Skocz do zawartości

Ranking

  1. mpogor

    mpogor

    Użytkownik


    • Punkty

      20

    • Liczba zawartości

      64


  2. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      7 657


  3. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      11 146


  4. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      6 030


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 14.10.2024 w Odpowiedzi

  1. 14 punktów
  2. 11 punktów
  3. Bo jeszcze większe dziury i pies 🤣
    10 punktów
  4. 7 punktów
  5. Czy wynoszenie rowerów na korytarz, bo nijak nie pasowały fotografce (pani fotografującej?) do wystroju mieszkania, się liczy? 🤔
    6 punktów
  6. 5 punktów
  7. Bo był las, nie ma lasu, czyli etap odgruzowywania po lipcowej burzy: Dla porównania niedługo po burzy (strzelone od innej strony): https://www.forumrowerowe.org/topic/182057-zdjęcia-codziennie-jedno-zdjęcie/?do=findComment&comment=2494889
    4 punkty
  8. 4 punkty
  9. Bo przerwę na szukanie grzybów trzeba zrobić
    3 punkty
  10. Bo listek czerwony do rzeki wpadł. A ja nad rzekę przyjechałem przemyć opony z błota.
    3 punkty
  11. Bo... wieczorne "szusowanie" po szutrze z księżycem na niebie inny las i inne dziki.
    3 punkty
  12. Bo zalew w Suchedniowie , bez roweru bo z roweru. Spieszyłem się na pociąg.
    3 punkty
  13. W końcu udało mi się dorwać w normalnej cenie beartrapy. Jedyny problem, to kolor, bo chciałem srebrne. Na szczęście mam NaOH i polerkę.
    2 punkty
  14. Gwinty może nie będą krzywe, w sensie ich współosiowości dla strony prawej i lewej (wszak robi to precyzyjna maszyna), ale już powierzchnie boczne mufy bardzo często nie są równoległe. Wielokrotnie nawet lakier nie jest usunięty przed montażem suportu, co może powodować luzowanie się misek po jakimś czasie, bo lakier się wykrusza. W suportach na kwadrat (większości) tylko prawa strona ma znaczenie, bo z lewej miska mocująca suport nie opiera się żadnym kołnierzem o boczną krawędź mufy. Łożyska są też rozdzielone metalową tuleją, która dba o ich równoległość. W HT2 obie miski opierają się o mufę, łożyska są bardziej na zewnątrz, a żadnej tulei pomiędzy łożyskami nie ma (tuleją jest mufa ramy, z jej wszystkimi niedoskonałościami). Jeśli dokręcimy mocno miskę HT2 do krzywej mufy, to obudowa łożyska nieco się zdeformuje (nawet tylko sprężycie) i to może wystarczyć, by łożysko nie pracowało optymalnie.
    2 punkty
  15. 1 punkt
  16. To tylko Garmin... To normalne, że coś nagle przestaje działać i tak samo nagle zaczyna ponownie. 😆
    1 punkt
  17. Przyszedłeś tu dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem? No to słucham?
    1 punkt
  18. Nie kupiłem, tylko dostałem: rękawiczki Vallerret Markhof Pro 2.0, dedykowane co prawda fotografom, ale dziś wziąłem na rower i sprawdziły się super, a antypoślizgowy nadruk aż lepi się do gripów.
    1 punkt
  19. Kilka drobiazgów do Unibajka... Conti jesienno-zimowo-wiosenne i klocki, bo stare już się kończą.
    1 punkt
  20. Mam robić otwór w błotniku żeby zamontować błotnik xD To niezła porada, pytam serio czy to jest źle zespawane czy to jest specjalnie żebym nie mógł zamontować żadnego błotnika
    1 punkt
  21. Bo zmierzcha już szybko, nie cierpię tej pory roku, ale śmiganie na światłach w terenie ma swój urok
    1 punkt
  22. Bo... światełko na końcu leśnego tunelu
    1 punkt
  23. 1 punkt
  24. Między innymi o niebieskiej drodze rowerowej nad Wisłą: ... piszę w nowym artykule na Znajkraju: Wiślana Trasa Rowerowa w Pomorskiem. EuroVelo 9 w Polsce (Znajkraj) Naprawdę, nadal postrzegam to jako jeden z najciekawszych bardzo lokalnych akcentów na szlakach rowerowych, jakie widzieliśmy W ogóle pomorska Wiślana Trasa Rowerowa bardzo daje radę, chociaż bardzo żałuję, że izolowanej od samochodów jazdy to tak na oko tylko jakieś 20-25% tylko na całości pomorskiego odcinka po obu brzegach Wisły. Szkoda, bo gdyby do tych miejsc niżej dojeżdżało się po ddrach na wałach... Małopolska mogłaby zwijać Wawel Zapraszam na Znajkraj https://www.znajkraj.pl/wislana-trasa-rowerowa-w-pomorskiem-eurovelo-9-w-polsce Szy.
    1 punkt
  25. Nie. Yamaha oferuje w szosowych giantach 2x11. Po co full. Jeżdżę elektrycznym fullem praktycznie wyłącznie po asfalcie. Mam też innego E , hardtaila. Komfort jazdy w typowych drogowych nawet warunkach (krawężniki, dziury w asfalcie i inne) powoduje że hardtailem jeżdżę wyłącznie na długich dystansach bo do fulla nie mogę wsadzić większej baterii. Gdybym mógł to hardtaila bym się pozbył. Koszty (powiedzmy roczne) - smar i olej do komory powietrznej dampera 10-20pln - zestaw łożysk 200 - koszt jednorazowy prasy do łożysk 300. Serwis dampera jak powyżej nie wymaga żadnych praktycznie narzędzi poza kluczem imbusowym i żadnej zaawansowanej wiedzy. Wygenerowany regularny koszt dodatkowy do hardtaila to 220 pln. Autor chce do tego w lekki teren. Koszty w zestawieniu z dodaną wartością jakości jazdy - żadne. Przy elektryku bujanie zawieszenia - pomijalne.
    1 punkt
  26. Bo Złota Polska Jesień tuż pod robotą
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...