Skocz do zawartości

Ranking

  1. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      27

    • Liczba zawartości

      2 026


  2. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      24

    • Liczba zawartości

      4 763


  3. bazzz

    bazzz

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      769


  4. Strek

    Strek

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      902


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07.09.2021 w Odpowiedzi

  1. Najlepszy model to ten, którego masz zawsze pod ręką.
    17 punktów
  2. Na GOLASA woda wydaje się cieplejsza.
    14 punktów
  3. Bo Bordo (to dolno-Śląskie) już blisko.
    13 punktów
  4. 10 punktów
  5. 8 punktów
  6. Bo cerkiew w Izbach. https://beskidniski.com.pl/cerkwie-i-koscioly/cerkiew-w-izbach.html . A pod dachem urzędują gacopirki.
    8 punktów
  7. Bo z Beskidu Wyspowego widok zamglony na Gorce. I muchę.
    7 punktów
  8. Bo niektórzy nie rozumieją po co komu amor w gravelu. A tu się asfalt skończył na szlaku rowerowym. Witów, Płazówka. Jakoś przejechałem po tych kamieniach i strumyku, co tam sobie dalej płynie. Próbowałem ładnie lasem z boku. Tylko to się kończy 1,5m ścianą i musiałem się wracać do tego miejsca
    6 punktów
  9. Bo przestrzeń, bo widoki, bo ładna pogoda, bo trawka zielna jak w maju 😀. Chyba starczy tych bo 😁.
    5 punktów
  10. Bo wiekowe wrota. Z rozmiarów mniejszej furtki widać że dawna służba bramna nie grzeszyła wzrostem. Zdjęcie z budynku bramnego zamku Bladenhorst.
    4 punkty
  11. Wyskoczyłem na chwilę zza obiektywu.
    4 punkty
  12. Bo jeszcze Kopenhaga, bo miejska stylówa, bo rower cargo, bo go ledwo dogoniłem Szy.
    4 punkty
  13. ...bo dzięki covid wszyscy dowiedzieli się jak ważny jest łańcuch dostaw, a półprodukty nie pochodzą znikąd...
    3 punkty
  14. Tak się bawimy w Izerach - tu na trasie "Bałałajka". Ja jak zwykle po drugiej stronie pstrykadła.
    3 punkty
  15. 3 punkty
  16. Bo szybko w górę, bo jeszcze czeka leśny singiel, a słońce już chce uciekać.
    3 punkty
  17. Bo na Hallberga bym się zamienił ...
    2 punkty
  18. 2 punkty
  19. Czasem zjeżdżam z wydmy. Na morskie pomosty.
    2 punkty
  20. 2 punkty
  21. Bo aż czuć ten wiatr przez zdjęcie
    2 punkty
  22. 1. Pytania zakupowe zadaje się gdzie indziej... 2. Kross esker 1.0 to jeden z najtańszych graveli na rynku...i szału nie robi, choć trageddi też nie ma. 3. Zalinkowana contessa, to rocznik 2020, nowego raczej nigdzie już nie dostaniesz. Poza tym... kosztuje jakieś 2500 więcej niż w/w kross i oczywiście jest lepszy (w tej konfiguracji, na 2021 ma ją już sporo słabszą z tego co widzę) 4. Opony oczywiście możesz zmienić, jak bardzo węższe, to zależy od obręczy. 5. Ja, osobiście, przy ograniczonym budżecie, na traski do ~100 km wolałbym coś z prostą kierownicą. Do roweru analogicznej klasy z barankiem trzeba dopłacić 1500-2000 złotych.
    1 punkt
  23. Tak przestaniesz być Jedi a zostaniesz Vaderem. A już tak serio - pomiędzy br-mt500 a br-mt520 jest bardzo duża różnica.
    1 punkt
  24. Takie mniej rozwalające się to robią Iberia, Topeak (obie firmy przy tym wymagają swoich bagażników do montażu) i Ortlieb (ten nie ma takich wymogów, jest sporo droższy, ale dopłacasz też za jakość i samego produktu oraz serwisu gwarancyjnego.
    1 punkt
  25. 1 punkt
  26. Bo dwie wieże: Twierdza Srebrna Góra. Z lewej główne fortyfikacje, z prawej po drugiej stronie przełęczy Fort Ostróg. Gdzieś z leśnej drogi między przełęczą Srebrną, a Wilczą. Cudzysłów użyty prawidłowo, bo to nie jest modelowe rozwiązanie (nie wspominając już o tym zakręcie, stając przy krawędzi cokolwiek widać w prawo?). Dojazdem to nazwałbym 10-20-30m, a nie 3m przed jezdnią. To jest właśnie to błędne myślenie, że styk musi być 90 stopniowy. To było by ok, gdyby intencją było zatrzymanie się rowerzysty przed przejazdem ale wtedy to się po prostu stawia znak stopu. Ja bym tutaj poprowadził skosem, w zasadzie tak jak stoisz do zdjęcia. Tak czy inaczej masz kiepską widoczność w lewo na dojeździe ale przynajmniej więcej miejsca do zakrętu. Jak już robić odgięcie, to wcześniej oddalić trasę od jezdni i dać przynajmniej te 10m prostej przed przejazdem. No ale nie znam tego miejsca, więc ciężko mi precyzyjnie określić co można było lepiej zrobić. Nie znam tych szlaków, więc turystycznie ich nie ocenię ale takie krzyżówki można było zrobić zdecydowanie lepiej.
    1 punkt
  27. Bo kolejny zamek gdzieś po drodze rowerowego szwendania się w terenie. Tym razem to Schloss Bodelschwingh w Dortmundzie. Wyjątkowy nie tylko ze względu na stan zachowania ale fakt że od średniowiecza znajduje się w rękach potomków budowniczych zamku, co prawda to krewni po kądzieli ale to przynajmniej kilkanaście pokoleń.
    1 punkt
  28. 1 punkt
  29. @szy Na końcu czeka most w Siekierkach Pozdrow'er
    1 punkt
  30. 1 punkt
  31. Bo łyso mi: Srebrna Góra trasa podjazdowa E, tuż za startem na A, B, C. Wygolili i golą dalej, ten odcinek straci swój klimat jazdy miedzy drzewami Weź to wykreśl, bo projektant coś tam słyszał o tych 90 stopniach ale patrząc po zdjęciu, to nie zrozumiał. Liczy się kąt dojazdu do drogi/jezdni, a nie kąt styku z nimi. Ten zawijas po drugiej stronie, to klasyczny przykład jak nie robi się dojazdu do drogi/jezdni. Mam trochę takich pokrak w mieście i zdecydowanie pogarszają widoczność, czytelność przecięcia kierunków i generalnie bezpieczeństwo. Bardzo skrótowo, to kierowcy nie widzą jaki jest przebieg ddr i jakie są intencje rowerzysty. Rowerzysta musi się skupić na podążaniu za zawijasami, a nie rozglądaniu się czy ma wolną drogę. A rozejrzenie się też utrudnione, bo spojrzenie w bok nic ci nie daje, musisz obejrzeć się za siebie. Jak ktoś chce pociągnąć, to proponuję w innym temacie, bo stąd nas pogonią.
    1 punkt
  32. Bo może nie widać na pierwszy rzut 👁️, ale jest na tym zdjęciu kilka fajnych detali: - szlak rowerowy po dawnej linii kolejowej, - charakterystyczne zagięcie na przecięciu z szosą, by zwrócić na nie uwagę rowerzyście... - ... oraz by przejazd przez drogę odbywał się pod kątem prostym - najlepsza widoczność, - brak barier na przejeździe, które czasem potrafią być niezłą przeszkodą dla rowerów cargo czy przyczepek, - przyjemne, w połowie drewniane bariery nad skarpą (skoro już muszą być, to niech chociaż wyglądają...), - rowerowe drogowskazy, - oraz - może najważniejsze - obecność rowerzystów w wieku znacząco 18+, co świadczy o ogromnej wartości inwestycji dla społeczeństwa. Szy.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...