Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Bliitz - 23075 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 20786 km (mtb, szosa + trenażer) [13887 km outdoor] provayder - 10459 km (szosa, MTB) bashey_pl - 10285 km (cross 3.3kkm, gravel 4.8kkm trenażer 2.1kkm) michalr - 9389 km (terenówka, mieszczuch) przecietny - 8000 km (mtb,grv) SpinOff - 7261 km (szosa, gravel, trenażer) Jacekddd - 6752 km (velomobil - rower poziomy) dfq - 6418 km (MTB, gravel, trenażer) bubulin - 6004 (mtb 26 carbon semi slick / mtb 27.5 full ciężki) smw44199 - 6004km (cross) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 5388 km Cross90 - 4734 km (Szosa-1734 km, MTB-1081 km, Cross-1261 km, Trenażer-658 km) Grochu86 - 4484km (gravel,szosa) Lextalionis - 4074km (gravel) wojtbike - 4059 km (cross) spidelli - 3654 km (szosa: 1542 gravel: 2080, MTB: 32, trenażer: 1524 - nie liczę do dystansu) Miro1970 - 3238 km (stalowe turystyk i fitness) CoolBreezeOne - 3204 km (MTB) Revolta - 3186 km (MTB) Zbyszek.k - 3105 km. (trenażer + gravel) Sansei6 - 2909 km (MTB) JWO - 2870 km (MTB) D!ckSteele 2779 szosa, 2364 trenażer thorcik - 2659 (mtb) Joker86 - 2600km( gravel , schwalbe Kojak) NerfMe - 1712 km (MTB) szczupak56 - 1104km (cross 1027, mtb 77) Electronite - 696km (szosa) TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy) Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB)
  3. Zgadza się, ale z drugiej strony takie obciążanie organizmu w pewnym wieku nie jest zdrowe. Z dbałości o siebie i najbliższych, wolę żeby mnie jeszcze nie chowali do ziemi bo się upaliłem do zawału na jakimś wyścigu o złote kalesony i plastikowy pucharek. Jedno życie się ma, trzeba je szanować póki jest. Żeby nie było zupełnie off, to znów coś pozmieniałem pod obciążeniem podczas weekendowych jazd, ale zauważyłem że jednak lekko odpuszczam nacisk przy zmianie biegów, zupełnie nie zamierzone zachowanie, żadnej kalkulacji. W różnych przypadkach też nie odpuszczam i nie widzę zbytniej różnicy w tym jak wchodzą biegi.
  4. Mocno się zastanawiam nad rowerem z Nexusem 7, bo mam dosyć przeskakujących przerzutek. Jeżdżę regularnie po mieście, często w deszczu i śniegu i standardowe przerzutki słabo to znoszą. Ale trochę mnie odstrasza parę rzeczy: 1) Znalazłem w internecie, że Shimano zaleca co roku wymianę oleju w przerzutce i znalazłem, że to kosztuje ok. 200 zł. Biorąc pod uwagę, że sama przerzutka kosztuje 320 zł, to sporo. I znacznie więcej, niż obecnie wydaje na rower. 2) Nie jest łatwo znaleźć serwis, który potrafi to zrobić, a mieszkam pod Warszawą 3) Jest niewiele rowerów z nexusem 7 albo 8, a sporo z nich nie ma amortyzatorów na których mi zależy 4) Ostatnio weszły na rynek tradycyjne przerzutki Shimano Cues, które mają być 3 razy bardziej trwałe, niż tradycyjne. Może to jest lepsze rozwiązanie?
  5. Mieszkam w bloku na 2 piętrze, to nad czym mam się rozglądać jeśli elektryk a zwykły ? Czy marka Romet da radę ?
  6. Dzisiaj
  7. @Chociemir @przecietny.kolarz Dzięki, trochę mnie uspokoiliście.
  8. KrissDeValnor

    [rower] do 3000zl

    Za duża.
  9. Kupiłeś rower w wersji raw, naprawdę ciężko stwierdzić gdzie tu szukać powodu do reklamacji. Trochę jakbyś kupił urządzenie wykonane ze szczotkowanej stali i się dziwił dlaczego wykończenie jest takie, że wygląda jakby było podrapane. Skorzystaj z prawa do odstąpienia od umowy, jeżeli nie możesz się pogodzić z wyglądem. Nikt kto ma jakiekolwiek pojęcie o rowerach, nigdy nie będzie miał problemu z kupnem tego roweru za kilka lat. Goły karbon właśnie tak wygląda. To że łata wypada na środku ramy, to efekt procesu prorukcyjnego. Nikt klejąc ramę nie zwraca na to uwagi, bo to nie ma znaczenia.
  10. Bo po wczorajszej przegranej Wisełki, musiałem odreagować na łonie natury. Mimo barku słońca wróciłem do domu bardzo zadowolony.
  11. Bo możliwe jeszcze jest pojeździć po dywanach w słońcu😉
  12. To chyba do MTB, ja mam szosę. Moje trochę inaczej wyglądają. Może w serwisie mi doradzą. Wezmę ramę i zapytam czy mają jakieś stery maszynowe.
  13. marco_wloch

    [rower] do 3000zl

    Ostatnie pytanie przed zakup...czy rama 20 (inny nie ma w allegro) jest ok dla moje 173 cm zwrostu i noga 82 cm dlugi?
  14. A czemu nie, może o takie chodzi? https://www.mtbiker.pl/shop/czesci/stery/klasyczne/ahead-stery-fsa-th-855-p10916.html Jak nie chce Ci się klucza kupować, znajdź cokolwiek co zaczyna się bardzo płasko, może jakiś przeznaczony do zniszczenia nóż, a co można tam włożyć. Cokolwiek, co tam wciśniesz się nada - chodzi tylko o pokonanie pierwszego oporu na ciut poszerzonej rurze sterowej u nasady, jak tym ringiem ruszysz choćby milimetr - potem już łatwo zejdzie. Może wyschło ze smaru i się zapiekło i trzeba jakąś chemią dodatkowo potraktować. @dragonek - na tym filmnie autor akurat wykorzystał te małe szpary w podstawie rury sterowej, by włożyć tam śrubokręt.
  15. Tak jak napisałem powyżej, bez szparek też się udało. Zrobiłem tak jak na filmie: płaski klucz i młotek. Nie było łatwo ale bieżnia zeszła.
  16. Ten filmik akurat nie wiele pomoże bo nie mam tych dziurek. Jedyna opcja to serwis albo zakup klucza. Ale szkoda mi kupować klucz na jeden raz. Na górnym jest tylko napis FSA855-2 a na dolnym FSA. Ale to chyba nic nie znaczy. Chętnie bym założył coś lepszego pasującego.
  17. Ramy od wielu producentów w wykończeniu "raw" tak wyglądają i nie jest to żaden powód do reklamacji - sam miałem/mam kilka ram w takim rodzaju wykończenia podobnie wyglądających. Nikt poważny, kto ma trochę pojęcia, nawet nie pomyśli, żeby robić z tego problem przy ewentualnym zakupie.
  18. Niedawno sam zdejmowałem bieżnię z amortyzatora "no-name" (Polygon 63mm z 2002 roku). Na nim nie było tych szparek i zdjęcie bieżni było trudniejsze niż na amortyzatorze Duro, na którym te szparki były. Pomógł mi ten filmik:
  19. Na 10km w jedną stronę to bym raczej brał zwykły rower, no chyba, że dorabiasz do emerytury. Elektryka mogła by uzasadniać duża ilość podjazdów, konieczność dojeżdżania w stanie lepszej świeżości i idealne warunki przechowywania i ładowania (garaż w domu). Jak kupisz lekki, śmigły rower z oświetleniem i błotnikami to będziesz miał dwa razy dziennie przyjemność.
  20. A na łożysku niie masz oznaczenia jaki ma kąt wew? Wystarczy kupić identyczny zamiennik pod pasujący kąt, jak nie chxesz się szarpać ze starym. Edit: dopiero teraz zajrzałem do fotek, a tam zwykłe wianki...ja bym to wymienił na jakies pasujace maszynowe. Jeśli tylko uda się dobrać cos pasującego oczywiście.
  21. Tak, jest to widoczne patrząc tylko pod pewnym kątem (jeśli tylne koło jest na 6. godzinę, a przednie na 12., to widać to "z godziny" 1 lub 2). Ale tak, widać to wówczas wyraźnie, nawet z 2m. Tak, jest to potencjalnie duży problem. Zamówienie internetowe, dopiero wczoraj zobaczyłem rower. Jak wyżej, cena bardzo atrakcyjna (sub 12k), produkt sprzedawany jako nowy, bez wad. Dziękuję Wam za odpowiedzi. Napisałem do sprzedawcy, zobaczę co odpisze. W razie czego podpiszę do producenta. Zakup w zagranicznym sklepie o względnie dobrych opiniach, ale i tak celowo płaciłem kartą, więc ewentualny chargeback jest ostatecznym rozwiązaniem.
  22. Nie ma czegoś takiego jak "brak ryzyka spadnięcia z pedałów", nawet jak masz perfekcyjną technikę.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...