Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Przełożenie łańcuchów ze spinką to 5 minut roboty może 10 jak ktoś się guzdrze. Tak czy inaczej trzeba łańcuch przetrzeć nasmarować, kilka dodatkowych minut co kilka takich smarowań, to żadna strata czasu. Ile się zaoszczędzi, to trzeba by spróbować choć raz pojeździć z rotacją i porównać.
  3. Może coś od Pana Chińczyka? http://Właśnie udało mi się znaleźć to na AliExpress: 147,09zł | BUCKLOS kierownica rowerowa 25.4mm 31.8mm kierownica MTB 620/660/720/780mm jaskółka uchwyt Ultralight Riser Bar dla MTB BMX DH https://a.aliexpress.com/_EIIqPcA Albo srebrna z Allegro https://allegro.pl/oferta/kierownica-trekking-srebrna-25-4-mm-600-mm-hb-c03-12634195510 Zawsze możesz przemalować na biało 😁
  4. Chętnie się podepnę do tematu. Napęd shimano GRX 1x12, rama z mufą 73mm, oś 142 i niestety korba GRX nie pasuje do mufy. Szukam korby i zębatki 36t która da mi dobrą linię łańcucha. Banless twierdzi że nie jest w stanie mi pomóc i nie ma czasu, Garbaruk to tylko zakup całej korby. Ktoś jest w stanie coś wymyślić? Mogę przejść na suprot SRAM, nie ma znaczenia, byle to działało
  5. Nie napiszę konkretnie ile serwis samego widelca i dampera, kosztuje, bo jak już oddaje rower to zawsze proszę o rzeczy, których nie chce mi się samemu robić. Generalnie, pełny serwis z zawieszeniem, widelcem, damperem i jakimiś pierdołami przy okazji to między 1,5-2 tys. zł.
  6. Jeżdżę na RS i robie serwis raz do roku na wiosnę, tłuczony jest konkretnie w tym roku tłumik już zasysał olej, a był on cały czarny, ale zmierzam do tego, że u nas pełny serwis liryka to 200 zł dampera 250 zł, foxa jak jeszcze posiadałem kosztował coś koło 400 zł, tak więc przy zawieszeniu RS przynajmniej u nas na południu nie ma problemu. Miałem porównanie do pracy foxa i właśnie mojego RS i zdecydowanie bardziej odpowiada mi praca RS.
  7. Ja tam pewnie się nie znam ale dbam o cały napęd w tym o łańcuch i jak mi pokazuje ( na dobrym przymiarze ) te 0,5 to wymieniam na nowy i wsio. U mnie taki HG701 ostatnio wystarczył na 5,5tyś kilometra nim pokazał 0,5, więc u mnie na 1,5 sezonu ale co najważniejsze - to błoga cisza i kultura jazdy. Kaseta do dziś nie została wymieniona a ma nalatane ok. 12 tys, po prostu, tu nie chodzi o koszta ale sam komfort psychiczny, do szału mnie doprowadzają wszelakie niechciane dźwięki albo przeskakujący już w końcu napęd gdzieś na wypizdowie 250 km od domu. Ja na pewno zajeżdżać nie będę, jak nowy łańcuch się nie przyjmie to wymieniam wszystko by znowu mieć spokój. Może przy elektryku sprawy wyglądają inaczej, tam w końcu wszelakie dźwięki wydobywają się cały czas .
  8. Dzisiaj
  9. Łapie tyle samo, tylko na matowym bardziej jest to widoczne :P. Malowanie jest OK, bąbel nieOK
  10. NERFME, serwisujesz w Serwisie - rozumiem Koszt? Jakie konkretnie amory ? Dziękuję
  11. Udało mi się znaleźć w sklepie sculture endurance 400 za 7000zł i sculture endurance 4000 za 10200zł. I tak szczerze mimo wszystko chyba wolę zaoszczędzić te 3,2k. Popytałem się w sklepach i niektórzy nawet nie mówili że koniecznie karbon. Że to jak najbardziej tłumi drgania i lekkie jest ale aluminium też jest lekkie w dzisiejszych czasach i będzie dobrze. Nie jestem pewien czy karbonowa rama jest warta dopłacania tych 3,2k zł. Chyba jednak przyoszczędzę tym razem
  12. Powitoł Od moto mam, loncino czy cuś - 22mm i ścianka ze 3mm: mam wrażenie, że waży tyle co pół w/w roweru Poprzeczka niekoniecznie, ale riser min 50mm i do tyłu z 15-20st. by się przydało. Biała... 🫣
  13. Łańcucha nie zdejmuję przez te 2 lata - myję co jakiś czas i smaruję. Jak rotujesz łańcuchem co roku to jeszcze jest jakoś do przyjęcia - wiele osób pisze na forum o rotacji co 400 - 500 km. A wymieniasz łańcuch jak Ci przymiar pokazuje czy jak zaczyna mieć objawy zużycia - bo jak dla mnie to ta dyskusja jest o tym - autor wątku zmierzył i się przestraszył - a żadnych objawów zużycia łańcucha nie ma.
  14. @Chociemir...oczywiście, że tak dlatego podałem inne propozycje, natomiast uwzględniając obecne promocje, relację cena/rama to jest to bardzo dobra opcja. Zgadza się, Revolty w dwóch rocznikach pękały ramy przy sztycy ze względu na metalowy klin, który jakiś matoł wymyślił w zacisku. @Mr.M....dostępność części do topowych marek jest spora więc mostków, haków się nie bój. Problem jest taki, że jak kupisz rower z jakąś kierą aero, a okaże się po fittingu że jest do zmiany to się robią większe koszta, podobnie jak okaże się, że nie pasuje Tobie gięcie. Ja z Tcr;a wywalałem kierę i wsadzałem ze starszego modelu ze względu na gięcie dolnego chwytu. Gdybym musiał zostać z takim np.: Canyonem na którym jeździłem to ta aero kiera pierwsza do wylotu. (oczywiście dla mnie bo komuś innemu może przypasować).
  15. W kwestii waszej rozwiniętej dyskusji:
  16. A musi być ta poprzeczka?
  17. Jeśli nie robisz przynajmniej raz w roku serwisu roweru, to masz rację. Ja zawsze na jesieni robię pełny serwis (nie jeżdżę zimą) i do niego i tak zdejmuję łańcuch. Więc po serwisie zakładam ten, który używałem rok wcześniej. Zero dodatkowej roboty. Kaseta spokojnie wytrzymuje zajechanie 2 łańcuchów.
  18. Bo panorama na miasto.
  19. W latach siedemdziesiątych i osiemdziesiątych ubiegłego wieku miałem skuwacz do łańcucha i klucz do wielotrybu rzemieślniczej produkcji ale o przyrządach do pomiaru łańcucha usłyszałem zdecydowanie wiele lat później 😀. Mniej więcej 10 lat temu kupiłem przymiar ( może kiepski) ale pokazywał bzdury więc go wyrzuciłem. Robię elektrykiem ok 4 tyś rocznie i wymieniam komplet ( łańcuch kmc 9ept + kaseta Alivio) co dwa lata więc nie chce mi się bawić w rotowanie łańcuchów by oszczędzić 100 zł przez dwa lata - zresztą podejrzewam że w czasie który był przeznaczył na kilkunastokrotne wymiany łańcucha zarobiłbym zdecydowanie więcej.
  20. Hej, wracam po ponad roku i przejechanych około 6kkm, żeby podzielić się "pierwszymi" wrażeniami . Rower zakupiłem z niemieckiego sklepu za około 13k zł. Prócz problemu z polskim oddziałem DHL, który dwukrotnie oznaczał, że nikogo nie ma w domu, innych problemów z dostawą nie było, bałem się że będzie musiał dać rower do serisu do poskładania ale przyszedł praktycznie gotowy do jazdy. Z roweru jestem bardzo zadowolony, spełnia moje wszystkie oczekiwania i osobiście bardzo mi się podoba, jak do tej pory zero problemów. Wymienione zostało oryginalne siodło, i niedawno opony z WTB na Tufo. Po przesiadce z enduro - super sztywny, czuć że wszystko co w korbę dajemy to nie ucieka nigdzie, baranek mega wygodny w porównaniu do preostej kierownicy.
  21. Teraz przyszła kolej na NS Bikes, Rondo… https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/spoleczenstwo/2311741,1,poobijane-rondle-polska-ikona-rowerowa-zlozyla-wniosek-o-upadlosc.read?fbclid=IwY2xjawMTzHJleHRuA2FlbQIxMQABHuPG1vFQ_yvoMQcbprU2fd57SLcLB7wwPNGnR8tmVZVZtpFVlPIeq2zAr78g_aem_9lBEaNLAI6Xn-IPIiH6uTA
  22. Bo niezbyt imponująca ta siódma rzeka Polski: Noteć na +/- 40km, okolice wsi Zamość w powiecie konińskim, woj. Wielkopolskie. Jak się przyjrzeć, to na środku na dole widać ciut wodę
  23. Samo malowanie nie jest niczym niezwykły, Kubusie od paru lat mają takie właśnie cieniutkie lakiery pozwalające widzieć strukturę carbonu. Jednemu się podoba, innemu niet. Ale pracować to nic nie ma absolutnie prawa. To się nadaje do reklamacji.
  24. Nie wiem w ogóle czy się zdecyduję, bo mam jakąś dziwną awersję do karbonowych kierownic i sztyc, ale jakby coś to jakiej firmy można śmiało kupić? Chodzi o prostą, powiedzmy, że do MTB.
  25. Co ja ci poradzę, że masz socjalistyczne myślenie? Dla mnie nie ma znaczenia od kogo kupuję - kapitał nie zna narodowości. A że ty mieszasz ideologię do biznesu? No cóż twój wybór - ale nie łudź się, że to ma coś wspólnego z kapitalizmem.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...