afly Napisano 20 godzin temu Autor Napisano 20 godzin temu Dziękuje za duży odzew oraz komentarze, obecnie numerem jeden pozostaje: Rower elektryczny WINORA iRide Pure R5f | CentrumRowerowe.pl Moją uwagę przykuł jeszcze Canyon: Precede:ON Comfort 7 | CANYON PL , do którego nie przekonuje mnie "uniwersalny" rozmiar ramy - brak możliwości przymiarki. Oczywiście do momentu podjęcia finalnej decyzji cały czas przeglądam i poszukuję innych opcji. Cytuj
XC100S Napisano 20 godzin temu Napisano 20 godzin temu (edytowane) A może „polski” rower. https://e.superkolo.com.pl/pl/p/Rower-Storm-E-Diamond-Lady-7.0-szary/1624 Silnik w Polsce robiony, rama Tajwan (jak wiele innych marek), serwis i sprzedaż Polska. Sam rower ma normalne rozwiązania, sztywne osie i taperowana główka ramy. p.s. Ciekawostka że Storm przejął bądź wykupił 7Anne za ich długi. Czyli Rondo, NSBike itp Edytowane 20 godzin temu przez XC100S Cytuj
Turysta05 Napisano 18 godzin temu Napisano 18 godzin temu Znam (pośrednio😉) rowery WINORA i bardzo je cenię... ..ale ten bagażnik poniżej wysokości błotnika to iście szatański wynalazek, tego się po praktycznych Niemcach nie spodziewałem🥴👎, kolejne nowinki z UE ???😡 Cytuj
PiotrWie Napisano 18 godzin temu Napisano 18 godzin temu (edytowane) 8 godzin temu, Mandoleran napisał: Przy klasycznym napędzie trzeba odpowiednio dobierać kadencje, bo w przeciwnym razie łańcuch będzie się zużywał szybko, wielu na to z początku nie zwraca uwagi, ale jak już zaczyna w rowerze wszystko przeskakiwać a najechane mają raptem parę tyś.km albo nawet mniej to potem zaczyna się płacz. Niekoniecznie, raczej to dotyczy jazdy po górach a przede wszystkim napędów 12 rzędowych. My jeździmy w terenie falistym w większości po szosie, kadencję mamy 55 - 65 i komplet łańcuch + kaseta ( 9 rz. ) wytrzymuje 8 - 9 tyś. i kosztuje ok 140 zł ( CN- HG 95 + CS - HG 400 ) co przy przebiegu 24 km dziennie x 22 dni robocze x 11 miesięcy nastąpi po 1,5 roku raczej nie jest to majątek ( a Cues jest bardziej toporny ale też bardziej trwały - od 2023r moja żona ma Deore LG 5130 i nakręciła mocnym elektrykiem z niską kadencją 10 tyś i nic nie przeskakuje ). Dlatego uważam polecanie 12 rzędowych rowerów na dojazd do pracy w nie wymagającym terenie uważam za przesadę - tu łańcuch+ kaseta kosztują 500 zł i wytrzymają prawdopodobnie mniej - z prostego powodu - są cieńsze. Edytowane 18 godzin temu przez PiotrWie Cytuj
Mandoleran Napisano 17 godzin temu Napisano 17 godzin temu @PiotrWie Pewnie jest tak jak piszesz, ale trzeba też wziąć pod uwagę że wielu używa bardzo mocnego wspomagania i niskiej kadencji, a wtedy nawet taki napęd nie wytrzyma 10 tyś, nie wierzę w to, pewnie nawet pasek tyle nie wytrzyma . Do mocnego wspomagania i niskiej kadencji ( a wierz mi że znam takich ludzi ) będzie najlepszy silnik w tylnej piaście i wielu powinno się tak naprawdę zastanowić jak zamierza jeździć, no chyba że koszt eksploatacji idzie na 3-4 plan, więc bez różnicy. Cytuj
PiotrWie Napisano 17 godzin temu Napisano 17 godzin temu 12 minut temu, Turysta05 napisał: ..ale ten bagażnik poniżej wysokości błotnika to iście szatański wynalazek, tego się po praktycznych Niemcach nie spodziewałem🥴👎, kolejne nowinki z UE ???😡 Widzę że zgodnie z aktualną modą wszędzie węszysz spiski ( lewackie! ) Muszę Cię zmartwić - zarówno w katalogu Haibike jak i KTM na 2026 rok są normalne bagażniki. Zalecenia UE raz są sensowne, raz nie bardzo ale jest moda na ich krytykowanie często baz do czytania dlaczego są takie - najlepszym przykładem są nakrętki do butelek - w rzeczywistości chodzi o próbę odzyskania jak największej ich ilości ( to najcenniejsza część butelki do recyklingu) a wszelkie dotychczasowe metody typu zbiórki charytatywne dawały odzysk kilkunastoprocentowy - czyli chodzi o kasę a nie mityczne CO2 Cytuj
Turysta05 Napisano 17 godzin temu Napisano 17 godzin temu @PiotrWie oczywistą głupotę trzeba piętnować, zamocuj na ten bagażnik sztywny kuferek (najlepszy na dojazdy do pracy przy każdej pogodzie), dasz radę? Będziesz zadowolony? A butelki to daruj sobie... Cytuj
PiotrWie Napisano 16 godzin temu Napisano 16 godzin temu (edytowane) Całkowicie się zgadzam że ten bagażnik jest zły. Ale nie jest to żadne zalecenie z UE a kolejny idiotyczny pomysł wybitnego " dizajnera" który uważa że wszystko trzeba zmieniać by było "nowatorskie" - tworząc mnóstwo rzeczy które dobrze wyglądają na zdjęciach w internecie a są wybitnie niewygodne w użyciu Edytowane 16 godzin temu przez PiotrWie Cytuj
XC100S Napisano 6 godzin temu Napisano 6 godzin temu Mówicie o bagażniku który jest ewidentnie pod sakwy ale nic o widelcu, mostku i sterach. Jeżeli oddajemy rower do serwisu bo sami nic nie robimy przy rowerku to trzeba nastawić się na dodatkowe koszty. Cytuj
afly Napisano 5 godzin temu Autor Napisano 5 godzin temu W zakresie bagażnika, również zwróciłem uwagę na ten "wynalazek", jednak nie widziałem w nim problemów, ponieważ: - użytkowniczka jeździ z torbą: Basil Noir Business bag - bicycle shoulder bag - handbag - 17l - black - Basil - tak umiejscowiony bagażnik obniża środek ciężkości, - ten rower nie będzie doposażany w koszyczki itp Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.