Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      28

    • Liczba zawartości

      4 757


  2. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      26

    • Liczba zawartości

      11 147


  3. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      7 659


  4. Marinbiker

    Marinbiker

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      356


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 27.05.2024 w Odpowiedzi

  1. 11 punktów
  2. Bo po obiedzie to i jeżdżone było powoli
    10 punktów
  3. Bo Grunwald zdobyty z sakwami😉
    9 punktów
  4. Bo wcale nie jest płasko . To złudzenie optyczne .
    9 punktów
  5. Serce roście kiedy widzisz jak władze dbają o sztandarową infrastrukturę rowerową w kraju, velo malopolska/wtr Nawet naturalne wiatrochrony postawili!
    8 punktów
  6. Bo wycięte w pień i wyrwane z korzeniami
    8 punktów
  7. 7 punktów
  8. Bo Zapora Pilchowice na rzece Bóbr, trasa od Lwówka Śląskiego jest bajkowa
    6 punktów
  9. 6 punktów
  10. Bo czerwone maki i szuter klasy premium.
    5 punktów
  11. 5 punktów
  12. Przypięty pod wiaduktem. Trochę mi go szkoda.....😥 W dodatku na pełnym Dura-Ace 🙄 Dla ciekawskich - wydaje mi się, że to MORATI SC 1.3 Ti Pro Race (być może 1.2). https://aucview.com/yahoo/p741208782/ https://www.starykola.cz/podcast/svatopluk-zatloukal.html http://autobus.cyclingnews.com/tech/2001/MoratiSC12test.shtml
    4 punkty
  13. No to po tym anglosaskim sucharku 😉 ....lecimy z lokalnego podwórka...
    4 punkty
  14. Początek regulacji; przy odkręconej lince łańcuch ma być na najmniejszej zębatce. Wkręcasz śrubę H aż wskoczy na kolejną, potem trochę wykręcasz, żeby wrócił na najmniejszą. Jeśli teraz nie jest na najmniejszej jak odkręcisz linkę to śrubę H wykręcaj powoli (rower na stojaku, kręcąc korbą) aż łańcuch zeskoczy na najmniejszą zębatkę.
    3 punkty
  15. Bo zakręt śmierci Bo znowu szybciej niż rok temu Bo zrobiła się burza jak kończyłem podjazd Bo ja, drzewa i ściana deszczu
    3 punkty
  16. Bo wciąż lubię jeździć tym kowadłem 😎
    3 punkty
  17. Jutro/dziś trzeci dzień matki, kumulacja, mam do rozwiezienia 50 bukietów🫠
    2 punkty
  18. Moje oczekiwania i obietnice są jak W zderzeniu z rzeczywistością🫠 Codziennie jeżdżę do 'dziadka' karmić koty i ogarniam pomału posesję gdyż ktoś nieżyczliwy posłał go do zakładu Widziałem Instalacja 🫠 Trochę Też instalacja😉 Udałem nałożyć gripy Pozdrow'er😘
    2 punkty
  19. Teraz - Scott Addict 30, wcześniej KTM Life Track [*]
    1 punkt
  20. A to jest już kwestia geometrii danej ramy. Przerabiałem tak 2 rowery , crossowy i trekkinga i wyszło idealnie. Wszystko na starych grupach, gdzie było to ze sobą kompatybilne.
    1 punkt
  21. Najbardziej obiecująco wygląda to => https://mechanikrowerowy.pl/
    1 punkt
  22. @irift, a od kiedy Riverside 920 ma bezdętki...? A nawet gdyby miał to co wspólnego ma ułożenie opony z boksowaniem? 🤔 O ile nie zmieniła się rama od zeszłego roku to na tył nie wejdzie, moooże na styk. Tylko autor dojeżdża do pracy bez względu na pogodę...
    1 punkt
  23. Odblokowanie map z całego świata w Komoocie też się liczy? Jakby ktoś był chętny to jest promocja i kosztuje to teraz 94 zł
    1 punkt
  24. To są nietypowe opony Gianta, do których nie włożysz dętki, ani nie naprawisz ich łatką, bo to taka hybryda tubeless i dętki. Możesz je naprawić knotem do opon tubeless, jak na trzecim filmiku poniżej. Jeśli uszkodzenie jest za duże, trzeba kupić nową oponę, albo taką samą ERT albo zwykłą oponę + dętka. Serwis Gianta powinien sobie poradzić. Koła kupować nie trzeba https://www.giant-bicycles.com/pl/showcase/ert
    1 punkt
  25. Dokładnie, jak mleko nie dało rady, możesz podkleić łatkę i też będzie dobrze. Jak będziesz dawał dętkę też trzeba podkleić, bo może Ci szczypać dętkę i przebijać ją. Chyba, że masz spore rozcięcie to wtedy nowa opona, nie ma potrzeby zmieniania całego koła. Koła w systemie bezdętkowym można wypełniać dętką, w drugą stronę już gorzej.
    1 punkt
  26. RJ The Bike Guy YouTube Channel Trailer
    1 punkt
  27. Projekt można powiedzieć zakończony (no przynajmniej na tym etapie. Po korbie wymienionej poprzednio przyszła kaseta 9 hg400 12-36, przerzutka x4, manetka x5 klamki tl611, łańcuch pc1030. Masa finalna 11.5kg, wejściowa 12.3 - zysk generalnie na korbie i przerzutce przedniej. Ten rower to w sumie eksperyment - pierwszy napęd 1x w "dorosłym" rowerze oraz korba o długości 170. Na razie testy trwają i na razie co do napędu jest ok ale pełnego przekonania i efektu wow nie ma. Testy wykazały za to na pewno że rower ze sztywnym widelcem i oponami 38c w moim przypadku nie będzie rowerem w nawet umiarkowany teren (typu kilka kilometrów po starszej drodze z betonowych płyt drogowych. Felt pozostanie "mieszczuchem". Co do aspektu finansowego, założeniem wejściowym było zmieszczenie się w 1500PLN... czy się udalo? Rower (centrumrowerowe) 999PLN korba (rosebikes) mt600 - 31EUR -133PLN wkład suportu mt501 (allegro) -50PLN przerzutka x4 30PLN (wyprzedaż black friday 2023 w bikester.pl gdy rabaty się sumowały z przecenami) łąńcuch pc1031 30PLN (wyprzedaż black friday 2023 w bikester.pl gdy rabaty się sumowały z przecenami) tarcza deckas 38t 96 asymetric (aliexpress), dłuższe śruby, podkładki - 38PLN manetka x5 9rz (kuipna w komplecie z przednią za 8EUR w RCZ bikeshop przy okazji innegi zamówienia) - przyjmuję 26PLN opony Specialized Sawtooth reflex 38C (specialized.com odbiór bezpłatny w salonie firmowym) 140PLn za 2 szt klamki bl-t611 (jakoś do tego roweru przypasowały mi dłuższe (allegro) - 96PLN Wychodzi 1542PLN nie uwzględniając kosztów przesyłek (rosebikes/bikester/rcz ale te się rozkładały też na inne komponenty) ale również nie uwzględniając wartości rezydualnej zdemontowanych części 9 ( 2 opony kenda khan, przerzutka altus m310, klamkomanetki st-ef500 , kaseta 8 hg200 12-32, przerzutka przednia ty, korba prowheel nitowana, suport feimin) tak że chyba się to balansuje. Ogólnie z zakupu Felta jestem zadowolony (niech żyje pepper.pl!) jedynie wybrałbym kolor srebrny gdyby był dostępny w moim rozmiarze w momencie zakupu. Oprócz powyższego, Przesmarowanie łańcuchów wszystkich rowerów w garażu (część Muck Off dry, część Shimano PTFE) Skrócenie kierownic w meridzie i marinie. Wczoraj zabieg korekty przegrody nosowej tak że kilka dni przede mną na spamowanie forum
    1 punkt
  28. 1 punkt
  29. Bo lubimy ostry sprzęt https://www.strava.com/athletes/22058838
    1 punkt
  30. Sensa Romagna DISC 105 (12rz.) SLE 2024 55
    1 punkt
  31. 1 punkt
  32. Bo mamy tu taki lokalny Ursynów
    1 punkt
  33. Bo widok premium ale szuter nieco gruboziarnisty
    1 punkt
  34. 1 punkt
  35. Giant Defy Advanced 2 (2022) Zmiany w stosunku do seryjnego: Korba z grupy R7000 105, Siodełko Bontrager Aeolus Elite, Kierownica Pro PLT Carbon Ergo, Owijka Lizard Skins DSP, Koła Vinci Sentiero 50mm na piastach DT Swiss 350 z oponami Continental Grand Prix 5000 S TR 28mm i dętkami TPU. Mam do niego drugi zestaw kół z oponami Panaracer Gravelking 35mm i dzięki nim jest super uniwersalną maszyną na prawie każdą drogę.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...