Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Nad górą chmura, w tej chmurze dziura, moja sąsiadka to stara... się jak może, choć ma tępe noże, pokroić kurczaka, ot historia taka.
  3. Ugięcie amortyzatora pod statycznym obciążeniem, a szybkość reakcji na obciążenie dynamiczne, to dwie różne sprawy. Podczas nagłego obciążenia decydująca jest reakcja tłumika, a ta zależy od lepkości kinematycznej oleju (działają zaworki, szczeliny przelewowe którymi ustawiamy reaktywność amortyzatora) W zakresie temperatur od 20°C do 0°C lepkość potrafi wzrosnąć kilkukrotnie (olej gęstnieje), a poniżej zera to już praktycznie inny olej😲😉, nic dziwnego, że amortyzatory "twardnieją". Jeżeli latem amorek był ustawiony na tłumienie, to zimą można "poluzować" i poprawić sytuację. Jeżeli zawsze pracuje "na luziku" (tak jak u mnie😉) to trzeba się pogodzić, że zimą będzie twardo.
  4. Amortyzatorów na rynu nie brakuje w tej chwili, to pewne. Pytanie jak długo ta górka będzie konsumowana. Ciekawe rzeczy musiały/muszą się dziać w tle. W wywiadzie niedanym właściele 7Anna mówili o gotowych ramach ciętych na kawałki i kaskach rozjeżdżanych buldozerami przez niektórych producentów... Z cenowych atrakcji dla odmiany ze stajni FOXa to np 36 Performance Elite 160m grip 2 za 329EUR (factory za 449) https://www.mount7.com/fox-racing-shox-36-performance-elite-grip-2-ohne-ovp-shiny-black-ohne-decals-160mm.html
  5. No właśnie… A jak jak spojrzałem jako laik, wydało mi się że mocno objechany ten blat od korby 🙂
  6. @bzyk69 gdzie kupowałeś rower? zaciekawił mnie Silex ale wolałbym kupić w jakimś sklepie stacjonarnym, który doradzi to i owo a jesteśmy z tej samej okolicy...
  7. Troszkę ponad budżet jest orbea orca m35 na 105 di2 troszkę tj 4kpln kosztuje 17.400 ale tu masz full carbon koła w carbonie napęd w elektryce i projectone za free
  8. Przy 181 cm wzrostu o L-ce nie ma nawet co myśleć.
  9. Musi być to trek albo cube bo jest jeszcze inna marka hiszpańska z najtańszym carbonem w cenie 18k pln na gx axs z sidem własnym kolorem z ich palety droper możesz dokupić koła jeszcze lżejsze niż standardowe carbonowe i projekt one tylko nie płacisz nic za kolor a jedynie za droper i inne bajery Jeśli zrezygnujesz z kierownicy z carbonu i dobierzesz droper bez lepszych kół wyjdzie cie jeszcze taniej niż ten trek A zapomniałem o marce ORBEA ALMA M-PRO (najtańszy z carbonów ht)
  10. Upgrade kit DT Swiss do piast 370, z ratchetem 36t i bębenkiem HG stalowym. Pierwszy zakup w gt2.bike.
  11. Dzisiaj
  12. Na pierwszy rzut oka wygląda w porządku.
  13. uważaj na porady, tu jest jeden co nigdy na zjazdach nie miał 50km/h - warto rozważyć kto ma jakie doświadczenie
  14. Witam, planuje zakup używanego roweru. Niestety nie znam się dobrze na podzespołach i ich zużyciu. Czy mógłbym Was prosić, o ile w ogóle się da na podstawie tych dwóch zdjęć, jakie jest zużycie kasety i koronki od korby ? Właściciel twierdzi że rower nie ma więcej przebiegu jak 1000 km. Czy można to na podstawie tych zdjęć, choć trochę w przybliżeniu to stwierdzić ?
  15. Jeśli chodzi o wiek to nie wiem ile masz lat ale tu widać podróżujących w wieku ewidentnie 80+, jeśli chodzi o towarzystwo to zawsze da się znaleźć - mój sąsiad owdowiał w wieku 66 lat i w wieku 75 lat spotkał przypadkiem swoją sympatię ze szkoły ( też wdowę od dość długiego czasu ). Po kilku latach żałował jednego - że nie poszukał jej kilka lat wcześniej 😀
  16. Niekoniecznie, jeszcze nie słyszałem żeby policja rowerowa dała komukolwiek mandat za kupno tańszych eksploatacyjnych odpowiedników 🙂 a przerzutki to podejrzewam że z odrobiną szczęścia, przez cały okres użytkowania nie będziesz musiał wymieniać. W istocie to bardzo głupie zdanie. Kupować coś zamiast pod siebie, to coś co jest "na czasie". Tylko że to coś "na czasie" jest budowane pod wyścigi które fragmentami przebiegają przez takie odcinki, które Ja jako mieszkaniec "płasko-polski" bałbym się pokonać rowerem typu enduro. Chcesz nam tym postem powiedzieć, że współczesne progresywne MTB jest optymalne pod szlaki jakie widzimy na wyścigach XCO, jak i pod dróżki wielkopolskich borów sosnowych ? Wiem, dziś nie ma zbytnio wyboru, ale jakby autorowi przyszłoby zrobić przelotówkę po ubitej równej drodze do kompleksu leśnego dwa powiaty dalej, to dopiero poznałby smak przytoczonego Treka ocierającego się o downcountry.
  17. Miało to zabrzmieć, że nie po terenie. Nie łap mnie za słówka 😛
  18. Chętnie, gdybym miał taką możliwość, ale ze znajomych nikt nie posiada, a chwila w sklepie, to jednak nie to samo co chociaż kilka minut w terenie.
  19. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia:- pkt 2b zasad pisania - brak klamrowego nazewnictwa tematu- podobny temat już istnieje- narusza inne postanowienia i zasady regulaminu forum lub/i polityki prywatności.Zasady pisania na forum: http://www.forumrowerowe.org/topic/9018-zasady-pisania/
  20. No to ładnie, przyznanie się do popełniania wykroczenia w pierwszym poście 😁
  21. Wystarczy rzucić okiem na specyfikację żeby ogólnie unikać takiego chłamu bez względu na sprzedającego... Ale w Media przynajmniej pompka 40% taniej 😀. A jeżeli uważasz, że zapłaciłeś za coś za co nie powinieneś to zgłoś sprawę do UOKIK.
  22. Od zakupu roweru Indiana e-MTB 4.0 rok temu był on już drugi raz w serwisie gwarancyjnym, ale tym razem nie tylko go nie naprawili, ale jeszcze kazali zapłacić 200zł za transport. Inna sprawa, że oddałem rower do zapłaconego dodatkowo (300zł) przy zakupie przeglądu, podczas którego serwis sklepowy nie potrafił naprawić manetki blokującej amortyzator. Serwisant stwierdził, że skoro jest gwarancja to trzeba odesłać do serwisu. Tam okazało się, że nie da się blokować z powodu krzywego widelca i za naprawę chcieli 1200zł! Nie zgodziłem się, więc musiałem zapłacić za transport roweru, który oddałem tylko do przeglądu. Rowerem jeździ nastolatka i nie ma on nawet rysy, więc albo ten widelec był już uszkodzony przy zakupie, albo sprzedają totalny złom. Rower jeździł tylko po chodnikach. Miałem nie jedną wywrotkę na swoich rowerach i nigdy nie udało mi się skrzywić widelca. Podsumowując odradzam zakupy w tym sklepie, szczególnie płacić za dodatkowe przeglądy, bo są one po to, żeby okradać kupującego. Unikajcie też rowerów Indiana, bo złożone są pewnie z wybrakowanych części.
  23. DHX2 poprzedniej generacji (w tym roku wyszła nowa) można dorwać za 1500zł. Reign ma wypłaszczającą się krzywą pod koniec skoku, HBO będzie dobrym bajerem w tej ramie. Choć nie niezbędnym https://linkagedesign.blogspot.com/2023/01/giant-reign-29-2023.html
  24. KrissDeValnor

    [FAT Bike] Warto?

    Poza tym, to jest jeszcze coś takiego jak ocena subiektywna - jeden przejedzie grawelem (ze spacerkiem w trudniejszych miejscach ), a drugi uzna, że potrzebuje full'a... To samo z fate'm - jak ktoś ciekawy, niech próbuje, proste.
  25. @Xzc Przecież autor też może zmienić XX1 na X0, czy XTR na XT. Podstawa to rama, amor, koła. Ja właśnie kupiłem rower dla ramy, a że osprzęt przyzwoity, to przy okazji wziąłem, bo cena była dobra
  26. Zdecydowanie polecam przejchać się na lekkim fullu ( a masz budżet na takiego ) . Myślę że zapomnisz o HT , to jest jednak inna liga .
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...