Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. tak to thule epos, z dokupionym abusem i etui, żarówki na ledy wymieniłem wszystkie. Przeszedłem z valeocompact, w sensie gdy okazało się, że mój rower nie wjedzie to odesłałem do 14 dni Na pewno przepaść na plus jest w ustawaniu rowerów i tutaj pojawiają sie kolizje (nie obrócisz czasem korbą i nie da się schować pałąka) ale mimo to - jest w miarę wygodnie. Obsługa carbonu bez adapterów w standardzie. A i rowery się nie obijają między sobą, czasem jest tylko kolizja siodełko / kierownica w drugim (daje je na przemian) ale to wystarczy z reguły obniżyć siodełko/podwyższyć albo dać kierownicę pod innym kątem. Czy warto dopłacić? Wg. mnie jak kupujesz coś, co będziesz miał pewnie z 30 lat póki ktoś w tył nie walnie - warto. Ale i valeocompact i to przewiezie rowery.
  3. https://bikepark24.pl/Plecak-Evoc-Gear-Backpack-60-steel.html evoc 60 gear backpack jasno-niebieski chyba 340 zł, jedna szt.
  4. @grzech1991 Ten bagażnik to Epos? Jakie wrażenia - czy masz może porównanie z Velocompact?
  5. jeszcze update wpadły kaski i evoc 60 litrowy, też upolowane
  6. Dzisiaj
  7. To listonosz się ucieszy 😁 Czaje się na te skarpetki, ale chciałbym wiedzieć jaką mają gramaturę. Czy widziałeś może info na tym kartoniku?
  8. @uzurpator O dziwo właśnie przerzutka w miarę prosto się trzyma, a pancerzyk mało pancerny, ale może to lepiej, że przyjmuje trochę siły uderzenia na siebie zamiast przerzutkę/hak giąć. Nie glebić to też świetna porada 😁 Dzięki za pomysł z baryłką, nie pomyślałem o tym, a sprawdzi się świetnie. Ciągnięcie nowej linki przez całą ramę średnio mi się uśmiecha. Przedłużka umożliwi też lepsze poprowadzenie linii. Dzięki wszystkim, biorę się do roboty.
  9. wpadł trzeci rower, a chciałbym czwarty swoją drogą cube 24" attention na judy tk silver idzie na sprzedaż. I wpadł plecak od @Veext - dziękuję. Był tani, trzeba było odświeżać stronę po kilka razy aby upolować. Niestety, jest mega ciężki. Sam rower w porządku, ale chyba to najgorzej przygotowny rower przez sprzedawce jaki miałem, mimo, żę teoretycznie dzwonili i wszystko ustawiali pode mnie
  10. przecież zawieszenie zawsze delikatnie się buja, jak chcesz mniej to zwiększasz psi. Anti-squat zależy od typu ramy również... Więc tak poczytałem trochę, chisela poleca punkt zaczepienia i faktycznie ludzie którzy go mają, piszą, że dobrze jeździ. Natomiast liczy się dla mnie tym razem waga, mam ciężkiego kloca 15.5kg i nie chce kolejnego. Byłem go w salonie oglądać i sprzedawca powiedział - stary typ suportu. Była wersja jeszcze na shimano, ale ona jest jeszcze droższa o jakieś 300-500 zł. Za chiselem za dużo minusów względem plusów. Największa obawa to rama, która jest do 195 (mam 194), z tego co widziałem i wyliczył mi chatgpt to jest to odpowiednik 23" w cube, więc powinno być jednak ok. Rower dotarł jednak serwis zerowy w decathlonie wygląda tak jak w sklepach internetowych - nie ma go. Najgorzej, że jeden hamulec jest po prostu miękki. Na plus pierwszy serwis do pól roku jest za darmo. Ale chyba nie chodzi jednak o to aby odbierać rower z zapowietroznym hamulcem, łatwiej śrubkę dokręcić kluczem nm. A te i tak były podkręcane w cały świat... Jeszcze brak tabeli jakiejkolwiek z momentami. dziękuję każdemu za pomoc
  11. Chińczycy... Tak jak z Volvo. Będą mieć markę premium, obniżą ceny, poprawią to owo i zaczną konkurować ze Sramem i Shimano.
  12. Nie glebić. To oraz fakt, że cokolwiek spowodowało odgięcie pancerza pewno spowodowało też masakrę przerzutki. To nie nazywa się "pancerz" przypadkowo. EDIT: można też dołożyć ze 2-3cm pancerza aby było więcej miejsca przy glebie na odginanie się, lub dołożyć sobie baryłkę na pancerz gdzeiś 5-6cm przed przerzutką i ostatnie 5cm traktować jako materiał eksploatacyjny. Poza tym można też po prostu zignorować.
  13. Polecam zakupić sobie pancerz OT-SP41 w wydaniu Y6YE98010. Jest to odcinek 2100mm pancerza, który ma na końcu zakutą stalową końcówkę. 100% szczelne i niełamliwe. Nasuwane końcówki, zwłaszcza plastikowe i w ramie z wahaczem, będą się łamały, a pancerz będzie się w nich przesuwał ku górze, co skutkuje upośledzeniem pracy.
  14. Ja bym spróbował po pierwsze dłuższy pancerz, oraz przeprowadzić go z otworu wylotowego w prawo i do góry aby wychodził na zewnątrz u zbiegu trójkąta, oczywiście unikając możliwego kontaktu z kaseta czy łańcuchem.
  15. Osobiście z Campą nie mam do czynienia, ale w tym roku poczynili sporo postępów, dużo nowego sprzętu, całkiem przemyślany. Ceny mnie do tej pory szokowały, ale np. na takim bike24 pełny Super Record WRL był niewiele droższy niż Ultegra. Trzymam kciuki za Włochów.
  16. Trafiały do mnie z kątów internetu ploteczki od kilku dni, ale teraz to nawet taki news znalazłem: https://road.cc/content/news/campagnolo-confirms-job-losses-part-recovery-plan-317097 W skrócie - Campagnolo zwalnia 40% załogi i będzie się restrukturyzować. W sumie to marka traciła na znaczeniu od lat, ograniczając się do high-endu i jak pijany płotu trzymając się swoich chorych cen i poronionych standardów - np kaset. Pytanie zatem - kto kupi markę? Bo to w sumie jedyna rzecz która ma jakąś wartość. W aktualnej sytuacji na rynku szpeju raczej restrukturyzacja nie wyjdzie. Domniemam, że liczba ludzi będących chętnymi do wyłożenia 30k na osprzęt do roweru jest stosunkowo skromna nawet na zachodzie.
  17. @JWO Dzięki za podzielenie się tym doświadczeniem. Mam jeszcze dwa pytania. Jaki przedział wiekowy? Jaki rodzaj pracy wykonujesz?
  18. Dla prosów i na płaskopolskie maratony spoko. Amator w górach daleko na tym nie zajedzie. Zaciekawiło mnie też to zdanie: Mnie się do tej pory wydawało, że to właśnie dzięki uginaniu ścianek bieżnik utrzymuje kontakt z podłożem na zakrętach. 🤔 Tak jak napisał @zekker, w tym przypadku będzie się jeździło na rancie, więc kontakt z podłożem będzie niewielki. Jak ma to pozytywnie wpłynąć na stabilność i przyczepność? Ach ta marketingowa papka...
  19. Jak oni widzą przyczepność w zakrętach? Przy tak płaskim profilu będzie się jeździć na kancie i tyle zostanie ze zwiększonej powierzchni styku.
  20. A ja mam pytanie o koła karbonowe do MTB. Generalnie są dwa typy obręczy wysokość (stożek ) 23-25mm lub 30mm. Szerokość wewnętrzną zakładam 30mm. Czy ktoś mi podpowie jakie są lepsze do amatorskiego XC Trailu bez tłuczenia po górach i bez ścigania? Ważę 80kg nago, rower full Giant Trance.
  21. Nie wiem w jakiej konfiguracji kupiłeś te Evanlity ale nawet najcięższe są i tak 120g lżejsze od SWR. Niby nic ale jednak coś.
  22. Siedzą fabrycznie w zaciskach Dura-Ace, zjeździłem z dwa komplety, fajnie to hamuje a waga niziutka. Para klocków raptem 8,49€, już 8,99€ Oczywiście trzeba lubić żywiczne jak ja 😉
  23. Jak długo jeździcie z prędkością dostosowaną do ruchu na chodniku, to możesz kazać im się odwalić, bo nie popełniasz żadnego wykroczenia, a wręcz stosujesz się do nakazu. Wykroczenie popełnisz jako opiekun pozwalający dziecku do lat 10, będącemu pod Twoją opieką, na samodzielną jazdę po DDR. Widuję też rozwiązanie hybrydowe gdy ddr jest równolegle z chodnikiem - tata po ddr, a bobo na chodniku. Nota bene "pędzące 40km/h ciężkie elektryki" (a i 50-60 km/h też się zdarzają) to w 99,9% przypadków nielegalne (bo niezarejestrowane/nieubezpieczone) skutery czy motorowery i też ich na DDR nie powinno być. I to, że nic się z tym nie robi, mimo poważnych wypadków z udziałem kierujących takimi bolidami, to prawdziwy skandal. Jakoś autem bez blach wyjechać na ulicę nie ma odważnych, ale takimi elektrodziwolągami na DDR to już setki.
  24. Ronn McFarlane-Pinetops Providence - Original Organ Music by David Hicken
  25. Tak dokładnie jest, ale w drugą stronę też to działa niestety. Jak jadę chodnikiem z Córką a obok jest ścieżka to piesi mi zwracają uwagę - "obok jest ścieżka".
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...