Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Potwierdzam, XR331 gną się od samego patrzenia.
  3. 100 mm będzie OK po ugięciu, czyli podczas jazdy, a że będzie wyższy na postoju, no cóż - amortyzatory tak mają Chyba, że mierzyłeś po ugięciu.
  4. Mam na kierownicę torbę Restrap - świetna rzecz, założyłem i już tak została.
  5. @grissleyPodoba mi się twój projekt. Fajna i przemyślana maszyna. Jak na 8 dni to wcale nie wygląda na dużo bagażu. A jeśli chodzi o ramę to zastanów się nad przesuwnymi hakami. Odpowiednio wyprofilowane widełki tylne i jak cię najdzie ochota to będziesz mógł odsunąć trochę koło i dać szerszą oponę. Twój widelec na pewno przyjmie szerszą gumę to i z tyłem możesz kiedyś poeksperymentować. Ja sobie bardzo chwalę to rozwiązanie. Mam to w dw Główka ramy jeśli dobrze widzę na zdjęciach to jest zs44 i taką bym ja osobiście zostawił tak samo prowadzenia pancerzy też bym nie zmieniał. Zastanowiłbym się nad kątem główki ramy ja osobiście dałbym 69 lub 70 stopni. Zmieni się trochę odległość kierownicy ale te 20mm dłuższy mostek nie powinien być chyba problemem. Na koniec dodam tylko, że to ty będziesz jeździł tym rowerem i tobie geometria ma pasować i cała reszta.
  6. Bo odpoczynek pod krzyżem .
  7. Dzisiaj
  8. te Newmeny XR to gravelove kategoria 2... hookless (no i były kilka tygodni temu po 31 - wklejałem w okazjach) EDIT @KrissDeValnor 🤪 teraz zobaczyłem komentarz, czyżbym był tak przewidywalny? Cóż, trzeb brnąć.. Fala dobrych ofert na Newmeny( koła i obręcze) była na b-d kilka tygodni temu... sam te 25 XR rozważałem do Marina San Anselmo małożonki ale odpuściłem. Obręczy DT luzem bardzo raczej nie śledzę (jestem obkupiony w ich koła systemowe klasy niśzszej i średniej)... Natomiast co do piast to bywają ostatnio ofert na DT, np. na Bike24 jest piasta przód 350 boost 28h IS za 37 EUR, na gt2.bike przednie 49 tylne 89 EUR itp itd. Aby nie było że tylko do Niemca naganiam to na same obręcze (tyle że model chyba "za bardzo w drugą stronę") XM481 jest dość dobra oferta oe velo16 na allegro (230PLN/szt 29 32h)
  9. @michalr75 Albo XR391 25 mm, które mają klasyfikację ASTM 3 - w przeciwieństwie do wspomnianych Newmen'ów, które paradoksalnie mają większą dopuszczalną masę (pewnie oba parametry nie są szczególnie istotne w przypadku lekkiej i bez szaleństw jeżdżącej kobiety), i są 40 g lżejsze na sztuce. Na BD 391 są 20€ tańsze od Newmen'ów - tu możesz się uśmiechnąć do @wr81, który zaraz rzuci lepszą ceną (jakby co, to nie będzie na mnie ).
  10. Jeszcze lżejsze i jeszcze szersze niż DT: https://www.bike-discount.de/en/newmen-evolution-sl-x.r.25-29-rim?number=20130749&__delivery=30&__currency=1&gad_source=1&gad_campaignid=2043254636&gbraid=0AAAAADnpmkDlvAc2wyA0sMndoYP9Ok0fZ&gclid=Cj0KCQjwovPGBhDxARIsAFhgkwT_6sFmXXRuIXrlLs4BHz_Te1I-lEZ3PIaqhoi3cMMgZDP3cbbwe5AaAlnxEALw_wcB A co do kółek to jestem od teraz posiadaczem najcichszych kół w okolicy. Po tekście, że newmeny są ciche poszedłem do piwnicy, zerwałem kasetę z bębenkiem, wyczyściłem, posmarowałem obficie Sram Butter i wygląda na to, że piasta zazębia doskonale a jest cichuteńka. Zobaczymy jak się sprawdzi w boju i czy cisza jest fajna. Bo chyba zaczęła się jakaś moda na ciche piasty, coraz więcej ludzi o tym wspomina. Trzeba podążać za trendami.
  11. Dt xr361 ma wewnątrz 22,5mm szerokości i waga w okolicach 410g, Jest asymetryczna czyli będzie lepszy rozkład naciągu szprych lewa/prawa strona koła, co wpłynie na lepszą boczną sztywność. Można jeszcze zróżnicować grubość szprych między lewą i prawą stroną i osiągnąć ten sam naciąg po lewej i po prawej stronie koła.
  12. A to jest obręcz 20 mm... To jeszcze ciekawiej 🙃. @michalr75, zmieniaj póki możesz.
  13. @michalr75 a co Lesio znów nawywijał? 3 lata temu w nocy mokry śnieg siadał na kasetach, na butach i pedałach i tu mógł pojawiać się pewien dyskomfort, ale skoro dało się jechać to każdy jechał i tyle. Po prostu cały urok jazdy zimą i kto nie jeździ, to nie zna
  14. @kaido2 Ja o dziwo byłem przygotowany na tyle, że mi nic nie zamarzło w rowerze - nie miałem błotników po których ściekała zmarzlina na napęd Odnośnie organizatora Wisły, to ma swoje za uszami, niekoniecznie w tematach rowerowych. To mi nie pozwala spokojnie startować i płacić mu kasy za te starty.
  15. Jak nie, praktycznie wszystkie osoby które jechały najdłuższy 2 i 3 lata temu jeżdżą w takich warunkach zimowych ,bądź są do takich przygotowane. Te wszystkie mity co to tam się nie działo i jak było ciężko rozsiali influescerzy u których często wiele rzeczy po prostu leży , stąd takie gadanie. Ot zima w górach się zrobiła i to wszystko. Pogada i warun dla koneserów, ale nie jakiś armagedon którego się nie da przeskoczyć Leszek Pachulski jest fe XD
  16. @leejoonidas A to co polecasz w podobnej wadze, szersze (22mm wewnętrznie bądź więcej) ale wciąż z DT? Bo jeszcze jest czas żeby zmienić obręcze
  17. Chyba 2,2 cali.
  18. @leejoonidas Waga poniżej 60kg, koła będą do roweru MTB, przydałoby się tam założyć kapcie minimum 2,2. Te bardzo szerokie które widziałeś to miały jaką szerokość?
  19. @leejoonidas ja też byłem przekonany, że Ty o Newmen` ach piszesz.
  20. Ale ja odniosłem się do piasty FH-MT510, a nie do piasty Newmen. Bardzo wiotkie są te obręcze, kilka dni temu robiłem tylne koło na tej obręczy i przeciągnąłem naciąg szprych do 125-130 kgf i obręcz już zaczęła się ósemkować, dlatego jeśli żonka jest lekka tak w okolicach 60kg wagi to będą dobre. Te 20mm szerokości wewnątrz to idealne jest na oponę 30C-35C, ale widziałem ostatnio dziewczynę jak jechała na tych obręczach na bardzo szerokich kapciach i dobrze to wyglądało.
  21. No właśnie o tym cały czas piszę, rozpoznanie przez doświadczanie A po pierwszym etapie Trophy byłem tak ujechany że nie wiedziałem jak się nazywam, dostałem gorączki i musiałem iść się resetować cos koło 17-stej Następnego dnia był drugi etap i o dziwo była petarda Dodam jeszcze ze chętnie bym się sprawdził na W1200 czy Carpatia Divide ale odpuściłem 'ze względów ideologicznych'
  22. Hmmm... Kocią Łapę 🙃. Jak po urwaniu przerzutki powiedziałem młodej, że dla mnie to już koniec jazdy na dzisiaj i jak zobaczyłem jej minę (moja też była nietęga zapewne) to stwierdziłem, że nie mogę jej tego zrobić. A że chodzę dość szybko i świadomość, że od Mosornego do samochodu będzie z górki to stwierdziłem, że kontynuujemy 💪. Zaplanowane było generalnie do Urwanicy, ale skończyło się na Kociej. Przy Policy miałem mały dylemat, ale po przeliczeniu stwierdziłem, że ogarniemy do zmroku. Nie nagrało jakiś 900 m:
  23. Nic mnie tak szczerze nie ucieszyło jak fakt, że za chwilę nie będzie można trzymać psów na łańcuchach. Jak nie trawię czepialstwa nadmiernego i pod..nia tak jak to przejdzie wielu będzie miało ze mną ciężkie przeżycia
  24. On w każdym poście pisze o tych rythmach, jak bot jakiś. Do autora: idź w downcountry, orbea oiz, chiesel evo, canyon lux trail itp. ALE - z tych wszystkich to wziałbym chiesela bo nie ma tych nieszczęsnych sterów acrosa z prowadzeniem linek przez topcup i łozysko. Choć i na to już pojawiły się na rynku wtórnym patenty.
  25. Ech te przygody z przerzutkami... ja jeszcze żadnej nie zmieliłem choć z dwiema było blisko. I z buta robiłeś od wieży Policę czy jak bo jak tak to grubo A z Leskowcem to widzę znasz co nieco temat. Raczej chodzi o coś takiego na spokojnie bez napinki, bez morza korzeni i kamerdolców.
  26. @michalr75, pisałem ogólnie i praktycznie każdy, bo sportowcy popełniają też różne na skutek wypięcia kabli, czy różnych nieraz dziwnych kalkulacji. Mnie też bywało, że odcieło na 150 km kiedy wcześniej lecieliśmy tempówkę po premiumach x klimetrów w okolicach 40 km/h , bo trzeba było np zawodnika wyprowadzić, czy inna sytuacja. To są te błędy nieraz "siła wyższa" i później się płaci Klasyką , którą widzę od dłuższego czasu dlatego w pewnych miejscach i tematach pewną wiedze zostawiam dla siebie. Naród spokojniejszy i głowa od ich krzyku nie boli Czyli zrobiłeś najważniejsze rozeznanie w temacie którego nie zastąpi żadne gadanie, bo takie doświadczenia na własnej skórze niejednokrotnie są najskuteczniejsze I każdy kto obecnie jeździ zwłaszcza te ultra maratony przez takie rozeznanie przeszedł Organoleptycznie tematu zawsze trzeba dotknąć, by następnym razem było tylko lepiej 1000 km longiem - tu dochodzi ogólne zmęczenie i to na takim poziomie, że bywa iż nie jesteś w stanie ustać na nogach, odlać się, gadać, a co dopiero jarzyć, a więc uważanie żeby się nie zabić jest praktycznie żadne. Dziura której nie widzisz i lecisz jak wór kartofli bezwładny w przepaść, gdzie po czasie się budzisz i nie wiesz gdzie jesteś i co w ogóle tutaj robisz Aczkolwiek pewne rzeczy można wytrenować, jednak wystąpienie takiego zjawiska istnieje z bardzo dużym prawdopodobieństwem, gdzie na 200-tu tego nie uświadczysz I na rowerze jest to bardzo zgubne , bo kręcisz niby dobrze, wykonujesz drobny manewr i okazuje się , ze jest kupa i gleba I dlatego by np do takich sytuacji nie doszło zwłaszcza na takim MPP w Górach jadę longiem do tych że gór, biorę normalną kimę i po powiedzmy tych 4-5 godzinach świeży gonie i co się okazuje dopadam tych co nie spali i odjeżdżam im jeszcze 40 km przed metą.
  27. Piszczy. Na razie sprawdziłam "w domu" z pomocą. Piszczenie pojawia się w momencie obrotu korby i zmiany biegu - tak na "sucho", że koło leci i zmieniam bieg już nie. @chudzinki - no to dopiero sobota, albo niedziela wyjmę kółka i się pobawię, bo teraz po nockach mi się nie chce 😁 i dam znać. Nie wygląda to na jakiś trudny temat, byle se nie narobić więcej złego. Jak nie to, to pójdę do serwisu.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...