Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Nie byłbym tak surowy w ocenie danego serwisu, bez wglądu na stan faktyczny napędu. Kto nie widział roweru "zajechanego do końca", gdzie "nic" nie było robione przez 2-3 lata(w każdych warunkach, bez smarowania itd.) (?) Kaseta, łańcuch, wkład suportu - normalna rzecz to się wymienia "dość często" - zwykle części eksploatacja, w zależności od tego co było zamontowane w fabryce i jak rower jest użytkowany. Korba - trochę naciągane, a może faktycznie "zjedzona"?; Przerzutka - może krzywa, niski model i faktycznie lepiej wymienić na nową(grupa 9s nie kosztuje majątku); Hamulce - też się zużywają, taka normalny stan rzeczy ... Wrzucić zdjęcie z stanem faktycznym roweru . A dodatkowo jeśli serwis policzy według swojego cennika każdy punkt przy takiej naprawie + cenne części. (i jest to serwis, który się ceni z rożnych względów) To dla osób które samodzielnie regularnie serwisują swój sprzęt, albo dla tych którzy tego nie robią - może to być "dziwne", że przywrócenie napędu do stanu "idealnego" wyniesie 500-850zł dla niskich grup( w tym przypadku 9s), gdzie już się coś po zużywało, ale tyle to kosztuje . I dla rowerów z niższej polki cenowej jest to 30-50% początkowej cenny zakupu. A jeszcze zależy to od miasta/lokalizacji danego serwisu, bo rower w całej Polsce kosztuje tyle samo, ale serwis już nie. PS. @Turysta05 Jaki model: Kaseta + łańcuch ?
  3. Skończyły się zanim zamówilem Poza tym zabawa z suportem ... I przelicznik g/pln mi nie pasował . Na korbie 50g za 180 pln , na amorku 500g za 750 A co do bidonu Canyona , mam dokładnie taki sam luz . Znaczy się miałem, kawałek taśmy dwustronnej pod mocowaniem załatwił temat Inne bidony tego nie mają , ale masz tam taką opaskę na bidonie . I pytanko, dlaczego używasz zębatek Shimano ? Ciężkie toto w cholerę , drogie ... Według mnie Zrace "XTR style " jest zdecydowanie lepszym wyborem .
  4. Nastał czas grzebania i gmerania. Na początek Trance - dolanie oleju do hamulca tylnego - wymiana zębatki z 30 na 32t Rozważam jeszcze wymianę łańcucha, tak to wygląda. Nie chodzi tylko o długość (jutro rozepnę i sprawdzę z zaleceniami Shimano). Działa w tej chwili porównywalnie (na stojaku) jak z zębatką 30 ale trochę gorzej niż w hardatilu też z kasetą M7100 tyle że 10-45 a nie 10-51 jak tu, za to w hardatilu łańcuch m8100 a tu kmc fabryczny. Dodatkowo przymiarki Canyonowego fidlockowego bidonu. Niestety z bidon w tym kształcie nie jest rozwiązanie na "Transa downcountry z 2 bidonami) więc może skończy jako dawca taniego Fidlocka (bo było w sumie przewidywane). Dodatkowo poniższy wygląd może rodzić pytania: "Panie, dlaczego ta bateria taka mała". Co do samego Fidlocka to zastanawia mnie trochę wyczywalny luz ale nie pomięzy elemenami mocowania a pomiędzy samym bidonem i częscią uchwytu przykręconą do niego. Czy w innych bidonach Fidlocka też to występuje? Nie mam innych kompletnych. Obstawiałem karbonową korbę SRAMA z Hibike
  5. Dzisiaj
  6. Plus dla Unibike za napęd 1xx, dzieciaki nie lubią obsługiwać przedniej przerzutki. Postarał bym się o opinie, który najbardziej się podoba z tej 3: Focus, Orbea, Unibike.
  7. Uprawiałem radosną twórczość .....malowałem gpsem wirala
  8. W podobnej cenie mogę kupić Orbea Onna 27 40 2024 I Unibike Move 27.5 2025 Warto ?
  9. Dziękuję bardzo wszystkim za pomoc Kupiłem finalnie kilka podkładek i metodą prób i błędów coś około 5 mm wystarczyło by udało się to skręcić.
  10. Przestawiałem meble w pokoju córki, bo kupiła sobie trenażer. Ciężko było, ale wyszło.
  11. Bo chcą nas wyrzucić z lasu, to zablokowaliśmy dziś Hanower, demonstracja w obronie legalnych Traili, w okolicach gdzie mieszkam, prasa przedstawia MTB jako największą zbrodnię i bandyctwo, jesteśmy odpowiedzialni za niszczenie lasu, ale myśliwi i zrywki są super... Co najmniej 1000 rowerów MTB i nie tylko, wyszło z lasu do miasta...
  12. @michalr75 - dwukrotnym. I ten sam scenariusz, koło stoi, rower stoi, kilka dni. Po czym dziura. I cieszę się, że zrobiłeś 11tys km i miałeś jakieś kapcie. Ja przejechałem ZERO i mam dwa. A na tubelessie zrobiłem ponad 40kkm i ani razu mnie nie zawiódł.
  13. Śmieszna ocena po jednostkowym przypadku Przejechałem tysiące km na zielonych Cyclami (dokładnie już ponad 11 tysięcy, mam je w dwóch rowerach), owszem, były jakieś kapcie, ale to się również zdarza przy dętkach gumowych, przy czym tutaj namierzasz dziurę, zaklejasz naklejką, pompujesz i jedziesz dalej.
  14. @marcin_ostrów Myronik ? I pewnie Prime ?
  15. Będę wdzięczny za info jak poszło z oprawkami
  16. No i ciąg dalszy. Sid SL zamówiony ...
  17. Co jest napisane na samych tarczach, nie.opakowaniiu?
  18. Taaaa...Od razu widać, że rower szosowy widziałeś, co najwyżej, w telewizji... Świat kolarski dawno odszedł od propagowania teorii, że optymalna kadencja to kadencja wysoka. To są bajki z krainy mchu i paproci. Właściwa kadencja to taka, podczas której następuje najbardziej optymalny transfer mocy, a to jest uzależnione od wielu czynników i jest to kwestia mocno indywidualna. Tak jak pisze kolega @uzurpator, porównywanie przełożeń między 26" a 28" to sprawa mocno dyskusyjna, podobnie jak stosowanie, do użytku "cywilnego" blatu większego niż 52T.
  19. Po pierwsze - jeżeli nie masz licznika kadencji to nie wiesz z jaką jeździsz kadencją. Po drugie - nie popadaj w fetyszyzowanie esktremów zakresu przełożeń. Korba 54T to się nadaje do roweru do jazdy na czas. Po trzecie - byle grawel w który wchodzi korba 46 Ci wystarczy, lub dowolna szosa endurance. Po czwarte - 48T na kole 26" to 42T na kole 28", tak pi * drzwi.
  20. ЗОЛУШКА / А.Архиповский / Исполняет Монах Авель Razvan Stoica - Dance of the goblins (Kamerata Stradivarius)
  21. Optymalna kadencja zależy od intensywności wysiłku (zapotrzebowania na moc) i jak najbardziej kadencja 70 obr/min może być właśnie kojarzona z taką jazdą dla przyjemności z umiarkowaną intensywnością. Im wyższa moc, tym z reguły będzie wymagana wyższa kadencja (oczywiście do pewnej granicy). (PDF) Optimal cadence selection during cycling
  22. Greg1

    [Odchudzanie] Dętki

    Ja też generalnie nie narzekam na zielone Cyclami. Miałem dwie przygody, raz (i to też na pierwszej jeździe) wbił się tak cienki drucik, że go nie mogłem nawet zlokalizować przez kilka dni (utknął w oponie) i mimo klejenia dętki ciągle mi się przebijała. I drugi raz, po przejechaniu chyba z tydzień temu około 50 km, na drugi dzień był flak, okazało się, że łatka póściła - więc potwierdzam co napisał @zekker o łatkach
  23. Cześć udało mi się zakupić Japońskie 😜
  24. Najpierw kup sobie czujnik kadencji z Alie za 30 zł i naucz się kręcić na poziomie 90 rpm, bo pisanie o jeździe z przyjemnością na kadencji 70, to jest zupełny absurd.
  25. Wczoraj 7 stopni, a więc do Ustki i z powrotem. Razem 42 km. Przyjemnie się jechało, pomimo, że w drodze powrotnej pod wiatr.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...