Skocz do zawartości

Ranking

  1. KNKS

    KNKS

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      1 401


  2. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      2 235


  3. lederfox34

    lederfox34

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      1 896


  4. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      1 910


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 18.02.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. ...więcej czyszczenia niż jeżdżenia ;-)
    12 punktów
  2. Bo niedziela... Bo znów słońce i rower
    10 punktów
  3. bo zdecydowanie nie jest brak mi zimy wolę budzącą się zielen
    8 punktów
  4. Bo dziś można było zapomnieć jaką porę roku mamy.
    6 punktów
  5. Bo ładne tło Bazylika archikatedralna Świętych Apostołów Piotra i Pawła w Poznaniu, 18.02.2019, 18:22.
    4 punkty
  6. No to już chyba finalna wersja (oprócz sztycy która jest do zmiany)
    4 punkty
  7. bo za jakiś czas sam bym nie uwierzył o jakiej porze roku było zrobione to zdjęcie
    4 punkty
  8. Bo w Borach Tucholskich już 10oC na plusie.
    3 punkty
  9. Wy tu jakieś wiosenne randki z rowerem, a zima się jeszcze nie skończyła.
    3 punkty
  10. 3 punkty
  11. Bo pierwszy raz pomyślałem ze współczuciem o szosowcach, ile się nawdychają spalin. Dziś, jak rzadko, zrobiłem 30 km po asfalcie i masakra jakaś, dym jest, jak w polskim sejmie.
    3 punkty
  12. 2 punkty
  13. Głównie to, że jest założony odwrotnie. Custom Race jest nawet pakowany w taki sposób, żeby nie było wątpliwości, gdzie góra, a gdzie dół.
    2 punkty
  14. 2 punkty
  15. 2 punkty
  16. Bo sobota... Bo słońce... Bo rower
    2 punkty
  17. 2 punkty
  18. Szparek z dziś. Uzbrojony w zimowe koła, zimową korbę i najlepsze błotniki dla fulla jakie miałem ever (dla ciekawych, Mudhugger'y): P.S. Istnieje spore ryzyko, że kolega @shotgun nabawi się ciężkiej czkawki na skutek ataku histerycznego śmiechu po zestawieniu słowa "zima" z powyższym obrazkiem.
    2 punkty
  19. Mój primal po małym odświeżeniu na sezon 2019 w trakcie pierwszej wiosennej przejażdżki tej zimy.
    1 punkt
  20. Bardzo ogólnie można powiedzieć że Shimano ma obecnie w sprzedaży 4 grupy hamulców. 1. Modele podstawowe numery od 200 do 447 bodajże. Oczywiście im wyżej tym teoretycznie lepiej, ale w praktyce to jedno i to samo. Długa klamka brak servo, kompozytowe tłoczki (2szt) o średnicy 21mm. Rozstaw tłoczków do tańszych tarcz 2mm. 2. Deore i "deoropodobne" czyli hamulce z numerami 500, 506 itd. do numeru 6000. Klamka jest już krótsza. Ma servo, pozwala montować manetki bezpośrednio do klamek, zaciski dalej mają tłoczki kompozytowe (2szt) o średnicy 21mm. Wyróżniają trochę się w tej grupie faktyczne Deore, są przystosowane do okładzin i tarcz wyższych modeli. 3. Slx, xt, xtr czyli numery od 675 w zwyż (był 596 ale raczej już nie do kupienia). Jak zawsze u Shimano im wyższy numerek tym teoretycznie lepiej. Klamki krótkie zyskują wygodne regulacje, zaciski mają ceramiczne tłoczki (2szt) o większej średnicy 22mm, szczelina pomiędzy klockami jest mniejsza przystosowana do droższych tarcz 1,8mm. 4. Czterotłoczkowe: pozaklasowe 520, zee 640, xt 8020 i saint 820. W działaniu nie różnią się między sobą niczym, wraz ze wzrostem "klasy" spada waga minimalnie, wzrasta ilość pokręteł do regulacji. Wszystkie mają ceramiczne tłoczki i krótkie servo klamki.
    1 punkt
  21. Skąd wiesz, może się zbierał pół godziny do pionu i faktycznie już nie było różnicy
    1 punkt
  22. Dzień dobry. Jakoś do tej pory nie przedstawiłem się w całej okazałości. ps. Góry lodowe w Szwajcarii.
    1 punkt
  23. Pierwszy dzień z 11-50, mmmm, więcej tutaj:
    1 punkt
  24. U mnie wygląda to dobrze, ale najwyraźniej tylko u mnie. Coś postimage znów daje ciała. To jeszcze raz.
    1 punkt
  25. Bo trochę zielono, więc jakby wiosna.
    1 punkt
  26. Zrobiło się trochę cieplej, więc pora na ubłocenie nowej maszyny.
    1 punkt
  27. Bo to drzewo przyciąga jak magnes.
    1 punkt
  28. Siemka dawno mnie tu nie było , a ostatnio odebrałem ( w końcu) nową maszynę to i czas się pochwalić . Trek Slash 8 , jak na razie pełna seria ale na wymianę idą tarcze, klocki, opony i pewnie sztyca(nie odpowiada mi jej praca , wole REVIVA). Sorki za jakość zdjęć ale po pracy miałem tylko telefon pod reką .
    1 punkt
  29. W ruinach fabryki benzyny syntetycznej w Policach. Zmieniona sztyca na PRO Koryak do kompletu.
    1 punkt
  30. Jest i on NS Eccenric Lite 1 2019, pierwszy w Polsce. Objechałem czerwony szlak Ustka-Rowy i jest to idealny rower na flowtrial'e i pewnie nawet małą jazdę grawitacyją. I ten lakier - wojskowa zieleń w macie. 1x12, dobre heble, opony, chwyty, szeroka kiera, krótki mostek, do zmiany amortyzator i mykmyk do dorzucenia.
    1 punkt
  31. Teraz tylko nogę robić na sezon
    1 punkt
  32. @Dokumosa żadne tam "trochę" to duża przesada, heble shimano z krótką klamką to są hamulce z bardzo fajnie działającymi klamkami bardzo dobrze wyczuwalnym stykiem klocków. Jak ktoś jest przyzwyczajony z innych hamulców, że mocniej dusi klamkę dla pożądanego efektu, albo miał wcześniej klamki o dłuższym skoku - to wtedy tak na początku jest 0-1, ale po "2 rundkach naokoło bloku" już człowiek wie jak naciskać i sam uśmiech na twarzy się pojawia że do hamowania nie służy większa siła czy dłuższy skok tylko zwykłe "muśnięcie" końcem palca. 90% modulacji jest w palcach a nie w sprzęcie. @Biesz766 Jeździłem na całej masie hebli, nie jestem ani ciężki ani lekki - 80kg, doświadczenia z tarczami wyniosłem co prawda z nieco cięższego sprzętu, ale bardzo cenię "za mocne" hamulce w XC, baaaardzo. Pewnie że zatrzymam się używając 315 czy deorek bo wystarczy, ale prawda jest taka że im mocniejszy hebel tym lepiej, przyjemniej, pewniejszy chwyt kierownicy bo palec nie wygina połowy dłoni żeby dusić klamkę. Nawet gustavem można było "przyszurać" tarczę i zwalniać a nie od razu się katapultować. Może nie umiem tego opisać ale wielu ludzi zrozumie.
    1 punkt
  33. Wszelkie te budżetowe zestawy odpowietrzające można o kant stołu potłuc. Miałem dwa różne do Avid Elixir 1 i w końcu kupiłem oryginalny zestaw. W tych składakach albo spadały rurki ze strzykawek, albo gwinty nie pasowały, albo uszczelki się topiły od płynu DOT. W oryginalnym zestawie odpowietrzanie to po prostu pikuś.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...