Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Z ostatniej godziny
- 
	  [do 13 000] E-Trekking "SUV" dla kobiety (e-bike)XC100S odpowiedział afly → na temat → Elektryczne - e-bike Mówicie o bagażniku który jest ewidentnie pod sakwy ale nic o widelcu, mostku i sterach. Jeżeli oddajemy rower do serwisu bo sami nic nie robimy przy rowerku to trzeba nastawić się na dodatkowe koszty.
- 33 odpowiedzi
 
- 
	  [Znalezione w internecie] Filmy, zdjęcia, gify...sznib odpowiedział SovaLTD → na temat → Rowerowe forum na max - ogólna dyskusja 
- Dzisiaj
- 
	[~4500] rower dla dziewczynyStrayRider odpowiedział Kalafiorowa → na temat → Jaki rower kupić do X złotych? i do tego potrzeba "najlepszych opon" ? ... chyba, że liv rove 1 jest w wersji na samych felgach
- Wczoraj
- 
	  [Suport] Zajechane łożyskaThomass13 odpowiedział Thomass13 → na temat → Naprawa i konserwacja roweru - zrób to sam Czyli jakis twór cannondale z lozyskami ktore takze występują w suportach tokena?
- 
	[Kompatybilność napędów] Temat do dyskusji, zadawania pytań, etc.Brukiew_Niepospolity odpowiedział Puklus → na temat → Napęd rowerowy Wiele przerzutek przednich wspiera pewną konkretną minimalną i maksymalną wielkość blatu. W przypadku przerzutek "szosowych" jest to np. 46T. I tu moje pytanie - w przypadku przerzutki przedniej obejmą, jak np. Microshift Sword co właściwie stoi na przeszkodzie, by zamontować ją parę mm niżej, by nie było problemów, gdybym zamiast np. 46-30 zamontował zębatki 42-26? @CoLLto0 Przy zmianie o 1 ząb? Raczej nie będzie żadnego problemu. Ale możesz dla eksperymentu sprawdzić, jaki zakres ruchu ma tylna przerzutka przy wbiciu najniższego przełożenia. Potrzebujesz dosłownie centymetra, więc...
- 
	Było. 7 marca 2022, ale jakie ma to znaczenie. Pomóżcie mi lepiej szukać Chupacabry
- 12 058 odpowiedzi
 
- 
	[bagażnik] na hak - pytanie o wybórMcGregor2000 odpowiedział McGregor2000 → na temat → Akcesoria rowerowe Z góry zaznaczam, że nie mam żadnego doświadczenia w przewożeniu rowerów na aucie i nie miałem dotąd do czynienia z żadnym bagażnikiem rowerowym. Z Peruzzo jestem bardzo zadowolony i absolutnie nie żałuję jego zakupu. Z każdym razem wprawiając się w jego montaż i demontaż z haka, czułem coraz większe zadowolenie z dokonanego wyboru. Przede wszystkim nie jest ciężki i jest kompaktowy. Zależało mi, aby platforma nie zajęła całej przestrzeni w bagażniku C-Max I. Tą prędziutko można złożyć i schować i pozostaje sporo miejsca na koło zapasowe w pionie i na zakupy. W malutkiej piwnicy bez problemu wygospodarowałem na niego miejsce. Dotychczas miałem okazję przetestować go tylko na drogach asfaltowych i jednym odcinku drogi szutrowej. Maksymalna prędkość z jaką odważyłem się jechać to 120 km/h na asfalcie. Rowery trzymały się stabilnie, czasami tylko delikatnie się chwiały. Po długiej jeździe nie musiałem poprawiać mocowań. Montaż na haku wyjątkowo łatwy. Moja ocena: Plusy: - kompaktowość - prostota w obsłudze - prędki montaż i demontaż (patrz minusy) z haka - wygodna rączka do mocowania na kuli haka - łatwość regulacji siły docisku szczęk do kuli za pomocą kluczyka imbusowego (w zestawie) - elementy plastikowe solidne (ich trwałości najbardziej się obawiałem) - nie jest ciężki - uchwyty do ramy trzymają rowery bardzo stabilnie, a we wnętrzu szczęk są gumowe wkładki, co w zupełności wystarcza do zabezpieczenia ramy roweru przed zarysowaniem - można dowolnie regulować kąt mocowania uchwytów do ramy roweru - paski zaciskowe przytrzymujące koła nie są zbyt sztywne (ale nie wiem, jakie są inne) - zapięcia pasków czasami topornie się otwierają, trzeba je mocno przycisnąć; myślę, że za to można mieć pewność zamocowania, a może po prostu potrzeba mi trochę więcej wprawy w ich obsłudze ;-) - wygodna stopka do odchylania bagażnika - często korzystałem z zapiętymi dwoma rowerami; to duża wygoda i nie zauważyłem mankamentów uchylania lub blokowania platformy - składane światła - świetna sprawa, ale lekka (cienka) plastikowa obudowa - obawiam się, że w przypadku jakiegoś uderzenia może łatwo pęknąć - na ramie jest na stałe zamocowana długa taśma do związania rowerów, którą dodatkowo można zabezpieczyć rowery przed "huśtaniem" - odległość między dwoma rowerami jest w zupełności wystarczająca - dostępność części - cena: bagażnik + 2 gałki z zamkami + 2 przedłużki podstawki pod koła + 4 trilancery + pokrowiec = dało sporo mniejszą kwotę niż inny "goły" bagażnik Th., który brałem pod uwagę Minusy: - aby złożyć bagażnik do minimalnych rozmiarów trzeba zdjąć ewentualnie zamocowane przedłużki podstawek pod koła (ale to nie stanowi problemu) - zdejmowanie z haka - uważam to za główny mankament (nie znalazłem przykładu na filmikach na youtubie) Aby ściągnąć bagażnik z haka należy: a) przekręcić kluczyk w zamku i przytrzymywać go w tej pozycji, ponieważ po puszczeniu samoczynnie powraca do pozycji zamkniętej b) trzymając kluczyk w pozycji otwartej trzeba podnieść wajchę i… jednocześnie podtrzymywać platformę, aby nie spadła z haka(!) ...Zabrakło jednej ręki? A może po prostu nie opanowałem jeszcze odpowiedniej techniki zdejmowania? Hm… nie wiem, w jaki sposób można by sobie poradzić z demontażem przy bagażniku na 4 rowery. Uwagi: - Proponuję dokupić przedłużki podstawek pod koła dla kolejnych rowerów - jest tylko jedna para w zestawie - Wymieniłem gałki na gałki antykradzieżowe z zamkiem - Z braku doświadczenia zapobiegawczo dokupiłem i stosuję 4 trilancery do kół - może właśnie dzięki ich zastosowaniu koła się nie chybocą i rowery są stabilniej przymocowane. Kiedyś sprawdzę jazdę bez nich. - Może to zbytek ostrożności, ale pod paski mocujące koła podkładam cienką gumę od strony rafek, aby przy drganiach nie zarysować ich nieco sztywnymi paskami. - Na zdjęciach w internecie tego samego modelu zauważyłem różne wersje mocowania ramy do platformy: za pomocą gałek lub "rączek". Ja otrzymałem wersję z gałkami. - Na zdjęciach w internecie stopka do uchylania bagażnika jest w postaci pręta. Ja otrzymałem wersję z bardzo elegancką szerszą aluminiową listwą z cienkim antypoślizgowym frezowaniem. Jeżeli moja ocena lub ostrożność jest przesadzona, to chętnie przyjmę każdą uwagę, bo tak jak pisałem nie mam doświadczenia, ani porównania do innego transportu rowerów.
- 
	Klamki rozebrane i przeserwisowane. W membranie była dziurka. Przy okazji wyjąłem też tłoczek. Uszczelki są ok. Za to w aluminiowym korpusie prawej manetki widać drobne rysy od brudu :(. Niestety w tych klamkach zewnętrzna uszczelka tłoczka nie jest niczym osłonięta https://youtu.be/Z43tGeGkYec?si=0RzNM5yuUGuVQ1Sp
- 
	Przekonaliscie mnie, idę szukać trzeciej pary 3.0 na zapas 😬
- 12 058 odpowiedzi
 
- 
	Przejrzałem ofertę liczników z przedziału 800-1300zł i w sumie opcja samodzielnego przeliczania trasy to nie jest dobre rozwiązanie w tym przedziale cenowym, więc może faktycznie nie będę się nad tym upierał Podoba mi sie ww, ale kusi Igsport 630s bo cena prawie połowę niższa😉 Tylko nie wiem, czy da radę tym wynalazkiem nawigować do punktu?
- 
	Raczej niszowy dla psychohomeopaty 🙃🫠😉
- 12 058 odpowiedzi
 
- 
	  [Zdjęcia] Codziennie Jedno ZdjęcieCoolBreezeOne odpowiedział klon → na temat → Rowerowe forum na max - ogólna dyskusja Bo kotleta z tego nie będzie, ale zielona wyspa jest
- 
	  [Suport] Zajechane łożyskaernorator odpowiedział Thomass13 → na temat → Naprawa i konserwacja roweru - zrób to sam Token ma zazwyczaj napisy Token, do tego nic podobnego nie ma na ich stronie.
- 
	Dokumosa obserwuje zawartość → [Hamulec] HD-m285 - problemy z działaniem
- 
	Zacząłbym od dolania oleju. Jesli nie pomoże to odpowoetrzyć.
- 
	  [Suport] Zajechane łożyskaDokumosa odpowiedział Thomass13 → na temat → Naprawa i konserwacja roweru - zrób to sam Token ninja, czyli jego stan to standard. Sprawdź czy oś korby nie.pracowqła w łożykach.
- 
	  [do 13 000] E-Trekking "SUV" dla kobiety (e-bike)PiotrWie odpowiedział afly → na temat → Elektryczne - e-bike Całkowicie się zgadzam że ten bagażnik jest zły. Ale nie jest to żadne zalecenie z UE a kolejny idiotyczny pomysł wybitnego " dizajnera" który uważa że wszystko trzeba zmieniać by było "nowatorskie" - tworząc mnóstwo rzeczy które dobrze wyglądają na zdjęciach w internecie a są wybitnie niewygodne w użyciu
- 33 odpowiedzi
 
- 
	  [do 13 000] E-Trekking "SUV" dla kobiety (e-bike)Turysta05 odpowiedział afly → na temat → Elektryczne - e-bike @PiotrWie oczywistą głupotę trzeba piętnować, zamocuj na ten bagażnik sztywny kuferek (najlepszy na dojazdy do pracy przy każdej pogodzie), dasz radę? Będziesz zadowolony? A butelki to daruj sobie...
- 33 odpowiedzi
 
- 
	[~4500] rower dla dziewczynyKalafiorowa odpowiedział Kalafiorowa → na temat → Jaki rower kupić do X złotych? A te Tufo?
- 
	  [do 13 000] E-Trekking "SUV" dla kobiety (e-bike)PiotrWie odpowiedział afly → na temat → Elektryczne - e-bike Widzę że zgodnie z aktualną modą wszędzie węszysz spiski ( lewackie! ) Muszę Cię zmartwić - zarówno w katalogu Haibike jak i KTM na 2026 rok są normalne bagażniki. Zalecenia UE raz są sensowne, raz nie bardzo ale jest moda na ich krytykowanie często baz do czytania dlaczego są takie - najlepszym przykładem są nakrętki do butelek - w rzeczywistości chodzi o próbę odzyskania jak największej ich ilości ( to najcenniejsza część butelki do recyklingu) a wszelkie dotychczasowe metody typu zbiórki charytatywne dawały odzysk kilkunastoprocentowy - czyli chodzi o kasę a nie mityczne CO2
- 33 odpowiedzi
 
- 
	  [do 13 000] E-Trekking "SUV" dla kobiety (e-bike)Mandoleran odpowiedział afly → na temat → Elektryczne - e-bike @PiotrWie Pewnie jest tak jak piszesz, ale trzeba też wziąć pod uwagę że wielu używa bardzo mocnego wspomagania i niskiej kadencji, a wtedy nawet taki napęd nie wytrzyma 10 tyś, nie wierzę w to, pewnie nawet pasek tyle nie wytrzyma . Do mocnego wspomagania i niskiej kadencji ( a wierz mi że znam takich ludzi ) będzie najlepszy silnik w tylnej piaście i wielu powinno się tak naprawdę zastanowić jak zamierza jeździć, no chyba że koszt eksploatacji idzie na 3-4 plan, więc bez różnicy.
- 33 odpowiedzi
 
- 
	  [do 13 000] E-Trekking "SUV" dla kobiety (e-bike)PiotrWie odpowiedział afly → na temat → Elektryczne - e-bike Niekoniecznie, raczej to dotyczy jazdy po górach a przede wszystkim napędów 12 rzędowych. My jeździmy w terenie falistym w większości po szosie, kadencję mamy 55 - 65 i komplet łańcuch + kaseta ( 9 rz. ) wytrzymuje 8 - 9 tyś. i kosztuje ok 140 zł ( CN- HG 95 + CS - HG 400 ) co przy przebiegu 24 km dziennie x 22 dni robocze x 11 miesięcy nastąpi po 1,5 roku raczej nie jest to majątek ( a Cues jest bardziej toporny ale też bardziej trwały - od 2023r moja żona ma Deore LG 5130 i nakręciła mocnym elektrykiem z niską kadencją 10 tyś i nic nie przeskakuje ). Dlatego uważam polecanie 12 rzędowych rowerów na dojazd do pracy w nie wymagającym terenie uważam za przesadę - tu łańcuch+ kaseta kosztują 500 zł i wytrzymają prawdopodobnie mniej - z prostego powodu - są cieńsze.
- 33 odpowiedzi
 
- 
	  [do 13 000] E-Trekking "SUV" dla kobiety (e-bike)Turysta05 odpowiedział afly → na temat → Elektryczne - e-bike Znam (pośrednio😉) rowery WINORA i bardzo je cenię... ..ale ten bagażnik poniżej wysokości błotnika to iście szatański wynalazek, tego się po praktycznych Niemcach nie spodziewałem🥴👎, kolejne nowinki z UE ???😡
- 33 odpowiedzi
 
- 
	  [rower] MTB Author Revolt 17" Xt/xtr/dt Swiss - waga 9,7 kgKrissDeValnor odpowiedział burz → na temat → Śmietnik Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
- 
	Sredni.thumb.jpeg.35beb93fc6f91fe0954e796e50b08234.jpeg)  [~4500] rower dla dziewczynyWojcio odpowiedział Kalafiorowa → na temat → Jaki rower kupić do X złotych? Continental Terra Hardpack 29x2.0 te są fajne i niedrogie. Fajne czyli lekkie, szybkie, sprężyste i dostatecznie przyczepne. Nie są pancerne ani na błoto.

 
	 
	 
	 
					
						 
                    