Skocz do zawartości

Ranking

  1. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      25

    • Liczba zawartości

      11 148


  2. bazzz

    bazzz

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      768


  3. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      4 759


  4. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      7 660


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 13.10.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. 15 punktów
  2. Jakaś pozytywna energia promieniuje z tego miejsca. Odczuwam ją każdorazowo, gdy tam jestem. Jak ktoś nie był. POLECAM.
    9 punktów
  3. Bo ostatnie wyjazdy tylko w jednym celu 🤪🤩
    5 punktów
  4. Wszystkie butikowe świecidełka (do "tuningu") są tylko do wyciągania kasy z waszych kieszeni. Żadna z tych firm (bardziej manufaktur) nie ma śdodków na badania czy rozwój, coś tam wystrugają do tego sporządzają story (obecnie z użyciem gpt) i wciskają ciemnotę.
    2 punkty
  5. To wnosi, że bez sensu takie liczenie, nie po to się kupuje Fuela żeby nim jeździć 30kmh po asfalcie. Autor się naczyta komentarzy i wyliczeń, wyjedzie na drogę i co? Ch... sto. To nie rower szosowy i nigdy nie będzie dobrze jeździł po asfalcie.
    2 punkty
  6. Jak nic nie obciera i łańcuch jest w miarę napięty to nie ma problemu. No ale patrząc na drugie zdjęcie spokojnie można skrócić o ogniwo/dwa.
    1 punkt
  7. Ostrzegę przed platformami wpinanymi w pedały SPD (są takie - aluminiowa płytka z pinami i otworami do przykręcenia bloku) - wygląda ok, ale za łatwo się wypina z pedału, zaś wyważenie jest takie, że płytka jest zawsze w dół. Sam mam pedały Crankbrothers Mallet E - dwustronne SPD enduro, w których można rekreacyjnie jeździć bez bloków (nie są tak idealne, ale OK). Są dość duże i mają regulowane piny. W butach górskich ("pionierkach") to nawet elementy zatrzasku fajnie haczą o podeszwę Vibram. Ale buty z blokami do tego też mam typu enduro - z płaską podeszwą (więc to się dobrze wpina a jednocześnie można pewnie stać niewpiętym, bo zatrzask chowa się w dużym wycięciu obok bloku). Pedały dwustronne zatrzask/platforma zawsze traktowałem jako bolesny kompromis (nie chcę myśleć jak się wpiąć i która strona jest do góry jak startuję na stromym pojeździe). Jak kto przećwiczył takie dwustronne (np. Crankbrothers Double Shot) to będę też wdzięczny za opinię.
    1 punkt
  8. @Eathan Ależ proszę bardzo... ale uważaj bo drogie! 🤣 1 szt. Komputer rowerowy części zamienne do naprawy uszkodzonych części do montażu komputer rowerowy Garmin Bryton część naprawcza - AliExpress
    1 punkt
  9. @EathanJa bardziej szukam cos w tym stylu:
    1 punkt
  10. @plato tutaj masz https://allegro.pl/produkt/uchwyt-rowerowy-trimark-adapter-naklejka-z-mocowaniem-garmin-przeznaczenie-telefon-384510e1-eb4b-47b4-8438-7bb890500ab9?bi_m=search_suggester Pewnie warto usunąć taśmę samoprzylepną i skleić to jakiś solidnym klejem.
    1 punkt
  11. super-B w teorii ma tą wadę że pokazuje tylko kropkę na oponie więc nierówno zapleciona obręcz względem piasty będzie przekłamywało położenie kierownicy no i sam przyrząd trzeba ustawić idealnie na środku kierownicy/mostka. w STAYSTRAIGHT mamy linię rzucaną na oponę więc jeśli mamy obręcz przesuniętą w którąś stronę to nie robi nam to różnicy bo kierownicę ustawiamy tak aby lina lasera była równoległa z oponą (niekoniecznie na środku opony) w przypadku skręconej kierownicy linia nie będzie równoległa do opony tylko pod kątem. Tyle w teorii bo nie miałem styczności z tymi zabawkami.
    1 punkt
  12. Przy okazji zmiany dętki/opony kiedyś zajrzyj czy od wewnątrz też są pęknięcia.
    1 punkt
  13. https://gear-calculator.com/ To nie jest czarna magia. Ja wiem, wszyscy teraz wygodni i liczą, że ktoś zrobi za nich...ale wystarczy czytać co jest napisane i klikać odpowiednie opcje. A co do prędkości, to zależy od tego co zjesz. Jak nie będziesz jadł i pił, to utrzymasz spokojnie 45km/h przez 5 minut. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    1 punkt
  14. Kup wysyłkowo nie będzie problemu ze zwrotem ... albo se dokupisz jakąś ochronkę na lapka.
    1 punkt
  15. Być może w tym plecaku nie będzie to duży problem. Najlepiej kupić i sprawdzić. U mnie stelaż jest na tyle wygięty, że laptop ma duży nacisk w jednym miejscu. Mikrowizualizacja. Wyobraź sobie że literka D to jest stelaż, a I to laptop. Po załadowaniu go do plecaka masz takie coś -> DI - laptop przylega do stelaża w jednym miejscu. Nie wydaje mi się, żeby matryce to lubiły. Im więcej dołożysz rzeczy do plecaka tym nacisk w jednym miejscu może być większy.
    1 punkt
  16. Ja się z czymś takim jeszcze nie spotkałem, ale raczej bym się tymi pęknięciami nie przejmował. W końcu siła działająca poprzez szprychę na nypel cały czas dociska kapsel do obręczy od wewnątrz i w drugą stronę raczej nie wypadnie. Na boki też powinien być wystarczająco stabilny pomimo tych pęknięć.
    1 punkt
  17. Najpierw wyskoczył mi rozmiar "uniwersalny", ale to był chyba błąd na stronie wygląda na to, że mają 54. Roku przeszłego chciałem kupić od nich Bryzię Radar, ale okazało się, że picują, że mają..., ale złowiłem takąż w okolicy i tak powstała zimowa kolaska
    1 punkt
  18. Kolejne fajne usprawnienie w latarce Convoy S2+ znalezione! Dotychczas jeśli ktoś chciał mieć krystalicznie czyste szkiełko, to jedyną opcją była wymiana oryginalnego szkiełka z S2+ na akrylowe. Ma to swoje wady, bo akryl łatwo się rysuje, ale za to się nie tłucze. Oryginalnie szkiełko nie jest doskonale przezroczyste i pod pewnym kątem jest wręcz "mleczne". Niezależnie od tego ile się go poleruje, zawsze takie zostaje. I tu wchodzi w swojej wspaniałości żółty proszek zwany tlenkiem ceru. Kupiłem go, żeby naprawić paskudną rysę na szybie swojego auta. Postanowiłem wypróbować go na szkiełkach latarek. Na zdjęciu poniżej są dwa szkiełka wyjęte z nowych fabrycznych Convoy S2+, z czego to lewe było przez 10 minut pieszczone szmatką z napylonym tlenkiem ceru. Taka polerka usprawnia przepuszczanie światła i poprawia i tak niezłe "odcięcie" optyki 20x60. Okazuje się nawet, że pod tą warstwą chemicznego mleka jest jakaś tam powłoka anti-reflex. Latarki wysłane od października 2023 mają już szkiełka po takiej polerce. Jeśli kupiłeś ode mnie latarkę na ForumRowerowe.org a chciałbyś, żeby była dopakowana wszystkimi usprawnieniami, jakie do tej pory wykryłem w hoście Convoy S2+, to proszę o kontakt. Pokryjesz wysyłkę w tę i z powrotem a ja za 10zł zrobię polerkę szkła i wlutuję podłoże diody w pigułkę. W związku z nowym nabytkiem, zabrałem się też za poprawianie oświetlenia LED do motocykli. Tu jest duży potencjał do poprawek z uwagi na wielkie aluminiowe radiatoro-obudowy tanich halogenów LED.
    1 punkt
  19. 1 punkt
  20. Bo nawet w lesie nie odpocznie się od polityki:
    1 punkt
  21. Bo docieram po nocach nowe ceramiczne hamulcowe okładziny...
    1 punkt
  22. Bo tak sobie jadę, ciągle jadę i jadę
    1 punkt
  23. 1 punkt
  24. 1 punkt
  25. Przygoda, przygoda. Każdej chwili szkoda.
    1 punkt
  26. 1 punkt
  27. 1 punkt
  28. Bo może robi się zimno ale na ładny zachód słońca zawsze można liczyć.
    1 punkt
  29. Ale spina dupy..."moja prawda jest najprawdziwsza", takie małe początki faszyzmu. Mam dwóch kumpli, jeden robi maraton w ok.3h, nie je i niemal nie pije, drugi robi maraton też w ok.3h...pije i żre na potęgę. Wyniki niemal te same, różnica taka, że ten pierwszy jest totalnie ujechany i dochodzi przez tydzień, wygląda już jak wrak człowieka, drugi wieczorem idzie na piwo, a następnego dnia rano wstaje do roboty. Każdy człowiek jest inny, każdy ma inne potrzeby w zależności od tempa, tętna, generowanej mocy itp, każdy ma inną fizjologię. Każdy niech słucha swojego organizmu. Kiedyś robiono Wyścig Pokoju na bułkach, czekoladzie i kiełbasie, wodzie, dzisiaj na TdP masz cały sztab medyczny, superfoody, żelki, ciasteczka itp. Sorki, ale uczestniczyłem w paru konferencjach odnośnie nawodnienia u sportowców, w badaniach na kolarzach gdzie badano wpływ nawodnienia na generowaną moc i tętno. Nauki i fizjologii człowieka nie oszukasz jeśli szukasz wydajności. Jak wspomniał @KNKS dwóch ludzi, rower, a jednak inne potrzeby w zależności od rodzaju jazdy. Ten dział powstał żeby wymieniać doświadczenia zależne od różnej perspektywy. Każdy wybiera swoją drogę więc poluźnić staniki i gacie...
    1 punkt
  30. @miloszekskundś kojarzę to zdjęcie😉z grupy gravelowej of polska 🙃 Bo w schwalbe drut puścił Pozdrow'er 😘
    1 punkt
  31. Testowanie koła tubelles na łożyskach maszynowych z oponą bezdętkową.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...