Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 08.07.2024 w Odpowiedzi
-
17 punktów
-
16 punktów
-
16 punktów
-
15 punktów
-
15 punktów
-
15 punktów
-
Bo musiałem odstawić auto do Płocka, przecież nie będę wracał autobusem Polecam trasę z Płocka do Puszczy Kampinoskie przy wale Wisły, jak w bajce.14 punktów
-
11 punktów
-
Pojechałem po pasek tętna i jakoś tak wyszło. Już nie potrzebuje powerbanka.8 punktów
-
A może po prostu jest promocja na aparaty słuchowe dla szosowców? (Pa)Góry Bardzkie7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
Gdybym był kobietą i mój mąż przytargał do chałupy rower za 500 zł to bym go wywalił z domu i poszukał innego męża.5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Witam. Pożyczyłem sobie od kolego centownicę taką najtańszą i najprostrzą z allegro.. Niestety produkt okazał się szmelcem. Cała konstrukcja była z plastycznego gównolitu. Postanowiłem więc zbudować coś samemu. Jutro jadę na urlop, a projekt jeszcze dziś kończyłem, więc nie miałem możliwości aby dłużej z tym popracować. Mimo to z efektów jestem bardziej niż zadowolony. Moje przednie koło po bliskim spotkaniu z labradorem biło około 3 mm. Po zlokalizowaniu raptem kilku szprych teraz bije ok 0,6mm po może 3 minutach zabawy Nogi można rozszerzać od około 100 do 150mm. Koła montuje się na szybkozamykacz, przednie na krótszy, tylne na dłuższy Do poprawy jest jeszcze podstawa. Muszę gdzieś dorwać jeden kawałek płyty MDF, najlepiej 18mm. Teraz to 3 listewki skręcone w H. Podstawa nie jest najstabilniejsza. Ale tragedii nie ma. Zegar jest na tyle czuły, że wykrywa naklejkę, któta jest na obręczy,. Koszt: wskaźnik zegarowy z portalu aukcyjnego za 3 dyszki, garść śrubek za dyszkę i parę walających się desek, profili albuminowych, tudzież starych drewnianych klocków po moim dziecku. Budowa to jakieś 2 wieczory w garażu przy paru izotonikach w puszce3 punkty
-
3 punkty
-
A gdzie wpływ ciśnienia w kole ja się pytam ? Ma większe znaczenie niż zużywający się bieżnik. A niebagatelne odziaływanie temperatury na wahania ciśnienia a za tym obwodu koła ?2 punkty
-
Te siatki przeciw owadom w kaskach Rudy to dramat(mam jeden - nadaje sie na wiosnę/jesień). Są tak grube ze w lecie idzie się ugotować. W Uwex-ach (niektórych) są dużo cieńsze. @Mentos Ja kupuję cieniutką czarną siatkę do okien przeciw owadom, przycinam i wyklejam sobie kaski klejem na gorąco (punktowo). Giro Helios i Aries2 punkty
-
Każdy ma jakąś szajbę. Ja np mam na punkcie dobrych i czystych butów. A ktoś inny może być skupiony na wybitnie precyzyjnym mierzeniu przebiegu roweru. Jeśli tylko sprawia Ci to przyjemność, to eksperymentuj, kombinuj, licz. Podpowiem tylko, że możesz założyć N liczników na rower i mierzyć wyniki dla różnych obwodów koła. Dodatkowo proszę pamiętaj, że przednie koło robi większy przebieg niż tylne.2 punkty
-
2 punkty
-
Zamieniłem fabryczną, wietnamską "tekturę" na prawdziwe opony. Wnioski? Rower sam jedzie, kapcie trzymają trakcję a w piach się wgryzają, dzięki temu, że bieżnik jest tak zmyślnie, nienachalnie wykombinowany 😉. Na asfalcie można się lekko unieść, bo płynie się na środkowym, dość zwartym pasie opony, a rozmiar 45C jest dla nadgarstków jak amor w MTB. Ciśnienie 2 bary przód i 2,4 - 2,5 bara tył, jest dla mojej wagi optymalne i komfortowe. P.S. Żeby Pirelli idealnie ułożyć na obręczy, trzeba ją pierwszy raz napompować do maxa, czyli ok. 4,5 bara (nie będzie efektu bicia na boki).2 punkty
-
Siała baba mak, nie wiedziała jak Dlatego wyrosło jej zborze I rower w ciemnym kolorze.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Biorąc pod uwagę wzrost/wagę możesz spokojnie brać 40 a flara to już indywidualne preferencje1 punkt
-
A odnosisz te przykładowe 200 złotych do wartości roweru albo innych rowerowo przydatnych gratów jakie można za to kupić? Doskonale wiem jaka jest różnica i nigdy nie napiszę, że gp5000 są "komfortowe" a już na pewno nie bardziej niż ultrasporty. BTW Chcesz dyskutować z danymi przedstawionymi przez producentów w tabelach z geometrią albo w specyfikacji technicznej?1 punkt
-
W napędzie masz kasetę i przednią przerzutkę shimano. Jeśli chcesz zyskać nie ładując dużo to przerzutka shimano deore 591 lub 592 z manetką deore 590 lub alivio z grupy 9sp, do tego kaseta cs hg 400 , dostępna w różnych zakresach, najczęściej wystarcza 11-32 lub 11-34 i łańcuch - np shimano cn 93 lub, jeśli ma być coś naprawdę trwałego, campagnolo record c9.1 punkt
-
A skoro już o tym, to z którego koła robić pomiary? W normalnych warunkach przednie koło zawsze pokonuje w czasie jazdy większą odległość niż tylne. Czyli trzeba by założyć dwa czujniki, dwa liczniki i wyliczać średnią. Albo założyć sobie odbiornik GPS na wysokości nie wiem...jajec? 😜1 punkt
-
No to musisz jeszcze wyliczyć średnie tempo zużywania bieżnika i od każdej aktywności odejmować odpowiedni % dystansu i o tyleż zmniejszać prędkość. 😛1 punkt
-
Daj sobie z tym spokój. Będziesz czuł taką potrzebę to sobie wymienisz. Nie ma sensu wymieniać kół za połowę wartości roweru bo ci jakieś randomy w internecie napisały, że są słabe1 punkt
-
Nie da się zmieniać po trochę bo nie będzie ze sobą "gadać"/ Najlepiej od razu. Ale żeby zminimalizować koszty można polować na jakieś promocje i dać sobie czas na zebranie wszystkich gratów. Ja np. jak wymieniałem napęd w swoim to przez zimę kupowałem komponenty, część nawet na olx, nowych z demontażu z nowego roweru i dzięki temu trochę zaoszczędziłem. Ale jak Ci zależy na czasie to trzeba kupić wszystko na raz1 punkt
-
Sugerujesz, że ultrasporty i grandsporty to złe opony? Odporność na przebicia? Przy gp5000? Bez jaj Ale rozumiem, nie każdy jest w stanie spojrzeć z dystansem na swój poziom sportowy i przestać płacić za profesjonalne rozwiązania do totalnie amatorskich zastosowań. To już chyba taka polska cecha i dotyczy wielu aspektów życia1 punkt
-
Na odwrót. Skracając mostek wpływasz negatywnie na pewność prowadzenia, rower staje się bardziej nerwowy. Do tego różnice pomiędzy rozmiarami to nie tylko długość ale też wysokość. Felt ma duży stack, w rozmiarze 58 "bardzo duży" i jeśli będziesz chciał obniżyć pozycję z emeryckiej na minimalnie bardziej agresywną to będzie problem. Poza tym przekrok masz raczej z tych większych dla tego wzrostu więc automatycznie tułów krótszy. BTW w kwestii opon - nie ma sensu kupować czegoś pokroju gp5000 czy corsy next na tym poziomie sprzętowym i "zaawansowania treningowego", zupełnie wystarczy coś ze średniej półki. Wydasz 450 na opony a zanim dojdziesz do poziomu, gdzie docenisz ich właściwości to będą już do wywalenia. Ultrasporty III czy grandsporty będą bardzo spoko1 punkt
-
Nie rozumiem co piszesz. Mam elektryka z Boshem, mam 3 analogii, niczego się nie wstydzę, to jakaś absurdalna sugestia. A te ciężkie/mocne elektryki wyglądają źle dlatego właśnie, że wisi im taki wór z jajami pod spodem i to po prostu wygląda źle/ociężale. Najgorzej tu wypada Brose, Bosh i Shimano już lepiej, ale i tak ten wór jest widoczny. Ten ZF po prostu idealnie wkomponować można w ramę która nie wydaje się taka ociężała.1 punkt
-
Zastanów się jeszcze nad GoPro11 - ma wbudowany GPS (którego wykastrowali w GP12) i umożliwia nagrywanie Hyperlapse;ów ze zmiennym przyspieszeniem, zależnym od prędkości. Sensor jest ten sam w GP11 i GP12, w 12 masz jeszcze HDR, ale z tego co widzę, to aż tak dramatycznie nie poprawia jakości i ma dość dużo ograniczeń. W GP brakuje szybkiego ładowania (które jest w OA4) i większego sensora. Można za to dokupić uchwyt z powerbankiem Volta, którego odpowiednika DJI raczej nie posiada (działa również, jako zdalny trigger na USB). DJI ma za to lepszą jakość przy małej ilości światła. Odnośnie akcesoriów popatrz na Ulanzi - ja korzystam z klipsa oraz systemu szybkich złączek GoQuick2 do przepinania między różnymi akcesoriami. Insta ma fajne jedynie kamerki 360. Ich action camy zawsze cymś odbiegają od DJI/GP - ja bym się trzymał DJI/GP w tym przypadku. Co do kamery 360 - to jest fajne, ale pamiętaj, że nagranie wymaga dodatkowej obróbki po nagraniu (trzeba wykadrować wideo), najmniejsza smuga na soczewkach powoduje okropne flary i te wystające soczewki jest bardzo łatwo zbić...1 punkt
-
1 punkt
-
Szach-mat! Rozpracowałeś mnie🙃 - tak fotografuję. Na rowerze prawie wylącznie smartfonem. Twój kadr był w oryginale, jednak kompletnie nie umiałam sobie poradzić ze zmniejszeniem fotki do postu. Chciałam też pokazać inne foto, na którym widać ten magic green zamienajacy się w niebieski, poległam na zmniejszaniu. Dałam sobie spokój.🤭 Przejechałam 120km. Tryb auto stał sie moim ulubionym:) Super naturalne wrażenia z jazdy. Długie podjazdy w trybie high to czysta przyjemność. Jakby po płaskim czlowiek jechał😍 W moim egzemplarzu mam opony 29", na tyle grube, że pięknie tłumią szutry i drogi gruntowe. Siodełko - nie jestem przekonana..., zastanawiam się czy próbować z innym siodelkiem czy od razu pójść w sztycę amortyzowaną pantografem? Dużo jeżdżę po szutrach, polnych drogach, a i asfalt często wyboisty... Rower zwrotny i sporo lżejszy od poprzednika. Przerzutki działają płynnie i pewnie. Udało mi się podłączyć komoot. To działa, wyraźne strzałki i odległości. Próbowałam w mieście. W lesie raczej nie będzie to działać. Instrukcja, a raczej pewnie tłumaczenie jest słabe. Nawigację udało mi się uruchomić metodą prób i błędów, instrukcja prowadziła na manowce. Ładowarka działa jakoś inaczej niż wynika z instrukcji, nie wiem czy to znowu wina tłumaczenia, czy ładowarka działa inaczej niż powinna? Zgłaszałam sprzedawcy, jak pojadę na pierwszy przegląd, wezmę ładowarkę ze sobą. Brakuje choćby najprostrzego mocowania na bagażniku. Pedałki plastikowe tandetne, ale zadziwiająco dobrze trzymają się trampek. Pewnie to będzie pierwsza część, którą wymienię.1 punkt
-
Ja bym sobie życzył, żeby przede wszystkim trafiali za kraty. Jak ktoś siedzi w pierdlu, to nie jeździ pijany po ulicach.1 punkt
-
1 punkt
-
Dziękuje za zainteresowanie tematem, widzę sporo głosów że nie ma sensu na tej ramie dalej budować, prosiłbym was o podanie powodów dla których tak sądzicie? Osobiście ta rama mi odpowiada na tle innych nie jest też raczej kowadłem na carbon raczej nigdy nie przejdę z powodu kosztów i nie mam tu na myśli ceny ramy jako takiej ale jej trwałości, wiadomo wszystko zależy od budżetu osobiście w razie "w" przebolałbym konieczność kupna nowej ramy alu z powodu rozwalenia tej natomiast gdybym wydał na rame carbonową kilka tysi poczym uszkodziłbym ją w ciągu 2 sezonów to jednym słowem kula w łeb a taką ewentualność należy brać pod uwagę wiadomo nic nie jest wieczne.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
