Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Te złodziejskie serwisy tak samo działają panowie jak Wy czytacie ze zrozumieniem. Już tłumaczę. Gość był 2 lata temu z jakimś tam już przebiegiem. Rozumiemy? Już jakiś nalot napęd miał. Serwis zalecił za chwilę wymianę pewnie badziewiastego łańcucha. Nie zrobił tego i jeszcze nastukał jak się mu wydaje 3x tyle. Co tu jest złodziejskiego bo czasem jak coś palniecie to aż żal. Nie tak dawno na serwis przyszedł gość z rowerem całym w pasku z wakacji nad morzem. Ile w tym prawy czy czasem nie stał na polu i kapało na niego to tylko sam wie. Robione miało byś x rzeczy ale nagle wychodzi, że przednie koło całkiem lata bo taki luz na piaście. Drugi gość przynosi rower do reanimacji i hamulce ładnie wyglądają ale widać po klockach wycieki. Na złom bo nikt przy podstawowych Tektro robił nie będzie. Inny przykład cała kaseta czyściutka a zawalone czarnym gnojem tylko 2 koronki. Z łaski swojej jak nie widzicie konkretu na oczy to tak powstrzymać się od oskarżeń? Stała mania nawalania na serwisy to tutaj standardzik. Dodam na koniec, że chłop od hamulców jak usłyszał bo finalnie nie chciał wymieniać ile będzie kosztować tylko wyczyszczenie z tłuszczu to w ogóle odpuścił. A i obaj mają solidnie doliczone za brudne rowery. Ta cena jest zmiksowana a nie jako oddzielna pozycja bo się koledze przestało ze smotruchami dyskutować i tracić czas. "Nie umiem, nie znam się, jestem fleją" dziś solidnie kosztuje i im tańszy rower tak powiedzmy ~2tys tym rachunek za pewne kwestie bywa kosmiczny.
  3. A ta dziura potwierdzona? TPU mają opinie gorzej trzymających niż butylowe.
  4. O, akurat to można. Starczy jeździć w zimach po solonej brei i nie myć, nie smarować.
  5. Dzisiaj
  6. Kupiłem bidony FidLocka (zapomniałem zrobić fotki) więc dodaje stockowe Przy okazji dokupiłem coś w czym można te bidony zamontować.
  7. Wygląda na to, że epopeja dobiegła końca. Nie wytrzymałem a żona śpi na kanapie W ramach podsumowania: Wymagania wyjściowe: rama carbonowa, możliwość wsadzenia szerokiej opony. Aktualnie jeżdżę na 45mm i to minimum jakie mnie interesuje, schowek w dolnej rurze, nie miałem styczność, ale wygląda na super rozwiązanie, które pozwoli pozbyć się narzędziówki pod siodłem. waga gotowego roweru pozwala osiągnąć wartość poniżej 9 kg, jasne malowanie z pomysłem, z detali, ale ważnych: UDH, T47, budżet ~13 tys. Tyle bo to wynika z cen rowerów, które gdzieś tam wpadły mi w oko i o których mowa poniżej. W praktyce jest: rama carbonowa, możliwość wsadzenia szerokiej opony. Aktualnie jeżdżę na 45mm i to minimum jakie mnie interesuje, schowek w dolnej rurze, nie miałem styczność, ale wygląda na super rozwiązanie, które pozwoli pozbyć się narzędziówki pod siodłem. waga gotowego roweru pozwala osiągnąć wartość poniżej 9 kg, jasne malowanie z pomysłem, jest ciemne i do tego satyna 🤣 z detali, ale ważnych: UDH, T47, budżet ~13 tys. Tyle bo to wynika z cen rowerów, które gdzieś tam wpadły mi w oko i o których mowa poniżej. Nie jest łatwo kupować rowery z Waszą pomocą Mimo to ślicznie dziękuję za poświęcony czas i pomoc. @chrismel Tobie również dziękuję za podsunięcie Scotta. Dodam, że moja żona nie wiem kim jesteś, ale i tak Cię nie lubi
  8. @marcin_ostrów wczoraj kupiłem i założyłem fidlocka - to samo co Canyon. Jest mały luz po wpięciu bidonu w zaczep. Jak u siebie rozwiązałeś ten problem? PS Uprawiałem wrapping na bazie firmowych formatach dla nowej taczki. Rejestrowałem ostatni zakup, Przekłada wyposażenia dodatkowego ze starego do nowego roweru, Konfiguracja softu (garmin, sram, strava),
  9. Jaki hamulec zużyje się po 600km? No, jakby głównie jeździł jakieś srogie zjazdy to mogły by być klocki do wymiany, ale hamulce??? Jedyna możliwość konieczności wymiany to uszkodzenie, nie zużycie.
  10. Girls From Your City - No Verify - Anonymous Casual Dating https://SecreLocal.com [url=https://SecreLocal.com/girls.html] Womens From Your Town [/url] - Anonymous Casual Dating - No Selfie
  11. To jak tak, to inny model od Kross'a? KROSS Esker RS 3.0 W teorii wartość S/R: -im wyższa wartość to rower jest bardziej komfortowy, pozycja bardziej wyprostowana. -im mniejsza wartość to rower jest bardziej sportowy, pozycja pochylona. Przy takim założeniu każdy(większość) rowerów z założonego budżetu będzie " lepszy" i w założeniu poprawi osiągi przy obecnych trasach. A jeśli chodzi o poprawę w konkretnym zakresie, np. zwiększenie zasięgu/dystansu x2, czy może zwiększenie średniej prędkości np. na 100km to już trzeba wyszukiwać i analizować konkretne modele. Dodatkowo: 1. to trzeba się zastanowić czy dwa razy droższy rower, da dwa razy poprawę obecnych osiągnieć - pewnie nie (10%, może 20%) 2.Czy obecny rower zostaje, czy idzie pod młotek? Jakieś luźne propozycje do sprawdzenia: Trek Checkpoint SL 5 AXS Gen 3 SCOTT Addict Gravel 40 SPECIALIZED Crux DSW
  12. Wczoraj
  13. 12 lat to już duży chłopak. Z marką Woom ,a konkretnie z jej największymi modelami, jest potencjalne ryzyko że usłyszy od kolegów że na Woomach to oni jeździli jak mieli 6 lat itp. Z juniorskich 27.5 : https://allegro.pl/oferta/rower-gorski-amulet-tomcat-1-9-27-5-lemon-red-s-17545698331
  14. Ja dostałem od szwagra około 20-letni rower, w którym od nowości nie było robione nic. Fabryczne kable, klocki hamulcowe, opony prawdopodobnie też. I jeździł. Doprowadziłem go za ok. 500zł do takiego stanu, że stał się moim głównym rowerem (z różnych względów), chociaż mam do dyspozycji dwa karbonowe MTB i szosę na Di2. I nie uważam, że był to rower zajechany do końca. Więc nie wiem, co trzeba by robić z rowerem, żeby we wspomniane 2-3 lata "zajechać go do końca". Ludzie potrafią przez taki czas nawet łańcucha nie smarować. Wiele rowerów przewinęło się przez moje ręce i naprawdę - jeśli ktoś się nie ściga, nie jeździ wyczynowo, nie "trenuje" - to trzymany pod dachem rower po 2 latach może nawet nie wymagać podstawowego serwisu, bo zrobi przebieg mniejszy, niż ja robię w kilka miesięcy. Serwisy żerują na nieświadomości klienta. Z tego żyją. I niestety nie jest to uczciwe.
  15. Nie byłbym tak surowy w ocenie danego serwisu, bez wglądu na stan faktyczny napędu. Kto nie widział roweru "zajechanego do końca", gdzie "nic" nie było robione przez 2-3 lata(w każdych warunkach, bez smarowania itd.) (?) Kaseta, łańcuch, wkład suportu - normalna rzecz to się wymienia "dość często" - zwykle części eksploatacja, w zależności od tego co było zamontowane w fabryce i jak rower jest użytkowany. Korba - trochę naciągane, a może faktycznie "zjedzona"?; Przerzutka - może krzywa, niski model i faktycznie lepiej wymienić na nową(grupa 9s nie kosztuje majątku); Hamulce - też się zużywają, taka normalny stan rzeczy ... Wrzucić zdjęcie z stanem faktycznym roweru . A dodatkowo jeśli serwis policzy według swojego cennika każdy punkt przy takiej naprawie + cenne części. (i jest to serwis, który się ceni z rożnych względów) To dla osób które samodzielnie regularnie serwisują swój sprzęt, albo dla tych którzy tego nie robią - może to być "dziwne", że przywrócenie napędu do stanu "idealnego" wyniesie 500-850zł dla niskich grup( w tym przypadku 9s), gdzie już się coś po zużywało, ale tyle to kosztuje . I dla rowerów z niższej polki cenowej jest to 30-50% początkowej cenny zakupu. A jeszcze zależy to od miasta/lokalizacji danego serwisu, bo rower w całej Polsce kosztuje tyle samo, ale serwis już nie. PS. @Turysta05 Jaki model: Kaseta + łańcuch ?
  16. Skończyły się zanim zamówilem Poza tym zabawa z suportem ... I przelicznik g/pln mi nie pasował . Na korbie 50g za 180 pln , na amorku 500g za 750 A co do bidonu Canyona , mam dokładnie taki sam luz . Znaczy się miałem, kawałek taśmy dwustronnej pod mocowaniem załatwił temat Inne bidony tego nie mają , ale masz tam taką opaskę na bidonie . I pytanko, dlaczego używasz zębatek Shimano ? Ciężkie toto w cholerę , drogie ... Według mnie Zrace "XTR style " jest zdecydowanie lepszym wyborem .
  17. Nastał czas grzebania i gmerania. Na początek Trance - dolanie oleju do hamulca tylnego - wymiana zębatki z 30 na 32t Rozważam jeszcze wymianę łańcucha, tak to wygląda. Nie chodzi tylko o długość (jutro rozepnę i sprawdzę z zaleceniami Shimano). Działa w tej chwili porównywalnie (na stojaku) jak z zębatką 30 ale trochę gorzej niż w hardatilu też z kasetą M7100 tyle że 10-45 a nie 10-51 jak tu, za to w hardatilu łańcuch m8100 a tu kmc fabryczny. Dodatkowo przymiarki Canyonowego fidlockowego bidonu. Niestety z bidon w tym kształcie nie jest rozwiązanie na "Transa downcountry z 2 bidonami) więc może skończy jako dawca taniego Fidlocka (bo było w sumie przewidywane). Dodatkowo poniższy wygląd może rodzić pytania: "Panie, dlaczego ta bateria taka mała". Co do samego Fidlocka to zastanawia mnie trochę wyczywalny luz ale nie pomięzy elemenami mocowania a pomiędzy samym bidonem i częscią uchwytu przykręconą do niego. Czy w innych bidonach Fidlocka też to występuje? Nie mam innych kompletnych. Obstawiałem karbonową korbę SRAMA z Hibike
  18. Plus dla Unibike za napęd 1xx, dzieciaki nie lubią obsługiwać przedniej przerzutki. Postarał bym się o opinie, który najbardziej się podoba z tej 3: Focus, Orbea, Unibike.
  19. Uprawiałem radosną twórczość .....malowałem gpsem wirala
  20. W podobnej cenie mogę kupić Orbea Onna 27 40 2024 I Unibike Move 27.5 2025 Warto ?
  21. Dziękuję bardzo wszystkim za pomoc Kupiłem finalnie kilka podkładek i metodą prób i błędów coś około 5 mm wystarczyło by udało się to skręcić.
  22. Przestawiałem meble w pokoju córki, bo kupiła sobie trenażer. Ciężko było, ale wyszło.
  23. Bo chcą nas wyrzucić z lasu, to zablokowaliśmy dziś Hanower, demonstracja w obronie legalnych Traili, w okolicach gdzie mieszkam, prasa przedstawia MTB jako największą zbrodnię i bandyctwo, jesteśmy odpowiedzialni za niszczenie lasu, ale myśliwi i zrywki są super... Co najmniej 1000 rowerów MTB i nie tylko, wyszło z lasu do miasta...
  24. @michalr75 - dwukrotnym. I ten sam scenariusz, koło stoi, rower stoi, kilka dni. Po czym dziura. I cieszę się, że zrobiłeś 11tys km i miałeś jakieś kapcie. Ja przejechałem ZERO i mam dwa. A na tubelessie zrobiłem ponad 40kkm i ani razu mnie nie zawiódł.
  25. Śmieszna ocena po jednostkowym przypadku Przejechałem tysiące km na zielonych Cyclami (dokładnie już ponad 11 tysięcy, mam je w dwóch rowerach), owszem, były jakieś kapcie, ale to się również zdarza przy dętkach gumowych, przy czym tutaj namierzasz dziurę, zaklejasz naklejką, pompujesz i jedziesz dalej.
  26. @marcin_ostrów Myronik ? I pewnie Prime ?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...