Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. To się chyba nazywa pasja.... 🙃
  3. Cześć, Poszukuję nowego koła na tył do swojego crossa (dotychczasowa opona 700x45C), ale nie jestem w stanie znaleźć żadnego spełniającego te kryteria: - 28/29" - 9x135 mm centerlock - bębenek Shimano Microspline (12 rzędowy) - do 400-450 zł - masa koła nie ma znaczenia, nie muszą być lekkie - jeśli w ogóle jest jakikolwiek wybór, więcej szprych = lepiej Dziękuję z góry za wszystkie podpowiedzi.
  4. Rower już mam, ale chyba nie taki bo niektórzy w obcisłych gaciach mi nie odmachują🤣
  5. Zaawansowana roweroza, albo inna... Poza tym, chyba nie jestem w tym osamotniony, a w grupie zawsze raźniej W tym przypadku historia kolejnego zakupu ma jednak bardziej złożone podłoże. Mianowicie : ponad rok temu czaiłem się na niższy model, ale za długo zwlekałem, i jako pocieszająca alternatywa wpadł Sup. Na początku października zobaczyłem tego zawodnika, i zaskoczyło... PS @Stujumper nie wytrzymałem i musiałem (jeśli pamiętasz stare posty)
  6. Dzisiaj
  7. @KrissDeValnor Na to liczyłem To teraz powiedz, co Toba powoduje ze kupujesz kolejny rower, mając już drugi podobny a jeszcze masz chęć kupić trzeci. Za każdym razem jak czytam takie historie to zachodzę w głowę co ludźmi powoduje ze tak robią
  8. Na Aliexpress piasta jednak ponad 100 zł. Poszukiwania koła przenoszę do nowego wątku.
  9. Sam w to nie wierzę, tym bardziej, że kolejny (a jeszcze powstał pomysł kupna następnego )...
  10. @KrissDeValnor To Twój nowy rower?
  11. Na fajny rowerek🚴 to nie starczy☹️, ale jakąś "extra brykę" spoko znajdziesz (serio, są😂), jeden tylko warunek: dobre układy z mechanikami👍😉
  12. @chrismel z tego co widzę można zejść na 10-45t. Aktualnie mam 11-42 w układzie 1x11 z 40 z przodu. Nie mam żadnego doświadczenia z 10-51t i tarczą 42.
  13. Na pewno chcesz mieć kasetę 10-51 ? W zeszłym roku jeździłem na niej w Alpach. Założyłem z konieczności (zakres przełożeń). Po powrocie stwierdziłem że nigdy więcej. W tym roku (znów Alpy) jako że nie miałem alternatywy a nie chciałem wydawać pieniążków na kolejną modernizację roweru ponownie ją założyłem. I naprawdę nigdy więcej. Sam zaczynam się przymierzać do wymiany gravela i po przemyślaniach doszedłem do wniosku że 2x nie chcę a jak 1x to na chwilę obecną wchodzi w grę tylko i wyłącznie SRAM 1X13. Z tego co znalazłem dla siebie najbardziej podchodzi mi nowy Scott Addict Gravel 20: https://www.bike-discount.de/en/scott-addict-gravel-20-3 jeżeli będzie dostępny faktycznie w tej cenie czyli €3,119.20. Rzuć okiem.
  14. Ostatnio ktoś pisał na innym forum, że kupił zimowe Specialized (nie pamiętam nazwy modelu) i że są szerokie w palcach, ja mam buty mtb Specialized Recon 1.0 i też są dość szerokie, może nie jakieś przepastnie ale na pewno nie otulają palców jak np. buty Shimano. Możesz spróbować, zawsze można odesłać jak zamówisz
  15. Trochę rowerów zobaczyłem i wygląda na to, że temat schowka w ramie daje więcej możliwości. 1. Cube - nie chce spaść z listy bo za 13500 zł (Pan Niemieć ceny się 1500 zł mniej), dostaję Di2 w nowej wersji, wiem, że to przerost formy nad treścią carbonowe koła, kierownicę i sztycę, wagę na poziomie 8,5 kg nie muszę NIC zmieniać i ten kolor 😁 Minus to to, że nadal tego roweru nie można zobaczyć... 2. Merida Silex 7000 25 - tego nie brałem pod uwagę wcześniej ale miałem okazję się przymierzyć i było całkiem fajnie. Za 10 000 zł (ehh te obniżki) rower waży ponad 9,3 kg, ale: wymiana kół na carbony + tubeless pozwala zjechać z wagą poniżej 9 kg, po zmianie kół budżetowo wyjdzie na poziomie cube, pełna grupa GRX 820 bez kombinowania z klamkomanetkami, zaciskami i korbą, kaseta i łańcuch M7100 więc też lepiej niż 6100. rower w odpowiednim rozmiarze jest, czeka kilka km ode mnie. Minus to kolor... Zastanawia mnie dlaczego jest tak mało testów tego roweru? Jest słaby? Trudno dostępny? Jestem ciekaw co myślicie o tej Meridzie. Ktoś ma? A może jeździł i się może wypowiedzieć? https://www.merida-bikes.com/pl-pl/bike/4876/silex-7000-25 Dodam, że poprzednia wersja z tą ogromną główką zupełnie mi się nie podobała. To była szkarada. Tutaj jest dużo lepiej.
  16. Podobno do tej pory próbuje przeciąć tą deskę
  17. 1. najpierw muszę zrobić zdjęcie, ale nie wiem kiedy to nastąpi 2. jeżeli wrzucę, to w innym temacie - postaram się pamiętać o Tobie, a dodatkowo może będzie jeszcze drugie zdjęcie Sorry za opieszałość
  18. Niestety nie ma rozmiaru , budżet trzeba będzie zwiększyć do 6 - 6,5k widzę bo ciężko na cokolwiek trafić
  19. Wczoraj
  20. A skąd w ogóle założenie, że jest jakaś idealna pozycja stopy na pedale?
  21. To nie są "moje filmiki". Z tych materiałów dowiedziałem się znacznie więcej niż od Ciebie. Gdybyś zapoznał się choćby z tym jednym z kanału Engineering Explained (ten o wspomaganiu w cywilnym McLarenie) wiedziałbyś, dlaczego dający dobry feedback układ kierowniczy jest tak ważny. Bo jeśli sam się tego nie domyśliłeś to tylko potwierdza jak marnym jesteś kierowcą. To jest błędne koło. Więcej systemów wyręczających kierowców tworzy jeszcze większą rzeszę kierowców słabych, nieuważnych, niedbałych. Trzeba zająć się problemem u źródła, bardziej skupić się na szkoleniu i uświadamianiu niż na dawaniu kolejnych nianiek. To jak z dzieckiem, które w końcu trzeba oderwać od cycka i rzucić na głęboką wodę. Niech sobie nawet nabije guza, zachłyśnie wodą lub poparzy. Tak działa nauka w życiu, wspomagana instynktem samozachowawczym. Obecne czasy natychmiastowej gratyfikacji bez wysiłku to postawienie wszystkiego na głowie i odwrócenie zdrowego porządku.
  22. Tu nie ma wątpliwości, że nowsze auta dają większe szanse na przeżycie gdy już do wypadku dojdzie. Natomiast jeśli chodzi o widoczność to nie wszystko da się skompensować i szeroki lewy słupek przedni zawsze wytnie spory obszar pola widzenia, tak kluczowego np. gdy pieszy wchodzi z lewej strony na przejście lub na wspomnianych ciasnych, lewych zakrętach. Oczywiście można też kompensować to ruchami głowy (na górskich patelniach muszę wręcz wychylać głowę do środka auta, by w miarę widzieć gdzie jadę, ale w tym czasie nie widzisz innego obszaru. Kiedyś widziałem coś takiego jak "przezierne słupki", gdzie obraz z kamery uzupełniał ten wycięty poprzez projekcję na wyświetlaczy umieszonym na słupku. Kamery cofania też nie wszystko pokażą, bo np. widok na ukos do tyłu (tam, gdzie kiedyś wiele aut miało dodatkowe okienka), gdy wyjeżdża się z luki parkingowej to już raczej w całości przez kamerę nie będzie oddany. No ale dobre i to. W Sandero mam klimatyzację, ale i tak szyby trudniej odparowują i całe wnętrze dłużej się nagrzewa niż w starej 306-ce, gdzie duży wolnossący diesel generował sporo ciepła już po niewielkim dystansie. I co zademonstrował swoim przykładem Greg1, który cierpi chyba na jakiś syndrom człowieka ze wschodu.
  23. @Greg1 Większość butów "wide" jest szeroka nie tam, gdzie trzeba i w efekcie są luźne. Jeśli kojarzysz takie ohydnie wyglądające buty typu "barefoot", to chodzi o coś w tym kierunku, ale nie tak drastycznego. Po prostu przez lata nosiłem "za duże" buty i teraz 19/20 par butów na mnie nie pasuje, bo mam paluchy szerzej, niż "standard", co ciekawe, niemieckie buty wojskowe BW2005, które niedawno przestali produkować, leżały jak marzenie, ale wszysto co dobre znika Ale do czego zmierzam - z angielskiego to bardziej "wide toebox" niż "wide" potrzebuję. Ale kto wie, może ktoś już temat wybadał
  24. Brukiew pospolity dzięki za mocne argumenty, które możliwe że mi rozjaśniły postrzeganie "problemu" . Natomiast co do łańcucha to owszem to 12 do napędu 11 . Ale zmieniłem go tylko dlatego, że zdaje się że omyłkowo kupiłem wózek, który był dedykowany do 12 rzędowego i łańcuch ocierał. Po zmianie zrobiło się więcej miejsca i wpłynęło to nieco na zmianę przełożeń i hałas . W moim odczuciu zmiana na lepsze. Temat raczej do zamknięcia. Dzięki za włączenie się do dyskusji i pomoc w rozwiązaniu problemu.
  25. Brawo, zgadł Pan sklep, ale dostarczył DHL.
  26. wr81

    [Galeria] Pokaż Twojego 29era

    @KrissDeValnor Prosimy o zbliżenie na anonsowaną ciekawostkę w okolicy tylnej osi
  27. Na https://mtbclassicparts.com/en -20% z kodem BLACK20 - głównie amortyzacja FOXa, ale trochę też innego szpeju. Z tym rabatem, cenami wysyłki, brakiem dziwnych ograniczeń itp powiedziałbym, że mocna konkurencja kontrowersjnego outletu... Dodatkowo ciekawą ofertę jest bezpłatna(!) konwersja skoku damperów (oczywiście w granicach fabrycznych możliwości - poniżej wklejony przykład amora 205x65 z zaznaczoną konwersją na 57.5).. Na bike discount: Linkowany już wheelset DT Endurance LN (OEM dla Canyona, piasty DT370 ratchet LN 18) z obniżoną ceną - obecnie 108EUR za komplet.. https://www.bike-discount.de/en/dt-swiss-endurance-ln-23-shimano-hg-cl-28-wheelset
  28. No to jak już się zdecydujesz na zakup to mam coś takiego do tej piasty.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...