Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Mam w ręku te moje tektro rl 570 . 23,8 mocowane w miejscu gdzie kierownica lekko robi się cieńsza - czy nie tuż przy mostku gdzie jest 25,4 tylko ok 4 cm dalej tam gdzie zaczyna się owijka. Zobacz na swojej kierownicy czy jest ok. Klamki są w Waw, cena za pół ceny. Albo dwie w cenie jednej
  3. Na koniec jeszcze tylko pokażę Wam środkowy palec (nie mój), bo to on jest zwykle najmocniejszy: Brytyjczyk posiada najsilniejszy środkowy palec na świecie! Wspinacze skałkowi też prędzej zawisną na środkowym niż na wskazującym: Wskazującym to można sobie podłubać w nosie:
  4. https://bestbikeadvice.com/gb/en/bikefit/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw3tCyBhDBARIsAEY0XNkBuua1KEoOEQ0SL4SOxIeoN12lHqBi4POey2D2g83aw7QftFGXCdoaAvgEEALw_wcB
  5. dzięki
  6. Głównym problemem będzie pewno fakt, że zębatki GRX nie pasują do korby 105.
  7. bo https://www.youtube.com/watch?v=-prqFZ79uKQ&list=RD-prqFZ79uKQ&start_radio=1
  8. Możesz wziąć na rok i bodaj na 170 dni zapauzować
  9. Nie wiem czy będą wygodne dla dziecka ale regulację odległości od kierownicy mają https://allegro.pl/oferta/klamki-hamulca-promax-race-2-szt-czarne-31-8-23-8-17504494867
  10. Dzisiaj
  11. Widzisz problem jest taki, że w dziecięcych rowerach szosowych z kołami 24" (które są praktycznie nie osiągalne) czy 26" nawet z ramami XS przeznaczonych dla dzieci producenci montują osprzęt dla dorosłych. W związku z czym zderzamy się z takimi problemami jak zasięg klamkomanetek, korby 170mm, siodła, mostki 110mm, sztyce z offsetem 20mm itp. Pierwsze lepsze zdjęcie z neta obrazuje w czym rzecz. Mała szosa, dla dziecka, sztyca z offsetem, mostek 70-80mm i baranek wywinięty do góry bo rower robi się za długi, mimo że długość nogi prawidłową. Do tego dorosłe klamkomanetki których dziecko nie jest w stanie bezpiecznie sięgnąć więc dołożony jest hamulec przełajowy. W tym wypadku jeden.
  12. Ok. Gadałem z Wichu, twierdzi, ze da się tego deluxa z ramy nowej wsadzić w starsza poprzez wyprasowanie pierścienia metalowego z dampera i wtedy stare tuleje wejdą jak w masło. Mówił jednak , ze nie ma sensu pakować tego dampera do tej ramy z dwóch powodów: 1. zawór jest od dołu i nie napompuje go gdy jest w ramie (potrzebuje zawór od boku) 2. system twinlock (manetka) nie będzie działał z damperem bo wejście linki jest od góry a ma być od dołu. W takim razie, gdyby ktoś potrzebował, będę miał tego deluxa 165x45 na sprzedaż (priv). Wracam jednak do punktu wyjścia. Czy ktoś z was już przerabiał upgrade Sparka z 2017+ rama poprzez wymianę dampera na cos lepszego?? Zaproponujcie cos bo Scott oficjalnie potraktowal mnie tak: Napisałem do kontakt@scott.pl i poprosiłem o wykaz damperow kompatybilnych z moja rama i otrzymałem taka odpowiedź: "
  13. Speed King...mniam mniam..latałem na niej Puchar Tarnowa XC na Marcince...he he dosyć dawno temu. Tak w zasadzie to nie widziałem w niej żadnych wad. Bardzo lekka, fajny bieżnik co to obleciał po każdej nawierzchni, nawet mokrej. Może ciut za szybko jej ubywało ale coś za coś.
  14. Koła z tych główniejszych rzeczy
  15. Życie to jednak nie je bajka... Dobrze, że mam bajka, jest rower, jest power
  16. Lepiej nie patrzeć na oznaczenia rozmiarów, a bardziej na geometrię i wymiary, przy czym w przypadku braku doświadczenia, najlepiej się przejechać przed zakupem - jeśli nie da rady wybranym modelem, to można czymś w miarę zbliżonym wymiarami. Czasem można wypożyczyć rower na testy (np. w Decu). Poza daną wielkością ramy, patrzy się na stack i reach, co daje jakieś pojęcie o wysokości i tzw. zasięgu ramy (wyjściowo mówi to o potencjalnej pozycji możliwej do osiągnięcia - im większy stack i mniejszy reach, tym pozycja bardziej wyprostowana). W uproszczeniu : żeby rower był zwrotny, to nie może mieć zbyt dużej bazy kół - w tym długiego tylnego trójkąta/rurek łańcuchowych, i zbyt progresywnej geometrii (czyli dużo mniejszego kąta główki ramy). Przykładowo : rower o bazie 120 cm i główce 66 stopni będzie mniej zwrotny od tego z bazą 110 cm i główką 70 stopni, ale za to stabilniejszy na wymagających zjazdach (to w odniesieniu do MTB).
  17. Nie oceniam. Ale ten temat skojarzył mi się z tym, że kiedyś(podobno) dzieci jeździły na rowerach "ukrainach" pod rama: Kiedyś w szosach były spotykane też takie klamki: I kto by jeździł rowerem z barankiem nie mogąc wykorzystać wszystkich możliwych chwytów ...
  18. @spidelli to brzmi jak elektroniczna zemsta 🤣 ale potwierdzam się zdarza czasami
  19. O napędzie już było, o hamulcach też, coś jeszcze, czy zamykamy ?
  20. Biorąc pod uwagę założenia: -ważył około 450g (lub mniej:) -kosztowała do 150zł? -na wyścigach XC 1. CONTINENTAL Speed King RaceSport -waga OK; -opona na bardzo wąskie użycie w konkretnych warunkach(większość opon w tej wadze będzie mieć te same cechy); -trzeba mieć umiejętności, aby na takiej oponie jeździć w innych(gorszych) warunkach niż przewidziane; 2. -może można by je zakwalifikować "tylko na asfalt"; -na pewno nie w teren i w zakręty; 3. -opony do wyścigów, jeśli nawet są to wyścigi dla 10-latków, to trzeba się liczyć z wagą opony w granicy 600-700g przy rozsądnej ceny za sztukę; Poniżej kilka "dobrych opon" : CONTINENTAL Race King ShieldWall CONTINENTAL Cross King Continental Race King Schwalbe Smart Sam SCHWALBE Black Jack Można też pomyśleć nad różnym rozmiarem opon szersza z przodu na poprawę przyczepności w zakrętach i lub różne bieżnik na przód i tył(np. Race King tył, Cross King przód)
  21. Mnie coś zaczął szwankować albo czujnik tętna H10 albo licznik - w każdym razie coraz częściej nie chce się łączyć. I tak jak piszesz @szajbna - dzień coraz krótszy, człowiek wraca do domu, akurat nie było korka po wypadku na A4, chce te 30 max km pocisnąć i wk...a się na gadżet, który nie chce działać. Bo co to za jazda bez tętna? A potem jakiś idiota upupia synchronizację aplikacji z licznikiem, bo wypuszczają opaskę bez ekranu dla kanapowców. I nawet o 5:45, tuż przed wyjściem do auta nie możesz napisać maila z wyzwiskami, bo jakiś idiota zaktualizował Outlooka i musisz od nowa wpisywać hasła do gmaila 🤣
  22. No ale jak idzie do przodu to jest super 😎 Może czas na regeneracje ? albo mało czasu na jazdę to też człowiek "choruje" Mnie to boli pogoda za oknem i że dzień już taki krótki
  23. 50% na rok... W sumie wyjdzie na to samo, jak 100% na pół roku... A te pół roku pewnie bym korzystał...
  24. Promka jest na Rouvy ..... 50% taniej ale cyrograf na rok . @spidelli nawet nie wiesz jaki jestem szczęśliwy jak przestałem się brandzlować tą " garminologią " . Lotto mi to koło bolca ...te wszystkie raporty , generowane moce , FTP i inne bzdety. Mam ochotę sprzedać "miernicze geje " , pogonić wagę i jak za starych dobrych czasów zacząć się bujać z papierową mapą . 😁
  25. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
  26. Min. ponad budżet bo z wysyłką 4200, ale: https://www.bike-discount.de/en/radon-jealous-al-8.0-3
  27. https://sklep.delitire.pl/produkt/opony-i-detki-rowerowe/opona-sa-254-26x1-95-bk-skw-flex/ nie pamietam chyba 500g, ale bodaj klon Maxxis Larsen TT 1.9
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...