Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 26.02.2024 w Odpowiedzi
-
12 punktów
-
12 punktów
-
12 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
Błoto lepiej omijać https://gifbin.com/bin/082010/1282645267_grandma-riding-bike-faceplants-in-the_mud.webm Bo zieleń powoli rozkwita.10 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
Bo wiosna... wciąga Środek wydawał się przejezdny...Teraz już wiem, że opona nie leżała tam przez przypadek. Oczywiście zassało mnie kapkę dalej i na hopsik na oponę było za późno7 punktów
-
6 punktów
-
Też chciałem objechać, ale... zo obu stron jeszcze większe bagno... Łeee tam. No Mud No Fun Bo oficjalna miejscówka na końcu drogi.5 punktów
-
Bo 3 jeziora, dużo błota, cały brudny, niezwykłe widoki i niezwykłe spotkania.5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
Temat ogólnie bardzo fajny ale mam propozycję/radę abyście się jak najmniej wkurzali/gniewali. Przyjąć na korbę losowe zdarzenie i policzyć na zębatce ilość zębów. Pozdrow'er 😘3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Inpeak na ramię korby dość tani i dobry. Pedał jednostronny to właściwie to samo co na rame korby i trochę drożej. Dwa pedały to zabawa typu 2.5k+. Cała korba inpeak z obustronnym pomiarem koła 2k. Widziałem, że magne na korbie ma dobre opinie i z zębatkami ~1500pln.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
@ernorator Dziękuję 👍 @Zigfir No i namówiłeś. Piwo mi ostatnio nie smakowało, więc zamiast na piwo wydałem na to: Wykres od 1 stycznia br., 14-go był test, 16-tego - 1 trening A dla porównania - 365 dni. Widać słaby początek, potem zwyżka, pik - czerwcowe sakwy, sierpniowy urlop - bez rowerów, potem trochę szarpania i zjazd od 17 grudnia - zero trenażera.1 punkt
-
@leon7877Oczywiście, że na asfalcie gorzej. Biegać i jeździć na rowerze lubię tylko w terenie (chyba, że trzeba zrobić trening interwałowy). Im teren cięższy, tym lepszy, a taplanie się w błotku jest super!1 punkt
-
Noski są od nowości (jakiś 97/98), ale ostatnio tak bardziej symbolicznie, bo jak wymieniłem pedały, to się okazało, że nowe są niekompatybilne z paskami, więc teraz są same noski, bez pasków. Ale zawsze trochę dają przy ciągnięciu do góry i ustawiają but na pedale - jak siadam na rower bez nosków, to łapię się na tym, że zerkam na pedały, czy stopa jest w dobrym miejscu 😉 A bez pasków ryzyko wyglebienia minimalne. Po Waszych komentarzach i przeglądzie sieci teraz myślę, że jakbym zmieniał to albo Larkspur 2 (jeżeli pójdę w stal i pancernika), albo DSX 2, jeżeli coś lżejszego i zrywniejszego. I może się okazać, że po 3 latach zwiększonej intensywności rowerowania (przejście na rower jako całoroczny środek dojazdów) i 10 kg mniej, niż wtedy, okaże się, że ten mostek wcale nie musi już być tak wysoko. Zobaczymy, przymierzę się przy okazji, na razie zobaczę, jak i ile stary rower będzie jeździł na kole z chinesium. A starą piastę STX-RC sobie zostawię, może zaplotę sobie na niej koło (w serwisie, albo i sam się pobawię). Bo nawet jakbym kupił nowy, to stary raczej zostanie jako zimówka.1 punkt
-
Myślę że wszystko można, ale o jakim przebiegu mówimy i iloletnim rowerze? Przy naprawdę małym rower powinien wyglądać jak nowy, oczywiście napęd mozna zmienić, ale raczej nikt nie pomaluje jak nowy - a przy użytkowaniu zawsze powstają jakieś drobne rysy. Poza tym można zajrzeć do piasty - tam też będzie widoczny większy przebieg.1 punkt
-
@spidelli zgadza się nie wszyscy są w takiej komfortowej beztroskiej sytuacji jak ja. A żyć trzeba. Dlatego gigantyczny plus za motywację i najważniejsze ,że się chce i ciągnie do tego. Tak trzymaj. 👍1 punkt
-
Pewnie że mógłbym robić większą objętość. Problem w tym, że jak jestem w domu o 18 to jest dobrze. Nie mogę się zajechać w środku tygodnia bo jakoś trzeba funkcjonować Wstawać rano, zasuwać do roboty, żeby banda czworga miała co rozdawać To jest dopiero półmetek, jeszcze cały marzec i jeden tydzień kwietnia. Może wplotę jednak niedzielne wypady na MTB. Z drugiej strony - wszyscy dookoła chorują, zwłaszcza w firmie a mnie nie bierze. Dlatego jestem mimo wszystko zadowolony To do tej pory i tak najbardziej regularna sesja, odkąd wkręciłem się w rower kilka lat temu. Z reguły coś tam kręciłem, nawet plany w oparciu o tętno i kadencję na trenażerze rolkowym (3 rolki). A w sezonie - przejażdżka po pracy i pik w niedzielę - 100 km albo jakiś czelendż. Albo tydzień na sakwach. A tutaj jest jakaś regularność, jakieś urozmaicenie. Oczywiście okres świąteczno - noworoczny to - jak mawia kol. @pecio - dwa tygodnie leżenia z palnikiem do góry + szklaneczka czegoś mocniejszego. Trudno, żeby po czymś takim nie było postępu Wczoraj miałem 25 minut regeneracji, Wahoo zafundowało mi taki film motywacyjny:1 punkt
-
@spidelli Biorąc pod uwagę słupki treningowe, które wrzucałeś to w sumie nic dziwnego, że FTP nie podskoczyło. To raczej spokojne kręcenie w dodatku nie specjalnie długie. Niby jedno 2-godzinne, ale to pewnie też na stosunkowo niskiej intensywności. Ładnie to można wychwycić po TSS-ach per tydzień. To może przynieść jakieś rezultaty u ludzi, którzy nic do tej pory nie kręcili, ale jak masz zeszłego roku 6 tysiaków i parę dłuższych wypadów, to nie liczyłbym na spektakularne wyniki. Owszem pozwala na podtrzymanie, ale raczej nie na rozwój. I ciekawostka Też używam Polara + poniżej zestawienie moich TSSów.1 punkt
-
Byłem dzisiaj w takim miejscu i ominąłem szerokim łukiem, choć Garmin piszczał, żeby cisnąć po śladzie 😏. Jeśli nie ma ku temu uzasadnienia, to się w błoto nie wp...., nie wjeżdżam znaczy 😉 Szacun za odwagę 💪😁1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Suport gxp charakteryzuje się tym, że z jednej strony ma łożysko o średnicy wewnętrznej 22 mm, a z drugiej 24 mm. Korby shimano mają oś o średnicy 24 mm na calej ich długości. Jeżeli chcesz wymienić suport gxp na shimano, a zostawić korbę sram gxp, to od strony nienapędowej musisz dać tuleję redukcyjną 24/22 mm Np. taką: https://rowerplus.pl/sruby-i-czesci-zamienne-do-korb/8600-trickstuff-redukcja-osi-korby-gxp-hollowtech-ii.html?s=01 punkt
-
1 punkt
-
Mój Marin, coś Ty z nim zrobił? Jaki on ładny. Minusy? Za te pieniądze nie ma co narzekać. Plusy? Nowy Muirwoods ma świetną geometrię typową dla rowerów MTB, widać i czuć że przednie koło jest wysunięte mocno do przodu, bardzo to pomaga w jeździe w trudnym terenie i na stromych zjazdach, to jest po prostu typowa Trailówka na sztywnym widle. Rowerem dobrze jeździ się po za asfaltem.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Powodów odkręcania się sterów może być kilka. Może za słabo kontrujesz, może gwint na kontrze jest zjechany, a może nawet na samym widelcu. Te podkładki z ząbkiem nie zawsze działają (ząbek się ścina albo żłobi rowek na rurze widelca) i podczas dokręcania kontry i tak lepiej przytrzymywać górny konus drugim kluczem. Jak będziesz kupował nowe stery (jeśli są konieczne) to przy tym standardzie o mniejszej średnicy są jeszcze dwie średnice osadzenia dolnego stożka na widelcu: 27 mm i 26,4 mm. W MTB to będzie raczej 27 mm, ale warto zmierzyć. No i był jeszcze rzadki standard o średnicy rury widelca 1 1/4 cala, ale to tylko tak dla formalności podaję, bo nie sądzę że tu będzie.1 punkt
-
Nowe stery nie rozwiążą problemu odkręcania się. Jeśli dokręcasz górną nakrętkę i kręci się dolna to brakuje ci takiej podkładki separującej z ząbkiem wewnątrz. I mam nadzieję, że dokręcasz to kluczem a nie z rąsi.1 punkt
-
1 punkt
-
Marino Gripshift ożeniony z przerzutką shimano. Dlaczego? Bo tak. Bo nie mam kiedy zmienić przerzutki na sramowską1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00