Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 09.07.2021 w Odpowiedzi
-
11 punktów
-
10 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
3 punkty
-
Odpowiem na czym ja to opieram. Była moda na szejkowanie, szejkowali wszyscy i prześcigali się w sposobach. Łańcuch na błysk, można śmigać. Ale jeżdżąc dużo i robiąc parę łańcuchów rocznie doszedłem do wnoiosku, że wyszejkowany na początku łańcuch pada najszybciej. Szejkowany rzadko później, a nieszejkowany jako ostatni. Łańcuchy w fabryce są przecież kąpane w gorącym gęstym smarze, który siedzi w każdej szczelince łańcucha. Wypłukanie tego otwiera te przestrzenie, wlanie oleju sprawia, że dostaje się tam krzemionka z podłoża. Bo olej nigdy nie gęstnieje, cały czas pracuje w ogniwie. Więc ja swoje przemyślenia opieram na praktyce, doświadczeniu. Szejkowanie łańcuchów uważam za zło, a szejkowanie nowego łańcucha i brednie o tym, że to co fabryczne to nie smar a konserwant (CO ZA DUREŃ TO WYMYŚLIŁ?!) powinny być ścigane przez prokuraturę z urzędu. Generalnie to taka przypadłość rodaków, że zawsze i wszystko wiedzą lepiej. Co tam, że producent łańcuchów robi je od 50 lat, wytwarza gotowy produkt, w instrukcji pisze, że szejkowanie jest zakazane...3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
No dobra to się pochwalę. Wczoraj skończony dzisiaj trochę objeżdżony. Parę rzeczy jeszcze trzeba ustawić. Starałem się wykorzystać jak najwięcej części, które mam w domu. Dlatego zaciski hamulców to tektro novela [oryginalne klocki żywiczne] na chińskich tarczach o średnicy 203 mm. Kierownica Ritchey Kyote, manetka sram gripsh*t 12sp, przerzutka SLX7000 SGS, kaseta chińskie VG Sports 11-50 12sp, Klamki hamulcowe Avid FR-5. Manetka z przerzutką bardzo fajnie się dogadały. Kaseta nie sprawia żadnych problemów. Na małych zębatkach biegi wchodzą trochę leniwie. Nic nie przeskakuje . Można kręcić korbą do tyłu na największej zębatce i łańcuch nie spada Problemów z przerzucaniem biegów nie ma. Łańcuch też jest vg sports był razem z kasetą w zestawie. Łańcuch jest naoliwiony bardzo dziwnym smarowidłem o ile kaseta jest jeszcze czysta to zęby na korbie są już czarne, do tego olej jest dość rzadki i brudzi dosyć mocno.1 punkt
-
Nie wiem czy zdjęcia, które ostatnio dodałem są widoczne. Na moim kompie wszystko ładnie widać, na drugim kompie nie widziałem dodanych przeze mnie zdjęć. W sumie nie wiem dlaczego Ale teraz mogę pokazać małą transformację gienka. Tak było A tak jest teraz Ciężko było kupić kierownicę ale w końcu się udało. Wszędzie są tylko srebrne. Pierwsza jazda bardzo fajnie mnie zaskoczyła. Odzwyczaiłem się od takich szerokich kierownic.1 punkt
-
1 punkt
-
Kawałek w miarę sztywnego drutu od lat. Bez sensu kupowanie czegoś takiego.1 punkt
-
A może rękawki uv? https://bikeboard.pl/artykul/kolarskie-rekawki-uv1 punkt
-
1 punkt
-
I z ogniw i pinów też usunie krzem z opiłkami czy tylko mizia po wierzchu?1 punkt
-
X-force. Ważąc 48 kg i nie uprawiając zbyt agresywną jazdę nie potrzebujesz tarczówek. A piszczeć potrafią tarczowe i Vbrake, jak tłustą są czy jak mokro jest. Jak piszczy pod czas normalnej eksploatacji, zwykle pomaga wymiana klocków czy tarcz.1 punkt
-
Na samym początku, na górze, na śniegu wszyscy lecą, ale nic poważnego się zwykle nie dzieje :-)1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00