Skocz do zawartości

wildix

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    151
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Waldek
  • Skąd
    nowy sącz

Ostatnie wizyty

1 263 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika wildix

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Reaktywny
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

8

Reputacja

  1. Rama 19", wzrost 160cm ? Co to za rama (nie za duża?), jak cały rower wygląda? Co do pytania: wymiana kół na mniejsze zmniejszy prześwit (na chłopski rozum: obniży rower) i łatwiej będzie zahaczyć pedałami o glebę. A obniżenie roweru ,tylko ,z przodu'' tylko pogorszy sprawę.
  2. Zdaje się, że powiększyli średnicę racheta żeby mieć łatwiejszy dostęp do łożyska (2:15), plus łożysko jest teraz bardziej na prawo więc ma trochę lżej (oraz rachet piasty stał się jednocześnie gniazdem tegoż łożyska). Ale może coś źle zrozumiałem
  3. Ja zamieniałem, ale w drugą stronę, tzn. 11-12... na 12-13... (blat 53). Działało to bez problemu.
  4. A te bebechy to będziesz kupował od DT, chińczyka czy zamawiał u tokarza ?
  5. Kupić spinkę do łańcucha , a tak poważnie to coś źle operujesz tym skuwaczem (np. źle umieszczasz w nim łańcuch).
  6. Przecież na tych zdjęciach są dwa różne rozmiary ramy
  7. Szosowe wersje kaset zaczynają się często od 12 a 50/12 to w zasadzie to samo co 46/11 (zresztą miałem jedno i drugie). Chyba nawet jest taka kaseta 12-36 9spd. do mtb. Jeśli dojechałeś blaty to masz zagwozdkę czy szukać nowych, czy taniej będzie kupić całą korbę.
  8. Jak założysz duuuużą tarcze, to tam wypadnie zacisk hamulca. Taką mam hipotezę.
  9. Tutaj się całe stery wymienia. Wybijasz całe miski z mufy sterowej i mierzysz.
  10. Będzie działać , tylko długość wózka dobierz poprawnie.
  11. Klamkomanetki Będzie działać z 6700, 5700 ale nie z 4700. A jak się nie boisz wąsów to i starszymi klamkami.
  12. Nowe stery nie rozwiążą problemu odkręcania się. Jeśli dokręcasz górną nakrętkę i kręci się dolna to brakuje ci takiej podkładki separującej z ząbkiem wewnątrz. I mam nadzieję, że dokręcasz to kluczem a nie z rąsi.
  13. Bez rozebrania piasty się nie dowiesz. Zdejmij endcap'y sprawdź łożyska i spróbuj je wypchnąć z piasty bez wybijania, jeśli się uda to masz winnego.
  14. Z budowy lemondek też można się doktoryzować Kształt samych rurek, jeśli są proste to będą niewygodne, zwłaszcza na "szosie+" Podłokietniki, możliwość ich regulacji wymiany gąbeczek, jeśli się cofają za kierownice to czy nie będziesz w nie uderzał kolanami jadąc na stojąco. I gdzie wtedy zamontujesz licznik?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...