabym mieć solidną podstawę na dalszy rozwój.

Proszę o poradę, nie chce wyrzucać kasy w błoto, a jak już wcześniej napisałam, moja wiedza jest znikoma. Może jakiś inny model? Byłabym bardzo wdzięczna za pomoc. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team

Ten Jamis to bardzo udany model, w swojej cenie warty zakupu. Nie pisałaś jaki rozmiar próbowałaś, dla Twojego wzrostu tylko Ska by pasowała. Podjazdy... No cóż, każdy rower w podobnej cenie będzie podobnie ważył, na wyraźnie lżejszy trzeba wydać sporo więciej. Jeśli ta używka co możesz kupić za 1.5tys. jest w dobrym stanie warto kupić, potem ewentualnie wymieniać stopniowo części na lepsze i lżejsze :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marysia

Na wstępie dzięki za szybką odpowiedź ;) Rama 16tka, więc chyba ok ;) Rower nie był zbytnio używany, jednak po amorkach widać zdecydowanie, że się wyrobiły. Tylko, że tego typu amorki chyba właśnie szybko odpadają:/ Ile przykładowo mogłabym zrzucić z wagi, jakbym zainwestowała w przyszłości w amortyzatory i nowe koła? No i ważne pytanie ile miałabym kasy przygotować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marysia