Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Szybkie pytanie. Czy ktoś używa tego licznika z radarem ??
  3. Jednak mając na uwadzę fakt, że to pierwszy rower i ew. możliwość że znajomość nie rozwinie się dobrze to jednak warto wejść w sprzęt łatwiej sprzedawalny w PL. W świecie mtb Radon coś jeszcze mówi, w szosowym już gorzej. Gianty, Treki, Meridy, Orbea, Canyon, Cube, Sensa, Lapierre, Scott, Bianchi, Spec itp.itd.
  4. Ale o co chodzi? Piasta jest uszkodzona? Obręcze wytarte lub skrzywione? Hamulce nie działają?
  5. Problem w tym, że akurat chcę fullem dojeżdżać zastanawiam się nad GT a tym, sam nie wiem który. GT ma dożywotnią gwarancję na ramę https://www.bike-discount.de/de/radon-slide-trail-8.0-3
  6. Dzisiaj
  7. Do wymiany klamki i od razu te pancerze, bo znów zrobi się to samo. Klamki to stare L-Twoo R2, ale można użyć dowolnych np nowych R2 https://www.aliexpress.com/p/tesla-landing/index.html?scenario=c_ppc_item_bridge&productId=1005006083297677&_immersiveMode=true&withMainCard=true&src=google&aff_platform=true&isdl=y&src=google&albch=shopping&acnt=708-803-3821&isdl=y&slnk=&plac=&mtctp=&albbt=Google_7_shopping&aff_platform=google&aff_short_key=UneMJZVf&gclsrc=aw.ds&&albagn=888888&&ds_e_adid=&ds_e_matchtype=&ds_e_device=c&ds_e_network=x&ds_e_product_group_id=&ds_e_product_id=pl1005006083297677&ds_e_product_merchant_id=107865102&ds_e_product_country=PL&ds_e_product_language=pl&ds_e_product_channel=online&ds_e_product_store_id=&ds_url_v=2&albcp=19735245762&albag=&isSmbAutoCall=false&needSmbHouyi=false&gad_source=1&gad_campaignid=19735247190&gclid=EAIaIQobChMI7sn6waeUjwMV0gcGAB3KIyjdEAQYASABEgKkJvD_BwE lub Sensah
  8. https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/części-rowerowe/akcesoria-do-rowerów/lampki-rowerowe/tylne-światła-rowerowe/tylna-lampka-rowerowa-bontrager-flare-r-city/p/14241/ tyle, że ona poza brakiem SMART ma chyba słabsze światło. Tutaj musiałbyś sprawdzić albo dopytać. Na 100% FLARE RT to jest topka jak chodzi o tył.
  9. no wlasnie, bo mi funkcje smart sa zueplnie zbedne ale one sa w ogole dostepne? - te bez RT?
  10. @Ronol tak to to samo. Może być jeszcze opisane jako Bontrager Flare RT. Są też wersję bez dopisku RT i wtedy nie ma funkcji smart.
  11. Dzieki za odpowiedzi, a słuchajcie tak troche z ciekawosci... czy TREK Flare RT to to samo co ION Flare RT ?
  12. Bo wracałem z Karpacza Ogólnie to był dobry weekend przed MPP . Piekarnik idealny do jazdy po górach
  13. Edit - nie smartfonem a np. Garminem
  14. opony 40+ bynajmniej nie wykluczają jazdy po ścieżkach i asfaltach. Teraz nawet kolarzówki mają okopy 40mm. Kostki, krawężniki, podjazdy na czyjeś posesje i wąskie opony to nieporozumienie.
  15. W tej cenie raczej nie dostaniesz nic lepszego niż ten Radon. Największym minusem Ghosta jest anoda na górnych goleniach widelca - w serii Rhythm jest jest ona bardziej delikatna i łatwiejsza do uszkodzenia niż w wypadku Performace/Performace Elite.
  16. Goldix MTB-owy 104BCD z suportem i tarczą, jakieś 120plna za to płaciłem. Ichnie suporty naprawdę dają radę. Goldix szosowy na GXP jest ciasny, z krótszą osią szosową, a więc nie ma opcji z podkładkami. To sobie można zakładać do agresywnej szosy. Przy obecnie już gównianych kwadratach , nawet nie ma co się zastanawiać tylko od razu w HTII od chińczyka. Mam to: https://pl.aliexpress.com/item/1005006969976989.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.284.2e081c24PbMSY5&gatewayAdapt=glo2pol
  17. Dokupiłem koła do opon, bo brzydko wyglądały zwinięte w kartonie😁
  18. Po iluś połamaniach, reanimacjach, to już jest nie tyle co strach, co czysta kalkulacja, czy coś jest warte świeczki, czy nie. Na szczęście obecnie jest w czym wybierać, nawet jeżeli chodzi o uczestników P.S. Tu nikt się nie napina tylko tak wygląda sytuacja
  19. Pytanie do znających rejony Zawoi: czy taką trasę https://mapy.com/s/nodadazapa można sensownie zmodyfikować żeby został Tabakowy (przynajmniej zjazd), ale żeby ominąć te słowackie szutry i (sic!) asfalty? Patrzę, kombinuję i nic nie mogę wymyśleć... 2025-08-17_09-22.gpx
  20. Chyba mniej napinki by się przydało...jak wracałem do kolarstwa po ponad 10 latach sportów walki to na pierwszych dwóch maratonach mtb (pamiętam jak dziś-Polanica i Świeradów) to obstawiałem tyły bo nie miałem ani siły, ani techniki. Zbierało się zki na zjazdach bo jechałem jak łamaga. Ale po paru latach kończyłem w top 10. To sport amatorski gdzie poziom jest różny i nie można nikomu odbierać prawa do startu i rywalizacji niezależnie od jego poziomu. Bierzesz udział w zawodach amatorskich to się z tym licz i tyle. Szczególnie jak to jest TdP Amatorów. Boisz się o zdrowie, sprzęt to nie startuj....odpowiadając na pytanie, które może się pojawić...tak miałem dzwony, tak skosiłem zawodnika, tak zostałem mega skoszony przez innego z uszkodzeniem sprzętu włącznie. Dlatego też podoba mi się organizacja Szosowe Klasyku/ Via Dolny Śląsk gdzie Huzar zrobił sektory do których możesz awansować lub spadasz...ale co z tego jak tam wyścigi już płaskie. Boisz się starcia z amatorem to nie startuj w wyścigach pokroju TdpA. Jest Szosowy Klasyk, jest Jaworska Pajda Chleba, jest Korona Gór Sowich...tam wszystko wyjaśnia się na selektywnych pierwszych podjazdach, a dzwony na zjazdach i tak są bo to część kolarstwa i tyle. Podobny problem jest w drugą stronę, gdzie zaawansowani amatorzy robią licencję i pchają się na MP w Kolarstwie. Fajnie o tym mówił Bernas w CPK. Dla niego to praca, a przyjeżdża nawet mocny amator bez obycia w profesjonalnym peletonie i stanowi realne zagrożenie dla zawodowców bo ten coś odje...
  21. Cześć Rozglądam się za jakimś interaktywnym trenażerem dla syna. Myślałem o czymś prostym i niezbyt drogim (do około 1 000 zł). W oko wpadł mi Wahoo KICKR Snap, który można kupić za 900 zł https://sprint-rowery.pl/wahoo-trenazer-kickr-snap-bike-trainer Co o nim sądzicie ? Nada się dla 10 latka pod szosę ? Może macie jakieś inne propozycje ? Da się do niego podłączyć Rouvy, Zwift lub jakieś inne tałatajstwo, które chociaż trochę urozmaici chomikowanie ? Obecnie jezdzi na Kross Vento 1.0 w rozmiarze XS. Tylna oś na samozamykacz QR więc chyba 9x130mm. Napęd 2x7 Czy potrzebna jest do niego specjalna opona ?
  22. Dodam, że ION Flare RT (a na przód ION 200 RT) poza świeceniem ma funkcje smart, które można wykorzystać np. w połączeniu lampek ze smartfonem. Działa to bardzo fajnie. Druga zaleta tych lampek to bogaty zestaw akcesoriów do montażu. Są w sieci adaptery dla różnych siodełek, sztyc oraz zaczepy pod liczniki, mostki, etc. Sam używam Flary od dobrych kilku lat i jest SUPER. ION 200 używam od ponad 2 lat i też zero problemów. Cały zestaw do kupiona https://goodsport.pl/akcesoria-rowerowe/oswietlenie-lampy/zestaw-lamp-trek-ion-200-rt-flare-rt/ z kodem SUN302 za 300 zł.
  23. Bo widzę, że nie tylko nie wzięło na kościoły na wyjeździe: Mąkoszyn (Wielkopolskie), budowa 1916-1918. Jak dla nie nietypowa bryła, nie spotkałem się wcześniej z takim stylem.
  24. Oczywiście ION Flare RT jest chyba najbardziej znaną/rozreklamowaną lampką do tego typu zastosowań. Jak chcesz coś tańszego to mogę z czystym sumieniem polecić lampkę z Allegro JET Cube - kiedyś jechałem za gościem, oczywiście w dzień i z grubo ponad kilometra widziałem jego tylne światło, jak go dogoniłem to zapytałem co to, że z tak daleka widać i też sobie kupiłem. Ma niby 120 lm w trybie dziennym i działa bardzo długo bo w piątek jechałem z nią część R10 i wytrzymała w sumie z przerwami ponad 6 godzin. Jednak nie świeci ona na boki i w nocy możesz być niewidoczny z boku. Drugą lampkę, którą mam na noc i dzień jest INFINI Ola - ta jest lepsza na noc, bo świeci też na boki a tryb dzienny jest trochę słabszy niż w JET Cube ("tylko" 30 lm) ale też widoczny (chociaż na pewno nie z tak daleka jak JET Cube) i niby działa aż 50 h w trybie błysku - nie potwierdzę bo tak długo nie jeździłem na jednym ładowaniu
  25. Bo w Lipcach Reymontowskich
  26. @porcelanowy Chcę wymienić kasetę na 9-rzędową. By wymienić kasetę, muszę wymienić przednią zębatkę, bo stara jest pod 8-rzędowy łańcuch i razem z korbą ważą dobrą tonę. Chcę zachować obecną linię łańcucha (46-47mm, nie mogę tego super dokładnie zmierzyć), lub oddalić ją o milimetr czy dwa. Chcę mieć nadal możliwość instalacji osłony na przednią zębatkę. Nie chcę wydać niepotrzebnie pieniędzy, by zyskać np. 20 gramów. Ogólnie, idea jest taka, by uzyskać "dobry efekt" (czyli komfortowa jazda) z minimalnymi wydatkami. Chcę by korby miały 170mm, bo na takich mi się dobrze jeździ. Chcę uzyskać trochę węższy q-factor. 170mm i mniej jest OK, bo obecnie z moich obliczeń wynika, że siedzimy w okolicach 176+mm, a to jest trochę dużo i chciałem zobaczyć, jak to jest mieć bardziej "szosową" konfigurację (mam dużo miejsca). Cues działa tylko z linkglide. A ten z obrazka ma niewymienialną tarczę. Więc przesiadka na Cues to wymiana manetki i przerzutki. Jasne, mógłbym sprzedać te obecne i kupić nowe. Ale zbliżamy się do miejsca, gdzie równie dobrze można pójść "na grubo" i kupić nową ramę i złożyć ten nowy rower
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...