Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Możemy połączyć się w bólu z kazikizak
  3. Chciałem sobie kupić klucz do nypli precyzyjnie pasujący do nypli sapim polyax. Nypel zmierzony ma około 3,22mm. Klucz park tool SW-0 deklaratywnie ma mieć 3,23mm, zatem super. Kupiłem klucz w sklepie Lomix na allegro - miał 3,39mm. Poprosiłem o wymianę na zgodny z specyfikacją, zwrócili pieniądze. Kolejny kupiłem w centrumrowerowe.pl - również miał 3,39mm. Poprosiłem o wymianę na zgodny z specyfikacją, również zwrócili pieniądze. Napisałem do dystrubutora, Velo z Gliwic, przesłali odpowiedź producenta: Czy ktoś ma wiedzę o zamiennikach dla SW-0, które trzymałyby wymiar zgodny z specyfikacją? Materiał multimedialny: https://photos.app.goo.gl/uz2godg4ocCUgVH88
  4. robwoj

    [Rower Kross] opinia

    Słaby serwis, słaba obsługa klientów, nie pojawia wyregulować poprawnie roweru na Shimano 105. Hamulce zapowietrzone. Regulacja miała miejsce już 3 razy. Nadal bez pozytywnego rozwiązania. Nie polecam.
  5. Może to gość z filmiku który zamieściłeś 5 postów wyżej, któremu nawiedzony "pedalarz" z premedytacją wjechał w psa?
  6. Dzisiaj
  7. Bardzo dziękuję za odpowiedź. Jak tylko będę w domu, to zrobię zdjęcie i wrzucę tutaj, poszukam też informacji o standardzie przedniej osi o którą prosisz.
  8. Cześć. Mam Revolta z 2025 i jest to samo. Serwis wymienil suportu i też tłumaczenie że za mocno naciskam na pedały. Podobno są za wąskie łożyska. Tarcza pedałów nie trzyma pozycji. Wychyla się na boki razem z naciskiem na pedaĺ. Będę reklamował dalej.
  9. A mnie dzisiaj klasycznie wkurzył cham za kierownicą. jechałem DDRem, przejazd przez podporządkowaną, przejście z przejazdami, wjeżdżam na przejazd, a z prawej widzę zbliżający się pojazd. Jako że wjechałem więc formalnie byłem na pierwszeństwie, ale szybko nie jechałem, bo wiem że w takich sytuacjach często wymuszają, a gość nie zwalniał. I rzeczywiście, przejechał mi przed nosem. W tym momencie wystawiłem rękę i mówię "gdzie jedziesz?", a gość za chwile jeszcze wystawił głowę z okna i mnie zwyzywał. Nie pozostałem dłużny, ale mimo to humor mi zepsuł już na resztę wycieczki, cham i prostak. Tacy to prawka nigdy dostać nie powinni.
  10. Cześć, Po tym sezonie będę wymieniał napęd (łańcuch, kasetę i zębatki w korbie) na nowe z racji zużycia starych. Zacząłem rozglądać się za częściami... i stanąłem przed niezłym dylematem. Trudno dostać zapasowe zębatki do 3-rzędowej Tiagry! Największa tarcza (50t) jeszcze w miarę dostępna za ok 160zł, ale mniejsze za 200zł/szt to już jakiś nieśmieszny żart! 😵‍💫 Nie wiem czy to chwilowy brak asortymentu, czy generalnie shimano wypięło się na klientów używających 3-rzedowych korb. Zauważyłem, że mniejsze tarcze do Sory są w przystępniejszych cenach, ale nie mam pewności czy będą pasować. PCD mojej korby wg danych producenta to 110/74. - zębatka 30t z sory też ma pcd 74. Wydaje się, że powinna pasować. - zębatka 39t z sory ma pcd 130 i to już raczej nie podejdzie... Czy poza PCD i liczbą zębów są jeszcze inne parametry na które powinienem zwrócić uwagę? Czy są jeszcze jakieś inne alternatywy? 🙄 Z góry dzięki za wskazówki! M
  11. @Tyfon79 żebyśmy się dobrze zrozumieli - moja (nasza) opinia nie była w żaden sposób skierowana do Ciebie! 🙂 Początkowy GPX wziąłem z Komoota, a tutaj na forum dopytywałem tylko o szczegóły. Każdy oczekuje czego innego, a napisałem to żeby ktoś mógł ewentualnie skorzystać z tych uwag. Z pchaniem (ze sprowadzeniem) nie mamy problemu, ale coś za coś - musi być coś przyjemnego do jazdy 😀. Też widziałem wczoraj starszego gościa z sakwami... Co on się namęczył, nasapał i nagadał do siebie przy wprowadzaniu po tych korzeniach...
  12. Co do główki ramy, to w zależności od rocznika rama jest pod proste stery 1 1/8" lub pod stożkowe stery 1 1/8* na 1 1/2". Różnicę widać na pierwszy rzut oka, jedna wersja ma prostą rurkę, a druga ma szerszą rurkę na dole. Ramę pod proste stery można dostosować do stożkowych sterów za pomocą adaptera do dolnego łożyska, ale nie zawsze. W przypadku sterów zintegrowanych nie da się. Podeślij może zdjęcie główki ramy. Nie podałeś w wiadomości jaki jest standard przedniej osi. Prawdopodobnie będzie tam 9x100, ale bez tej wiedzy trudno cokolwiek dobrać. Można podesłać zdjęcie przedniej piasty.
  13. @chudzinki no cóż propozycje z tego rejonu to chyba po fakcie jak zdaje się nie pasował Wam zjazd z Kamiennika a to dało mi do myślenia. Nawet się nie wybieraj na Policę typu czerwony bo tam jest 2x gorzej plus progi skalne. Niecałe 2 tyg temu jechałem dwu dniową etapwkę po rejonie Worka Raczańskiego z Oszastem na czele i muszę powiedzieć, że nie wiele się zmieniło i jest to TOP miejsce do jazdy. A że tereny wymagające gdzieniegdzie to widać było na szlakach bo spotkałem może max 5 osób na rowerach. Poważne AM/enduro szlakowe moim zdaniem powoli umiera i jak widać nawet elektryki nie pomagają jak brak umiejętności i siły i czytania map; na końcówce niebieskiego od strony Rycerzowych spotykam gościa na elektryku z rozwalonym barkiem po glebie. Mówi, że nie da rady jechać a ja, że pakuje się w bardzo ciężki trawers, który zniszczy go psychiczne, fizycznie i by się wrócił na górę na czerwony. Ale nie bo on z nosem w nawigacji czy co tam miał, że wyznaczyło mu szlak pieszy i jak się domyślam tylko 100 metrów w pionie... Też będzie miał złe wspomnienia.
  14. Dziękuję wam za odpowiedzi. Trochę się niejasno wyraziłem z tym jeżdżeniem po mieście. Nie miałem na myśli commutera, tylko jazdę po droga rowerowych na terenie miasta i poza nim. Uwagi o oponach cenne. Przemyślałem sprawę i jednak szosa z wąską oponą to nie dla mnie. Ale dzięki waszym poradą klaruje mi się inny pomysł, dzięki!
  15. Bateria 158 Wh na 70km , to przy prędkości 23km/h (6,4m/s) może na tym dystansie zapewnić wspomaganie mocą ok. 50 W (na taką starczy energii) - to z kolei oznacza "ciąg" ma poziomie 7,8N czyli jakieś 800g siły (nie liczę strat) . Jeśli współczynnik tarcia rolki o oponę wyniesie ok. 1 co jest realne w przypadku tarcia gumy o gumę, a nacisk rolki to połowa ciężaru urządzenia (które ma masę 1kg) to już mamy pewną niezgodność, ale nie dramatyczną (nacisk na oponę może być wspomagany sprężyną, rozkład ciężaru nie równy). Na płaskiej nawierzchni przy tej prędkości rower potrzebuje ok. 80W więc ten silnik ma prawo zrobić połowę roboty. Natomiast mało prawdopodobne (niemożliwe) jest przeniesienie deklarowanych 500W na drogę. Taka siła z rolki (bo tarcie jest tu problemem) pozwoli na jazdę z manetki o. 16k,/h (na szosowym rowerze po płaskim asfalcie), ale bardziej realne 5N to już raczej mniej niż 10km/h, a o jakichkolwiek widocznych gołym okiem podjazdach można zapomnieć. Ma to jakieś prawo lekko działać - będzie coś szumiało - ja jak jadę na analogu koło elektryków to mam czasem wrażenie posiadania silnika . Głównym podejrzanym jednak jest śmieszna cena - sam powerbank jest wart znacznie więcej - płatność jest gotówką przy odbiorze - więc ryzyko to przekazanie danych osobowych i kłopot utylizacji elektrośmieci. Aż mnie kusi, ale nie, z nadziei na realną wartość, tylko do testu. Edit - z youtubów wynika, że siła nacisku jest wspomagana jakąś sprężyną, nie wynika tylko z ciężaru - ale nadal mam wątpliwości.
  16. Witam, Mógłbym ktoś podzielić się opinią na temat tych ochraniaczy, szukam czegoś wygodnego do jazdy przez wiele godzin co nie będzie powodowało dyskomfortu, obecnie używam ISX flow evo +, nie czuje ich zupełnie na nogach, natomiast zsuwają mi się dość często z ud, no i kiedyś po upadku pękła ten wewnętrzny protektor, w związku z tym szukam czegoś podobnie komfortowego, jednak lepiej przylegającego, bo pomimo odpowiedniego rozmiaru problem ze spadaniem jest nie do rozwiązania.
  17. Muszę pogratulować budowy "szutrowego CPR-u" przez LP w Puszczy Niepołomickiej do parkingu w Przyborowie. Kij z tego, że asfaltem nadal na wąskiej drodze będą śmigać na szosach, kij z faktem, że w wielu miejscach to już singiel bo dziki robią ostrą demolkę, kij, że prawie cały rok nie oznaczony jest ten gotowy fragment. Doszła kolejna atrakcja czyli jakiś debil poustawiał super sprytnie pineski. Nie wiem co trzeba mieć we łbie by kogoś cieszyło, że w lesie nazbiera na koło pineski i będzie wracał z buta.
  18. @Tyfon79, byliśmy wczoraj i podsumuję to tak - nigdy więcej! 😋 Może źle dobrana trasa (chociaż patrząc teraz na to to chyba niewiele by to zmieniło), może przez to, że było mokro (multum korzeni, tyle ich jeszcze nie widzieliśmy na naszych trasach 🙂), ale wszyscy jesteśmy zgodni, że tam nigdy nie pojedziemy... Na deser szybkie (szarówka - wróciliśmy na parking o 19:30) zakładanie dętki do bezdętki córki. Ciekawy jestem co się stało 🤔. Aaaa! I pozdrowienia dla pary na analogowych (czyli w sumie było tylko 6 takich...) Giantach na szczycie Kikula, z którymi zamieniliśmy dwa zdania. Błotnik to Zefal Deflector FM20 🙂.
  19. Coś mi tu nie pasuje... To ile tygodni utrwało od zamówienia do napisania komentarza 5.09?
  20. Witam wszystkich. Chcę zrobić synowi prezent, jednak już dawno sam rowerami się nie interesuje, dlatego mam spory problem i proszę o pomoc. Syn ma rower octane one diesel, stalowa rama, według różnych informacji stery 1 1/8 i główka tapered albo nie (na różnych stronach różne info i głupieje). Chcę synowi kupić na urodziny amortyzator, bo narzeka że ten słaby, ale nie umiem rozgryźć, jaki kupić żeby pasował. Szukalem w necie i może jestem za stary żeby dobrze zapytać, ale mam mętlik z uwagi na te wątpliwości co do główki ramy. Może ktoś ma ten model ramy(rama podobno ta sama co ns bike metropolis 3) i wie która wersje amora manitou Circus kupić, żebym nie musiał robić zwrotów i żeby prezent od razu był trafiony? Rower ma koła 26 i jest to podstawowa dirtowka, amortyzator teraz ma 100mm skoku. Może macie jakieś lepsze pomysły na amor w podobnym budżecie? Musi być nowy i do 1700 zl.
  21. Opona 35 mm w zupełności wystarczy i do miasta, i na szuter i na asfalcie też nie będzie zamulała. Miałem w poprzednim bieda-grawelu, który też był moim commuterem. Miałem też na początku w obecnym grawelu. Teraz mam w nim 40c ale tylko dlatego, że w garażu zawitała też klasyczna szosa. Lekki szuter da się przejechać i na 25-28 mm ale nie jest to przyjemne. Ja na Twoim miejscu szukałbym jakieś szosy Road+ co pomieści opony 32-35c. Do Sensy chyba nie wejdzie więcej jak 30c, nie wiem, musiałby ktoś potwierdzić
  22. Na pewno bym nie brał niczego na Clarisie czy Sorze za ponad 4 tys. zł. Jeżeli podoba Ci się ta Sensa to nie ma ona żadnej konkurencji w tym zakresie cenowym. Możesz ewentualnie popatrzeć na używki jakichś renomowanych marek (teoretycznie łatwiejsza ewentualna odsprzedaż), ja np. kupiłem Treka Emondę ALR 4 na Tiagrze i hydraulicznych hamulcach z 2022 roku za 3,2 tys. zł
  23. Dla osób z forum 150 złotych, za siodełko zapłaciłem ponad 300 złotych.
  24. Witam, W związku z tym, że mój obecny uvex jekkly ma już trochę za sobą i chodź nadal spisuje sie ok, to niestety wyściółka jest mocno zużyta a nigdzie nie mogę kupić na wymianę, w związku z tym zastanawiam się nad nowym full facem, nie jeżdżę po bike parkach, jedynie szlaki naturalne ale o dość wymagającym profilu no i w miarę agresywnie, w związku z tym nie wyobrażam sobię już jazdy w innym kasku niż full face, znalazłem opinie, że kask z tytułu jest mega lekki, w sumie widzę, że idzie go dostać za 600 zł. Moglibyście podrzucić jakieś inne propozycję w tej cenie ? I jeśli ktoś miał styczność z Dainese Linea 01 czy mógłby podzielić się opinią ? Generalnie chce aby kask był lekki i przewiewny, bardziej traktuje taki kask jak kask trailowy aniżeli dh, natomiast już kiedyś uratował mi szczękę więc garda jest must havem i nie interesują mnie tradycyjne otwarte kaski trailowe.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...