Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. @sivesgaard możesz próbować w stronę Lędzin, Dziećkowic. Tam jest mały ruch, wioski. Można odbić w stronę Tychów.
  3. Dzisiaj
  4. Nic nie smakuje bardziej niż własnoręcznie wyklikana, a następnie przejechana trasa. Skoro masz STRAVĘ to odpal sobie HEATMAPS, a zobaczysz gdzie ludziska najwięcej jeżdżą. A jeśli masz auto to otwierają się przed Tobą ogromne możliwości. Wybijasz się 30-40 km za aglomerację np w okolice Zawiercia i masz całą Jurę do eksploatacji. W drugą stronę w opolskim rowerowy raj z dobrymi i pustymi drogami. Na południe masz pod nosem góry jak lubisz. Ja osobiście lubię np podjechać gdzieś pociągiem i wracać rowerem. Odpada wtedy zabawa z autem i jakość bardziej wolny się czuję.
  5. Cześć, nie, nie miałem żadnego problemu z ładowaniem. Od samego początku wszystko jest ok. Nie ustawiam ładowania do 80%, ładuje noalniendo 100% i jazda. We wrześniu jakoś, miałem wycieczkę i zrobiłem 160km do rezerwy, oczywiście płaskopolska. Później jeździłem kilka dni pod rząd, przejechałem w sumie około 180km z ustawieniami wszystko na 20%. Zjadę baterię w 80km jak i w 180km,to zależy jaki teren i jakie są chęci jeźdźca 👍 Jak dotąd jeździ wyśmienicie.
  6. kupiłem z ali 70mm mostek, jutro go założę i się przejadę, zobaczę jak się będę na nim czuł. dzięki za rady.
  7. Masz może problem z ładowaniem ? Ustawione mam na app , ze nie ma więcej dobijać baterii niż 80% i było ok. Działało. Ale już niestety nie działa. Po serii aktualizacji idzie do 100 pomimo ustawionego limitu.
  8. Tyle że aluminiowe ramy speca robi Merida... 😉
  9. @jaculson01 Ja mam co prawda Kellysa Soot 50 ale przy wzroście 183 cm (więc 3-4 cm więcej niż Ty) kupiłem rozmiar L, który efektywną długość górnej rury ma 568 mm (czyli 1,3 cm więcej niż w Twoim) i wymieniłem mostek ze 100 mm na 80 mm bo byłem za mocno wyciągnięty i odruchowo kładłem ręce jakieś 2-3 cm przed łapami. Myślę, że ten mostek u mnie jeszcze mógłby być z 10 mm krótszy
  10. Jestem świeżakiem. Czy możecie polecić regiony, lub konkretne trasy na szosę na śląsku? Zainwestowałem w bagażnik rowerowy więc jestem mobilny. Startuję z Katowic, ale chętnie poszerzę swoje horyzonty. Kupiłem też stravę premium więc mogę sam coś zaplanować jak pokażecie mi fajne regiony. Gravelowe łączniki też mi nie straszne, bo mam szosę endurance na slickach 38c.
  11. Continental Double Fighter: https://www.centrumrowerowe.pl/opona-continental-double-fighter-iii-pd3446/?v_Id=97590 Używam ich dokładnie do tego samego - głównie dojazdy do pracy, czasem jakiś przedłużony z niej powrót szutrami albo leśnymi duktami. A jak mnie najdzie ochota, to zrobię sobie na nich trening "szosowy", bo i do tego się nadają ze względu na niskie opory toczenia. Zużywa się tak wolno, że zapomniałem nawet o sprawdzaniu bieżnika. No i są cichutkie.
  12. Hej wszystkim Potrzebuje opon dla taty do roweru Treak 4100 - rower dostał w spadku, wiec używa go typowo na dojazdy do pracy głównie asfalt + czasem wyjedzie do lasu lub na jakieś ścieżki nie utwardzone. Poszukuje opony w podobnym rozmiarze jak ma teraz - Bontrager xr2 comp 26x2.20 - raczej nic szerszego, mogą być delikatnie węższe. Ze względu na jazdę 85% asfalt dobrze byłoby, aby mieszanka nie ścierała się zbyt szybko Aktualnie ma już takiego łysielca z tył że zaraz druty wyjdą, także szybciej ja zamówię mu te opony niż sam się zdecyduje 😉 Przy okazji połączę przyjemne pożytecznym i będzie w ramach prezentu pod chojaka 🎄 🎄🎄
  13. Dobra, już widzę, wewnątrz jest goła linka. Może coś innego ci stuka, bo napięta linka nie powinna...
  14. Dobra, kolejny update po jakimś czasie używania: - ten przypadek opisany powyżej, gdzie licznik usiłował mnie zmusić do zawrócenia, choć byłem już bliżej do punktu kontynuacji śladu "do przodu" to jakiś jednostkowy. Miałem podobną sytuację później i pokazał prawidłowo, czyli nie kazał zawracać tylko jechać właśnie do przodu; - bateria, ach ta bateria - 16 dni używania, 20h jazdy, licznik na czas nieużywania usypiany a nie wyłączany permanentnie - status baterii 55%
  15. Podobnie nawiedzeni jak brodaci hipsterzy wychwalający pod niebiosa zalety rurek Reynolds'a i temu podobne bezecenstwa. Tak jest. Od zawsze, czyli od jakichś 12 lat, Spec upiera się że przed aluminiowymi ramami maluje się świetlana przyszłość. Co nie zmienia faktu, że Spec raczej nie odwala maniany i pewnie są to porządne ramy. Niepękające jak, nie przymierzając, w Meridach i Marinach 😁.
  16. @jaculson01 54 to ten z górną rurą 555mm? 100mm mostka to za dużo. Kup 80/90mm. Z czasem pewnie wydłużysz kokpit, ale na początku musisz mieć krótszy rower.
  17. rockridera masz w trzech wersjach: https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-xc-rockrider-race-900s-karbonowa-rama-axs-karbonowe-kola/_/R-p-341293?mc=8758199&c=Niebieski GX + rockshox + lekkie koła alu + hamulce sram https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-xc-rockrider-race-900s-karbonowa-rama-axs-karbonowe-kola/_/R-p-341293?mc=8758199&c=Niebieski AXS + rockshox + koła carbon + hamulce sram https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-rockrider-xc-race-900s-slx-xt-karbonowa-rama/_/R-p-353905?mc=8873988&snrai_campaign=vQdGsDy78g39&snrai_id=04e17c50-7ac9-4f0d-b3e8-c6b2f7238cdf SLX / XT + manitou + ciężkie koła alu + hamulce shimano Hamulce: są ok, wolę te niż srama. Co prawda ulepszone MT200 oznacza pewnie ich spalenie ale co tam Zawieszenie: jest ciężkie i to chyba jedyna jego wada, manitou ma opinie, że albo działa albo padnie, najwyżej dam rockshoxa Koła: są naprawdę dobrej jakości, ale do wymiany na carbon Przerzutka: do zmiany ew. manetka z SLX na XTR Ogólnie największa robotę robią koła, przynamniej dla mnie i na to jest budżet aby kupić lepsze niż w opcji pośredniej.
  18. Rzecz w tym, że w specu to żadna nowość. Kilka ostatnich generacji w ramach epic`ka można było wybrać ramy aluminiowe i carbonowe. Teraz aluminiowego epic`ka nazwali chisel. Po za rozróżnieniem nazwy platformy aluminiowej i kompozytowej - nic nowego.
  19. @forscher w tym momencie przypomniałeś mi mema, który kiedyś podrzucił @spidelli
  20. Niedawno był wysyp youtubowych influencerów wychwalających pod niebiosa aluminiowe Ibis Ripmo/Ripley AF więc nie tylko oni...
  21. @FenixPL no dobra, a ten serwis w PL co go o to pytałeś stwierdził, że jak będziesz miał zrobiony ten przegląd zerowy to będą u siebie już honorować gw mimo zakupu w Hiszpanii?
  22. Bliitz - 23075 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 21971 km (mtb, szosa + trenażer) [14086 km outdoor] bashey_pl - 12460 km (cross 3.3kkm, gravel 6.3kkm trenażer 2.6kkm) provayder - 11349 km (szosa, MTB) michalr - 10341 km (terenówka, mieszczuch) przecietny - 8000 km (mtb,grv) SpinOff - 7261 km (szosa, gravel, trenażer) dfq - 7109 km (MTB, gravel, trenażer) Jacekddd - 6752 km (velomobil - rower poziomy) smw44199 - 6588km (cross) szamysz83 6401 km (MTB, trochę chomik) bubulin - 6004 (mtb 26 carbon semi slick / mtb 27.5 full ciężki) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 5388 km Cross90 - 4734 km (Szosa-1734 km, MTB-1081 km, Cross-1261 km, Trenażer-658 km) Grochu86 - 4484km (gravel,szosa) Lextalionis - 4212 (gravel) wojtbike - 4059 km (cross) spidelli - 3654 km (szosa: 1542 gravel: 2080, MTB: 32, trenażer: 1524 - nie liczę do dystansu) CoolBreezeOne - 3450 km (MTB) JWO - 3266 km (MTB) Miro1970 - 3238 km (stalowe turystyk i fitness) Revolta - 3186 km (MTB) Zbyszek.k - 3105 km. (trenażer + gravel) Sansei6 - 3003 km (MTB) D!ckSteele 2779 szosa, 4221 trenażer thorcik - 2659 (mtb) Joker86 - 2600km( gravel , schwalbe Kojak) NerfMe - 1712 km (MTB) szczupak56 - 1104km (cross 1027, mtb 77) Electronite - 696km (szosa) TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB)
  23. bo - na rozgrzewkę - wspomnienie wjazdu na Sveti Jure https://www.youtube.com/watch?v=VQ5oy_4gaqU
  24. Jeżeli kupiliście rower Cannondale zagranicą to czy obowiązuje was przegląd gwarancyjny (tzw. zerowy) po 30 dniach od dnia zakupu? W polskim salonie stwierdzili, że jak nie ma książeczki serwisowej (dostałem tylko FV z wpisanym numerem seryjnym oraz standardową tekturkę czyli kartę gwarancyjną z trzema kodami kreskowymi) to nie ma jak udowodnić później że serwis był zrobiony i tak nikt w Polsce nie uzna gwarancji i będę musiał się zgłosić do sprzedawcy (w moim przypadku w Hiszpanii). Sprawdzałem warunki gwarancyjny EU i hiszpańskie jak i niemieckie i nic nie wskazuje na obwiązek takiego przeglądu. Wygląda na to że tylko w PL trzeba zrobić przegląd po 30dniach. Czy coś w tym temacie wiecie i możecie doradzić? Bo nie wiem czy robić przegląd czy nie
  25. A linka jest puszczona w ramie goła, czy w pancerzu? Jak goła, to ciężko będzie coś z tym zrobić. Jak w pancerzu, to jak wyżej - możesz założyć specjalną piankową osłonkę. Żeby nie rozpinać kabli, możesz ją rozciąć i nasunąć na pancerz.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...