Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Przy zbyt dużym rozciągnięciu klejenie popuści dlatego po pewnych doświadczeniach kleiłem po napompowaniu do pewnego rozmiaru, aby po spuszczeniu odpowiedniej ilości powietrza można było to wrzucić w oponę i znów dopompowaniu później do odpowiedniego ciśnienia klejenie się nie poddało. Przy super glue można jechać z tematem od 0
  3. https://sklep.tiptopol.pl/wulkanizacja/material-wulkanizacyjne/latki-do-detek.html Tylko samowulkanizujące Rema TT, śmiem twierdzić że nie ma nic lepszego a na pewno nie w takiej ani zbliżonej cenie. Są na Allegro i w sklepach moto.
  4. Ale wokół materiał dobrze się rozciąga i pracuje. Pokleiłem tak dętkę, przejechałem multum kilometrów do następnego kapcia i nic co było klejone wcześniej nie puściło( sprawdzane we wannie) Istotny jest klej, bo cyjanoakrylowe nie oznacza to samo, dlatego napisałem ze super glut
  5. Czyli albo coś tam nie gra w ostawieniach siodełka, że lecisz do przodu albo słabe mięśnie core, że musisz się opierać na rękach w czasie jazdy. Siodełko powinieneś mieć tak ustawione góra/dół i tył/przód i/lub kierownicę, żebyś mógł sobie w czasie jazdy "grać na pianinie". Wiadomo, że po dłuższym zasie jak człowiek jest już zmęczony to się opiera na kierownicy ale generalnie powinieneś tylko i wyłącznie ją trzymać aby utrzymywać zadany tor jazdy a nie się opierać na niej
  6. 📅 Start: 24 sierpnia (niedziela), godz. 11:00 📍 Plaża Trawiasta na Zarabiu – Myślenice 🌲 Trasy prowadzą przez malownicze zbocza Chełmu i Uklejnej Zapisy i regulamin: https://dostartu.pl/daretobe-maratonmtb-myslenice-2025-v13614 Strona cyklu: https://maratonmtb.pl
  7. Łatki cycalmi na dętkach cyclami, czyszczenie tylko tym co w zestawie. W grawelowym łatana na początku kwietnia - trzyma, zrobione >600km. W góralu 2 łatki po snake-u na początku czerwca - nie trzymały, po tygodniu był kompletny flak. Ostatnio sprawdzałem pod wodą gdzie mi ucieka i nic nie znalazłem. Przy okazji rozmasowałem łatki na napompowanej dętce. Teraz chyba trzyma, ale jeszcze za krótko żeby potwierdzić. Wnioski mam takie, że w grawelowym mam opony w minimalnym rozmiarze dla tych dętek, w góralu maksymalnym. Pewnie podczas rozciągania przy pompowaniu łatki potrafią popuścić (za szybko ładowałem do koła, po przyklejeniu?).
  8. Tylko przy tej jeździe po płaskim dochodzą jeszcze takie elementy jak zatrzymywanie tego i rozpędzanie. Waga ta sama przy kolesiu 80 kg +10 kg plecak v. 60kg i 30 kg plecak no nie? Tylko pytanie któremu pierwszemu zdechną plecy I tak samo jest z tym właśnie rowerem , bo przy 10 kg żelastwa trzeba już się napracować, kiedy 7kg karbonu ucieka samo spod d. Łatwiej to rozpędzić, łatwiej utrzymać wysoką prędkość kręcąc odpowiednio korbą w odpowiednim rytmie. Można jechać z twardszego przełożenia co już pozwala na uzyskanie wyższej prędkości, bo mniej kg jest do tachania,a dodatkowym efektem jest chociażby zupełnie inna dynamika, zużycie energetyczne i ostatecznie uzyskujemy też krótszy czas przejazdu
  9. Nie wiem. Nie śledzę rynku bo mam już wystarczającą ilość rowerów. Ale ogólnie nowsze konstrukcje mają więcej miejsca na opony więc możesz próbować poszukać. Z drugiej strony za taką konfigurację 4500 pln to dobra cena.
  10. Pierwszy raz z takim problemem sie spotkalem. Wadzilem o gorna rure trojkata - Rura podsiodlowa jest dłuższą więc odległość jest inna. Mierzyłem i wyszło ok 2cm roznicy od pedała do rury trojkata. Może faktycznie przypadkiem kilka razy zawadziłem - dzisiaj przejdę sie chyba jeszcze raz do sklepu, jak czas pozwoli, ale wezme buty w których jeżdżę bo ostatnio miałem zwykle adidasy.
  11. https://www.decathlon.pl/p/rower-crossowy-riverside-500-z-hamulcami-tarczowymi/_/R-p-300777 Jeśli się upierasz nad błotnikami i bagażnikiem to w declu ci założą.
  12. Niedawno obniżyłem trochę siodełko, żeby spróbować przenieść część ciężaru z rąk i względem tego co jest na zdjeciu mogłoby być trochę wyżej bo biodra się aktywizują. Weź pod uwagę, że stoję oparty o ścianę i może faktycznie trochę przeprostowałem. Ale nie będę też oszukiwał - w trakcie jazdy łapię się, że je wyprostowuję, tylko jakbym jechał bardziej na ugiętych to jeszcze bardziej leciałbym do przodu. @Wojcio co do siodełka to ani nie zsuwam się z niego, ani nic sobie nie gniotę, podczas jazdy nie mam też wrażenia, że muszę się jakoś przesuwać. Co masz na myśli przez „wysoką sylwetkę”? Według widełek Gianta ledwo się łapię na L, więc chyba ten rower nie jest za mały W ogóle dzięki za wszelki feedback i komentarze!
  13. Dzisiaj
  14. To jeszcze dodam jedno - jak wygląda ustawienie siodełka? Pochylenie góra/dół wpływa na obciążenie kierownicy. A przesunięcie przód - tył też się dokłada. Do tego wrażenie unoszenia za siodło przy mocniejszym kręceniu może wynikać ze zbyt wysokiej a nie zbyt pochylonej sylwetki.
  15. Dotychczas użytkowany był tani rower miejski no name. Prędkość wychodziła średnio 17-20km/h więc myślę, że u mnie max do 25. Ma być to jazda bardziej rekreacyjna, rower pewnie też posłuży do wyskoczenia do sklepu itp. I nie zawsze wstrzelę się w okno pogodowe i zdarza mi się poruszać w deszczu czy po mokrej nawierzchni. Wizualnie najbardziej odpowiada mi Kross Trans. Myślę, że górną granicą będzie 2.5k za rower. Jeśli jest coś lepszego niż Kross Trans 3.0 w zwiększonym budżecie to chętnie spojrzę na propozycje.
  16. Nie rozumiem, w jaki sposób przy większej ramie miałbyś pozbyć się problemu "podczas jazdy próbnej kilka razy zawadziłem piętą o tylny trójkąt", gdzie dla każdego z rozmiaru ram tylny trójkąt jest zbudowany tak samo, a różnice w kącie rury podsiodłowej uważam za pomijalny.
  17. Jasne, byłoby lepiej, ale jestem przekonany, że kierownice muszę mieć trochę bliżej, więc te 14 mm które uzyskam łącznie na mostku i jego nachyleniu powinno być idealne. A szerokość kierownicy wydaje mi się dosyć jasna, bo 40 cm pasowałoby do szerokości w barkach i tego, że lubię się chować na kierownicy i przyjmować bardziej agresywną pozycję. W normalnych warunkach wstrzymałbym konie, ale tak się złożyło, że miałem okazję (właśnie od tego sprzedawcy z Włoch) kupić za 1/3 ceny nowy karbonowy kokpit zdemontowany najwyższego modelu Impulso RC, więc grzechem byłoby nie skorzystać.
  18. A jest może coś jak ten canyon tylko, że do 3.5 ?
  19. Cześć, szukam roweru elektrycznego do 4500zł dla mamy (wzrost ~170cm). Najlepiej gdyby rower był dostępny w jakichś popularnych sklepach pokroju mediaexpert i żeby spełniał wymagania potencjalnych dofinansowań do rowerów elektrycznych w przyszłości. Jedyne co rzuciło mi się aktualnie w oczy to ten model - INDIANA E-Trekking 3.0 D18 Z góry dziękuje za odpowiedzi.
  20. Albo np. https://bratex.org/pl/p/klej-Cyjanopan-2g-E-do-polaczen-elastycznych/5400
  21. Wydaje mi się też, że masz za bardzo usztywnione ręce, na zdjęciu wygląda to wręcz jakbyś je przeprostowywał. Ręce podczas jazdy na rowerze powinny być luźne, nie zablokowane w łokciach
  22. Nie zdążyłem TV włączyć a mam w ten hub HDMI podpięte (i zasilanie) więc jak to pójdzie a równolegle licznik Polara po BT to znaczy, że ten świat i tak zginie ale ja mam szanse na przetrwanie
  23. @smw44199 Po nogach to lecą z przedniego koła, tu nawet pełny błotnik w 100% nie uchroni, buty zawsze jako pierwsze będą mokre. I tak się przebieram w pracy więc jak buty czy nogawki trochę zmokną to nie ma wielkiego problemu, gorzej jak gatki przemokną i się później siedzi na mokrym tyłku. Kupiłem wcześniej pełniejsze błotniki ale ta poprzeczka w tylnym trójkącie jest za blisko opony i nie wchodziły, przycierały. Oryginalnie w tym rowerze były 35c, ja teraz mam 40c, może to jest powód. Generalnie chciałem coś szybko demontowalnego bo na codzień jeżdżę bez błotników a ten w testach na jutubach świetnie chronił tyłek i plecy
  24. Witam, mam 35 lat i przyszła pora wymienić rower z komunii 🙈 163cm wzrostu, waga 60kg. Szukam roweru na niedługie przejażdżki po wiejskich terenach (teraz pewnie do 30km w przyszłości dłuższe). Mam fotelik dziecięcy montowany do ramy, ale docelowo chciałabym też mieć możliwość dodania bagażnika na torby (za kilka lat jak juz nie bedzie fotelika) a teraz ewentualnie kosza z przodu. Waham sie miedzy rowerem crossowym i trekingowym, nie wiem co byłoby lepsze w moim przypadku. Zależałoby mi na rowerze, który bedzie na lata. Czy są jakieś modele godne polecenia na takie potrzeby? Fajnie gdyby mozna było obejrzeć w Poznaniu. Dziękuję za wszelkie rady 🙂
  25. @Eduardo tak sobie spojrzałem teraz na specyfikację tego napędu Cues który jest w Canyon-ie. Tam jest kaseta 11-39. Nawet w połączeniu z 50-34 masz miękki napęd co robi z tego roweru taką gravelo-szosę. Jak nie potrzebujesz roweru na już to zastanów się nad dozbieraniem tego tysiaka albo raty (w Canyon-ie masz opcję rat u nich za 749,83 ZŁ na miesiąc). Teraz wydasz więcej ale masz rower który jak Ci przejdzie ochota na jazdę po szosie za pomocą opon przerobisz na gravela. Jak weźmiesz tą Sensę i za rok czy dwa odwidzi Ci się jazda po szosie to będziesz musiał kupić nowy rower.
  26. Nim wyślą ten silnik to może minąć półtora miesiąca... Na razie na jedno moje pytanie odpowiadają tydzień.
  27. Jest Cyjanoakryl do połączeń elastycznych, np: https://kwasek.pl/pl/p/Klej-sekundowy-cyjanoakrylowy-do-polaczen-elastycznych-Technicoll-20g/4561
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...