Skocz do zawartości

[650b] Pokaż swojego 650b i napisz o nim dwa zdania


durnykot

Rekomendowane odpowiedzi

Ile zrobiłeś km na tym amorku? Robiłeś mu serwis zerowy czy dopiero teraz go rozebrałeś?

A po kij robić przegląd zerowy jak widelec kupiony w zestawie z rowerem?

 

Panowie nie dajmy się ogłupić ale zaczyna mocno krążyć legenda o interwałach serwisowych i obowiązkowych przeglądach foxa.

Jeżeli kupiliśmy Canyona z foxem, i canyon każe zrobić zerówkę całej maszyny to ok. Ale to wszystko. Nie ma obowiązku stosowania się do wymagań które są przy box'owych foxach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli kupiliśmy Canyona z foxem, i canyon każe zrobić zerówkę całej maszyny to ok. Ale to wszystko. Nie ma obowiązku stosowania się do wymagań które są przy box'owych foxach.

 

No ale ja właśnie mam takiego canyona z foxem i jak rozebrałem nowego amora, to oleju wyleciało tyle co nic, a powinno wylecieć 60 ml - wyleciało może 15!

Jeśli kupujesz NOWY samochód, to raczej nie powinieneś się martwić czy w silniku znajduje się wymagane 4 litry oleju, bo tyle właśnie powinno być, wyciągasz bagnet a tam nawet minimum nie ma, miałeś tak kiedyś? Ja nie, to czemu w rowerze tak mam?

 

Skoro kupuję NOWY sprzęt, to nie muszę się na nim znać, bo o to zadba serwis i wymagane przeglądy, ale jeśli odbieram coś NOWEGO to myślę, że zanim upłynie gwarancja, nic złego się z nim nie stanie, ale jak widać tak nie jest.

Edytowane przez SovaLTD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sova ale mi chodzi o inną kwestię.

 

Klienci unikają Foxa za legendarnie wysokie ceny serwisu. Tym czasem w BFG i Spider różnica w cenie przeglądu między Floatem a RS Reba to 30-40zł.

O CultBike nie mówmy bo oni mają swój świat.

 

Teraz klienci doczytali w instrukcjach, że Fox życzy sobie obowiązkowego przeglądu serwisowego a interwały serwisowe powinny wynosić 50h. I znowu nie chcą roweru z foxem bo zaraz będa dodatkowe koszty.

 

To co napisałem powyżej to nić innego jak sianie fermentu.

 

Z tego co wiem ani Giant, Kellys którymi handluje ani żadna inna marka nie wymaga przeglądów dodatkowych poszczególnych komponentów jezeli kupiłeś cały rower. Kupiłeś rower i gwarancję masz na rower a nie na każdy komponent z osobna.

 

A co do niskiego stanu oleju to nie tylko fox tak ma bo trafiłem to już w RS Pike czy Rebie.

 

Co do samochodu to nigdy nie kupiłem nowego więc fakt nie miałem tak nigdy :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin ale teraz bronisz czegoś czego obronić się nie da. Ja mam info o nie jednym przypadku kompletnej suszy w Fox'ach w Trance. W RS'ach też nie lepiej. Tak nie powinno być koniec kropka. Najgorsze, że to nie we wszystkich czyli mamy loterię. U mnie w Pike'u też daleko do ideału było. To poważna sprawa bo dotyczy gratów za grubą kasę. Wcale się zatem reakcjom klientów nie dziwię. 

Edytowane przez beskid
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Beskid nie bronię ale staram sie uzmysłowić, że to nie domena foxa co sam napisałeś.

W moim spierdzielił olej dolną uszczelką i gdyby nie stało sie to w domu przy dłuższym postoju też bym postawił na małą ilość fabryczna.

 

Ale spokojnie mi chodzilo o "serwis zerowy" widelca o którym pisał Sova a który nie jest wymagany dla utrzymania gwarancji a skończyliśmy na ty, ze każdy widelec trzeba otworzyć zaraz po zakupie z czym sie nie do końca zgodzę.

Kompletej suszy chyba nie bardzo bo z tekstów czy to KrBikera czy BFG/Spider wynikało o mniejszej ilosci niż zalecana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś kto nie zna tematu boi się Fox'a bo drogi serwis, bo skomplikowany i sama firma robi z prostych rzeczy wielkie halo. Trochę sami sobie winni. 

 

Co do suszy to mam dwa przypadki u znajomego serwisanta zupełnie nie związane z nowymi rowerami a nie małe braki od Krzyśka. Nie dużo ale było. Brak smarowania przynajmniej ja widzę od razu po zachowaniu amorka jak staje się coraz bardziej tępy w pracy. Na dzisiaj a mam opinie bezpośrednio już z 3 serwisów w Krk problem jest i warto przynajmniej mieć tego świadomość zwracając uwagę jak pracuje wideł. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjąć to nic,założyć było okropnie.Lecz jest metoda by opona wlazła bez użyciu łyżki.

Jeśli masz jeszcze dętkę nie pompuj jej przed montażem.Ranty opony ułóż centralnie w osi nypli i powoli wkładaj cały czas mając na uwadze by ranty trzymały się środka obręczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...