Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 17.02.2022 uwzględniając wszystkie działy
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
3 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Moje rejony i tu właśnie na v-brake najwięcej jeździliśmy z przyczepką i z holem również... Ale dobra, jestem inny, bo w osobówkach i ciężarówkach też nigdy nie zmieniałem hamulców na lepsze 😀. Miałem się już nie odzywać w tej kwestii. Milczę! 🤐 Nie mam żadnego doświadczenia z piastami biegowymi, ale na 99% w napędzie jak w tym Marinie, czyli 38 x 51 będziesz miał dużo miększe przełożenia. Poza tym zawsze można włożyć na przód coś mniejszego. W jakich rejonach PL mieszkasz? Możesz spróbować szczęścia i poszukać Muirwoods 2021 z napędem 3x9. Przy takiej jeździe nie patrzyłbym raczej na crossy.1 punkt
-
Servo jest od Deorek w górę. XTR też ma, ale model 9120. 9100 nie ma, bo to jest model krosiarski i usunęli, żeby klamka była kilka gramów lżejsza.1 punkt
-
Nie. XTR 9100 nie mają servo. Ale do czego to potrzebne jak hamują dobrze. Poza tym chyba tylko xt mają servo.1 punkt
-
Kupowanie xtr nic nie wnosi na plus. Jeśli wybierzesz 9100, czyli dwutłoczek "krosiarski" to wybitnie stracisz. Po pierwsze- 9100 w porównaniu do 8120 czy 9120 nie ma servo wave. Po drugie 9100, z dużym prawdopodobieństwem jak jego poprzednicy, jest zwyczajnie słaby. Miałem xtry wersja 980 I 970 i odczuwalnie były słabe. 970tki kupiłem razem z rowerem. Fabrycznie z tarczami 180/160 oferiwały kiepską moc. Te heble trafiły do roweru mojego kolegi, sprzedałem je w zestawie, na tarczach 203/180 I w warunkach polowych był zszokowany jak są mizerne. W drugim bajku miał równocześnie avidy juicy 7 oferujące więcej mocy na mniejszych tarczach. Potem kupiłem 980tki, nie podobała mi się praca dźwigni z servo wave np w xt czy slx. Miałem shimano bez i z servo i dźwignia hebli z servo była odczuwalnie gumowata, a bez - z twardym punktem docisku. 980 jak jego poprzednik był wyczuwalnie słabszy od niższych modeli. Używałem ich w rowerze miejskim, na slickach 1 cal z tarczami 180/160 ale one i tak pracowały drętwo. Pominę aspekt trwałości, bo tu nie ma odstępstw od ogółu shimano (które wg mnie są denne) ale jeszcze jeden element był istotny: ergonomia dźwigni. Sama jej "łopatka" w 980tce była o innym kształcie, bardziej zaokrąglona od przodu i węższa, przez co bardzo niewygodna. Tak jakby trzymać pod pierwszym zagięciem palca cienki okrągły długopis. Nie wiem jak w 9100, bo ciężko znaleźć detalicznej zdjęcia od przodu, ale mam wrażenie że jest to samo. Dźwignia jest karbonowa. Czy to plus - nie mnie oceniać. Zrobisz zdjęcie wnętrza zacisku 9100? Tak żeby było widać tłoczki, szczególnie ich kolor.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Spokojnie jak z czasem dołożą amor i myk myka to cena strzeli na 15 tys albo lepiej i będzie drożej niż zakup fulla. Skala robienia sobie cenowych jaj to siostrzana ich marka i full enduro w takiej samej kwocie jak za gravela. Jest trochę podle ale to jednak inny kaliber samej roboty przy ramie i części. Co do bycia premium to im się dawniej wydawało, że jak trzasną fajną stronkę i będzie po zagranicznemu to ludzie będą się podniecać. Czasy się jednak zmieniły i dziś jak nigdy marka premium to nie tyle sam produkt bo czym tu się jarać ale przede wszystkim jakość obsługi przed i po sprzedażowej. Szybka i dobra komunikacja z takim samym załatwianiem problemów a z tym mają spore kłopoty jak zresztą reszta nazwijmy to umownie "naszych" marek.1 punkt
-
Nową kupisz za ok 250zł. Gdybym ja miał kupować to cena musiała by być poniżej 100zł. ( oczywiście to moja opinia, poczekaj może inni forumowicze się odezwą)1 punkt
-
1 punkt
-
Nie związane z rowerami dosłownie, ale może uchwyt na rower udałoby się powiesić. 🙃 RkqH0mx1OlI0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
