Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 07.09.2021 w Odpowiedzi
-
17 punktów
-
14 punktów
-
13 punktów
-
13 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Bo jeszcze Kopenhaga, bo miejska stylówa, bo rower cargo, bo go ledwo dogoniłem Szy.4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Bo szybko w górę, bo jeszcze czeka leśny singiel, a słońce już chce uciekać.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
A teraz pokaż mi miejsce, gdzie prowadzący prace będzie miał taki komfortowy dostęp do gruntów wokół przejazdu, by zmieściła się 30-metrowa "dojazdówka". Popatrz nawet tylko na te zdjęcia i wyobraź sobie, jak 30 metrów Twojego dojazdu zmienia inwestycję. Przecież to nie do zrobienia w praktyce, ani w mieście, ani gdzieś "w polu" Tu... ... i tu... ... jednak poddajesz w wątpliwość sens istnienia takich przejazdów? 😊 Moim zdaniem to niepotrzebne. Lepszego kąta dojazdu do jezdni niż 90 stopni nie ma. Rowerzyście najłatwiej w tej sytuacji spojrzeć w obydwie strony, a kierowca z obydwu kierunków widzi wyraźnie rower. Plus zagięcie, które, jak pisałem, zwraca rowerzyście uwagę na przejazd, bo wyrywa go z dłuższej, może czasem monotonnej jazdy po niemal prostych odcinkach. Być może nawet zagięcie ma nawet bezpośredni związek z brakiem barier - w pewnym sensie zastępuje je. * * * Bo skoro mowa o rowerowych rozwiązaniach... Cykelslangen - Rowerowy Wąż - 230 metrów kładki rowerowej nad nabrzeżami w centrum Kopenhagi. Prawdopodobnie najbardziej znany z rowerowych mostów w Kopenhadze. Szy.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
