Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. @Lextalionis czyli realnie 1 modelu 1x z tyłu powinna wejść na styl opona 45, która ułoży się pewnie na coś więcej... Czyli o szerokiej obręczy raczej (~30mm) mogę zapomnieć.
  3. W poprzedniej generacji mam opony 47c z przodu, które na moich kołach wychodzą na 49mm i mam jeszcze tyle miejsca w widelcu żeby włożyć tam mały błotniczek od AssSavera. Z tyłu mam 40c, która wychodzi na 43mm ale pewnie też ta 47c by weszła (przy napędzie 1x)
  4. Wczoraj
  5. Regulowany mostek dałem zamiast karbonowego to teraz trzeba przywrócić węgiel na kokpit 😅😂 Kiera compact - gdzie Dolny chwyt jest niżej, no może mi się właśnie o to rozchodzić. Specjalnie daję kokpit wysoko gdyż ta dolna pozycja mało mi obecnie odpowiada. Nie wiem jakie są negatywne konsekwencje pójścia w zbyt szeroką - w MtB to akurat dobrze mam obcykane, lecz te wąskie rozmiary na sucho mnie mylą. Kiedyś miałem szosę z szerszą od tej obecnej kiery i była prześwietna chociaż niższej klasy. Szczególnie w górnym chwycie. Karbon jakieś tam własciwości ma, chociaż mam serio mnóstwo komponentów węglowych to kiery jeszcze karbonowej nie miałem. Ta szosa już obecnie ma szerokiego kapcia, węglowe koło 50mm i widelec który pomieści 47mm oponę 🙃 Bardziej masywna rozbudowana kiera do kompletu by pasowała. Flara delikatna by klamki mniej pionowo stały dęba też sobie to wyobrażam.
  6. Po co ci karbonowa kiera jak masz to regulowane kowadło (mostek) ? Nie bardzo wiem co chcesz tym barankiem osiągnąć. Generalnie, flary to domena gravelów, gdzie kierownica jest niejako z definicji za szeroka ( a to, że mają płytszy drop to dodatkowy bonus). Jeśli to ma być szosa to po prostu celuj w kierownicę ,,compact'', klamki będą bliżej (reach), dolny chwyt wyżej (drop).... wygoda
  7. Witam, nie chcę zakładać nowego wątku, szybkie pytanie przed zakupem, Giant Contend AR (aluminium), czy takie wgniecenie jest groźne?
  8. Witam. Obecnie mam szosę z 420mm kierownicą Deda. Starego typu żadnych spłaszczeń Aero i w sumie bym ją mógł wymienić. Carbonowe mogłyby być miłe dla oka, ale na renomowanych producentów mnie nie stać (myślę że nie warto). Jaką polecacie, albo jakie macie doświadczenia w tym sensie? Podobają mi się teoretycznie kierownice flared Np 400/420 na górze 500 na dole Wcześniej chciałem zwykłą 460 góra dół dać - ale nie mam doświadczenia w wyborze baranka. Kierownice Aero też myslę że bym polubił - z uwagi na szeroki chwyt przez sporą powierzchnię na górze. 37 stopni spadek 80mm https://a.aliexpress.com/_EHmQ5BQ Czy to ma ręce i nogi? Chodzi mi o spokojne użytkowanie i ergonomię. Niska masa jest okej - ale jak 300g ma wytrzymać dłużej niż te 220g to wolałbym cięższą.
  9. Ok dopiero teraz zauważyłem to 12 przed 135, mózg dopisywał że to ma być qr a to jakaś historyczna ślepa odnoga rozwoju sztywnych osi... przepraszam za zamieszanie.
  10. Widzę potencjalne zastosowanie tego dziwadła - gdy nie chce się wymienić drogiego droppera z lekko za krótkim skokiem na taki z większym skokiem kosztującym setki. Może rozważę testowanie tego w full suspensionie. Autorze - ty to miałeś w jakim konkretnie rowerze? Masa 95kg to trochę dużo jak na to z czego ten wynalazek jest zbudowany. Akurat zamawiam coś na Ali - dacie do tego linka ? 😁
  11. Te end cap-y które zamieściłem na zdjęciu są od DT Swiss i są pod standard osi 10x135mm i pod bębenek micro spline, a wątek o którym wspomniałeś jest o end cap-ach też pod micro spline ale pod standard osi 12x135mm, takich end cap-ów nigdzie nie widziałem, prawdopodobnie nikt tego nie produkuje. Tak jak pisałem wcześniej/wyżej to prawe end cap-y są robione pod konkretny bębenek i end cap-y pod dwa różne bębenki w ramach tej samej średnicy osi różnią się od siebie długością i średnicą kołnierza.co można już wywnioskować z wątku który zamieściłeś.
  12. Pod ceną jest uwaga, że VAT jest już wliczony. Przesyłkę dostarcza Inpost.
  13. Jeszcze wbrew pozoru, jakby się niektórym wydawało, to pieszy na jezdni ma znikome prawa. W praktyce dobrze to widać przy drogach gdzie jest większe natężenie ruch ,brak chodników i "wydeptane ścieżki" przez mieszkańców("pokrzywdzonych" przez system i brak infrastruktury) - piesi ustępują pierwszeństwa pojazdom, używają właśnie pobocza. Czyli w praktyce taka jazda(lewą stroną) nie była by zbyt płynna. Jeszcze artykuł - rolki, wrotki, deskorolki. A historycznie, w przeszłości to przepisy powstawał jak była potrzeba przy wzroście ruchu, gdzie były pojazd, piesi i rowery, nikt nie myślał o innych urządzeniach do transportu, który można było by używać do transportu. Jakby użytkowników "zwykłych hulajnóg" było by co najmniej tyle co rowerzystów to przepisy by się(może) pozmieniały
  14. Już pisałem o tym, ale dla mnie olbrzymim minusem w Cube są 21-szprychowe koła.
  15. Znowu byłem na rowerze. Dobrze szło, aż zachciało mi się zaliczyć pewien segment. Po drodze wpadła opcja na kilka nowych kwadratów, więc... odbiłem z utartej ścieżki, i... skucha. Coś się wkręciło w tylne koło: urwana szprycha, złapany wózek, wygięty hak. Szybka naprawa na mrozie w lesie i dzida do bazy. Dało się jechać chociaż skrzynia biegów działała jak chciała na miękkich przełożeniach. Na szybkich "tyrkała" sobie ale szło. Teraz tylko demontaż opony, odpicie mleka i wizyta u mojego majstra od spraw, których sam jeszcze nie ogarniam. Ach te rowery... Ale żeby nie było - kilka kwadratów wleciało i You just became 3rd on... Do pierwszego konia za daleko, drugi w zasięgu.
  16. Mam koła w standardzie sztywna oś, wymieniłem endcapy na qr. Endcapy do D272 i D245 są takie same. https://pl.aliexpress.com/item/1005009882768615.html Pasują idealnie do piasty D245 Da się to jeszcze taniej zrobić, ale trzeba by pokombinować z długościami: https://pl.aliexpress.com/item/1005009253714306.html
  17. 1. Bliitz - 23075 km (szosa, gravel, trenażer) 2. Zigfir - 21971 km (mtb, szosa + trenażer) [14086 km outdoor] 3. bashey_pl - 12460 km (cross 3.3kkm, gravel 6.3kkm trenażer 2.6kkm) 4. provayder - 10459 km (szosa, MTB) 5. michalr - 10120 km (terenówka, mieszczuch) 6. przecietny - 8000 km (mtb,grv) 7. SpinOff - 7261 km (szosa, gravel, trenażer) 8. Jacekddd - 6752 km (velomobil - rower poziomy) 9. dfq - 6418 km (MTB, gravel, trenażer) 10. szamysz83 6067,2 km (MTB, trochę chomik) 11. bubulin - 6004 (mtb 26 carbon semi slick / mtb 27.5 full ciężki) 12. smw44199 - 6004km (cross) 13. ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 5388 km 14. Cross90 - 4734 km (Szosa-1734 km, MTB-1081 km, Cross-1261 km, Trenażer-658 km) 15. Grochu86 - 4484km (gravel,szosa) 16. Lextalionis - 4212 (gravel) 17. wojtbike - 4059 km (cross) 18. spidelli - 3654 km (szosa: 1542 gravel: 2080, MTB: 32, trenażer: 1524 - nie liczę do dystansu) 19. CoolBreezeOne - 3450 km (MTB) 20. Miro1970 - 3238 km (stalowe turystyk i fitness) 21. Revolta - 3186 km (MTB) 22. Zbyszek.k - 3105 km. (trenażer + gravel) 23. Sansei6 - 2909 km (MTB) 24. JWO - 2870 km (MTB) 25. D!ckSteele 2779 szosa, 2364 trenażer 26. thorcik - 2659 (mtb) 27. Joker86 - 2600km( gravel , schwalbe Kojak) 28. NerfMe - 1712 km (MTB) 29. szczupak56 - 1104km (cross 1027, mtb 77) 30. Electronite - 696km (szosa) 31. TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy) 32. Eathan - 64 km (gravel) 33. l2cz3k - 46 km (MTB)
  18. Rozmiar XL. Da się sprzedać taka ramę w jakiś rozsądnych pieniądzach. Nowa, nie używana. Wiem, że kwestia ceny to tyle ile ktoś za nią będzie chciał zapłacić, więc to tylko takie gdybanie.. 800zł, to realna kwota?
  19. Bo fajnie się jechało, aż... to już w innym wątku.
  20. Cześć Ja z małym pytaniem do Autora - jakie adaptery zastosowałeś ? Zastanawiam się nad kupnem kółek CSC ale mam ramę pod standard QR 135mm i właśnie kwestia adapterów wydaje się problematyczna. Nie wiesz czy przypadkiem nie pasują od DT 350? Rzekomo CSC 272 to "klony" DT 350. Z góry dzięki za pomoc
  21. Kod BF50 = -50% na oksy Tripout'a: https://tripout-optics.pl/pl/ Nie chcę się wychylać za kogoś, ale ja wejdziecie na YT i zajrzycie pod najnowszy filmik Michała Topora o NS FUZZ, to jeszcze większy kod można znaleźć.
  22. @Chociemir nowa faktycznie jest na 50, ale przez ten garb na dolnej rurze odpada. Poprzedni model nie ma garbu ale jest ciasno z oponami.
  23. Ok, dzięki. Zamówiłem ale model Endo. Ogólnie ołksy tej marki polecił mi kiedyś kolega, no a z takim rabatem to chyba warto je kupić
  24. Ja swój post widzę tak (screenshoot) Wklejam poniżej link jeszcze raz
  25. @szamysz83, Force. Dobrze leżą i optycznie też git w porównaniu do styranych Kapvoe od majfrendów 😉 : https://tripout-optics.pl/pl/okulary-force/1880-1.html
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...