Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Są zębatki okrągłe, są owalne, są także prawie sześciokątne: https://bikerumor.com/reinventing-the-chainring-doug-brown-jr-spreng-reng-project-interview/
  3. Shimanowe 40t ma cześć zębów naciętych żeby ułatwić wejście lub zejście łańcucha. Na pierwszy rzut oka wygląda na uszkodzony.
  4. Zapowietrzony, pełny serwis się kłania. Do wymiany wszystkie uszczelki, padła ta od ifp.
  5. Dzisiaj
  6. Oczywiście że tak, tyle tylko ze w pierwotnym założeniu temat tyczył się dwóch typowo "ściganckich" konstrukcji, w tym najwyższego modelu w ofercie Cube. Rowery owe oscylowały wokół 20 000zł, stąd też nastąpił początkowy entuzjazm względem konstrukcji o sportowej geometrii. @thetere ...zamiast kaleczyć poprawną polszczyznę bezeceństwami w stylu, że aż zacytuje, mimo że oczy krwawią, "w istocie to bardzo głupie zdanie" , pochwal się "miszczu" jakim to rowerem wozisz swoje 4 litery i jakie to, mniemam bardzo szerokie, doświadczenie masz z współczesnymi konstrukcjami XC, skoro w tak wielkim stopniu są Ci solą w oku. Postępu nie zatrzymasz. A aluminiowe Author'y, z trzeba blatami na korbie, wyginęły bezpowrotnie, podobnie jak Golfy III, garnitury z mikrofazy i mamuty. Poproś kogoś ze znajomych, może da Ci się przejechać i spadnie Ci z oczu zasłona i wyjdziesz z ciemności ku światłu 😂.
  7. Drodzy forumowicze, do takiego jeżdżenia dla samego jeżdżenia, po szosie, drogach polnych i leśnych chciałbym sobie kupić kask z szybką, żeby nie dostać np. gałęzią w oko, a żeby w zimne dni nie parowało jak okulary, które czasem noszę. Jest sens sobie taki kask wziąć, czy te szybki się nie sprawdzają? Czy bardzo się przejmować, że dany kask jest opisywany jako "miejski", czy jeden pies? Może polecacie jakiś model, najlepiej budżetowy (ja wiem, że każdy tu dba o bezpieczeństwo, ale do jeżdżenia drogą polną z b. umiarkowaną prędkością nie potrzebuję cholera wie czego, byle jak uderzę w np. brzozę, to mnie nie zmiotło z planszy - nawet na motocyklu jak zaliczałem gleby, to zawsze miałem łapę między kaskiem a asfaltem, więc wiem, że odruchy mam prawidłowe, w odróżnieniu od np. pewnego mojego kumpla, który upadki amortyzował twarzą). Podobają mi się Uvex Stride Visor i Uvex Finale Visor, ale totalnie się nie znam
  8. Wszystko fajnie ale nadal masz produkty z mniej ścigacką opcją. Nie ma myk myków, nadal większy "bałagan" przy mostku, nadal kabelki i tak dalej z kątami bliżej 69-70* na główce. Nawet 30-tu wew na obręczy też nie ma. Bez kabelków ale z tym co wymieniłem też jest. Taki Epic na Rebie to są paści czy jak? Będzie kłopot z pójściem do żyda za parę lat?
  9. Ocam nie nadaje się na, dłuższe trasy to 140 skoku za dużo na dłuższe trasy, i raczej go już nie dostaniesz bo obecnie mają tylko 2026 i koszt to 19.000 pln Ja osobiście mam oiz najtańszy na di2 który zdrożał u mnie wg. Ubezpieczyciela rower jest wart około 45k korba owal kaseta kółka przerzutki garbaruk z weglowymi ramionami pomiar inpeak i 10k poszło
  10. Nad górą chmura, w tej chmurze dziura, moja sąsiadka to stara... się jak może, choć ma tępe noże, pokroić kurczaka, ot historia taka.
  11. Ugięcie amortyzatora pod statycznym obciążeniem, a szybkość reakcji na obciążenie dynamiczne, to dwie różne sprawy. Podczas nagłego obciążenia decydująca jest reakcja tłumika, a ta zależy od lepkości kinematycznej oleju (działają zaworki, szczeliny przelewowe którymi ustawiamy reaktywność amortyzatora) W zakresie temperatur od 20°C do 0°C lepkość potrafi wzrosnąć kilkukrotnie (olej gęstnieje), a poniżej zera to już praktycznie inny olej😲😉, nic dziwnego, że amortyzatory "twardnieją". Jeżeli latem amorek był ustawiony na tłumienie, to zimą można "poluzować" i poprawić sytuację. Jeżeli zawsze pracuje "na luziku" (tak jak u mnie😉) to trzeba się pogodzić, że zimą będzie twardo.
  12. Amortyzatorów na rynu nie brakuje w tej chwili, to pewne. Pytanie jak długo ta górka będzie konsumowana. Ciekawe rzeczy musiały/muszą się dziać w tle. W wywiadzie niedanym właściele 7Anna mówili o gotowych ramach ciętych na kawałki i kaskach rozjeżdżanych buldozerami przez niektórych producentów... Z cenowych atrakcji dla odmiany ze stajni FOXa to np 36 Performance Elite 160m grip 2 za 329EUR (factory za 449) https://www.mount7.com/fox-racing-shox-36-performance-elite-grip-2-ohne-ovp-shiny-black-ohne-decals-160mm.html
  13. No właśnie… A jak jak spojrzałem jako laik, wydało mi się że mocno objechany ten blat od korby 🙂
  14. @bzyk69 gdzie kupowałeś rower? zaciekawił mnie Silex ale wolałbym kupić w jakimś sklepie stacjonarnym, który doradzi to i owo a jesteśmy z tej samej okolicy...
  15. Troszkę ponad budżet jest orbea orca m35 na 105 di2 troszkę tj 4kpln kosztuje 17.400 ale tu masz full carbon koła w carbonie napęd w elektryce i projectone za free
  16. Przy 181 cm wzrostu o L-ce nie ma nawet co myśleć.
  17. Musi być to trek albo cube bo jest jeszcze inna marka hiszpańska z najtańszym carbonem w cenie 18k pln na gx axs z sidem własnym kolorem z ich palety droper możesz dokupić koła jeszcze lżejsze niż standardowe carbonowe i projekt one tylko nie płacisz nic za kolor a jedynie za droper i inne bajery Jeśli zrezygnujesz z kierownicy z carbonu i dobierzesz droper bez lepszych kół wyjdzie cie jeszcze taniej niż ten trek A zapomniałem o marce ORBEA ALMA M-PRO (najtańszy z carbonów ht)
  18. Upgrade kit DT Swiss do piast 370, z ratchetem 36t i bębenkiem HG stalowym. Pierwszy zakup w gt2.bike.
  19. Na pierwszy rzut oka wygląda w porządku.
  20. uważaj na porady, tu jest jeden co nigdy na zjazdach nie miał 50km/h - warto rozważyć kto ma jakie doświadczenie
  21. Witam, planuje zakup używanego roweru. Niestety nie znam się dobrze na podzespołach i ich zużyciu. Czy mógłbym Was prosić, o ile w ogóle się da na podstawie tych dwóch zdjęć, jakie jest zużycie kasety i koronki od korby ? Właściciel twierdzi że rower nie ma więcej przebiegu jak 1000 km. Czy można to na podstawie tych zdjęć, choć trochę w przybliżeniu to stwierdzić ?
  22. Jeśli chodzi o wiek to nie wiem ile masz lat ale tu widać podróżujących w wieku ewidentnie 80+, jeśli chodzi o towarzystwo to zawsze da się znaleźć - mój sąsiad owdowiał w wieku 66 lat i w wieku 75 lat spotkał przypadkiem swoją sympatię ze szkoły ( też wdowę od dość długiego czasu ). Po kilku latach żałował jednego - że nie poszukał jej kilka lat wcześniej 😀
  23. Niekoniecznie, jeszcze nie słyszałem żeby policja rowerowa dała komukolwiek mandat za kupno tańszych eksploatacyjnych odpowiedników 🙂 a przerzutki to podejrzewam że z odrobiną szczęścia, przez cały okres użytkowania nie będziesz musiał wymieniać. W istocie to bardzo głupie zdanie. Kupować coś zamiast pod siebie, to coś co jest "na czasie". Tylko że to coś "na czasie" jest budowane pod wyścigi które fragmentami przebiegają przez takie odcinki, które Ja jako mieszkaniec "płasko-polski" bałbym się pokonać rowerem typu enduro. Chcesz nam tym postem powiedzieć, że współczesne progresywne MTB jest optymalne pod szlaki jakie widzimy na wyścigach XCO, jak i pod dróżki wielkopolskich borów sosnowych ? Wiem, dziś nie ma zbytnio wyboru, ale jakby autorowi przyszłoby zrobić przelotówkę po ubitej równej drodze do kompleksu leśnego dwa powiaty dalej, to dopiero poznałby smak przytoczonego Treka ocierającego się o downcountry.
  24. Miało to zabrzmieć, że nie po terenie. Nie łap mnie za słówka 😛
  25. Chętnie, gdybym miał taką możliwość, ale ze znajomych nikt nie posiada, a chwila w sklepie, to jednak nie to samo co chociaż kilka minut w terenie.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...