Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Z ostatniej godziny
-
Zuza25 obserwuje zawartość → [Yamaha Display c] problem z wyświetlaczem
-
Dzień dobry. Mam problem z wyświetlaczem Yamaha c. Po wejściu w ustawienia Layout mam tylko domyślne - default. Nie mam możliwości ustawienia zmiany wyświetlacza na kompas lub kalorie. Nie mogę połączyć się Bluetooth z telefonem oprócz aplikacji Komoot. Będąc w sklepie i patrząc na inny rower tej samej marki - Raymon - z tym samym wyświetlaczem są tam te opcje. Będę wdzięczna za każdą informację.
-
Pod wzgledem samej ramy nawet nie ma co porównywać tej Sensy do Tcra....giant to zupełnie inna liga. Ale niestety na starcie opony też nie są w nim najlepsze. Jeśli chodzi o tą Sense to 300-400zl opony, koła od 1500 w górę i już sie robi dużo przyjemniej. Reszty to chyba nie ma co tykać p.s. Te Sensy to już poniżej 7k idzie wyrwać więc obiektywnie nie jest źle, tcr'a ok.10k gdzieś już widziałem.
-
[zrzeszenie hodowców chomika] mielenie kołowrotka
pecio odpowiedział pecio → na temat → Trening rowerowy
@spidelli 15 lat w użytkowym i tylko jedyne 185. Ja bym zastosował współczynnik ......x2 tak optymistycznie 😉😁. A Panią @spidelliową pociesz ...... podróż za jeden uśmiech albo pani renia i templariusze ..... jak by nie patrzyć jazda z przygodami 😁 -
ok, dzięki o to mi chodziło
-
Możesz sobie to wyklikać w konfiguratorze lemonbike, z tym że będzie to cena kompletu kół: https://lemonbike.eu/produkt/dt-swiss-fr541-straightpull/#configuration Znając cenę kompletu i różnicy w cenie między piastą przednią i tylną łatwo wyznaczysz sobie cenę pojedynczych kół. Niemniej, lemonbike sprzedaje tylko komplety. Gdybyś chciał zamówić pojedyncze koło to możesz pytać w koło-koła. Tam też mogą Ci zapleść na Twojej piaście.
-
[Zdjęcia] Codziennie Jedno Zdjęcie
spidelli odpowiedział klon → na temat → Rowerowe forum na max - ogólna dyskusja
-
Chce dobre, niekoniecznie tanie. Do 40 euro to dobra cena . Tylko wybór za duży 😜 To kwestia logistyki. Rowery są w innych domach i innych krajach Ale tak, od kwietnia powrót do domu przebiega przez czerwonego singla
-
Rozumie, odnosiłem się tylko do wcześniejszej wypowiedzi, bo wszystko zależy gdzie i jak się jeździ. Jeżeli do enduro, no to raczej bym szedł we wcześniej już polecane metaliki. Trochę mnie tylko dziwi że enduro jeździsz do pracy, mając też gravela, no chyba że trasa przechodzi przez czerwone single
-
Witam, Jest gdzieś możliwość poskładania koła na takich częściach, chodzi mi o konfigurator, który pokazałby mi koszt takiego zestawu, mam części i będę składał je właśnie z takich elementów, ale zastanawia mnie jaka jest cena rynkowa jeśli przyszło by to zamówić gdzieś na zlecenie. Obecnie widziałem jedynie opcje dt 350+ fr 541 a nigdzie w żadnym konfiguratorze nie widzę możliwości poskładania tego na 240. Jeśli ktoś się orientuje prosiłbym o podesłanie linka do konfiguratora.
-
Chesz markowe, kup EBC, Chcesz dobrze i tanio, idź na aliexpress i kup metaliki ZTTO bądź też pod innymi nazwami, pakowane po 4 pary za 40zł (czyli 10zł za 1 koło).
-
SpacePilot3000 obserwuje zawartość → [wieszak] Wieszak nanie) typowa sciane
-
Cześć, Szukam pomysłu na powieszenie dwóch rowerów gravelowych na balkonie. Ściana jest trochę nietypowa – ma 280 cm wysokości i 160 cm szerokości, a jeden z rowerów ma 174 cm długości, wiec poziomo odpada. Chciałbym powiesić je pionowo, ale tak, żeby nie wisialy przodem do sciany a bokiem, tez ze wzdledu na ilosc miejsca. Polecicie jakieś uchwyty, które się do tego nadają? Dzięki za wszelkie sugestie!
- Dzisiaj
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: SpacePilot3000
-
[Zakup] pierwszego roweru szosowego
Pietrash odpowiedział Kamilkocz → na temat → Jaki rower kupić do X złotych?
Ta sensa już jest przeceniona, podejrzewam że taniej już nie będzie. -
[zrzeszenie hodowców chomika] mielenie kołowrotka
spidelli odpowiedział pecio → na temat → Trening rowerowy
Nawet szybko naprawione ale cena bolesna, "dopłata klimatyczna" jak nic. Żona pyta, co padnie następne - wg mojej wiedzy - rozrusznik Alternator niemal na pewno był oryginalny czyli 15 lat i 185 tys. przebiegu, więc miał prawo odejść do Vallhali... -
Gravel na clarisie ma tę zaletę, że można go zamienić na normalną grupę. Ogólnie po zrobieniu sezonu na tej grupie stwierdziłem, że niewiele lepsza jest od turneja. A co do rowerów to ten felt wygląda jak hardtail ze sztywnym widelcem i barankiem. Śmieszna rama.
-
Gravel na Clarisie to nie jest najlepszy pomysł.
-
https://suport.strava.com/hc/en-us/articles/216918967-Troubleshooting-Android-GPS-Issues
-
[Zakup] pierwszego roweru szosowego
PiSmatol odpowiedział Kamilkocz → na temat → Jaki rower kupić do X złotych?
W okolicach listopada zawsze (szczególnie po pandemii gdzie byznesmeny myślały ze sprzedaż rowerów bedzie juz tylko wykładniczo rosła) są najlepsze promocje. Z zakupem roweru nie ma się co spieszyć, ale też kiedyś wypada go w końcu kupić Także już zależy od człowieka. Dla jednago przyoszczedzenie 10% na rowerze kosztującym nominalnie 5k to już coś, a inny kupuje rower za 15tys i nawet tego nie liczy. J.w. sezony teraz coraz dłuższe bo lato się nam wydłuża, a zima to w zasadzie jesień i też można jeździć do listopada nawet po suchej nawierzchni, więc jak nie jesteś napalony jak dziadzia na suchary, któremu zostały ostatnie dwa siekacze, to można poczekać. Pozdrawiam. -
[Zdjęcia] Codziennie Jedno Zdjęcie
mschossov odpowiedział klon → na temat → Rowerowe forum na max - ogólna dyskusja
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: Bajker_8
- Wczoraj
-
może Merida Matts Sport 300 Disc (2006) ??? Ale "dziwne" malowanie ramy - może składak z starszej ramy. (prowadzenie linek górą ramy, obręcze pod hamulce) Zależy od tego do czego rower ma być użyty, z takimi rowerami - już wiekowymi - nie jest to oczywiste: 1.Jazda 500m po bułki - OK 2.Ustawienie rower pod siebie, aby był "pewny/sprawny/niezawodny" - Nie opłaca się. -na części wyda się znacznie więcej niż jest wart. -cena bazowa musi być niska(najlepiej im bliższa zero tym lepiej) i jak się bardzo chcę można taki rower "od restaurować"; 3.Pewnie możesz się rowerem przejechać, zabrać na kilka km przejażdżkę - z sąsiadem nie powinno być problemu I sprawdzić -jak Ci się na nim dobrze jedzie; -z rowerem nic się nie stanie; -można zapłacić 100-500zł, w zależności czy: łańcuch/napęd - OK/NOK, linki przerzutek - OK/NOK, hamulce, klocki/tarcze -OK/NOK, opony, pęknięcia - OK/NOK, rama, miejsca mocować, pęknięcia - OK/NOK Policzyć co trzeba wymienić na start i zdecydować czy ostateczny koszt jest akceptowalny. Porównują np. do większości 20-letnich samochodów, gdzie wartość jest szacowana od 0 do 10% ceny zakupu. -koła będą teraz leżały u Ciebie w piwnicy; -a jak koła są "igły" to lepiej sprzedać komuś komu przydadzą się w crossie/szosie za parę zł;
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: Zuza25
-
cyklista27 obserwuje zawartość → [Zakup] Rower turystyczno-rekreacyjny do przyczepki
-
Cześć, Chcę wymienić wysłużonego górala wheeler 4400 pro line oversized. Nie jeżdżę wyczynowo, dla bicia swoich rekordów, tym niemniej jednak nie lubię się wlec. Jestem z centrum woj. Opolskiego, więc tereny względnie płaskie. Trasy powiedziałbym 50% asfalt-ścieżki rowerowe / 50% drogi polne, leśne. Bardziej istotne są niskie natężenie ruchu samochodowego i walory krajobrazowe Dodatkowo, kupiłem przyczepkę dla dzieci, więc z nią tym bardziej unikam głównych dróg bez ścieżek. W planach są też wyjazdy w kraj i za granicę, od morza, przez jeziora i wyżyny, po góry. Samemu i z przyczepką. W perspektywie ok. 3 lat wycieczki raczej jednodniowe (nocowanie w jednym miejscu), później nie wykluczam podróży z torbami. Biorę pod uwagę, że wtedy może przydać się wymiana roweru. Wzrost 169 cm, waga ~67 kg. Jaki typ roweru? Bardziej wiem czego nie chcę: ani szosówki ani MTB/górala przystosowanego do zjazdu po ciężkim terenie czy jazdy po wyboistym lesie, kamieniach czy też piaskach. Co uważam za istotne? Ze względu na zaprzężoną przyczepkę uważam, że jeden blat w korbie to za mało. Już teraz doceniam drugą zębatkę z przodu. Więc przynajmniej dwa blaty z przodu, i chyba tylko dwa wystarczą. Hamulce chyba najlepiej hydrauliczne. Nie tyle, żeby rozpędzać się z przyczepką do 40 km/h i szybko hamować (formalnie można max. 25 km/h z nią jechać) co by móc w razie potrzeby skutecznie się zatrzymać w każdych warunkach (obecnie masa przyczepki z jednym dzieckiem to ok. 30 kg, maksymalnie producent dopuszcza 50 kg masy całkowitej). Istotna jest też stopka, bez niej nie wyobrażam sobie postoju z przyczepką. Co się dowiedziałem i sądzę o niektórych rodzajach rowerów? Gravel Ciekawi mnie ze względu na efektywność jazdy z wygodną dla mnie pochyloną pozycją (ale nie tak jak w szosówce), z możliwością zjazdu z asfaltu. Można doposażyć w osprzęt "wycieczkowy" (i chyba nawet stopkę 😋). Martwi mnie natomiast brak amortyzacji przedniej. Wprawdzie jeżdżę obecnie bez niej, ale są sytuacje, kiedy mi jej trochę brakuje. No i co najgorsze, cena modelu z hamulcami hydraulicznymi wyższa od pozostałych rowerów. Trekking W zależności od modelu, pozycja dla mnie już zbyt wyprostowana. Wyposażenie turystyczne - aktualnie nie wydaje się potrzebne tym bardziej, że na krótkie wypady mam bagażnik w przyczepce lub inne opcje. Wydaje mi się, że w podobnym przedziale cenowym mogę kupić sprzęt wyposażony w lepszy osprzęt (piasta, hamulce, korba, kaseta). Po przeczytaniu wielu wątków nie wiem już co sądzić o stosowanych amortyzatorach. Czy obecnie stosowane dynama w piastach zwiększają znacząco opory (w porównaniu do podobnej klasy rowerze)? Cross Często z lepszym osprzętem w porównaniu do trekkingu w podobnej cenie. Jak gravel, ma możliwość dołożenia toreb (bagażnika) w przyszłości, gdyby była chęć. Pozycja wydaje mi się być pośrednia między gravelem a trekkingiem (wiadomo, zależy od modelu i budowy ciała). Przełożenia 2x lub 1x. Sztyca czasami amortyzowana - jak kto woli, wiem że często idzie małym kosztem wymienić na sztywną. Natomiast największą zagwozdkę mam z amortyzatorem. Przeważa, jak w trekkingach, cięższy sprężynowy. Z wielu opinii na forach nie działa on specjalnie dobrze, tak jak powietrzny. Dokłada do wagi (i ceny), a wymiana na powietrzny sporo by kosztowała. Założyłem, że chciałbym dodać sobie ten komfort dla rąk. Z drugiej jednak strony ciężko mi sobie powiedzieć, na ile rzeczywiście jest on mi potrzebny, a ile obecne doświadczenia z jazdy bez amortyzacji może polepszyć już "dobry rower". Czy rzeczywiście warto go mieć dla moich dróg (mogę dorzucić zdjęcia). Budżet Od początku przyjąłem, że 3000 zł to na pewno minimum, które muszę wyłożyć by sprzęt miał sens. Górny zakres - założyłem 5000 i nie chciałbym go przekraczać. Chyba, że będzie to miało uzasadnienie. Oczywiście wiadomo, że chętnie mniej Poza w/w mam dokładniejsze przemyślenia, byłem zobaczyć parę modeli. Chciałbym jednak najpierw poznać Wasze opinie, doświadczenia, porady. Z góry dziękuję za pomoc.
-
[Statystki] Dystans 2025
bliitz odpowiedział smw44199 → na temat → Rowerowe forum na max - ogólna dyskusja
Bliitz - 17415 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 14806 km (mtb, szosa + trenażer) [9696 km outdoor] bashey_pl - 8701 km (cross 3.3kkm, gravel 3.5kkm trenażer 1.9kkm) SpinOff - 7261 km (szosa, gravel, trenażer) provayder - 6856km (szosa, MTB) michalr - 6058 (terenówka, mieszczuch) przeciętny - 6000 km (mtb,grv) Jacekddd - 5051 km (velomobil - rower poziomy) bubulin - 4492 (mtb 26 carbon semi slick / mtb 27.5 full ciężki) wojtbike - 4059 km (cross) smw44199 - 3999km (cross) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 3973 km Cross90 - 3561 km (Szosa, MTB, Cross, Trenażer) dfq - 3558 km (MTB, gravel, trenażer) Miro1970 - 3238 km (stalowe turystyk i fitness) Zbyszek.k - 3105 km. (trenażer + gravel) Lextalionis - 2833 km (gravel) thorcik - 2659 (mtb) Joker86 - 2600km( gravel , schwalbe Kojak) Grochu86-2496km(gravel,szosa) CoolBreezeOne - 2419 km (MTB) revolta - 2340 km ( MTB ) Sansei6 - 2105 km (MTB) spidelli - 2085 km (szosa: 790 gravel: 1263, MTB: 32, trenażer: 1498 - nie liczę do dystansu) JWO - 1966 km (MTB) NerfMe - 1712 km (MTB) szczupak56 - 1104km (cross 1027, mtb 77) DickSteele (1096 km szosa, 1411 km trenażer) Electronite - 696km (szosa) TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy) Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB) -
O właśnie Thundero też rozważam, tylko w necie jest strasznie dużo opinii ogólnie o Tufo, że koszmarnie ciężko się je zakłada, co mnie trochę przeraża, bo planuję wkrótce wybrać się z kumplem na R10 z sakwami i nie chciałbym gdzieś na trasie musieć się z nimi szarpać.
-
Te Schwalbe Lugano które dają do 'tańszych' Sens to straszne kloce, prawie 400g na jedną oponę szosową... Niestety jak się zacznie wymieniać te wszystkie OEMowe kowadła to zostanie z roweru nikompletna 105-ka i rama klasy AliX z przeciętnym malowaniem a cena będzie się zbliżała do Gianta TCR.
-
No ciężkie koła i niezbyt lekka rama....to się waga robi.