Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 14.10.2024 w Odpowiedzi
-
14 punktów
-
13 punktów
-
13 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Bo listek czerwony do rzeki wpadł. A ja nad rzekę przyjechałem przemyć opony z błota.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Gwinty może nie będą krzywe, w sensie ich współosiowości dla strony prawej i lewej (wszak robi to precyzyjna maszyna), ale już powierzchnie boczne mufy bardzo często nie są równoległe. Wielokrotnie nawet lakier nie jest usunięty przed montażem suportu, co może powodować luzowanie się misek po jakimś czasie, bo lakier się wykrusza. W suportach na kwadrat (większości) tylko prawa strona ma znaczenie, bo z lewej miska mocująca suport nie opiera się żadnym kołnierzem o boczną krawędź mufy. Łożyska są też rozdzielone metalową tuleją, która dba o ich równoległość. W HT2 obie miski opierają się o mufę, łożyska są bardziej na zewnątrz, a żadnej tulei pomiędzy łożyskami nie ma (tuleją jest mufa ramy, z jej wszystkimi niedoskonałościami). Jeśli dokręcimy mocno miskę HT2 do krzywej mufy, to obudowa łożyska nieco się zdeformuje (nawet tylko sprężycie) i to może wystarczyć, by łożysko nie pracowało optymalnie.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
1 punkt
-
To tylko Garmin... To normalne, że coś nagle przestaje działać i tak samo nagle zaczyna ponownie. 😆1 punkt
-
Przyszedłeś tu dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem? No to słucham?1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Mam robić otwór w błotniku żeby zamontować błotnik xD To niezła porada, pytam serio czy to jest źle zespawane czy to jest specjalnie żebym nie mógł zamontować żadnego błotnika1 punkt
-
Bo zmierzcha już szybko, nie cierpię tej pory roku, ale śmiganie na światłach w terenie ma swój urok1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Między innymi o niebieskiej drodze rowerowej nad Wisłą: ... piszę w nowym artykule na Znajkraju: Wiślana Trasa Rowerowa w Pomorskiem. EuroVelo 9 w Polsce (Znajkraj) Naprawdę, nadal postrzegam to jako jeden z najciekawszych bardzo lokalnych akcentów na szlakach rowerowych, jakie widzieliśmy W ogóle pomorska Wiślana Trasa Rowerowa bardzo daje radę, chociaż bardzo żałuję, że izolowanej od samochodów jazdy to tak na oko tylko jakieś 20-25% tylko na całości pomorskiego odcinka po obu brzegach Wisły. Szkoda, bo gdyby do tych miejsc niżej dojeżdżało się po ddrach na wałach... Małopolska mogłaby zwijać Wawel Zapraszam na Znajkraj https://www.znajkraj.pl/wislana-trasa-rowerowa-w-pomorskiem-eurovelo-9-w-polsce Szy.1 punkt
-
Nie. Yamaha oferuje w szosowych giantach 2x11. Po co full. Jeżdżę elektrycznym fullem praktycznie wyłącznie po asfalcie. Mam też innego E , hardtaila. Komfort jazdy w typowych drogowych nawet warunkach (krawężniki, dziury w asfalcie i inne) powoduje że hardtailem jeżdżę wyłącznie na długich dystansach bo do fulla nie mogę wsadzić większej baterii. Gdybym mógł to hardtaila bym się pozbył. Koszty (powiedzmy roczne) - smar i olej do komory powietrznej dampera 10-20pln - zestaw łożysk 200 - koszt jednorazowy prasy do łożysk 300. Serwis dampera jak powyżej nie wymaga żadnych praktycznie narzędzi poza kluczem imbusowym i żadnej zaawansowanej wiedzy. Wygenerowany regularny koszt dodatkowy do hardtaila to 220 pln. Autor chce do tego w lekki teren. Koszty w zestawieniu z dodaną wartością jakości jazdy - żadne. Przy elektryku bujanie zawieszenia - pomijalne.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00