Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Z ostatniej godziny
-
[Lampka] Co kupisz jak masz 50 a co jeśli masz 150zł
cervandes odpowiedział PoleK → na temat → Akcesoria rowerowe
Ja mam drugą lampkę magicshine, czyli tak jakby oryginały od których chinole zerżnęli - i w obu tryby migające dzień i migające noc są dostępne wyłącznie z pilocika. Piloty magicshine są powszechnie dostępne - może są kompatybilne i da się dokupić? -
Zarejestrował się nowy użytkownik: Vitaltas
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: BubbaGamp
-
Witam, mam Kross esker 2.0 z obręczami 622x25 na oponach wtb 700x45(według specyfikacji miało być 622x19, wtb 700x42) a że jeżdżę po samych ścieżkach i asfalcie chciałbym zmienić opony na węższe. Zamówiłem Continental ultra sport III 700x32 i 700x28 (nie wiem które zostawić) według tabelki z forum nie będą pasować , a według chat gpt będą na granicy pasować. Czy ktoś by doradził czy do tych obręczy będą ok?
- Dzisiaj
-
Była mowa o wożeniu roweru ciężarówką i korzystaniu na postojach. Zatem teren może być jakikolwiek. Moim zdaniem rowery z przedziału full XC / downcountry / trail z małym skokiem to najbardziej uniwersalne rowery jakie mogą być do jazdy po za asfaltami.
-
sznib obserwuje zawartość → [Full] na lata do 9k
-
Dokładnie, na taki rower to optimum. Sam się takim turlam i najczęściej trasy ok. 30km robię. Kilka razy zdarzyło mi się w okolicach 80km zaliczyć, ale jaki byłem umęczony... A chodzi o to żeby mieć funa z jazdy, a nie się męczyć.
-
Przejechałem już na tej motorynce 300 km i jestem zadowolony. Rowerem bym tak nie potrafił jeździć.
-
[Nawigacja] Garmin Edge - pytania, problemy, jak to zrobić
Eathan odpowiedział TurboRower_18 → na temat → Akcesoria rowerowe
Pewnie wiesz, że w ramach Connecta masz opcje planowania tras i za nic nie płacisz? Może to jest rozwiązaniem Twoich problemów z komootem? Sam wybrałem inną drogę. Niby mam komoota bez ograniczeń - stary użytkownik + mapy całego świata - ale się nie polubiliśmy. Wybrałem Stravę, tam opłacam abo i jestem mega zadowolony. - Wczoraj
-
[koła] tarcie w okolicy przedniego koła
StrayRider odpowiedział tymek1850 → na temat → Koła rowerowe
to gdzie jest problem? W przednim kole/widelcu nie ma za dużo tych "okolic" - może być jeszcze "ósemka" krzywiona obręcz; -
Po dojechaniu tych 40km do singli będziesz już myślał tylko o powrocie… a to znowu 40km na tej ciężkiej krowie xD może elektryka w takim razie? Tylko budżet trzeba zwiększyć
-
Race Kingi do powiedzmy tralówki... coraz lepiej. Niech wozi szpej do szycia bo to przyszłości nie ma. Już pomijam jak to się w terenie zachowuje. Chcecie chyba niektórzy by chłop wracał w karetce... Dziś współczesne fulle z kat trail/enduro za Chiny nie podpadają pod "bo się da". Nie na takich dystansach, nie na stałe w takich klimatach i takich warunkach bytowych. Opony jak już trzeba zmienić na takie trailowe typu Hansy Schwalbe albo High Rollery Maxxisa. Proponuję jednak zejść na ziemię i jak już tak "parkować" by gdziekolwiek nie było dalej niż powiedzmy max do 15 km w jedną stronę. Wtedy jest o czym rozmawiać.
-
[do 10k] szosa na zawody, treningi i wypady
zate odpowiedział 1938 → na temat → Jaki rower kupić do X złotych?
TdP Amatorów, amatorów, amatorów, amatorów. amatorów... A tu, czytam, sami pro wannabies. -
[Zdjęcia] Codziennie Jedno Zdjęcie
forscher odpowiedział klon → na temat → Rowerowe forum na max - ogólna dyskusja
bo rowerowi ochłoda też sie należy -
kipcior obserwuje zawartość → [Full] na lata do 9k
-
Znaczy 40km w jedną, 40 w drugą i jeszcze na jakąś górę wjechać? No da się, jeszcze taki stary nie jesteś żebyś musiał mieć prąd do tego, ale trzeba dobrej formy. Sam takie eskapady zdecydowanie bardziej wolę robić gravelem z amorem, ale jak go nie miałem to robiłem tak fullem. Tylko skoro sam dojazd to będzie większość trasy to bym rozważył zakup szybkich opon w stylu Mezcal czy inny Race King i małej pompki elektrycznej. W terenie też się będzie dać, przynajmniej kiedy jest sucho, a nie stracisz tyle sił na dojeździe.
-
Te sensy, które podał @nossy to nawet mi się podobają, a mam awersję do sztywnych osi i hydrauliki. @noexcuses jeżeli pierwszy start planujesz dopiero za dwa lata (pewnie ćwiartkę), to raczej poszukaj kogoś, kto pomoże Ci dobrać długość korb, poprawić pozycję siodełka, czy nawet ustawić klamkomanetki - tego bez doświadczenia i online nie da się zrobić - niż na siłę podnoś koszty roweru, bo 105 jest lepsze od tiagry. To będzie miało większe znaczenie niż to, czy wybulisz na rower 3k, czy 8k. Zawody w Polsce raczej są rozgrywane na płaskich i dość krótkich pętlach, więc nawet nie zauważysz że brakuje Ci koronek z większą ilością zębów. Do tego będziesz kombinował, jaka przystawka TT Ci pasuje, a jaka w ogóle nie wejdzie do kierownicy, jak będzie za bardzo customowa. A jeszcze dojdą buty (i do roweru i do biegania), może pianka, wejścia na pływalnię. To wszystko są koszty. Kiedy więcej koronek się przydaje? Jak masz fajną okolicę w pobliżu i od momentu zakupu wiesz, że będziesz sporo podjeżdżać. I jest to dość fajny bodziec treningowy. Dwa lata to spory okres, by wybadać, jak ułożyć szosę pod siebie. Czego na pewno nie rób? Nie kupuj roweru, który Ci się nie podoba.
-
[Zdjęcia] Codziennie Jedno Zdjęcie
Cross90 odpowiedział klon → na temat → Rowerowe forum na max - ogólna dyskusja
Bo carpe diem -
[Statystki] Dystans 2025
Lextalionis odpowiedział smw44199 → na temat → Rowerowe forum na max - ogólna dyskusja
Bliitz - 17415 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 15966 km (mtb, szosa + trenażer) [10716 km outdoor] bashey_pl - 8701 km (cross 3.3kkm, gravel 3.5kkm trenażer 1.9kkm) SpinOff - 7261 km (szosa, gravel, trenażer) provayder - 6856km (szosa, MTB) michalr - 6058 (terenówka, mieszczuch) przeciętny - 6000 km (mtb,grv) bubulin - 5149 (mtb 26 carbon semi slick / mtb 27.5 full ciężki) Jacekddd - 5051 km (velomobil - rower poziomy) wojtbike - 4059 km (cross) smw44199 - 3999km (cross) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 3973 km Cross90 - 3561 km (Szosa, MTB, Cross, Trenażer) dfq - 3558 km (MTB, gravel, trenażer) Miro1970 - 3238 km (stalowe turystyk i fitness) Zbyszek.k - 3105 km. (trenażer + gravel) Lextalionis - 3054 km (gravel) thorcik - 2659 (mtb) Joker86 - 2600km( gravel , schwalbe Kojak) Revolta - 2502 km ( MTB ) Grochu86-2496km(gravel,szosa) CoolBreezeOne - 2419 km (MTB) Sansei6 - 2225 km (MTB) spidelli - 2085 km (szosa: 790 gravel: 1263, MTB: 32, trenażer: 1498 - nie liczę do dystansu) JWO - 1966 km (MTB) NerfMe - 1712 km (MTB) szczupak56 - 1104km (cross 1027, mtb 77) DickSteele (1096 km szosa, 1411 km trenażer) Electronite - 696km (szosa) TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy) Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB) -
A to w jedną stronę czy w obie A tak serio skoro gość ma plany na jakieś single to raczej płasko w okolicy nie jest. Już widzę jak dymacie analogiem 20-parę kilosów z takiego Żywca do Bielska "bo się da" zwłaszcza ujechani na powrocie i na terenowych kapciach. Prawie setka km dojazdu i powrotu to jest tak chory temat, że nawet nie wymaga komentarza. To tak jak bym od siebie z pod Wieliczki dymał tam i z powrotem do Kasiny
-
Gdzie ty chcesz tego fulla z 9k w trasie trzymać?
-
cvexec zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
bogus obserwuje zawartość → [Manetka sztycy] I-Spec II
-
Większość powinna pasować. Tak naprawdę potrzebujesz adaptera I-Spec II pod manetkę. Co najmniej kilka firm mniej lub bardziej znanych takie rzeczy ma w ofercie. Ze znanych BikeYoke, Wolftooth a z mniej znanych wspomniane Ztto. 99% manetek do droppera podejdzie pod taki adapter.
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: cvexec
-
To może spójrz na temat z innej strony: - pierwsza szosa więc nie wiesz czy ci to w ogóle podejdzie, nie wiesz jak twoje ciało dopasuje się do nowej pozycji podczas jazdy - pierwsza szosa więc nie wiesz jaka geometria jest dla ciebie odpowiednia - 12k to wcale nie tak mało - polygon to marka krzak Podsumowując - pojęcia nie masz o jeżdżeniu szosą a chciałbyś wydać kupę kasy na rower z napisem na ramie, który całe środowisko szosowe ma głęboko w d. Załóżmy, że ci się szosa nie spodoba, geometria nie podejdzie...kto to od ciebie odkupi i za ile? Osobiście bym się w to nie pchał, jedyna sytuacja w której rozważałbym zakup polygona (czy ogólnie czegoś z tak marginalną pozycją na rynku) miałaby miejsce wtedy kiedy na rynku nie byłoby innego odpowiednika a byłbym pewien, że to jest dokładnie to czego szukam i zostanie ze mną na długie lata. Za te 12k kup sobie orbea orca na 105 di2. Popularny model, pośrednia geometria, pojeździsz trochę i będziesz wiedział w którą stronę chcesz pójść.
-
[do 10k] szosa na zawody, treningi i wypady
1938 odpowiedział 1938 → na temat → Jaki rower kupić do X złotych?
Na TDPA zjeżdżają się ludzie z całej Polski, w tym z rejonów, gdzie nie ma takich podjazdów. Założę się, że połowa nawet nie trenuje systematycznie. Di2 nie zaszkodzi, set kół będzie, a obecny FS do zmiany czy ujdzie? Z jednej strony się zgodzę. Wyprzedziłem najsłabszych z nadzieją, że Harnasia podjadę bez przeszkód. Niestety, na całej szerokości prowadzili. Kilku osobom udało się przejechać. Nieco lepiej było na ściance Bukovina, gdzie organizatorzy dbali o to, by po lewej był przejazd, próbowałem jechać, ale już nie dałem rady. Wiecie, dlaczego. Z drugiej strony każdego może odciąć, każdy może mieć usterkę, więc rozdawanie DNF za zejście z roweru zniechęci większość osób do rywalizacji. Można wprowadzić zasadę, dodać do regulaminu i komunikować to przed startem, że jeśli wstajesz, to masz obowiązek zjechać na prawą stronę lub natychmiast przejść na prawą stronę i jeśli kogoś przyblokujesz lub prowadzisz lewą stroną, to z automatu DSQ. W praktyce służby by przeganiały na prawo, a DSQ dostaliby oporni. Wsiąść na rower na podjeździe nie umiem. Na platformach może bym się odważył. W zatrzaskach mam blokadę. No ale tak to wygląda. Jazda w małych grupkach na ciacho i kawkę lub jazda w 100-osobowym peletonie w tempie 25 km/h. W tym roku nie chce mi się samemu trenować i jeżdżę ze średniakami. Tempo po płaskim 30-35 km/h. Ścigamy się tylko na górkach. A te jazdy dają w kość, bo na każdej jest 1000 m przewyższeń. Po jednej tydzień mnie trzymało. Nie zatrzymujemy się w trakcie, a dopiero na mecie. Napinacze mają swoje zamknięte ustawki i nie wiem, jak do nich dołączyć. Tylko komu się chce robić objazd trasy? No chyba że ktoś jedzie na dłuższy urlop i może sobie kilka dni wcześniej przejechać trasę. Jest dużo. W tym roku pod względem organizacji najlepszy był wyścig w Skale. Będzie jeszcze Tatra Road Race - podobno mocniej daje popalić niż TDPA. Z trudnych maratonów MTB ostał się DareToBe, ale ostatnio ma pod górkę. Służby zakwestionowały niektóre odcinki i muszą zmieniać trasę. Szkoda Cyklokarpat. Ale MTB powoli odchodzi w niepamięć na rzecz szos i szutrów. Może MTB ma za słaby marketing, może trasy za trudne. Są szkolenia MTB, ale na szosie nie widziałem. Chętnie bym się zapisał do klubu, gdyby był trener, wspólne treningi, pomoc, itd. W jednym sezonie przycebuliłem i znalazłem tani nocleg koło stacji Wierch Rusiński. Inne hotele też już były zajęte lub żądały pobytu na 5 dni. Dojechałem pociągiem już po zamknięciu biura zawodów i po pakiet udałem się rano. Na miejscu brak depozytu. Pozostaje odwieźć do pensjonatu. Dojazd i powrót zajęły długo. Przez ten czas puścili już wszystkich. Jadę sam i doganiam trochę osób. Harnaś - pusto - wyjeżdżam cały. Bukovina - kilka osób prowadzi, przeganiam ich na prawo - gorsza jest druga część, bo już mięśnie czuć po pierwszej części, ale obniżam środek ciężkości i wyjeżdżam całą. Ten sezon był cały nieudany, nie miałem siły na podjazdach, każdą nawet najmniejszą górkę męczyłem, zmagałem się z problemami zdrowotnymi po jazdach, ale to efekt braku planu, systematyczności i bezsensownego tłuczenia km weekendami. Jeśli wtedy przejechałem całość w siodle, to teraz, gdy mój poziom wytrenowania jest wysoki, była szansa zrobić naprawdę dobry wynik. Tylko trzeba startować ze świeżymi nogami, a nie jechać w nocy Tour of Małopolska lub na ustawkę dzień wcześniej. Kolejna rzecz to ustawianie się z tyłu, bo jednak strach z przodu. -
Rower Polygon strattos s8x..jest ktoś kto posiada taki a może ktoś z was macał na żywo i by wyraził swoją opinię .Była by to pierwsza szosa,więc wiadomo może ktoś bardziej obeznany powie czy np ona jest warta uwagi czy szukać czegoś innego np lżejszego ale z np 105 a nie ultegra.. W zawodach udziału brać nie będę ,więc czy ta waga jest aż tak ważna?pytam was bo zapewne bardziej jesteście w tym temacie obeznani
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: malpa89
-
Sprawdz te dwa, jeden carbon drugi alu: https://www.bike-discount.de/en/radon-skeen-trail-10.0-3 https://www.bike-discount.de/en/radon-skeen-trail-al-8.0-3 Fajna trailowka pobawisz sie wszedzie. Mi nawet na mazowszu w trailowce brakuje amortyzatora ale dodatkowe opcje regulacji w czasie jazdy pomagaja. Tylko serwis foxa drogi. dlatego lepiej brac rockshoxa. Ten w carbonie kozak i tam tez mozesz regulowac w czasie jazdy to pojedziesz doslownie wszedzie
-
[zakupy cz5] co kupiłeś ostatnio z części rowerowych
bogus odpowiedział Puklus → na temat → Rowerowe forum na max - ogólna dyskusja
Szkoda, katalogi znam, byłem ciekaw czy trzyma fabrykę czy są odchylenia. Vittorie generalnie dosyć ciężko wchodzą na obręcze w porównaniu do innych opon. -
Jednak hamulce hydrauliczne ale kaseta 10 przelozen slabo. Ostatnie przeskok o 2 zabki teraz mam 1 blat z przodu i 11-51 z tylu i przeskok wlasnie o 2 zabki i bardzo brakuje mi tego pomiedzy, tak aby te ostatnie 5 przelozen bylo o 1 zabek a nie o 2 zabki Bardzo zaluje ze nie wzialem 2 blatow z przodu i 12 speed 11-34 z tylu, moglbym idealnie dopasowac przelozenie do danego treningu akurat kross 6.0 pod tym wzgledem wypada super. Tego wybralem dla dziewczyny. W tym przedziale cenowym nie widze nic lepszego. potem juz przeskok na carbonowe czyli 8k+
-
To nie jest tak że Rift zonem nie da się jechać 40km po asfalcie. Dojedzie się z średnią 22km/h zamiast 30km/h i tyle.